Voorjaar 2011 gaan voor 1e kindje!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Vlinder1983, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder1983

Vlinder1983 Bekend lid

15 nov 2010
    681
    47
    28
    Vrouw
    @ Livelife: Wat een gezelligheid dit weekend. Veel plezier!

2. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    @Vlinder: Hihi, dan de vraag of ze echt denken dat je zwanger bent of dat je je dit inbeeld:D. Balen dat je moet werken zeg, denk je wel goed om jezelf en je kleine? Genoeg rust nemen hoor!

@all.. bedankt voor het geruststellen allemaal:D, was al bang dat ik de enige was die niets voelde hihi. Wat kun je jezelf gek maken soms...

Ik ga morgen even shoppen in Duitsland en zondag vaderdag en verjaardag van mijn broertje... Dan is mijn weekend alweer voorbij:x...

3. princess25

princess25 Niet meer actief

@1xstemom : Ook ik voelde weinig van mijn eisprong. Dackt altijd mijn buikpijn, maar als ik er dan op ging letten, twijfelde ik daar over. Je zal niet de eerste zijn als je het niet voelt.

@ lentekind : Hoe is het met je auto? Flink balen, sta je daar aan de kant van de weg. Die mannen geloven je ook niet snel he! Haha, wij vrouwen weten ook heus wel iets over auto's. Toch meiden?

@ Vlinder: Dat is mooi om te horen, dat het bruinverlies gestopt is! Ik ben erg benieuwd naar woensdag, meteen laten horen hoor!

@ all : Misschien is het wel leuk om inderdaad een rondje te doen wat voor werk je doet. Vroeg mij dit laatst ook al af.
    Ik werk zelf met mensen met een beperking, ze noemen het nog activiteitenbegeleider, maar wij zelf al werkbegeleidster in de horeca. We trainen ze om verder te komen in de hoop dat ze kunnen doorgroeien naar een "normale" baan.

Fijn weekend allemaal

4. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Lekker dagje vandaag! Mijn vriendinnetje heeft vandaag mijn highlights bijgewerkt, dus ik kan weer de straat op ;)... Gezellig zitten kletsen over vanalles, heerlijk! Daarna de stuurtjes van de mannen overgepakt en lekker gekart op de Wii, haha!

Hebben jullie allemaal een fijn weekend / een lekkere werkdag achter de rug? Ik zit nog even te tobben voor vanavond, misschien even met vriendlief naar de bios! Of thuis gewoon even verder Wii-en... :D

Ik had trouwens ook nog niet gezegd wat ik dagelijkse doe. Ik ben verantwoordelijk voor een specifieke regio bij een grote uitzender. Onwijs leuk!

Tot later meiden!

5. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    hoi meiden!

@princess: jij donderdag echo toch? Spannend!

@livelife: klinkt als een lekker dagje!

Jullie banen klinken ook interessant!
    Ik ben makelaar. erg leuk tot nu toe. Weet niet of ik het altijd blijf doen maar voorlopig zit ik daar lekker op mijn plekje.

Ik heb nu weekend..(nouja 1 dagje vrij;)). Niet echt plannen...gewoon lekker relaxen dit weekend. livelife je hebt met op een idee gebracht..misschien even Wii-en!

6. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Haha! Ik heb het al eeuwen niet meer gedaan, maar nu de smaak meteen weer te pakken! :p

7. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Zo ben ook weer even aanwezig.
    De auto is weer helemaal gemaakt. die stond vrijdagavond alweer op zijn plekkie gelukkig. Nu kan ik er morgen weer mee te werk.

Wat een heerlijke duffe dag. Gister kwam er wat visite voor mijn verjaardag. We vieren het volgende week maar schoonfam enz kwamen wel ffies langs. Vandaag een appeltaartje gemaakt voor mijn collega´s voor morgen en het huis is ook weer aan kant. Nu gewoon heerlijk zitten en genieten van een deegballetje ;)

Gister zijn we ook wezen kijken bij onze nieuwe jonge katjes. ze zijn weer zo aandoenlijk en schattig. We hebben weer 2 hele leuke uitgekozen! Nu maar wachten tot augustus!

8. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    @Lentekind: of ik heb niet goed opgelet, of je had het nog niet genoemd... Maar ben je vandaag jarig? Zo ja, gefeliciteerd! :)

Ik heb vandaag even gezellig gesocialized met moeders, zusje en de opa's en oma's. Mijn zusje wilde wat foto's van vroeger zien en natuurlijk kwamen ook de babyfoto's op tafel. Grappig om mezelf weer eens te zien als ukkie! Mijn moeder maakte nog een opmerking over het feit dat zij nog steeds geen oma is :cool:... Haha. Ze moest eens weten!

Het schoonzusje van mijn zusje is zwanger en ze vertelde vol enthousiasme in de auto dat ze een onwijs leuk jasje voor de baby hadden gekocht. Op zo'n moment baal ik dan toch maar weer even goed van mijn 'status'. Ik gun het iedereen hoor, laat dat duidelijk zijn, maar het is best pijnlijk om mijn zusje zo enthousiast te horen en te zien, terwijl ik het ook zooooo graag wil. Wij hadden de wens al een jaar geleden, maar hebben toen de keuze 'moeten' maken om het even uit te stellen. Zooooo, het is er weer uit...! Sorry meiden.

Ik ga mijn vriendje even vervelen, heb iets teveel suikers naar binnen gewerkt geloof ik! :D

Fijne avond meiden!

9. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    Lentekind, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

Livelife, frustrerend kan dat zijn hè? Ik heb het soms een heel klein beetje hoor. Zijn natuurlijk net bezig en mag nog nergens over klagen, maar ben er wel mee bezig. Ik vind het ook allemaal spannend en leuk, maar ben ook vaak onzeker of het gaat lukken en hoe lang het allemaal gaat duren. Pfff... Om gek van te worden!

Anyhow, morgen weer aan het werk. Verder moet ik deze week keihard aan de bak ivm afstudeerscriptie!

Fijne avond allemaal nog!

10. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    Goedeavond!

@lentekind: jarig? zo ja gefeliciteeerd!

@livelife: zooo herkenbaar allemaal. Om me heen lijkt wel iedereen zwanger te zijn..maarja dat is misschien omdat ik er ook op let. lucht hier maar lekker je hart! Ik voel precies hetzelfde!
    Mijn moeder roept minstens 1 keer peer week hetzelfde...en inderdaad ze moest eens weten!

@all. Ik voel me wel een beetje raar...steeds steekjes in mijn onderbuik. gevoelige borsten/tepels. Alsof ik ongesteld ben geworden...maar tot nu toe nog geen druppeltje bloed te zien (zou ook erg vroeg zijn). Ik maak mezelf vast en zeker weer gek. Ik heb geen testen in huis..en wil ook echt wachten tot dinsdag! (is mijn voornemen dan;))

11. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    Hè ladys, is dinsdag jouw NOD dan? Ik duim superhard voor je! Wanneer wil je gaan testen dan?

12. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    Ow sorry, lees al dat je dinsdag wilt testen ;)

13. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    @1stexmom: dinsdag...als ik het volhou. Heb TESTDRANG haha. Maar ga het proberen is ook zo zonde van de testen.
    Succes deze week!
    Ik moet ook de hele week werken...pff nog een paar weekjes en dan neem k lekker wat weken vrij. Om te klussen in ons huis....maar toch even niet denken aan werk.

14. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    Het is maar 2 daagjes! (zeg ik die zeker weet dat ik een week van te voren al zou testen;))

Klussen in huis samen is ook leuk, dan zie je alles opknappen! Wanneer staat de verhuizing gepland?

15. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    Ik vandaag nog hoopvol naar de kuidvat testen inslaan....kom ik terug op kantoor....nou voor niks gehaald want daar waren de duivels!:x.
    Ook al is het pas de 2e ronde...ik baal wel hoor (ik weet het moet niet zeuren;)).

Nou wou dat even met jullie delen. ga even snel eten maken...

16. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Balen Ladys! En ik snap het heel goed hoor, ook al is het pas de tweede ronde... Voor jou voelt het als DE tweede ronde! Nieuwe ronde, nieuwe kansen!

Fijne avond!

17. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Bedankt voor de felicitaties. Ik was inderdaad zaterdag jarig. Gister nog een heerlijke appeltaart gebakken voor mijn collega's en guess what? Er is nog over :D Nu hebben wij vanavond lekker nog een puntje haha. Ik hou van taartjes;)

Ladys, wat jammer dat je niet zwanger bent. Het is idd nog maar ronde 2, maar toch kan ik me voorstellen dat het echt beroerd is om dat bloed te zien! Een knuf voor jou!

1stexmom, succes met je afstudeerscriptie! Tjakka, je kan het!

18. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    precies! ik heb nu ff een klein dipje maar dat is over een paar uur alweer over ;). Ben nu lekker dingen aan het eten die niet mogen als je zwanger bent! heerlijk:D

19. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    lekker taartjes..hou ik ook van!;) misschien dat ik straks even wat lekker bakken!

20. Vlinder1983

Vlinder1983 Bekend lid

15 nov 2010
    681
    47
    28
    Vrouw
    Hey meiden,

Ik ben dit weekend de man met de hamer tegen gekomen. Nog stug doorgegaan met werken, maar vandaag voelde ik mij zo beroerd (misselijk, moe, duizelig en zo slap als een vaatdoek) dat ik vanmiddag toch naar huis ben gegaan. Ik werk er inmiddels bijna een jaar en ben nog nooit ziek geweest. Maar vandaag merkte ik dat mijn collega's totaal niet collegiaal zijn, want ik moest bijna smeken of iemand mij wilde overnemen achter de receptie. Ik was zo kwaad dat ik ook nog eens begon te huilen. Kan echt niet tegen zo'n ego-mentaliteit. Net van 13.00 tot 18.00 heerlijk geslapen, dus had het blijkbaar wel nodig.

@ ladys: Balen dat je ongesteld bent geworden! Begrijp het heel goed hoor dat je teleurgesteld bent, maar op naar de volgende ronde! Dat is inderdaad 1 positief puntje: je kunt lekker alles eten wat je straks niet meer mag!
    @ Lentekind: Nog van harte gefeliciteerd! Heb je een leuke verjaardag gehad? Oe lekker appeltaart!

Deel Deze Pagina