Dit is idd een mijlpaal, Maryloes. Weeral eens het bewijs dat onze kindjes zo vlug groot worden. Mouschy, mooie foto van Ewout!
Hier idd zelfde advies van het cb meegekregen, over op de gewone melk! Vit D moeten we dan weer bij geven! Want dat zal extra in de opvolgmelk! Met de pot mee eten doet Lynn al een tijdje hier, ook de potjes komen hier de deur niet meer in, het gaat idd zooo ontztettend hard! Lynn weegt nu 10260 gram en is nu 76 cm! Ze waren erg tevreden over hoe ze het doet en blijven haar een snelle tante vinden, oooh ja; Lynn heeft bijna haar eerste kies door!
het gaat allemaal zo snel met onze kids he! de 1 loopt al, die van mij is lui....staat nog niet eens los) maar alles komt met de tijd denk ik dan maar.... soms verlang ik wel weer eventjes naar het moment dat ze net geboren was...
Milan heeft sinds vandaag de laatste fles om 19.30 niet meer. Op het cb gaven ze ook aan dat ze die eigenlijk niet meer nodig hebben, dus meteen maar proberen dachten we zo. Wel krijgt hij nu nog een schaaltje yoghurt voor het slapen gaan. Hij ligt er nu dus ook een half uur eerder in. Hij had wat moeite met in slaap komen, maar hij ligt nu heerlijk te slapen. Ben alleen benieuwd hoe laat hij morgenvroeg wakker wordt... Nou, ik moet zeggen het wordt er allemaal wel makkelijker op zo! Oja, het belangrijkste vergeet ik bijna! Milan stond de laatste tijd al steeds meer los, maar vandaag echt heel lang en hij heeft de eerste stapjes gezet. Helemaal trots!
wauw, wat een toppertje heb je toch! Hier gaat Leo om ca 19:00 naar bed (is eigenlijk al vanaf 4 maand zo). Als hij erg moe is, dan krijgt hij een fles met pap en geen avondeten, dan ligt hij er al om 18:30 in tot ca 7:00 de volgende ochtend. Als hij het wel trekt, dan krijgt hij van tafel eten mee met een toetje. Ook dan gaat hij rond 19:00 uur naar bed, maar dan zonder fles. Volgens het CB kan hij wel toe met 2 flessen en daar hebben ze redelijk gelaak aan. Leo heeft wel een snelle ontwikkeling gehad in 3 weken tijd. Opeens kon hij zitten als ik hem zo neerzette, nog geen week later ging hij uit zichzelf zitten en nu doet hij niets anders dan zich in de box optrekken tot op z'n knietjes. Als ik hem wil neerzetten op zijn billen, dan zet meneer zijn voetjes eronder en dan probeert hij echt te staan, nog wel op de tenen maar goed, het gaat me hier toch wel erg snel nu. En Oh ja, hij heeft zijn eerste tandje sinds dinsdag/woensdag! Hihi, nog even en we moeten de motorsleuteltjes opbergen Groet van Kiki
Wat goed kiki! Leo een tand! En optrekken in de box! Ook al zo'n grote vent. Milan heeft prima doorgeslapen, was ik toch wel een beetje bang voor zo zonder die fles. Ben ook 2 dagen overtijd nu. Heb steeds een ongi gevoel en vanochtend ook met afvegen een beetje rozig slijm, dus ik dacht dat ik ongesteld was geworden, maar nog steeds niks. Had nog van de vorige keer een test liggen, dus gisteren getest,die was negatief. Het voelt ook gewoon alsof ik ongesteld moet worden, maar dat ben ik dus nog niet. Nou ja, we wachten het wel af
Wat spannend Maryloes, ik geloof dat ik gemist had dat jullieal weer serieus aan het klussen voor een 2e waren! Heeel veel sterkte met de zenuwen en ik hoop dat er toch nog een positieve test achterweg komt!
Oooooooooooooh, stiekem aan de klus zonder het echt te noemen he Nou Maryloes, dan mag je het straks lekker zelf gaan vertellen .... ik zeg niks :-# (had ik dan geroepen dat er iemand zwanger zou zijn? ) Groet van Kiki
Vind het maar vaag hoor Kiki...... Waarom vertel je niet gewoon WANNEER je het dan wel vertelt... Spannend hoor Maryloes! ik hoop het voor je meid! We zijn afgelopen vrijdag geweest en hier zijn de cijvertjes weer; lengte 72,5 cm en gewicht 9375 gr. Alles was weer goed gekeurt Wat ook wel grappig is dat Ewout sinds dit weekeind echt zwaait tegen iedereen. Als je terug zwaait is het alleen nog maar mooier! Echt de grootste lol heeft hij er in!
Fijn dat alles weer goed is Mouschy! Milan zwaait ook naar iedereen! En sinds een paar dagen gaat hij dansen als hij muziek hoort. Zodra hij wat hoort, gaat hij heen en weer wiegen, echt grappig om te zien. Verder nog steeds niet echt ongesteld geweest. Gisterochtend en vanochtend nog een beetje bruin bloed op het wc papiertje, maar m'n maandverband blijft schoon. Ik vind het maar raar
He psssst, geheimpje: ik heb het in de lounge geroepen dat er iemand zwanger was.... Nou, het halve forum is zwanger ! ! ! Ik vond het wel grappig dat er nu zoveel mensen nieuwsgierig zijn. Dat laat ik mooi zo, maar even zienhoeveel pag's er nog bijkomen Enne, ik hoop voor Maryloes dat zij straks degene is met een plusje op de stick! Groet van kiki PS niet verder vertellen he
Nou zie je nou wel, dat zei ik toch meteen! dat het een grapje is en dat het halve forum zwanger is hahaha ja zoiets had ik dus wel verwacht. Ik zeg verder niets op het forum 8) Maryloes, enig idee wanneer je kan testen dan?
Als ik het goed heb uitgerekent, had ik afgelopen vrijdag ongesteld moeten worden. Vorige maand ben ik 20 januari ongesteld geworden, dus afgelopen vrijdag zat ik op een cyclus van 28 dagen. Heb dus ook al een test gedaan vrijdag, want die had ik nog liggen van de vorige keer. Maar die was dus negatief. Was wel een goedkope van de kruidvat, dus het zou daar aan kunnen liggen. Hoor daar niet zoveel goede verhalen over, maar voordat ik mezelf blij ga maken met een dooie mus, ga er vooralsnog gewoon van uit dat ik nog ongesteld ga worden.
Helaas, toch ongesteld geworden. T was praktisch ook al onmogelijk, maar ja je gaat toch denken he. Je lichaam kan je goed voor de gek houden . Op naar de nieuwe maand!