alsnog gefeliciteerd kiki! alsnog gefeliciteerd carmen, fijn dat djurra (al weer een paar dagen) thuis is. hier gaat het redelijk. leuk nieuwtje: Iris staat los. minder leuk iets. Iris is ziek, al een dikke week 39 a 40 graden koorts, liters snot en noem maar op. vande week waren we al bij een dokter geweest en die zei doodleuk: ach, het is geen hersenvliesontsteking, nog niet tenminste. wat een **kel. Die man heb ik eerst maar de deur uit gewerkt. vandaag zijn we weer bij een dokter geweest; (een andere hoor) Iris zag er wel helder uit, dus de dokter dacht aan niets ernstigs, wel vond hij het erg lang duren. ze heeft een AB kuur gekregen en als Iris binnen een week niet beter is, moeten we weer terug komen.
Van hart egefeliciteerd met de eerste verjaardag van je prachtige zoon, kiki! Vertel eens, hoe was zijn verjaardag, wat heeft ie gekregen etc. Ik hoop dat Iris snel de oude is. Los staan, wat een knapperd!
Leo GEFELICITEERD! beter laat dan nooit zullen we maar zeggen En wat goed dat Iris los staat! een hele meilpaal! Nu nog beter worden! Carmen hoe gaat het met je meisje? We hebben gisteren de opname's gehad van GTST. Ewout mag nl een klein rolletje daarin spelen. Het hele verlag en foto's kunnen jullie vinden op onze site; www.flameling.punt.nl
Morgen is Ewout jarig! Dan is de club compleet hahaha! Het word heerlijk weer dit weekeind, dus met alle visite lekker naar buiten 8)
britt alsnog gefeliciteerd en mouschy ben ik een keer de eerste, wel te vroeg maar ja alvast een fijne verjaardag met Ewout. liefs femke
I'm back! Leo en Britt nog van harte gefeliciteerd met jullie 1e verjaardag! Hopelijk hebben jullie een leuke dag gehad! En alvast een felicitatie voor Ewout! Van harte gefeliciteerd, maak er een gezellige dag van! Jullie hebben bof met het mooie weer! Silvie, hoe is het verder? Nog een beetje vol te houden?
Heb je het naar je zin gehad meid? Je heb wel mooi weer gehad zeg. En hou ik het nog een beetje vol? Ik heb mn toch een dikke enkels, echt niet normaal gewoon. Ze zijn net zo dik als mn kuiten. Zegt dit genoeg? Maar verder ... ach, we hobbelen rustig door
Meid toch.... :-* Nog van harte met Britt, natuurlijk en voor Ewout een felicitatie! Alweer 1 jaar... Rap voorbij gevlogen hé? Gaat voor mij nu veel sneller dan de zwangerschap destijds.
Hieperdepiep voor Ewout! Welkom bij de 1-jarigen-club. He pssssst Ewout, kun je nu eindelijk zeggen of je een broertje of zusje gaat krijgen?