@ livelife: Leuk zeg die oude foto's. Ja je moeder moest eens weten! Hopelijk mag je haar snel vertellen dat ze oma wordt. Zijn jullie uiteindelijk naar de bios geweest of toch op de Wii? Ik ben zaterdag naar de Pirates of the Caribbean geweest. Leuke film, maar dat 3-D effect is echt nihil.
Jeetje, wat vervelend dat je van die fijne collega's hebt... :x. Goed dat je aan jezelf en the babe hebt gedacht en lekker je bedje hebt opgezocht! Voel je je weer iets beter? Het is trouwens toch Wii-en geworden. Ik ben echt baggerslecht zeg! . Mijn vriend wilde wel naar Pirates toe, maar dat zag ik niet zo zitten... En The Hangover gaan we van het weekend zien, ff een trip door memory lane! Behalve dan dat ik het me wel allemaal kan herinneren .
@vlinder: vervelend dat het zo lastig is op je werk om je ziek te melden. Nou gewoon ziek melden als je je niet goed voelt! Jammer dan... Ik durf me bijna nooit ziek te melden...klein kantoor en niemand anders die het op kan vangen. Toch gaat het soms niet anders.... @livelife:The hangover schijnt heel erg leuk te zijn!
meiden ik twijfelde een beetje over mijn menstruatie...ik bloed sinds vanavond niet meer dus dacht doe eens een testje... wat vinden jullie?
ff snel berichtje... Ladys... wil je niet op de kast jagen, maar ik zie een vaag 2e streepje... heb alleen zelf nooit getest dus wellicht kunnen de zwangere dames hier meer over zeggen?
ja ik zie hem dus ook en hij kwam vrij snel...in het echt is ie ook duidelijker! maar weet het ook niet...ben toch gaan bloeden...dus als het al zo is gaat het misschien wel mis
Ladys: Ik zie ook een vaag streepje. Meid, volgens mij ben je zwanger en ik zeg alvast voorzichtig gefeliciteerd! Dat hebt gebloed, dat heb ik ook gehad in het begin (alleen oud bloed dan en soms een veeg waterig rood). Had jij helderrood? Het hoeft echt niet mis te zijn. Als ik jou was zou ik over een paar dagen weer testen. Heb ik toen zelf ook gedaan, ongeveer 5 dagen na mijn NOD. Toen was de streep super duidelijk! Hoe reageerde je vriend? Hahah moet toch stiekem wel lachen hoor. Je lijkt mij wel, ik had toen ook allemaal lekkere dingen in huis gehaald. @ All: tja van je collega's moet je het hebben. Durf me normaal ook niet snel ziek te melden, maar moest nu echt even voor mijzelf kiezen. Voel me al wel een stuk beter, maar blijf morgen nog lekker thuis. Even bijtanken. @ Livelife: Ben normaal ook niet echt van de piratenfilms, maar vond het wel leuk. The Hangover heb ik zelf niet gezien, maar hoor ik goede verhalen over.
@vlinder...nee was wel echt rood bloed. Maar nu echt al een paar uur niks...nog geen drupje/veegje niks...dus ik dacht voor de grap even een testje te doen (had ze toch in huis gehaald nu)....ik kijk het wel even aan....owww wat spannend!
Ladys, een streepje is een streepje! Maakt volgens mij nog niet uit hoe licht hij dan is! Ik zou morgenochtend met je ochtendurine het zeker nog een keer testen... Wat spannend! Ik zeg alvast voorzichtig gefeliciteerd! Gaaaaf meid!
Spannend Ladys!!! Het kan natuurlijk ook een innestelbloeding zijn. Mijn verloskundige heeft gezegd dat er best veel vrouwen zijn die tijdens hun zwangerschap af en toe vloeien.
Goedemorgen dames, Vanmorgen weer een testje gedaan en weer een licht streepje...maar hij is niet donkerder dan die van gisteren....al vraag ik me af of dat ochtendurine was haha moest om de 10 minuten plassen! ik heb geen bloed meer verloren...dus krijg een beetje hoop. Ik heb we steeds soort van steekjes. en gisteravond voelde mijn onderbuik heel warm (alsof het een beetje gloeide ofzo) nou lekker vaag allemaal. Straks ga ik even de huisarts bellen. Dit gaat een 100-keer-per-uur-in-mijn-onderbroek-kijken-dag worden....
@lady's, ook ik zie een duidelijk streepje!Test inderdaad nog een keer (bijv. een dag later) zo maak je jezelf ook niet gek en kun je zien of de bloeding doorzet. Zou natuurlijk wel ontzettend leuk zijn! Is het een kruidvattestje? @ vlinder, hoe voel je je? Wel een beetje jammer van je collega's, maar misschien toen ze zagen dat je echt naar huis wilde, dat ze toen wel zoiets hadden van, het is echt. Ik snap niet dat collega's zo moeilijk kunnen doen. Ik stuur mijn collega zo naar huis als ik zie dat ze niet lekker is, haha. Andersom ook hoor.
hoi hoi @vlinder: voel je je al wat beter vandaag? @al: bedankt voor de (voorzichtige felicitaties). en lief dat jullie zo meeleven! Vanmorgen de huisarts gebeld, maar het kunnen meerdere dingen zijn: een innestellingsbloeding (maar dat had volgens haar al eerder gemoeten) of een beginnende miskraam of iets anders wat eenmalig was. tja...ik moet even een paar dagen afwachten en morgen belt ze me terug om te kijken hoe het gaat. Een streep is een streep zegt ze dus ik ben wel zwanger. ik plaats nog even een foto van vanmorgen. morgenochtend maar eens een digitale proberen...
oehhh wat spannend Ladys! Zelfs ik zie die streep terwijl ik hem bij sommige echt nooit zie die beweren dat hij er staat. Ik duim voor je!!! Ik ben gaar. De hele dag schoolreis gehad. Overal zit zand haha gelukkig was het droog en een heerlijke temperatuur!
Hallo hallo, kan op mijn werk niet online dus moet nu even bijwerken... begin vanaf mijn laatste bericht, dus soms misschien overbodige reactie @ladys: Balen zeg dat je toch nog ongesteld bent geworden! En zeuren mag hier hoor! In elk geval van mij wel @vlinder: Wat een f*ck collega's zeg! Das wel een domper voor je! Nou, ze moeten er maar aan wennen want je zal straks 16 weken weg zijn. Hoe is het verder met je? Nog veel misselijk ed? Ow zag dat ik inmiddels alweer gereageerd had... anyhow, ga gewoon verder... @ladys: lees nu bericht van Vlinder... pfff durf bijna niet verder te lezen... zou het dan toch??? Spannend hoor! Ik hoop met je mee!!! @all: Pirates vond ik leuke film, al vond ik 3d weinig toegevoegde waarde.. Hoe was the Hangover II? Ik hoor verschillende meningen... @princess: Hoe is het met jou? Gaat alles goed? Had jij niet binnen kort ook je echo? @Lentekind: Rustig aan he? Lekker vroeg op bed of relaxt achter de pc! verder geen nieuwe dingen bij mij. Geen ei gespot, ga er niet vanuit dat hij nou nog komt, dus waarschijnlijk gemist. Volgende ronde beter
Nog even afwachten Ladys. Meid wat spannend! Hoop voor je dat alles goed gaat! Voel me vandaag een stuk beter. Ben morgen vrij en dan is de grote dag! Om 10.00 uur heb ik de intake en om 16.45 de 1e echo! Ben erg benieuwd! Laat het jullie weten! @ 1steXmom: Sterker nog...na mijn verlof kom ik niet bij mijn oude werkgever terug. We gaan namelijk verhuizen naar een andere provincie. Jammer dat je je ei nog niet hebt gespot. Hopelijk komt ie nog.
Oeh leuk en spannend Vlinder dat je gaat verhuizen. Naar welke provincie ga je en in welke woon je nu? Wat doe je voor werk? (wat een vragen allemaal ) 1stexmom, jammer dat je je ei nog niet hebt gespot. Lastig is dat dat je ze soms zo snel kunt missen. Hopen dat hij nog kot of dat je hem in de volgende ronde kunt spotten!
@1stexmom: vervelend dat je je ei nog niet hebt gevonden...maar dat hoeft natuurlijk niks te zeggen. Hoop dat je hem nog spot! @lentekind: leuk schoolreisje! Nu lekker aan het bijkomen? @vlinder.. morgen een spannende dag voor je! laat je het snel weten hoe het is gegaan! Ga voor je duimen!
@Ladys: 2 streepjes! Ziet er goed uit! Ik hoop voor je dat inderdaad alles goed verloopt. @Vlinder: spannend morgen! De lang verwachte echo! Ik ben heel benieuwd naar wat je ons kunt vertellen morgen! @1steXmom: wat vervelend dat je je ei nog niet hebt gevonden. Ik hoop dat je 'm snel vindt!