Hey meiden, Heb vandaag (op jullie advies ) toch met de vk gebeld en de afspraak voor de echo verschoven naar volgende week woensdag! De andere echoafspraak op 14 juli blijft eerst nog even staan. Hoop dat ik gerust gesteld kan worden, want had vandaag nog meer bruinverlies dan de andere dagen en ook lichte buik/rugpijn. Bovendien heb ik het idee dat mijn borsten minder gevoelig worden. Probeer positief te blijven, maar vind het wel moeilijk. @ 1steXmom: Heb het geld ontvangen, dank je! Ben je al begonnen met testen? Hoop dat je snel je ei gaat spotten. @ Lentekind: Gezellig hoor een klein nichtje, maar vervelend dat je je vannacht zo slecht hebt geslapen. Vandaag gaat ze weer naar huis? Gelukkig zeg dat je ongesteld bent geworden! Nee niemand heeft iets gemerkt van de zwangerschap. Maar klopt, juist doordat ik weinig voel, maak ik mij ongerust. En daarbij ook nog dat bruinverlies. Wordt er niet vrolijk van . @ Livelife: Klinkt als een geslaagd weekend! Gefeliciteerd met jullie 10 jarig jubileum! Jammer zeg dat het deze ronde niet raak was, maar wie weet de volgende ronde wel. Haha of juli inderdaad! Vind het inderdaad aan de ene kant wel fijn niet veel last te hebben van kwaaltjes, aan de andere kant maakt het mij wel erg onzeker. Volgende week woensdag weten we meer.
@Vlinder: Goed dat je de vk hebt gebeld en wat fijn dat je volgende week woensdag al kunt. Blijf je continu dat bruinverlies hebben? Ik kan me indenken dat het je inderdaad onzeker maakt, maar blijf positief. Stressen gaat zeker niet helpen... Laten we hopen dat deze week snel voorbij is!
hahaha jahoor, ik ben nog wakker. Moet wel zeggen dat ik sinds tijden niet zo'n lange dag heb gehad haha. Nu net ff lekker gedoucht daar kan ik na zo'n dag echt van genieten en zeker als ik ongesteld ben. heerlijk ff onder de warme kraan. Vlinder wat fijn dat je afspraak is vervroegd voor de vk. Dat scheelt toch weer en ben je eerder uit je onzekerheid. Heb je nu evengoed nog een test gedaan om te kijken of hij nog positief aan geeft? Livelife, wat fijn dat jullie weekend zo geslaagd was. Die dingen die jullie hebben bezocht hebben wij ook bekeken. Ook nog de notre dame en de sacre coeur Mooi hoor allemaal. Wij waren hartje zomer en het was precies lekker stedetrip weer. Niet te warm, net lekker. Tot de laatste dag, toen deden we de sacre coeur. We zaten daar, het laatste wat we bekeken, uitzicht over de hele stad en opeens werd het zonnig en warm. We hebben daar heerlijk op het gras gezeten in de zon. Perfecte afsluiting!
@vlinder: fijn dat je je echo eerder kan hebben . Hopelijk kun je daarna wat meer genieten...nu maakt het je alleen maar onzeker. @:lifelive: leuk hoor al die dingen! wij zijn een paar jaar geleden op die plekjes geweest..erg leuk en romantisch. wij zijn dit jaar ook tien jaar samen! De tijd gaat zo snel he! haha en wat leuk een rompertje kopen! @lentekind: dat is zeker een lange dag...wel gezellig een klein nichtje! @1stexmom: succes met je testen..hopelijk spot je snel een ei!
Hallo, @ vlinder, wauw meid, gefeliciteerd! De tweede in de groep, echt super leuk om te lezen. Wees niet te bezorgd, bruinbloed is oud bloed wat ik heb begrepen en kan verder geen kwaad. Maar goed, zeker niet verkeerd om zo'n afspraak bij de vk te hebben, want als je dan weet dat het goed zit, kun je echt gaan genieten! Weet je al wanneer je bent uitgerekend? @ de rest, ik beloof vanaf nu maar eens vaker weer op deze site te gaan kijken, want het is hier veel ste gezellig zie ik. moet we schamen, haha
Ben ook erg blij dat ik woensdag al een echo mag laten maken! Vandaag voelde ik me wel weer zwanger, dus mijn gevoelens gaan steeds met ups en downs. @ Lentekind: Heb niet meer extra getest. Ik zie het volgende week woensdag wel anders ben ik bang dat ik mijzelf nog onzekerder maak. @ Princess: Bedankt voor je felicitatie. Ik heb je HCG goed gevangen Nu maar hopen op een plakbeeb. Hoe gaat het met jou? Hoe voel je je? Je bent al meer dan 9 weken zwanger zie ik! De tijd gaat snel. Heb je het inmiddels al aan meer mensen verteld? En heb je de eerste echo al gehad? Heb jij ook ervaring met bruinverlies? Wat een vragen he haha, maar ben gewoon erg benieuwd @ Lifelive: sinds 3 dagen heb ik wel continu een beetje bruinverlies. Daarvoor af en toe. @ Ladys: Voel jij je al anders dan anders?
hoi hoi @princess: ja vaker komen kijken hoor gezellig mee blijven kletsen! @princess. dat bruinverlies is wel echt vervelend. Dat het snel woensdag is! Ik voel helemaal niks...voel me niet anders dan normaal. Probeer er niet zoveel op te letten anders maak ik mezelf alleen maar gek.
@ vlinder hierbij de antwoorden op jou vragen, haha. Met mij gaat het goed, soms moe, moet soms echt een middagdutje doen, maar ik mag zeker niet klagen. Misselijkheid is al minder, af en toe van die vlagen, maar als ik aan het werk ben is er niets aan het handje :> We wilden het alleen onze ouders vertellen, maar door de enthousiastme en vriendinnen die mij te goed kennen weten het er al een best aantal. Collega's alleen de vaste ivm dat ik daar ook eet. De rest houden we wel lekker tot 3mnd geheim. Donderdag 23ste mogen wij voor onze eerste echo, enorm spannend! Wel leuk, maar ook weer niet, want dan is de vraag of alles goed gaat natuurlijk. Ik persoonlijk heb geen ervaring met bruinverlies, maar in de boekjes die ik ondertussen gekregen had, stond dus in dat het normaal kan zijn en dit bij meerdere vrouwen gebeurd. Ik heb bijvoorbeeld wel eens last van bloed uit mijn tepel ( sorry voor het onderwerp) en maakte mij enorm zorgen ( borstkanker??) , maar ook dit bleek normaal te zijn. Heel veel succes en hoor natuurlijk alle verhalen! Ik denk dat ik voor de andere nog maar een vleugje hcg hormoon doorgeef, wie weet helpt dit, haha. Succes meiden!
Hallo allen, beetje druk geweest dus geen tijd gehad om te posten... Ik ben idd begonnen met testen, maar nog niet serieus.. heb alleen ff geprobeerd hoe het werkt enzo (met 4 testen hahahaha)... Gisteren en vandaag nog niets te zien, maar volgens berekeningen zou morgen of zaterdag de eisprong moeten zijn. Ik merk echter helemaal niets (geen kramp of afscheiding oid) dus misschien dat ik er helemaal naast zit. Mijn cyclus is natuurlijk ook nog maar 1 x dus denk ook niet dat ik al van dit gemiddelde uit kan gaan... In elk geval zou het ergens deze week moeten komen dus we klussen lekker door @princess: Hoop dat het helpt als eea wat rondstrooit hier Wie is nu het dichtst in de buurt met testen eigenlijk?
Hey meiden, Hier niks nieuws onder zon... Helaas! Mijn buik begint te rommelen, dus wat mij betreft mag het nu allemaal wel doorkomen, dan hebben we dat maar weer gehad (en dan is mijn cyclus korter , maar ook van slag...). Ik pak voor de volgende ronde wat van het rondgestrooide HCG van Princess, thanks! Dus Ladys, volgens mij ben jij de eerstvolgende he die kan testen? Ik duim voor je! Is het voor jou ook de eerste ronde? Ik heb er trouwens een 3e pendel bij voor juli, ook weer een jongetje. Dus... Het kan niet anders, hahahaha! Fijne avond alvast! Ik ga lekker relaxen met de voetjes op de bank!
hoi hoi @livlife: nog 6 dagen tot nod. ik weet alleen niet zo goed wanneer mijn NOD precies is. Heb nu 28 dagen aangehouden maar zoals in mijn onderschrift te lezen is die wel eens wisselend. We zien het wel... Nou 3 pendels voor juli...dat moet toch goed komen @1stexmom: haha toen ik de testen binnen kreeg deed ik precies hetzelfde...nou succes ermee! @princes: ja lekker strooien hoor...kunnen we goed gebruiken! @vlinder: hoe gaat het vandaag met je? @lizzy: al een tijdje niet gezien? hoe gaat het ermee?
Zo, wat een dag. Eerst gewerkt, dat ging prima. Vervolgens om 16.45 naar huis maar haalde het einde van de stad niet eens haha. ben na 5 min met een knallende uitlaat stil komen te staan. Heb mijn vriend gebeld, die kwam met zijn vader want hij dacht dat ik nog wel kon rijden. uiteindelijk zag hij ook dat het niet ging en toen maar met Route mobiel naar huis. De auto staat nu bij de garage en nu maar wachten tot hij morgen weer klaar is. Uiteindelijk waren we om 19uur thuis. Net ff gegeten en nu lekker zitten. Wat een tijd, maar goede service die route mobiel! Verder vandaag weinig te vertellen. Bloed neemt wat meer af gelukkig. Ik was gister helemaal slap en trillerig. Heb in de middag een uur in bed gelegen omdat ik bekaf was. Weet niet of dat door mijn cyclus komt of door mijn nichtje maar denk dat het beide mee speelt haha Zijn er hier nog nieuwtjes?
hoi Lentekind. Balen zeg van je auto....wel fijn dat je goed geholpen bent. Nu hopen dat de auto snel klaar is en dat de rekening meevalt! En je vermoeidheid haha ja dat zouden beide dingen wel zijn..
@Lentekind: Lekker dat met je auto.. pfff daar kan ik altijd zo goed van balen! Wel leuk dat je nichtje er was. Kun je vast oefenen hihi... Hier verder ook weinig nieuws, ben halfslachtig aan het testen en test telkens negatief... voel ook niets en verder geen tekenen (kramp of slijm oid)... vraag me dus af of ik wel een eisprong heb deze maand... Hebben meer dames dat? Dat je helemaal niets voelt of merkt van de eisprong?
Hey meiden, Vandaag had ik een wat te strak shirtje aan. Ik kan het mij verbeelden, maar had echt het gevoel dat er mensen naar mijn buik zaten te kijken. Toch beter mijn best doen alles goed te bedekken Inmiddels maak ik mij zelf niet meer zo druk om het bruinverlies. Het is nu ook weer gestopt. Ik wacht gewoon woensdag af en dan zien we wel. Verder sinds deze week erg moe. Denk dat het komt door het drukke Pinksterweekend. Heb de laatste dagen weinig slaap gehad en veel gewerkt. Ook dit weekend moet ik werken en ben woensdag pas weer vrij. IK WIL OOK WEEKEND! Jullie in ieder geval een fijn weekend! Nog plannen? @ Princess: Lijkt me ook moeilijk hoor om het zo lang voor je te houden (tot nu toe gaat het hier nog goed). Maar als je inderdaad samen eet met je collega's kun je er bijna niet onder uit het niet te vertellen. Hoe reageerden je collega's en vriendinnen? Fijn dat je niet veel last hebt van kwaaltjes. Kan me voorstellen dat je je zorgen hebt gemaakt over het bloed uit je tepel. Gelukkig maar dat je er achter bent gekomen dat het ook bij de symptomen hoort. @ 1steXmom: Hoop dat je snel je ei spot! Heb zelf in het begin ook zo'n 3 testen uitgeprobeerd haha, helemaal niet rond mijn eisprong dus veel zin had het niet. @ Livelife: Nou je zou bijna zeggen...dat kan niet anders: Juli wordt jouw maand haha @ Lentekind: Wat balen van je auto. Hopelijk vallen de kosten mee. Dat is altijd zuur geld! Hoe gaat het nu met je? Voel je je alweer wat fitter?
@ 1steXmom: ik voel mijn eisprong ook niet. Soms wel het idee gehad wat steekjes te voelen, maar geen idee of dat mijn eisprong was.
@1stexmom: ik voel van alles...soms denk ik dat het mijn eisprong is maar dat is het soms niet haha. Deze maand dacht ik het wel te voelen. Maar dat 'vruchtbaar' slijm waar iedereen het op het forum heeft heb ik niet...dan ga ik me meteen weer zorgen maken (niet dat het zo fijn lijkt) @vlinder. Fijn dat het bruinverlies nu gestopt is. en inderdaad is bruin oud bloed...dus probeer ook te genieten! voordat je het weet vliegen die weken voorbij en heb je je baby in je armen! ook ik heb nog geen weekend helaas..morgen nog een dagje en dan zondag vrij.
Hey meiden, @ Lentekind: Inderdaad balen van je voiture. Ik hoop dat de kosten meevallen voor je... Auto-onderdelen vervangen: niet de meest favoriete aankopen (ook al houden we van shoppen )! @ 1xstemom: Ik voel wel wat in mijn buik, maar niet altijd. Afgelopen keer had ik wel 3 dagen een zeurderig gevoel, dus toen begreep ik er ook niks meer van. Misschien stom, maar dan vertrouw ik toch wat meer op de ovutesten. @Ladys: voel jij je ondertussen al anders?? @Vlinder: Balen dat je pas woensdag vrij bent! Wat voor werk doe je dan? Werk je in de zorg? Goed om te horen dat het bruinverlies is gestopt. Nog even doorbikkelen voor je en dan woensdag de echo! Spannend! @Princess: Dat is een geruststelling dat het er gewoon bij hoort. Maar ik kan me voorstellen dat het schrikken is. Ik ben van het weekend niet veel van plan. Even bij een vriendinnetje langs en op zondag bij beide opa's en oma's een theetje drinken met moeders. Gewoon gezellig, maar niks bijzonders. Ik had eigenlijk gehoopt ook nog goed nieuws mee te nemen (nee, ik zou het dus niet voor me kunnen houden, haha). Fijn weekend meiden!
@livelife: ik heb wat pijnlijke borsten maar dat heb ik altijd als ik ongesteld moet worden...en wat steekjes af en toe in mijn buik. Maaar ook dat had ik vorige maanden ook wel een beetje..dus ik ga er nu even vanuit dat het deze maand niet raak is (hoop het natuurlijk wel). Nu proberen de komende 5 dagen niet te gaan testen als een gek hihi. klinkt als een lekker weekend hoor! Geniet ervan.
@ Livelife: Ik ben receptioniste en medewerker op de verhuurafdeling bij een vastgoedbedrijf. Daarnaast ben ik oproepkracht bij een revalidatiekliniek, als receptioniste. Daar moet ik dit weekend werken. Gelukkig ben ik om 15.00 uur al vrij. Daarna met een vriendin shoppen, uit eten en naar de bios (Pirates of the Caribbean).Wat doe jij voor werk? Misschien had je het al verteld, maar weet het niet meer. @ Ladys: Ik probeer inmiddels te genieten. Lukt nog niet optimaal, maar hopelijk vanaf woensdag wel. Jij bent ook vaak aan het werk of zaterdag of heb ik het mis? Werkze in ieder geval! Ben nu Mama Mia aan het kijken. Leuk die meezingers