Wij gaan waarschijnlijk september naar Oostenrijk, mijn man is daar vroeger eens geweest en wilde daar nog wel een x naartoe. Schijnt ook mooi kamperen te zijn... Ik heb het dus nog nooit gedaan en ben heel benieuwd wat ik ervan vind... Vooral dat met je wc-rol over de kamping trekt me heel erg... Maar goed, je moet alles maar eens proberen denk ik dan maar... Zwitserland lijkt me ook enorm mooi! Mooi berggebied enzo... Wanneer gaan jullie?
@ all: Kamperen, super leuk! Wij hebben 2 jaar geleden een 6 persoons tent gekocht (jaja alvast rekening gehouden met de toekomst) en een paar maanden geleden hebben we een popup slaaptent gekocht (bedoeld voor als we op doorreis zijn). Die staat binnen 2 seconden (opvouwen gaat alleen een stuk lastiger). Kamperen is inderdaad een goede relatietest. We hebben toch op elkaar zitten schelden toen we de 6 persoonstent moesten opzetten in Zuid-Frankrijk in de hitte ! Wij gaan met Pinksteren kamperen met de familie van mijn vriend (niet veel zin in)! Ligt niet aan het kamperen hoor, maar ik vind het altijd veel te druk. We zijn in totaal met 18 personen (waarvan 8 kinderen in de leeftijd van 1 tot 10). Denk dat ik na het Pinksterweekend nog wel een week vakantie mag opnemen om bij te komen Verder gaan we dit jaar niet met vakantie vanwege het nieuwe huis. Hier duurt het denk ik nog even voordat ik mijn ei kan spotten. Menstruatie is nog niet helemaal voor 100% op gang gekomen dus daar is het wachten op. Maar aangezien ik toch ongesteld ben geworden, ligt de gerookte zalm en leverworst ook weer in de koelkast. Het kan nu nog @ Ladys: Ja ben ook benieuwd of ze goed werken! Heb je ze inmiddels toegestuurd gekregen? Vind het wel erg prettig dat de enveloppe door de brievenbus past en dat het van de buitenkant niet te zien is wat er in zit. @ Lentekind: Het weekje weg was erg leuk. We hebben veel gedaan, maar ook veel gerelaxt! Ik had in gedachten dat jullie in juni wilden beginnen met ronde 1. Of is het toch juli? Sta je al te springen om te beginnen? Heb je je toetsen trouwens gehaald? @ 1steXmom: Alvast veel plezier in Duitsland! En Oostenrijk ook nog in het vooruitzicht. Lekker hoor! Gaan jullie daar ook naar toe met de motor? Ja erg charmant zo'n wc rol! Gelukkig loopt iedereen er mee.
hey hallo, Hier ben ik weer, thuis van onze geslaagde huwelijksreis. Het was erg leuk, ,maar wat gaan die dagen snel voorbij zeg! We hebben enorm genoten in ieder geval, alles ging zoals gehoopt. Hoe is het hier? Iemand al een leuk nieuwtje? Ik heb alles even snel doorgelezen, maar het was aardig wat. Gisteren mijn intakegesprek gehas bij de verloskundige. Leuke meid en veel informatie gehad. Eind deze maand mag ik weer en dan gaan we een echo doen. Spannend hoor! De misselijkheid is ook begonnen, wat erg zeg! Nou ja bekijk het maar positief, ze zeggen dat het alleen maar goed is als je dat bent. Zegt de verloskundige ook nog dat dit maar 3 a 4 maanden kan blijven, pffff moet nog even dus, haha. Straks komt moeders voor moeders, dus ga er weer vandoor. Tot babbels! groetjes princess25
@ 1stexmom, wij gaan eind juli 3 weken. Dan begint mijn vakantie dus dan kunnen we dat weekend meteen weg. Heerlijk! @ Vlinder, Wij hebben ook een ruime tent voor met z'n tweeën. Er kunnen 4 pers in dus we liggen nu heerijk ruim. Wij hebben zo'n opblaastent van karsten. Heerlijk. Staat binnen no time. Lekker wind en water dicht, daar hou ik van haha. Je hoort idd vaak dat mensen zeggen dat kamperen een prima relatietest is... ik snap dat niet zo goed. Klinkt misschien gek wat ik tik maar thuis hebben wij eigenlijk nooit ruzie en op de camping ook niet. Ruzie met een tent opzetten ook niet want we hebben zo ieder onze taken die we uitvoeren haha. Toch ook wel fijn hoor met Pinksteren kamperen. Alvast even een voorproefje voor de zomer! Wel een grote groep, wat leuk dat iedereen wil kamperen! Ik ben deze maand en in de maand juni nog niet voor het echie. Dan ben ik alleen nog aan het ontpillen. (hoewel ik nergens last van heb) In juli willen we er dan voor gaan! Mocht ik dan meteen zwanger worden, dan komt het met mijn opleiding nog uit. Echt, de tijd kan me niet snel genoeg gaan haha Ik heb trouwens de vorige toets niet gehaald en vanmiddag weer een nieuwe. Ga dus zo de tuin weer in om te leren. @ Princess, Meid, gezellig dat je weer terug bent! Hebben jullie het mooi gehad? Nog leuke dingen ondernomen? Als je op vakantie bent dan gaat de tijd altijd snel. Je hebt dus wel kwaaltjes gekregen Als moeders voor moeders bij jou komt he, hebben ze dan een opvallende auto of gewoon een gewone dat niemand dat herkent? Nu maar aftellen naar de echo toe...spannend!!
hoi meiden wat hebben jullie weer lekker gekletst! Ik ben ziek.. griepje te pakken. Het is niet anders en ik rust maar even een paar dagen lekker uit. @princess: Lekker dat jullie zo'n fijne vakantie hebben gehad. En bluhh misselijk zijn. Ik haat het (denk niet dat iemand het wel fijn vind ) Ben hier ook wel bang voor dat ik met klanten door een woning loop en dan ik dan ineens moet overgeven ofzo zie het helemaal voor me hihi. Hopelijk valt het mee...en is het snel over bij je! en het is voor een goed doel... @vlinder: heb de testen nog niet binnen. Denk vandaag....ongi is nu ook afgelopen dus we kunnen weer aan de klus. Duurt het bij jou altijd zo lang voordat je ongi doorbreekt? Misschien anders toch een testje er tegen aan wagen? Misschien is het wel een innestellingsbloeding ofzo @lentekind: ja nu je ei zoeken he! Ik dacht voorgaande maanden dat ik heb voelde maar volgens mij klopt dat niet helemaal...voel van alles en ben mezelf echt aan het gek maken die week! (en vriendlief) @1stexmom:ik heb ook zo'n man hier...die denkt ook dat ie alles zelf kan maken. Hij gaat straks zelf de tuin bestraten....ik ben benieuwd maar vrees toch dat ik daarna een hovenier kan bestellen haha! Wil hem ook niet meteeen de grond in boren dus laat hem maar zijn gang gaan. Kamperen....tja dat is nou echt niet mijn ding. In een bungalow/stacaravan trek ik het nog wel maar echt met een tent...nee dat doen we niet haha. Toch leuk dat iedereen anders over een vakantie denkt. Vriendlief wilt wel graag een keer kamperen dus we gaan er ooit aan geloven...maar misschien met kids is het wel leuk. We zien het wel...voorlopig gaan we toch even niet op vakantie. Dit huis kost ons al ons spaargeld (is ook leuk) We hopen een beetje geld over te houden zodat we misschien nog een stedentripje kunnen maken.
Zo, de verhalen komen goed op gang, moet nog inpakken enzo maar dacht, typ nog ff snel een berichtje... @Vlinder. Nee naar Oostenrijk gaan we waarschijnlijk met de auto. Meerdere redenen.. je kunt meer meenemen in de auto (ipv motor) en als we voor het eerst gaan kamperen (ik dan), dan wil ik wel een beetje een degelijke, grote tent... Daarnaast kan het natuurlijk zijn dat ik tegen die tijd zwanger ben en wil dan liever niet zo ver op de motor denk ik.. Maar goed, wishfull thinking natuurlijk. Wat een drukte met 18 man, maar ja, het is maar 1 weekend per jaar toch? Wij hebben ook zo'n familieweekend elk jaar, met zijn allen in een huisje op 1 slaapzaal... Wel gezellig maar moet ook niet langer duren dan 1 weekend, dan is iedereen elkaar ook weer zat. @Princess. Balen dat je zo misselijk bent, maar het is voor een goed doel zullen we maar zeggen! Mooi dat je straks de eerste echo hebt! Lijkt me een heel bijzonder moment. @Lentekind. Lekker zeg dat je dan 3 weken hebt! Duurt nog even dus maar hopen dat het voor die tijd in Nederland nog wat mooi weer is. Succes met je toets! @Ladys. Ja altijd mooi, zulke klussers. Ik zeg er ook niets van hoor, ben zelf ook niet zo handig en best wel lui... dus zo kunnen we elkaar in elk geval niet op de kop geven. Ach en af en toe hebben we zo'n bui dat we in 1 x wel van alles doen en dan zijn we ook zo klaar... Ik heb geen idee of ik een kampeerder ben hoor, maar ach, boekje, zon, moet goed komen toch? In elk geval veel beterschap! @all. Misschien ben ik vanavond nog even online, maar anders tot over een paar dagen!
@ Princess: Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk! Fijn dat jullie zo'n mooie dag en reis hebben gehad! Leuk dat je inmiddels bij de verloskundige bent geweest en fijn dat het klikt. Heb je je man meegenomen? Spannend hoor, straks de eerste echo! Wij allemaal hebben helaas nog niet positief getest, maar hopelijk zullen we je snel volgen! Balen zeg dat je misselijk bent! Het hoort er helaas bij. Als je steeds kleine beetjes eet kun het toch een beetje voorkomen? @ Lentekind: Zo'n opblaastent lijkt me helemaal geweldig! Wij zitten met deze tent vaak te klunzen met de tentstokken. O nee, een echte relatietest vind ik kamperen ook niet hoor. Maar we hebben bij het opzetten van de tent wel eens irritaties naar elkaar gehad. Eigenlijk hebben we gelukkig nooit 'echt' ruzie. Balen zeg dat je je toets niet hebt gehaald. En die van vandaag? Heb je er een goed gevoel over? Of ben je stiekem in slaap gevallen in de tuin? @ Ladys: Niet getreurd hoor, wij gaan dit jaar ook niet met zomervakantie. Het huis is inderdaad al duur genoeg. Toch is het best wennen om een keer niet weg te gaan. Klinkt misschien wat 'verwend', maar ben tot nu toe elk jaar nog met vakantie geweest. Ach volgend jaar zien we wel weer. We krijgen er in ieder geval iets moois voor terug! Duurt normaal gesproken niet zo lang dat ongi doorbreekt. Maar heb nu sinds vrijdag al bruinverlies (en woensdag erg gebloed tijdens klussen). Heb vanmorgen voor de zekerheid een test gedaan, maar niks aan de hand. Mijn lichaam is weer in de war Beterschap meid! @ 1steXmom: Kamperen met de motor is inderdaad lastig. Niet echt over nagedacht. Vooral als je als beginneling een heel overlevingspakket meeneemt haha! Ik neem zelf trouwens ook altijd teveel mee, met name kleding. Ik wil toch wat keus hebben. En inderdaad, misschien ben je dan al zwanger! 18 man is inderdaad erg veel. Gelukkig is het maar 1 keer per jaar, maar van mij mag dat hele weekend worden geschrapt. Het zijn op zich aardige mensen, maar wel totaal anders dan ik zelf ben. Er zijn helaas weinig raakvlakken. O met z'n allen op 1 slaapzaal! Kan gezellig zijn, maar ben blij dat dat bij ons niet zo is. Zijn alle tassen inmiddels ingepakt? Hele fijne vakantie en geniet er van!
En daarna nog 3 weken thuis Sorry, moet er even over opscheppen hahaha Hoe de toets van gister is gegaan weet ik niet. Het waren allemaal van die instinkers qua vragen. Je kon ze op twee manieren bekijken...heel irritant vind ik dat altijd! Nu maar hopen dat ik het goed heb gedaan. Je mag maar 5 fouten maken van de 25. Ben benieuwd. Zij er hier nog mensen met plannen voor dit weekend en vandaag? Hier is het kermis dus morgen en zaterdag ga ik naar kermisborrels. Van de kermis zal ik wel weinig zien haha (nu kan het nog) Verder weinig bijzonders. Genieten van het mooie weer en nog dingen doen voor school. Dan vliegt de tijd alweer voorbij!
lekker hoor zoveel vakantie! Geniet ervan! Ik ga 1 weekje opnemen als we de sleutel krijgen en dan nog 1 of 2 weken als we er bijna ingaan. En dan zijn mijn dagen alweer op. Hoop dat je een voldoende hebt gehaald...en veel plezier op de kermis! Ik ga niks bijzonders doen....voel me nog steeds niet 100% en doe maar even rustig aan. Morgen moet ik weer werken en dit weekend: zaterdag familiedagje en zondag 2 verjaardagen .wij hebben veel verjaardagen. Vriend heeft een erge grote familie. We gaan ook niet altijd naar elke verjaardag anders staat elk weekend vol. Altijd wel erg gezellig maar soms hebben we er ook even geen zin in. 1stexmom: fijne dagen! @vlinder: ik heb ze ontvangen! ook meteen 1tje getest. gewoon even nieuwschierig hoe het werkt...Nog geen ei maar dat zou ook erg vroeg zijn.
@ Ladys, ik kan me voorstellen dat je nieuwsgierig bent om te testen voor een ei. Het zou toch mooi zijn als je er binnenkort eentje kan spotten! Dan hup, aan de klus hahaha Jammer dat je je nog steeds niet helemaal top voelt. Hopen dat het snel over is want met dit mooie weer ziek zijn, dat is maar zonde! Alvast veel plezier met de familiedag. Wat gaan jullie voor leuks doen?
hoi meiden! @lentekind:We hebben een leuk groepje met de neven en nichten en kunnen goed met elkaar overweg. We gaan elk jaar naar de theathervoorstelling van Jurgen Raymann. Gisteren gezellig dagje gehad. We zijn met de nichten en neven naar amsterdam gegaan. Gewinkeld, op het terras gezeten, gegeten en naar Jurgen Raymann. Was erg leuk! En hoe is jullie weekend? Hier nog niet het idee dat mijn ei eraan komt...straks maar weer even een testje doen. Fijne zondag allemaal!
Hey meiden, Ben een paar dagen bij een vriendin geweest. Vriendlief was toch constant op pad dus dacht, dan ga ik ook leuke dingen doen. Ben van donderdag t/m zaterdag bij haar geweest. Gewinkeld, uit eten geweest en in de tuin gerelaxt.Gisteren naar Ameland geweest voor 1 dag. Super lekker weer gehad en ben lekker bruin geworden! Vandaag een rustig dagje. Ik begrijp trouwens niks meer van mijn lichaam. Vorige week heb ik een paar dagen bruinverlies gehad. (geen rood te bekennen). Nu sinds 2 dagen weer normale afscheiding en net een veeg rood bloed. Waarschijnlijk, doordat ik er zoveel mee bezig ben geweest om zwanger te worden, is mijn lichaam weer helemaal in de war Heb mijn banner daarom maar weg gehaald. Heb even geen idee meer welke dag ik nu kan rekenen. @ Lentekind: Hoe waren de kermisborrels? Ik ken dat trouwens helemaal niet. Het is hier 2 keer per jaar kermis, maar kermisborrels hebben wij hier niet. @ Ladys: Ben je weer helemaal beter? Wat gezellig met z'n allen naar Jurgen Rayman en A'dam. Hopelijk spot je je ei snel!
Ik ben brak. pfff blij dat het vandaag regent, dat maakt de keuze tussen gaan/niet gaan een stuk makkelijker hahaha. @Vlinder, kermisborrels dat leeft hier heel erg. Als je hier te kermis gaat, dan ga je niet naar de attracties, dan ga je naar een borrel. Vorig jaar hadden wij ook een borrel, Een grote tent in een weiland, sta tafels, een tab en van alles en daar komt dan 200 a 300 man op af. Je staat dan mooi aan in een weiland maar het is echt bar gezellig. Dit jaar gingen wij bij andere naar borrels, je komt dan alle bekende van jouw leeftijd tegen. Erg gezellig. Een borrel kan ook bij iemand aan huis worden gegeven ofzo. Ik had trouwens ook vorige week of alweer langer terug opeens bloedverlies met afvegen. Het was daarna weer over ook. Verder moet je gewoon maar afwachten hoe je cyclus loopt en je er niet te druk om maken. Je lijf doet toch wat het zelf wil. @ Ladys. Klinkt gezellig dat weekend van je. Jullie hadden mooi weer dus dat was helemaal super! Wat een troosteloos weer vandaag. Voor de plantjes is het lekker maar ik vind het nu al weer mooi geweest.
hoi meiden, wat een waardeloos weer vandaag..maar dat mocht de pret niet drukken. Leuke verjaardag gehad. Vanmorgen had ik een ovulatietestje gedaan en ik zag een heeeeeel licht streepje. Vanavond heb ik er nog een gedaan en toen was de streep al donkerder maar nog niet zoals het moet zijn. Nog even afwachten dus. Morgen halve dag werken en daarna naar ons huis voor de kijkdag. Hebben jullie een leuke dag gehad?
Meiden...ik kan het bijna niet geloven. Ik heb sinds 2 dagen last van mijn borsten en heb er normaal nooit last van, dus dacht, laat ik er toch nog maar een testje tegen aan gooien. En ik ben zwanger! Zit gewoon helemaal te trillen hier. Toch maak ik me wel wat zorgen. Heb al een paar dagen af en toe bruin bloed. En aangezien ik vorige week al last had van bruinverlies, dacht ik dat ik ongesteld werd. Heb dus ook 2 keer een wijntje gehad en ook gerookte zalm en leverworst gegeten. Kan dat nu al kwaad denken jullie? Ik ga straks nog een Clear Blue testje doen en morgen maar de huisarts bellen. Mijn vriend komt over een uur thuis. Zal het hem dan vertellen. Ben benieuwd hoe hij reageert!
jipppppie! Gefeliicteeeerd! maak je geen zorgen...dat wijntje enz kunnen vast geen kwaad! Is nog zo vroeg....en dan bruin bloed kan een innestelingsbloeding zijn. Probeer je niet teveel zorgen te maken. OWWW Spannend! Je zit nu vast te stuiteren tot hij thuis is!
Jeetje, paar dagen weg en meteen goed nieuws!!! SUPER GEFELICITEERD Vlinder!!! Kan me voorstellen dat het allemaal heel eng is, maar hoop dat alles goed blijft! Hou je ons op de hoogte? Bij mij vandaag voor het 1ste ongesteld (na de pilongi dan).. dus wij kunnen geloof ik officieel ronde 1 in?
Hey meiden, Bedankt voor jullie lieve reacties! Ik heb het gisteravond aan mijn vriend verteld. Ik vroeg hem of hij wilde gaan zitten en zijn ogen dicht wilde doen. Hij begreep eerst echt niet wat er aan de hand was. Totdat ik hem de positieve test in zijn handen legde. Hij was erg blij, en verrast. Voor ons beide voelt het nog erg onwerkelijk. Vandaag kwam hij thuis met een cadeautje voor mij: een rompertje met 'I love mama' haha. Echt heel lief! Door de spanning heb ik de test van Clearblue gisteren helaas verkeerd uitgevoerd. Weg 13 euro, maar ja. Vandaag nog een andere test gehaald bij de drogist en weer positief. Nu hopen dat inderdaad alles goed blijft gaan. Heb vandaag de dokter gebeld en kreeg de assistente ervoor. Zij zei dat ik me ook niet te druk moest maken over de voeding. Ben gelukkig wat gerust gesteld. Heb me ook ingeschreven bij de verloskundigepraktijk hier in de buurt. Nu is het afwachten tot ze me bellen. Succes 1steXmom met ronde 1! Hoe hebben jullie het gehad in Duitsland? @ all: Super veel succes! Hopelijk is het bij jullie ook snel raak! Ik zal even flink strooien met HCG! En natuurlijk hou ik jullie op de hoogte en kom regelmatig nog een kijkje nemen en meepraten (als het mag)
@ vlinder! wat leuk dat je vriend zo reageerde! of je mag meekijken en mag meepraten???....je MOET haha we willen toch weten hoe het met jullie gaat! @1stexmom:Ja vanaf vandaag kun je als ronde 1 beschouwen (1ste dag cylcus). Spannend he! Ik heb vandaag een mooie streep (nog steeds niet zo donker als de controlestreep maar volgens mij gaat ie gewoon niet zo donker worden?) op de ovulatietest....we gaan even goed klussen!
Hoi meiden, Ik kwam jullie clubje tegen, en ik zit zelf in de 1e ronde voor een 1e kindje, heeeel spannend! Dus ik hoop dat ik nog mag aanhaken! Vlinder1983: gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat fijn dat het meteen raak is! Succes voor de overige meiden en veel klusplezier! Groetjes!