Voorjaar 2006 mama´s

Discussie in 'De mama's' gestart door Silvie, 16 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Owh, ben jij ook zwanger?

2. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Nee dat niet, maar ik bedoelde dat ik dan ook maar snel zwanger mag raken. Kan dan natuurlijk niet achter blijven he :D

Twee weken terug heeft mijn mannetje groen licht gegeven, dus hopelijk binnenkort goed nieuws ;)

3. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Whahaha oh wat leuk! heeeeeeel veel klusplezier :D
    tis wel besmettelijk he hahaha :)

4. Maryloes

Hopelijk is het net als bij Milan snel raak! Maar goed, we zien wel. Heb wel moeten beloven om in ieder geval de eerste 3 maanden nog niet aan het rekenen te slaan. Dus dan moeten we maar goed ons best doen ;)

5. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Hahahahahahaha, nee ik ben het echt niet!
    Niet eerder weer dan 2008 met uitloop naar 2009 (voor mijn 35e wil ik klaar zijn)

6. Maryloes

7. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    straks is het weer zover, kunnen we ons klein wondertje weer zien.

Willen jullie kids ook steeds helpen typen als ze bij je aan de pc zitten? Ik heb hier een meid die niet van het klavier af kan blijven. Niet handig.

8. djara

djara Fanatiek lid

12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    veel plezier kathy.

kiki: vertel het hier dan wie de zwangere is. ik ben het zeker niet....

9. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Net terug van de gyn, en alles prima in orde met de kleine baby. Zit wel nog steeds een week voor op de groei, zou best kunnen dat het een grote baby zal zijn.

10. Carmen

Carmen Fanatiek lid

2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    Jeetje, wat zijn er een hoop mama's weer zwanger of aan het worden. Ook ik wacht nog ff. maar KIki, wie is het wel dan? W

11. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    Noord Holland
    Wat leuk Kathy! heb je ook weer een echo gehad?

Ja Carmen, Kiki houd ons wel in spanning haha, ben nu ook wel nieuwsgierig wie de mama to be word/is... Maar ik denk meer dat het een grapje is, want er zijn zoveel mama's to be op dit forum....... ;)

12. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Hihihi :-#

psssssst het is :c:

13. djara

djara Fanatiek lid

12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    flauw hoor!

14. mama van noa

mama van noa Actief lid

29 jun 2006
    217
    0
    0
    verpleegkundige
    eindhoven
    he dames,
    even een hele andere vraag.
    weten jullie wat jullie moeten vragen voor de 1e verjaardag van die (nou ja) kleine hummel?
    ons noa heeft al zoveel speelgoed en kleertjes en zo, zou hooguit een wat grotere maat kleding kunnen vragen maar verder weet ik het echt niet.
    ja of geld voor op de spaarrekening, we willen straks een schommel of klimtoestel of zo voor in de tuin maar dat vinden we ook zo raar om te vragen.

heeft iemand hier nog leuke ideeen?

liefs femke

15. Maryloes

Wij zitten een beetje met het zelfde, Milan heeft al zoveel speelgoed, daar hoeft echt niets meer bij.

Wij vragen dus aan een aantal vrienden een zandbak voor in de tuin. Aan mijn schoonouders vragen we een bijdrage voor een glijbaan die we gaan kopen en mijn ouders geven een loopfietsje.

En nu zullen we hier links en rechts nog wel wat speelgoed krijgen, maar dat is op deze manier te overzien.

Hoe gaan jullie het vieren?

16. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Hier hetzelfde probleem, serjenka heeft ook al van alles genoeg.

Wij gaan in de namiddag een stuk taart geven, met een eigen taartje voor onze meid. En 's avonds een pistolé met beleg.
    Haar grootouders, overgrootouders en de meters zijn uitgenodigd. Verder niemand.

17. mama van noa

mama van noa Actief lid

29 jun 2006
    217
    0
    0
    verpleegkundige
    eindhoven
    hoi maryloes en kathy,
    wij vieren het op de dag zelf tussen 14-18u
    we hebben iedereen (auke zijn familie, ooms tantes, broers, zussen, vader en moeder) (mijn familie broers, ooms, tantes, vader, moeder)
    gelukkig is het op een doordeweekse dag dus zal het minder druk zijn maar ja kunnen ook moeilijk maar de helft of zo uitnodigen omdat we toch heel close zijn.
    het zal voor haar meer als druk zat zijn, daarom ook alleen in de middag, zodat ze s avonds kan bijkomen.
    ja opa 's en oma's kunnen evt ook heel even 's avonds komen maar het liefst toch op de middag.
    en dan alles wat ze krijgt, ook ondankbaar als ze het niet zelf uitpakt maar daar moeten ze maar respect voor hebben vind ik.
    en wanneer ze moe wordt gaat ze gewoon naar bed.
    dit hebben we ook tegen iedereen gezegd, leuk als jullie komen maar het hoeft niet en verwacht niet dat ze ook allevier de uren wakker is, zeker niet met zoveel mensen (alhoewel ze het wel heel gezellig altijd vindt)

liefs femke

18. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    Noord Holland
    Ik vind dat speelgoed van Vtech Smartville erg leuk, en ik ga dat ook zeker vragen voor Ewout zijn verjaardag. Verder heb ik me er nog niet zo mee bezig gehouden ;)

Ik ben gisteren samen met Ewout naar de 9 maanden beurs geweest. Was echt heel leuk. Ik heb ook een gratis echo laten maken bij de Kruitvat stand. Was een echto van hooguit 10 min. maar wel weer leuk om even te kijken. Eigenlijk was het niet nodig want ik krijg er vrijdag weer een hahaha. Maar ja als het gratis is is het wel erg uitnodigend, het was wel een 2D echo. Kindje lag nu meer gedraait, het keek richting navel. Dus we konden het babytje met het voor aan gezichtje bekijken.

Ik heb ook 2 shirtjes laten maken bij Simplycolors. Die hebben leuke kleurtjes en zeer betaalbaar. En ze bedrukken het ook nog. Ik heb er op laten zetten voor de baby;
    50% Jan
    50% Esther
    100% SWEET

En ik heb dat ook laten maken voor Ewout, maar dan geen sweet er op maar Ewout natuurlijk hahaha.

Voor de rest heb ik eigenlijk niet zo heel veel gekocht. Ik was er vorig jaar ook geweest en toen heb ik heel veel gekocht.
    Ik heb nog Mirna Goosen gezien met een camera ploeg en Rafaella (lekker belangrijk)... Wink

Morgen dus echo ronde nr 2 omdat die vorige week niet door kon gaan met oog op de nekplooi meting.

19. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    Noord Holland
  20. Maryloes

Klinkt goed Mouschy, de 9 maanden beurs. Ging dat goed met Ewout?

Vandaag weer naar het cb geweest en het was weer allemaal prima. Milan weegt nu 12.3 kg en is 81 cm. Vanavond heeft Milan z'n laatste flesje friso gehad; vanaf morgen gaan we aan de halfvolle melk. Ook mag Milan nu volledig met de pot mee-eten.

Het klinkt misschien gek, maar het voelt een beetje als een mijlpaal :D
    Tegelijkertijd vanavond een beetje met gemende gevoelens de bewaarbus voor de poeder en de doseerbakjes opgeruimd.

Nou ja, hoe dan ook, onze vent wordt groot!

Deel Deze Pagina