Voorjaar 2006 mama´s

Discussie in 'De mama's' gestart door Silvie, 16 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Was ook liever online, maarja ... dat heb je al 2 bedrijven niet echt lekker communiceren :(

2. djara

djara Fanatiek lid

12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    blij dat je er weer bent!

3. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Meiden ik heb net een hele mooie nieuwe duo wagen GEWONNEN!

De wagen die ik graag wilde hebben maar veel te duur was :D
    Ik ben lid van het blad Kinderen, en daar kon je meedoen aan een bel wedstrijd!

Ben zooooooooo HAPPY :haha:

4. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Super, gefeliciteerd!

Maarre, met je 2e zwangerschap heb je toch al een beetje de jackpot gewonnen ;) ? (gewoon jaloers omdat ik noooooit iets win)

Nou, hier kun je komende zomer/nazomer heerlijke wandelingen mee maken.

Groet van Kiki

5. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Wow, wat super zeg!

6. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Echt een heerlijk ding Mouschy ..

Morgen al weer 30 wkn zwanger...wat gaat het hard.

Hoest met alle kindjes?

Britt loopt als een gek door de kamer. Niet los hoor, maar langs de bank, tafel, box en kruipt als een gek.

Ook heeft ze ondertussen al weer 8 tandjes.

Wat worden ze groot he meiden?

7. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Steenwijk
    Wauw, wat een flotte tante heb je Silvie.

Hier is de score 1 tand en verder eigenlijk nog niets. Wel trekt Leo zich nu op in de box, maar ik denk dat hij nog niet sterk genoeg is om zichzelf te kunnen dragen. Meneer heeft lood in zijn kont zeg maar.

Komende donderdag moet ik weer naar het CB, ik ben benieuwd wat ik allemaal nog beter kan doen ;) en natuurlijk wat de cijfertjes weer zijn.

Maarre, voor de walvisjes onder ons... Gaat echt snel he, even met je ogen knipperen en je loopt al tegen het einde van je 2e zwangerschap.

Wel foto's maken he, van beeb & buik. Voor je het weet is het voorbij.

Groet van Kiki

8. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Ik voel me ook echt een Walrus nu .. haha ..
    En moet zeggen dat ik die zwkleding nu echt aardig zat begin te worden .. heb al sinds aug 2005 niets anders aangehad .. bleeh ..

Geniet lekker van de rust met Leo .. haha .. voor je het weet maakt ook hij je huis onveilig ;)

9. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Heb nog maar 2 buikfoto's gemaakt deze zwangerschap, het komt er echt niet van.
    Ik ben ook alweer de 17 weken gepasseerd, het leek nog gisteren dat ik ging testen. De tweede zwangerschap vliegt idd voorbij.
    Het walrusgevoel heb ik nog niet gehad. Heb nu wel al een buikje, maar nog niet voor te zeggen dat hij superhard groeit.
    Die zwangerschapsbroeken vind ik nu ook helemaal niets. Ze zitten zo hoog en door de elastiek die erin zit, voel ik me zo misselijk, het is net of het op m'n maag duwt, met resultaat dat ik het toilet vaker van dichtbij zie.
    Heb nu nog een underbellybroek besteld via een nederlandse webwinkel. Ben benieuwd wanneer ik hem binnen zal hebben.

Ons meisje staat ook al recht als we haar rechtzetten in haar park. Ze houdt zich dan stevig vast, maar vind nog geen evenwicht hoor.

10. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Dit is een foto van mijn buik van vorige week.
    Al flink groot dus.

En die kleine ligt al met het koppie naar benee en is volgens mij gister ingedaald.
    Heb best last van mn buik gehad en pas nu opeens mn winterjas weer .. haha

11. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Heb ook eens een buikfoto van 15weken en 2 dagen zwangerschap in m'n album geplaatst.

Het wordt tijd om nog eens een nieuwe foto te maken.

12. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Steenwijk
    Kleine probleempjes van alledag...

Vanochtend liep alles mooi op schema, om 8:00 wilde mijn man de deur uit en dan in het mijn "taak" om de kindjes zover te krijgen dat ze stipt om 8:00 reisklaar zijn. Dwz jassen aan en fris gewassen, tanden gepoetst en haartjes gekamd.
    Met Ilse was ik al 5 minuten voor tijd klaar dus ik zeg zo: Leo heeft een verdacht geurtje en hij moet de jas nog aan. Michiel heeft dit niet gehoord en ging nog snel een sigaretje roken.
    Dus ik Leo snel op het aankleedkussen, bingo! Memmies neus werkt prima, dus nog maar even een schone kont geven...
    Getsiederrie, het was achter bij de luier uitgekomen. Op de romper natuurlijk. Zweet zweet en geen schone romper binnen handbereik. Ilse zat al in de auto dus die kon ik niet naar boven sturen, Michiel buiten aan het roken dus die hoorde niets, Leo vond het ook bere-leuk om alvast een potje te kleien na een graai in zijn luier...
    Eerst zat de smurrie op zijn romper en ruggetje, tegen de tijd dat ik de romper uithad, zat het in zijn oksels en in zijn haar.
    Dan sta je daar met zo'n klein stinkend besmeurd bloterikje, je komt handen tekort, komt Michiel weer binnen: Leo nog niet klaar?
    :evil: :evil: Ik heb zo kalm mogelijk (lees: uit het vel springend) gezegd dat hij Ilse maar moet brengen, ik doe Leo dan wel. Maar eerst moet hij maar even onder de douche om weer baby-fris te worden.
    10 minuten later is ons kleine meneertje weer helemaal het heertje en kan ik ook richting opvang om Leo te brengen, zo dan eerst maar een kop koffie bij de groep om tot rust te komen. Leo begint meteen te spelen dus daar hoef ik me ook niet druk om te maken. Koffie op, dikke kus voor Leo en werken dan maar.

Het bovenstaande gebeurt ca 1 keer per 2 weken, maar meestal als ik haast heb. Nu een keer zonder haast, en eigenlijk kan ik er wel om lachen, ons kleine schijtlijstertje :D

Groet van kiki

13. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    Noord Holland
    Hahaha ja dat soort dingen gebeuren altijd als je haast hebt.... maar goed je hebt het weer gered ;)

Silvie, mooi buikkie heb je zeg!

Met Ewout gaat het goed, al is hij wel erg zeurderig dit weekeind en vandaag ook. Geen idee wat er aan de hand is. Hij vraagd de hele dag om aandacht...pff zeer vermoeiend.
    Ik heb pillen gehad tegen de misselijkheid, gelukkig helpen die wel.

14. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Thnx Mouschy..

haha .. rennen en vliegen dus vmo Kiki?
    Fijn altijd he .. het loopt nooit zoals je zelf zou willen.

Krijgt Ewout geen tandjes meid?

15. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    Noord Holland
    Hij heeft nu ook 8 tandjes, 4 boven en 4 onder. Ik zie verder geen nieuwe tandjes doorkomen... Dus ik heb geen idee. Zou een sprongetje kunnen zijn, wel wat vroeg, maar ik heb gisteren zitten lezen en het zou wel kunnen. Hij heeft al heel lang geen last meer gehad van sprongetjes.

16. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Wees blij, Britt heeft van de laatste echt last gehad ..
    vreselijk was dat sprongetje ..

17. djara

djara Fanatiek lid

12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
  18. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Hoe krijg jij die filmpjes daarin?

19. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Mooie buiken meiden!

@Djara, leuk fimlpje, wat goed zeg!

Milan zit op het moment in een vervelende periode. Hij weet echt niet wat hij met zichzelf aan moet. Zelf spelen ho maar, erg hangerig en pieperig en wil alleen maar opgetild worden. Hij hangt voortdurend aan m'n broek.

Maar, het goede nieuws is dat meneertje zojuist helemaal los heeft gelopen! En wel 8 stapjes! Helemaal trots natuurlijk, ben benieuwd of hij nu de smaak te pakken krijgt.

20. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Ja kan me voorstellen dat je helemaal trots ben.

Hij zou best in een sprongetje kunnen zitten hoor meid ... hoop at hij snel weer de oude is.

Deel Deze Pagina