Voorjaar 2011 gaan voor 1e kindje!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Vlinder1983, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    Hahahaha, hier hetzelfde hoor! Mijn man heeft ook de hele tijd van die opmerkingen:)... Mijn man is wel wat realistischer en toomd mij gelukkig ook een beetje in... ik wil meteen zwanger zijn (en ik weet wel dat dit niet waarschijnlijk is) en hij heeft zoiets... we zien het wel.. hij is bang dat ik straks elke keer zo teleurgesteld ben als het niet zo is:).

Dan zijn ze best lief....:)

2. Vlinder1983

Vlinder1983 Bekend lid

15 nov 2010
    681
    47
    28
    Vrouw
    Haha ja dan kunnen mannen echt heel lief zijn! Die van mij praat inmiddels tegen mijn buik. Hij denkt dat het een jongetje is en hoopt dat hij later voetballer wordt. En dan roep ik weer: nee het wordt een meisje! :D

@ 1stexmom: je mag de ovutesten wel van me overnemen. Had er 12 besteld en maar 1 gebruikt. Je mag in een pb je adres wel noteren, stuur ik het naar je op. Heb het nog aan niemand verteld. Wil eerst de echo afwachten. Daarna zijn onze ouders + zussen de eerste die het horen. Vervolgens de vrienden etc. Ga mijn ouders waarschijnlijk het boek geven van opa en oma Pluis. Hoe ik het de rest vertel weet ik nog niet.

Hebben jullie nog plannen dit weekend? Wij gaan 'gezellig' kamperen met de familie van mijn vriend. Pfff geen zin in en de weersvoorspellingen beloven ook niet veel goeds. Fijn weekend!

3. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    Helemaal top dat je man zo is, denk dat het voor hem ook heel speciaal is...

Ik heb je een PB-tje gestuurd, moet je maar even laten weten wat je van me krijgt, dan maak ik het even over:D. Kan ik wellicht volgende week testen... ik heb volgens mijn iphone app (verder ben ik er niet zoveel mee bezig hoor) de 17e mijn ovulatie dus zou gaaf zijn als ik het kan testen.

Ik hoop dat je weekend toch een beetje leuk wordt, misschien juist omdat je geen zin hebt, valt het wel mee:(...

Morgen even eten bij vrienden en maandag helpen met de motorelfstedentocht in Friesland, maar verder geen plannen... lekker rustig aan doen;)... en klussen... en ook in het huis klussen (schilderen enzo)

4. Vlinder1983

Vlinder1983 Bekend lid

15 nov 2010
    681
    47
    28
    Vrouw
    Super, heb het gelezen. Alles ligt inmiddels klaar om te worden verstuurd. Het waren trouwens nog 14 testen ipv 11. Als je het bedrag goed vindt gooi ik ze morgen nog op de post en hopelijk heb je ze dan dinsdag! Ach ja, meestal valt het allemaal uiteindelijk ook wel mee zo'n weekend, maar echt leuk vind ik het niet. Veel plezier dit weekend! Wat grappig, de motor Elfstedentocht. Ga je dan door dezelfde plaatsen als de echte elfstedentocht? Je gaat helpen, maar zelf niet rijden?

5. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    hoi hoi!
    @vlinder...misschien gaat het wel leuk worden het weekendje weg...veel plezier in iedergeval!
    @1stexmom: grappig een motorelfstedentocht!veel plezier! Ik zei eerst ook dat ik geen testen wou gebruiken maar ik werd zo onrustig vorige maand dat ik ze deze maand maar wel heb gebruikt...ben benieuwd of het heeft gewerkt:D.
    @lentekind: wat leuk dat je mannetje zo reageert...spannend hoor! Dubbel feest...jarig en jullie gaan voor een wondertje!:D

@all: ik moet morgen helaas werken...gelukkig maar een paar afspraken buiten de deur en verder op kantoor. We hebben vandaag de keuken definitief besteld...wat een boeven die keukenboeren zeg...maar goed dat we alles nog een keer hebben doorgenomen want veel was niet goed ingevuld. Nu zijn we tevreden...hoop dat het straks als het allemaal staat ook nog zo is;). Rest van de dagen niet zoveel plannen. lekker rustig aan..

6. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    @Vlinder/Ladys: Motor elfstedentocht bestaat al jaren, doen zo'n 3000 motoren aan mee. Altijd wel gezellig:D. Inderdaad langs alle elf steden, maar wel altijd een andere route. Wij rijden hem zelf niet, wij zijn vrijwilliger die dag (stempelposten en parkeerplekken etc.). Meestal rijden de vrijwilligers hem ervoor alleen dit jaar doen we het niet.

Ladys: Werk ze morgen dan. Inderdaad, die keukenboeren dat is wat. Ik ben heel blij met onze keuken maar als we ooit weer een keuken kopen, weet ik beter waar ik op letten moet:x.

Vlinder: Alvast bedankt voor het opsturen en toch nog een beetje plezier toegewenst:(

7. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    Hallo allen,

rustig dit weekend hier:D...

Zo bij ons is de kogel door de kerk.. Weet niet zeker of ik het hier heb verteld/gevraagd, maar een zeer goed bevriend stel van ons kan geen kinderen krijgen (op de natuurlijke manier). Het ligt aan hem en er is helemaal niets aan te doen. Daar hebben ze het onwijs moeilijk mee (nog steeds) en wij hebben dit vrij intensief meegemaakt. Helaas voor hun zitten ze en wij in een leeftijd dat overal om hun heen natuurlijk mensen zwanger zijn en kindjes krijgen. Ze zijn blij voor anderen maar hebben het er vaak moeilijk mee... en nu zijn wij dus bezig...
    Lang getwijfeld en veel gepraat of we dit moesten vertellen of dat we moesten wachten tot het zover was etc etc... Uiteindelijk gisteravond verteld... pfff moeilijk hoor... ze vinden het allebei hartstikke mooi en supertof maar was wel even emotioneel (en zal nog wel vaker zo zijn, als blijkt dat het bij ons wel lukt, dat weet je natuurlijk nooit). Ik ben nu wel opgelucht dat zij het weten en dat ze het niet pas horen als we zwanger zijn. En daar zijn hun ook blij om, nu kunnen ze zich erop voorbereiden of erop instellen, hoewel het dan nog niet makkelijk is...

Sorry, heel verhaal maar moest het even kwijt.

Hoe is het met jullie?

8. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    hoi meiden

@1stexmom: je hebt het inderdaad eerder verteld. Je zat er toen mee of je het moest vertellen ja of nee. Fijn dat jullie het toch verteld hebben..als het goede vrienden zijn is het fijn om belangrijke dingen te delen. En voor hun op zich ook wel prettig dan kunnen ze zich een beetje erop voorbereiden als jullie met goed nieuws komen.
    Is er voor hun helemaal geen manier meer mogelijk? Anders adoptie? (ik zeg het nu wel heel makkelijk maar dat is natuurlijk niet zo. Zal vast heel moeilijk voor ze zijn).

@vlinder: je leest dit denk ik nu niet maar hoop dat jullie het toch erg leuk hebben! Het weer is een beetje wisselend...hoop voor jullie dat de zon nog lekker doorkomt.

@all. Hier niks bijzonders. Gisteren gewerkt maar ging wel snel voorbij. Vandaag lekker lang gewandeld en even gezellig in de tuin gezeten bij schoonzusje. Verder niks op de planning....is ook wel eens lekker af en toe!

9. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    @Ladys: Ja voelt toch wel als een opluchting, hoe moeilijk het ook is... Het is een lang verhaal, maar adoptie is geen optie voor hun. Ze zijn nu aan het nadenken (onder begeleiding van professionele hulp) over zaaddonor, maar ze zijn er ook nog niet echt uit. Ze zitten nu nog in een enorm rouwproces en daar moeten ze eerst doorheen.

Lekker om af en toe eens niets te doen. Vind ik zelf ook heeeeerlijk... lekker met een boekje op de bank of in de tuin...

10. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    ik ben d'r ook weer ffies!
    1stexmom, wat goed dat je die vrienden van jullie hebt vertelt dat jullie bezig zijn voor een kleintje. Het zal niet makkelijk voor jullie zijn geweest om dat aan te geven bij hun maar ik snap dat het voor hun heel fijn is zodat ze zich kunnen voorbereiden.

Ik heb vandaag de hele dag al het gevoel dat ik 'lek' maar elke keer als ik naar de wc ga en kijk, dan is er niks aan de hand. Helaas. Ik hoop zo dat mijn cyclus niet heel lang gaat duren. Maar goed, het komt hoe het komt.

We hadden net nog een borrel met een volleybaltoernooi. Mijn vriend is daar nog want tot nu toe wonnen ze alles en moeten ze nog een tijdje langer haha. Ik ben lekker naar huis gelopen. Ik zie hem straks wel weer.

11. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    @1stexmom: Het is ook niet niks allemaal wat ze nu meemaken. Lijkt me echt vreselijk...jullie steunen ze in iedergeval! meer dan dat kun je niet doen.
    Ik ben eigenlijk om heel eerlijk te zijn best een huismus....ben pas 24 maar echt het nachtleven induiken is nooit iets voor mij geweest. Ik ga liever wat drinken met vriendinnen of een hapje ergens eten (om vervolgens weer snel naar huis te gaan;) haha ) heeeeeel saai ben ik dus:D

@lentekind. vervelend van je cyclus. Probeer je niet te veel zorgen erom te maken...want ook dat kan ervoor zorgen dat je menstruatie niet doorbreekt. Hopelijk 'lekt' er snel echt iets...wat duidelijkheid is ook fijn! En kunnen jullie er daarna echt voor gaan:D

12. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Haai meiden!

Ik ben weer helemaal bijgelezen. Hebben jullie nog plannen voor deze 2e Pinksterdag? Ik denk dat er bij niet veel uitkomt: voetjes op de bank dacht ik zo!

@Ladys: heerlijk toch als je een huismus bent, daar is toch niks saais aan! Het is juist gezellig om met vriendinnetjes/vrienden te terrassen of een hapje te eten. Ieder zijn eigen ding toch?

@Lentekind: ik hoop ook voor je dat je cyclus niet te lang op zich laat wachten. Maar zoals Ladys al zegt inderdaad, wees er niet te veel mee bezig want dan kan het uitblijven. En ik snap dat het moeilijk is, want je zit er op te wachten.

@1stexmom: heftig zeg voor jullie vrienden! Maar wel goed dat jullie het hebben verteld. Ik kan me voorstellen dat je je enigszins opgelucht voelt.

@Vlinder: hoe voel je je? Begin je nu 'last' te krijgen van zwangerschapssymptomen?

@All: wij hebben genoten van het weekend in Parijs! Mijn innesteling zou afgelopen vrijdag moeten zijn geweest, dus ik vroeg me wel steeds af of ik iets voelde... Maar behalve een blaasonsteking die kwam opzetten, merkte ik niet veel (of kon ik de klachten niet meer uit elkaar houden, dat hoop ik dan maar ;)). Aankomende donderdag kan ik proberen te testen, maar dan zit ik nog wel 5 dagen voor NOD. Ik denk dat ik dan wel ga proberen!

Voor de meiden met een vrije dag vandaag: enjoy! En anders: werkse!

Groetjes!

13. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    @livelife: lekker hoor parijs! Vandaag lekker bijkomen! Iedere keer neem ik mezelf voor om pas te testen na NOD...en toch krijg ik iedere keer die testdrang! Ga het deze maand toch echt proberen vol te houden...
    Hoop voor jullie dat je een positieve test donderdag hebt!

@all: wij gaan even wat woonwinkels bezoeken....we moeten nog veel hebben en op dit soort dagen hebben ze altijd leuke kortingen.:D daar hou ik van hihi. We gaan denk ik even richting villa arena. Daar zit ook heel mega Prenatal! moet mezelf altijd tegen houden om niet even naar binnen te gaan...kan niet wachten tot het ook echt 'mag'.

Fijne zondag allemaal!

14. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Ladys, we lopen bijna gelijk op wat betreft testen! Ik ken die drang en dan is het voor mij de eerste ronde :(! Ik heb 'per ongeluk' al een test gedaan... Zo wit als het maar kan natuurlijk! Maar toch dacht ik misschien ergens iets te zien, terwijl dat helemaal niet kon. De foto doorgestuurd naar een vriendinnetje (durfde het niet eens tegen mijn vriend te zeggen, hahaha) met het verzoek even te zeggen dat ik niet helemaal wijs ben! :p

Vandaag een beetje een saai dagje! Geen zin om wat te doen, druk aan de cranberry sap :(, baaah! Soms nog wat last van de onderbuik, maar verder niks. Donderdag ga ik testen, eerder niet! Maar anderzijds wil ik me een teleurstelling besparen... Ik had trouwens wel ietwat bloed van het weekend met afvegen (sorry voor de details), licht roze, maar dat kan ook de blaasontsteking zijn natuurlijk?! Pfff, ik draaf weer door!

Fijne avond meiden!

15. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0

16. Vlinder1983

Vlinder1983 Bekend lid

15 nov 2010
    681
    47
    28
    Vrouw
    Hey meiden,

Ben weer thuis! Uiteindelijk viel het weekend toch mee, maar ben blij dat ik weer thuis ben. Zie er altijd meer tegen op dan eigenlijk nodig is :). Hier weinig last van klachten, behalve dat ik gevoelige borsten heb en soms wat brandend maagzuur. Nog steeds af en toe bruinverlies. Dat vind ik elke keer wel eng. We hebben helaas geen zekerheid tot de echo, maar dat duurt nog een maand. Ik denk als ik het hartje straks zie kloppen, ik pas echt kan genieten.

@ all: Hoe was jullie weekend? Zie dat een aantal van jullie al bijna kunnen testen! Spannend! *duim duim*

@ 1steXmom: heb de ovutesten zaterdag op de bus gedaan. Hopelijk krijg je ze morgen! Fijn dat ik jou er blij mee kan maken! Anders zijn ze bij mij voor een tweede kindje straks over de datum en dat zou zonde zijn. Wat goed dat jullie het toch hebben verteld aan jullie vrienden en fijn dat ze er positief op hebben gereageerd! Hopelijk zijn er voor hun straks ook andere mogelijkheden wanneer ze er klaar voor zijn.

@ Ladys: Ja inderdaad, je moet verrekte goed oppassen met keuken en badkamerzaken. Ze gebruiken af en toe smerige trucjes. Wij hebben op dit moment veel gedonder met een badkamerzaak, omdat ze bepaalde afspraken niet nakomen. En..heb je je ingehouden bij Prenatal? Of heb je de hele winkel leeg gekocht? ;)

@ Livelife: Fijn dat jullie het leuk hebben gehad in Parijs! Vind het een super mooie stad. Was je er al eerder geweest? Ook naar Disneyland geweest? Vervelend zeg, blaasontsteking. Ben blij dat ik er nooit last van heb. Hopelijk test je straks positief! Ben erg benieuwd, maar nog een paar dagen geduld!

17. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    @livelife: laat je urine anders ff checken bij de huisarts? Ik heb er ook altijd veel last van...en drink liters cranberrysap. Heel vies maar werkt over het algemeen wel.
    ja we lopen redelijk gelijk met testen..:D spannend he!

@vlinder: Gelukkig viel het toch nog mee. Lijkt me erg vervelend dat bruinverlies. Kun je niet vragen of je een eerdere echo mag i.v.m. het bruinverlies. Volgens mij doen ze daar helemaal niet zo moeilijk over. Dit zorgt ook voor stress en dat is ook niet goed..:( Ik weet eigenlijk niet vanaf welke week je het hartje ziet kloppen?

@all. Ik ben prenatal niet ingelopen hihi Maar moet altijd wel moeite doen hoor...al dat leuke spul! We hebben niet veel gezien/gekocht.

18. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Zo, ik heb het gevoel dat het al 2uur in de middag is hahaha. We hebben ons nichtje voor een nachtje en mevrouw had vannacht een hoestje. Als het je eigen kind is, dan slaap je er gewoon doorheen denk ik maar ik lig op elk geluidje dus om 1.30 sliep ik nog niet. 10x gekeken maar ze lag goed. Vanmorgen om 5.30 was ze er weer hahaha Ach, we blijven gezellig. Nu ligt ze er net weer in. Als ze nou gewoon eens die uurtjes om 5.30 doorslapen, dat zou handiger zijn ;) misschien moeten we haar dat nog maar leren haha. Verder is het wel een heerlijk schatje maar het valt me toch altijd weer op hoeveel je met zo'n ukkie bezig bent. Tis wel errrug gezellig!

Meiden, lief dat jullie je zo bekommeren om mij! Ik maakte me er trouwens niet druk om hoor dat ik nog niet ongesteld was... (ja was, ben het nu wel :D) Ik heb altijd zoiets, het komt vanzelf maar ik keek er dit keer gewoon naar uit terwijl ik dat nooit deed haha ik dacht het altijd liever weg. Maar nu is het nodig.

Livelife, wat fijn dat Parijs zo leuk was! Ik vond het ook een hele mooie stad. Het zijn drukke dagen daar, maar zo mooi om alles te bekijken. Wat hebben jullie bezichtigd?

Vlinder, fijn dat jouw weekend ook goed geslaagd was. Heeft niemand iets gemerkt van je zwangerschap? Hebben jullie nog leuke dingen gedaan? Lekker hoor dat je weinig klachten hebt. Probeer het zo te houden! Ik snap wel helemaal je gevoel hoor, juist doordat je zo weinig voelt wil je eigenlijk de bevestiging dat je zwanger bent. Ook al voel je heel licht kwaaltjes, ik denk dat het pas echt een gerust gevoel geeft als je op een echo ziet dat het hartje klopt! Ik hoop het ook voor je. spannend hoor dat die dag steeds dichterbij komt!

Ik ga weer ff verder lezen hier!
    tot babbels.

19. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    Hallo allen,

heb niet alles kunnen bijlezen dus hoop dat ik er zo 'in' mag vallen:D.

@Vlinder: Ik heb de testen ontvangen hoor! Heb jij het geld ontvangen? Ik ben benieuwd, kan deze week beginnen met testen dus wie weet;). Ik ga er niet vanuit dat het in 1 x lukt hoor, maar ben wel benieuwd of ik mijn ei kan vinden zodat ik weet hoe het voelt enzo.
    Hopelijk krijg je snel een goed gevoel (na de echo) en misschien kun je idd aanvragen of je eerder een echo mag?

Verder geen nieuws van mijn kant. Iemand al toe aan testen?

20. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Haai meiden,

Parijs was erg gezellig met vriendlief! Het was voor mij, op Disneyland na, de eerste keer Parijs. Wij zijn dit jaar 10 jaar samen en dan ontdek ik ineens dat hij best wat Franse zinnen kan oprakelen... Cute, hahahah! We zijn bij de Eiffeltoren geweest, het Louvre, Champs Elysee, Arc de Triomph, lekker gewinkeld en gezeten.

Ik ben trouwens weer een illusie armer! :$ Ik kon vanochtend urine inleveren om te testen op een blaasontsteking, maar bij het woord testen werd ik al hyper en zag ik mijn kans schoon... ;) Dus ik heb maar meteen gevraagd om te testen of ik zwanger ben. Ik had gelezen dat je 10 dpo al genoeg HCG zou moeten hebben om het te kunnen signaleren. Maar helaas! Dus voor mij wordt het de volgende ronde... Zullen de pendels het dan toch goed hebben? Heb er 2 voor juli! :D.

@Vlinder: Fijn dat je zo weinig klachten hebt. Inderdaad hopen dat het zo blijft en dat de dagen tot de echo snel voorbij tikken. Ik las eerder dat je in eerste instantie dacht dat je niet zwanger was, dus ik hoop op eenzelfde scenario bij mij ;).

@Ladys: Goed dat je je hebt kunnen inhouden! Hahaha. Wat kijken we uit he naar de periode dat we 'los' kunnen! Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik, per ongeluk ;), een babyafdeling (of 3) ben opgelopen in Parijs... En voor ik het wist stond ik bij de kassa met een onwijs schattig rompertje! En dan is het geen kadootje voor een vriendinnetje... Hihi.

@Lentekind: Ben je nog wakker? Haha! Leuk dat je je nichtje op bezoek hebt. Hoe oud is ze? En zul je net zien dat ze morgen na 05:30 wakker wordt, hahaha.

@1steXmom: Succes met je ovutesten!

Ik hoop dat mijn vriendje op tijd thuis is, ik heb honger! Eet smakelijk!

Deel Deze Pagina