jullie worden vast gek van mij...maar heb net een digitale test gedaan! Nu geloof ik het pas echt...nu hopen dat alles goed gaat!
jaaaaaaaaa Ladys gefeliciteerd! Zie je wel!!! wat super meid, weg die spanning. (ook al is er nu een nieuwe spanning haha) Ik zit hier echt met een smile hahaha Goh, het zwangert hier allemaal maar aan. Binnenkort ben ik de enige die hier nog zonder kind rond huppelt. Je zult nu voorlopig nog wel niet kunnen slapen als je die test net vanavond hebt gedaan. tenminste, ik zou helemaal hyper zijn haha Geniet van je vreugde gevoel!
@ladys:!!! Super gefeliciteerd! En ben je gek!? Wij worden niet gek van jou, ik vind het super om dit een klein beetje mee te beleven. Nu rustig aan doen en goed voor de kleine zorgen! @Vlinder: Spannend morgen zeg! Kunnen ze dan ook al wat zien en horen (hartje)? Wel fijn dat je straks bij je werkgever weg kan, ervan uitgaande dat je dit wilt natuurlijk. Welke provincie gaan jullie naartoe? Of wil je dit liever niet vertellen, kan ook natuurlijk. @all. Wel gek, heb wel de hele tijd gekke steekjes (niet echt pijnlijk) in mijn linkerzij en beetje misselijk, maar dat komt waarschijnlijk doordat ik ook wat grieperig wordt. En mij ei... ach ja...komt vanzelf wel toch? Ik wacht nu tot mijn NOD en dan na mijn ongesteldheid maar weer eens (en dit keer volgens gebruiksaanwijzing) testen... kijken wat ik dan vind. Maak me er niet zo druk om hoor
@Lentekind: Voorlopig doe ik lekker met je mee hoor! Al die zwangere dozen hier, kan echt nergens anders meer over gaan he? Grapje hoor meiden, vind het helemaal te gek hoe het bij jullie gaat!
dankjulliewel! Hoop dat jullie ook snel een mooie positieve test in jullie handen hebben! @1stexmom: je bent ook pas net gestopt met de pil...je lichaam moet nog wennen. Die steekjes kunnen je ei zijn! Misschien nog een ovulatietestje doen?! @lentekind: ben inderdaad erg hyper! Voor jou komt er vast ook snel een positieve test! Gebruik je ovulatietesten?
Hihihi, heb vanavond 18:00 net de laatste test gebruikt, moet ff nieuwe bestellen... doe ik natuurlijk morgen meteen! Maar echt hoor, maak me niet druk, weet dat het bij sommige wel een jaar kan duren. Heb je het al aan je vriend verteld? Wat zei hij en hoe reageerde hij? Beetje veel vragen allemaal, maar ik word ook hyper van jou Vind het zo tof voor je!
Woooooow Ladys, geweldig! Wat moet dat kicken zijn om die zwangerschapstest in je handen te hebben! Ik kan me voorstellen dat je helemaal hyper bent! Ff een stomme vraag, maar de experts zitten hier. Wat hebben jullie gedaan? Om de dag geklust? Elke dag? Benen omhoog, kussen onder de billen, een uur lang niet meer bewegen? Nu wij nog meiden!
Hahaha, ja, ik probeerde me nog in te houden. Anders denken de meiden hier dat ik echt gek ben, hihihi!
@ Ladys: Whoehoe!!!! Dus toch!!! Van harte gefeliciteerd meid! Wat ontzettend leuk! Heb je vannacht wel een oog dicht gedaan? Hoe reageerde je vriend? Heb je al contact opgenomen met de verloskundige? @ Lentekind en 1steXmom: Heb er ook erg veel zin in om te gaan verhuizen, alhoewel het ook best spannend is. Ik ga er van uit dat ik de meeste vriendinnen die ik nu heb zal behouden, maar van een aantal weet ik al wel dat het uiteindelijk zal verwateren. Was eerst niet van plan om te vertellen waar ik woon, omdat ik bang ben dat er mensen mee kunnen lezen die ik ken. Maar zal misschien ook wel meevallen. Wij wonen nu in Groningen en gaan verhuizen naar Drenthe, Meppel om precies te zijn. Mijn vriend werkt namelijk in Amersfoort en die reist al bijna 2 jaar heen en weer. Dat is geen doen meer, daarom hebben we besloten er tussen in te gaan wonen. Zijn reistijd wordt nu gehalveerd naar 1 uur van deur tot deur. Vindt hij goed te doen. Ik vind het zelf nog best ver reizen. Ben receptioniste en medewerker verhuur bij een vastgoedbedrijf. Daarnaast ben ik oproepkracht bij een revalidatiekliniek, ook als receptioniste. In Meppel ga ik straks nieuw werk zoeken. @ 1steXmom: Niet ziek worden hoor! @ Lifelive: Wij hebben om de dag geklust en na afloop (niet lachen) heb ik elke keer een kwartier mijn benen in de lucht gehouden . Hahaha nu ik het zo vertel klinkt het wel erg idioot . Geen idee of je dan meer kans hebt, maar ik had zoiets gelezen op een website. Ik heb vanmorgen een intakegesprek gehad. Aardige meid, die verloskundige. Vanmiddag de echo. Vind het erg spannend. Hoop dat alles goed gaat, omdat ik toch bruinverlies heb gehad. Laat het jullie z.s.m. weten.
@Vlinder. Wel spannend hoor, zo'n verhuizing, maar wel leuk. Wij hebben veel vrienden in de randstad (wonen zelf in Friesland) maar houden aardig contact hoor. Regelmatig telefoontjes, mail en weekendjes die kant op of andersom. Het is maar net hoeveel energie je er zelf insteekt. En vanmiddag echo! Superspannend! Alles is vast goed, daar gaan we vanuit! Zelf word ik wel wat ziek, hoofdpijn, keelpijn, erg moe... Hoop dat het niet doorzet want volgende week krijgen we enorm mooi weer... Ik neem nog maar een paracetamolletje...
En vlinder, hoe is het gegaan vanmiddag? Heb je een hartje zien/horen kloppen? Ik ben nog niet met ovulatietesten bezig (weet even niet meer wie het vroeg, sorry). Op dit moment zijn wij nog niet voor het 'echie' bezig. 17 juli moet ik weer ongesteld worden en daarna gaan we echt beginnen. Dan is het vakantie dus dat is helemaal top. Mooi in de vakantie voor het eerst aan de klus!
Ik ben ook wel heel benieuwd Vlinder! @ Lentekind: vond je het niet 'eng' om die beslissing te nemen? Ik vond trouwens de eerste keer voor het echie wel heel apart, haha!
Ik kon het niet helpen om toch te lachen! Is toch geweldig! Ik zat ook meteen te bedenken hoe ik ze in de lucht ga houden ... Volgens mij is een kwartier dan best lang, haha.
Vlinder hoe is je echo gegaan? @1stexmom: bah ziek worden is niks aan! @livelife:eerste maand deden we niks bijzonders. gewoon klussen (elke dag rond eisprong). Afgelopen maand had ik ovulatietesten en hebben we om de dag geklutst ongeveer. Heb er niet zo heel goed op gelet deze maand... @lentekind: op vakantie is natuurlijk toch veeel leuker om een kleintje te maken! @all. Ik heb vandaag de verloskundige gebeld. Ik heb 19 juli mijn eerste afspraak. Echo heb ik gelukkig wat eerder: 7 juli. Dan ben ik als het goed is 6 weken en 1 dag... Eerst wou ze pas rond 10 weken een afspraak maken maar heb het uitgelegd van het bloedverlies en toen mocht ik eerder!. Verloskundige, huisarts en de mevrouw die ik aan de lijn had in het ziekenhuis dachten allemaal aan een innestelingsbloeding. Maar ik moet meteen bellen als het nog een keer gebeurd...hoop natuurlijk niet dat dat nodig is!
@Ladys: fijn dat je nog 'snel' terecht kunt! Ben je nu al een beetje aan het idee gewend dat je zwanger bent? Ik ga voor deze ronde ook om de dag klussen en ovutesten gebruiken (elke dag testen). Ik wil ook zo graaaaaaag!
@livelife: de ovulatietesten gaven mij in iedergeval rust....succes met de testen! ik begin er langzaam aan te wennen....maar nog niet helemaal! haha komt vast vanzelf wel...
Zo dat is snel voor elkaar die echo! Leuk, leuk, leuk! livelife, Ik had 2 jaar geleden al besloten dat ik er klaar voor was alleen had ik toen nog geen vaste baan en mijn mannetje was er nog niet aan toe. Nu wel. Ik moet alleen wel zeggen, nu de stap zo dichtbij komt vind ik het wel spannend worden hahaha. Toch kan ik niet wachten tot het juli is!
Echo zag er hartstikke goed uit. We hebben een duidelijk kloppend hartje gezien! Helaas lukte het niet via de buik. Dus moest het toch vaginaal. De echoscopiste zei trouwens dat ze het beste een echo kan maken (via de buik) als je een volle blaas hebt. Ik was net naar het toilet geweest, dus lukte het sowieso niet via de buik. We hebben een mooie foto meegekregen. Lukt me vandaag niet deze in te scannen, maar doe ik z.s.m. Om het te vieren zijn we net uit eten geweest. Het besef is er nog steeds niet echt hoor, blijft toch gek maar super leuk! @ Ladys: Dat heb je snel geregeld die eerste echo! Ben erg benieuwd. Goed te horen dat iedereen denkt aan een innestelbloeding. Meiden, typ morgen verder. Bezoek staat voor de deur!