Hier zit er ook eentje in de lapenmand Leo is ziek, veel snot en af en toe overgeven. Gelukkig kan hij wel veel slapen want daar wordt-ie alleen maar beter van. Maarre, wie van jullie kids heeft de mijne aangestoken? Groet van Kiki
hahahaha tja virusje over de pc zou zomaar kunnen Ik heb nu voor Ewout Nisykind tabletten gekocht. Ik heb er eerst een zo gegeven om te kijken of dat ging, en dat gaat super! Hij ziet het als snoepje of zo, doet zo zijn mondje open en sabbelt er wat op en klaar! makkelijk is dat. Nu maar hopen dat het werkt
Ons arme hummeltje... ik kan zo verdrietig worden als ik zijn roodgehuilde oogjes zie en zijn glibberige snoet. Maar goed, kleine kindjes kunnen nu eenmaal snotteren. Vanmiddag maar de thermometer erbij gezocht: 38.8 Met een zetpilletje maar vlug weer in zijn bedje, en toen hij wakker werd was hij zowaar wat opgeknapt. Nog wel lelijk hoesten en naar zijn oortjes grijpen, bovendien klinkt het hoesten alsof hij daarna direct zal overgeven. Nu vanavond weer de temp opgenomen 37.8, al een hele graad gezakt. Morgen kijk ik het nog even aan, maar als die temp niet omlaag is, dan maar even naar de huisarts. Ik heb zwaar het vermoeden van een keelontsteking of oorontsteking en dan is een zetpil niet voldoende. Groet van Kiki
Ja dat is zeker sneu! gebruik je ook Nisykind voor hem? veel succes bij de HA! morgen een echo! (uitgebreid met nekplooimeting en zo)
Spannend meis! Ik zit morgen gekluisterd aan de pc hoe het allemaal is gegaan en voor een nieuwe echofoto!
Pfffff, ik ga nog snel een sigaret opsteken En dan de kids inpakken, om 9:40 moet ik met Leo bij de huisarts zijn. Weinig veranderd de afgelopen dag(en), nog steeds flinke verhoging 38,6 en dan na een zetpilletje nog steeds 37,9. En zo vlak voor het weekend heb ik geen zin om nog langer rond te lopen met een zieke beep. Straks meer. Groet van Kiki
Je heb gelijk jah. Je kan beter ff naar hem laten kijken jah zo voor het weekend. ben benieuwd .. Sterkte meid
Daar zijn we weer. Dok heeft even flink alle hoeken en gaten van Leo gechecked en hij is weer helemaal goed bevonden. Geen oorontsteking, geen keelontsteking, en ook de longen klinken niet vol. De koorts kan ik gewoon te lijf gaan met zetpilletjes, meneertje is gewoon zwaar verkouden en dat uit zich al snel in veel snottebellen en verhoging. Geen reden dus om ongerust te worden en hij vond ook dat Leo met zijn 10 kilo+ wel wat reserve had Het is ook zo'n lekker ding he. En de dok ook Groet van Kiki
Whahaha nou gelukkig maar geen rare dingen, en toch nog even de leuke doc gezien hihihihi We moeten volgende week vrijdag weer terug komen bij het echo centrum omdat ze het nekje niet goed kon meten... Dus volgende week nog een keer uitgebreid kijken naar onze hummel
Hihi, ja die dok hou ik lekker voor mezelf Gelukkig stelde het niet zoveel voor met onze Leo en vanaf gister is hij eindelijk weer ons lieve vrolijke lachebekkie. Ook Ilse is weer wat beter te pas want zij had errug last van medelijden, donderdag zat ze even te huilen op de bank dus ik vroeg wat is er nou dan? Zegt ze: mijn broertje is zo ziek, straks moet hij naar het ziekenhuis en dan mis ik hem zo... Dikke knuffel voor de grote zus dus. En stiekem heb ik al een oorzaak voor Leo zijn ziek zijn: het komt nu echt, een tandje! Linksonder in zijn mondje zit er een duidelijk ribbeltje, nog niet door, maar dat zal vast geen week meer duren. Groetjes van kiki @moushy, krijg je nu van elke echo ook foto's mee?
Dit is een echo die we afgelopen vrijdag hebben laten maken, onze hummel is daar 11 weken. Leo krijgt tandjes ! haha wat leuk! Ewout heeft er nu ook weer 2 onder bij, ja hij gaat ineens super snel met zijn tandjes! hij heeft er nu 4 onder en 3.5 boven
Wat een mooie echo, mouschy. Ik ben morgen terug aan de beurt voor een echo. Kijk er echt al naar uit.