Voorjaar 2011 gaan voor 1e kindje!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Vlinder1983, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    yeahhhh vlinder! fijn dat de echo goed was! krijg je nog een echo of is de volgende rond de 20 weken?
    Geniet ervan!

2. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    jaaaaa hiep hiep, ik heb mijn gym ook afgerond! Net mijn toets terug gehad een 8. portfolio een ruim vold en presentatie een vold. nu tot september niet! zien jullie die rugtas naast me op de grond staan? Hij hangt eindelijk niet meer aan mijn schouders! :D

3. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    Lig de hele dag al ziek op de bank te slapen, maar was zo benieuwd hoe de echo was verlopen dus dacht, kijk nog even...

Vlinder: Wat fijn dat alles er goed uit zag! Geeft wel een stukje rust denk ik?

Ladys: Super dat je zo snel terecht kan zeg! Hopelijk bij jou ook alles goed dan:)

LiveLife: Hup met je benen in de lucht joh!

Moest Princess niet morgen voor de echo?

Nou ik denk niet dat ik vanaaf nog check, ga vroeg op bed... Gelukkig gister al geklust, hoeft dat vanavond niet meer hahahahahahahaha!

Tot morgen!

4. princess25

princess25 Niet meer actief

Wauw, wat een berichten weer! Ontzettend leuk om te lezen.

@ Lady's: Van Harte gefeliciteerd! Echt super! Hoe voel jij je nu? Wel fijn dat je snel een echo kan krijgen, daarna kun je helemaal op en top genieten als je weet dat alles goed is.

@ 1steXMoM, klopt helemaal, morgen heb ik mijn echo. Ben eerlijk gezegd best zenuwachtig, maar wel enorm zin in! Ik voel 's avonds al mijn buik opzetten. Er gebeurt echt wat met mijn lichaam.

@ Vlinder, fijn om te horen dat alles goed is! Nu kun je helemaal op en top genieten. Wat leuk dat je gaat verhuizen. Meppel is volgens mij best gezellig. Jammer dat je niet naar Amersfoort ben verhuisd hoor:p Is een mooie stad.

@ Lentekind, Lekker hoor, even geen rugtas.

5. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    @princess: dankjewel! vandaag je echo! Spannend hoor! Laat je snel iets weten?

@1stexmom:beterschap!

@lentekind: gefeliciteerd! Mooi cijfer! lekker die rugtas voorlopig laten staan!

@all: ik heb helemaal de reactie van mijn vriend nog helemaal niet verteld! Toen ik met de test kwam aanzetten was hij toch wel even in schok! hahah ook i.v.m. het bloedverlies en de lichte testen was hij nog niet echt blij. Sinds de digitale test gelooft hij het wat meer en is hij voorzichtig blij! Ik stuiter alle kanten op en hij is wat nuchter erin. Denk dat het meer komt na de eerste echo.
    Vanmorgen nog een testje gedaan van de kruidvat hihi en de streep knalde er binnen een paar seconden af!:D

6. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    Hahahhaha mooie reactie! Kan me voorstellen dat het voor hem ook onwerkelijk is:) Maar het is zo en geniet er maar lekker van!

7. Vlinder1983

Vlinder1983 Bekend lid

15 nov 2010
    681
    47
    28
    Vrouw
    @ Princess: Hoe is de eerste echo gegaan? Inderdaad, vind Amersfoort ook een mooie stad, maar wilde liever niet te ver bij mijn vrienden/familie vandaan. Vandaar dat we er tussen in gaan wonen.
    @ 1steXmom: Beterschap! Vervelend zeg dat je ziek bent.
    @ Lentekind: Gefeliciteerd met je mooie cijfer! Heerlijk zeg, voorlopig geen school.
    @ Ladys: Kan me wel een beetje voorstellen hoor dat je vriend wat ongerust is. Hadden wij ook. Hopelijk is het totaal niet nodig en was het gewoon een innestelbloeding. Daar gaan we gewoon van uit! Nu met die knaltest moet hij het wel geloven toch haha!

Ben vandaag weer voor het eerst naar het werk gegaan (was gisteren vrij). Ik was de hele dag misselijk en mijn collega's zagen wel dat ik me niet goed voelde. Ze beginnen een vermoeden te krijgen, vragen of ik zwanger ben, aangezien ik mij eerder deze week ziek heb gemeld. Vind het zo vervelend. Weet even niet meer zo goed wat ik moet doen. Had ik mijn grote mond maar gehouden dat ik maar weinig kwaaltjes had. Nou...nu heb ik ze dus :(. Ik hoop echt dat ik nog 5 weken kan verbergen dat ik zwanger ben, maar als ik steeds zo ontzettend misselijk blijf is dat erg moeilijk. Wat zouden jullie doen? Zal ik nog even wachten het mijn leidinggevende te vertellen? Ben zo bang dat, als ik mij vaker ziek meld, ze mij gaan ontslaan. Ben namelijk uitzendkracht.

8. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    @Vlinder: staar je de hele dag trots naar je foto trouwens? Hihi. Wat vervelend dat je nu toch last krijgt van die kwaaltjes... Weet je leidinggevende trouwens dat je gaat verhuizen? En is je opdracht van tijdelijke duur? Of met de intentie voor vast? Ik werk zelf in het uitzendwezen, dus ik kan met de jaren aardig inschatten hoe opdrachtgevers reageren... En je misschien wat tips geven wat je het beste kunt doen.

@Princess: ik hoop dat alles goed gegaan is vandaag met de echo en dat je een mooie foto meekrijgt!

@Ladys: dus vandaag had je een knaller van een test!

@Lentekind: gefeliciteerd met je 8!

Ik heb een druk dagje gehad vandaag, maar zat meer in de auto dan bij mijn klanten... :(. Zo lekker met een vriendinnetje de stad in, gezellig sushi eten. I LOVE IT! Vooral met gerookte zalm! Nu kan het nog!

9. Vlinder1983

Vlinder1983 Bekend lid

15 nov 2010
    681
    47
    28
    Vrouw
    @ Livelife: Wat handig, had er even niet aan gedacht dat jij ook uit die branche komt. Mijn leidinggevende weet dat we gaan verhuizen. Is overigens erg tevreden over mij. Heeft al een paar keer gezegd dat (als ze niet zouden bezuinigen) hij mij wel een vast dienstverband zou willen aanbieden. Op zich is hij erg flexibel. Maar weet niet hoe hij met zwangere uitzendkrachten omgaat. Ik heb een fase A contract van onbepaalde tijd. Waarschijnlijk mag ik tot 1 januari 2012 bij ze in dienst blijven, daarna zal het stoppen i.v.m. de verhuizing.

Heerlijk zeg, gerookte zalm!(al moet ik er nu even niet aan denken haha)

10. Vlinder1983

Vlinder1983 Bekend lid

15 nov 2010
    681
    47
    28
    Vrouw
    Enneh, heb vandaag nog niet naar de foto gekeken haha. Gisteren snel alles verstopt ivm bezoek.

11. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Handig he dit forum? Haha! Ik stuur je wel even een PB'tje, anders zal ik de rest misschien een beetje vervelen met mijn teksten, hihi.

12. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    hoi meiden,

@vlinder. vervelend dat je je zo voelt. Ik zelf kan het niet tot 12 weken geheim houden op het werk (ben echo zo'n fapuit) . 1 collega heb ik al verteld (die heeft zelf kinderen en ik moest het aan iemand kwijt). Als ik de echo goed gaat vertel ik het aan mijn werkgever. We werken maar met 4 mensen en als ik me niet lekker voel ofzo wil ik dat ze weten waarom dat zo is en ook met afspraken bij de vk enz....ben wel bang om het aan mijn leidinggevende te vertellen hoor! hij gaat het niet zo leuk vinden ben ik bang.
    Voor jou begrijp ik dat je in een lastige situatie zit. Maarja je moet het ze toch een keer vertellen...dus wat eerder maakt denk ik dan niks uit..

@princess: hoe is je echo gegaan?

@lifelive: ja sushi: ik hou er van! geniet ervan!

13. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    Hallo allen,

ben weer lekker opgeknapt. Lekker bijgekomen (lees geslapen) en nu weer aardig fit... Dat is maar goed ook, want.... ik heb een positieve ovutest:D. Had het niet meer verwacht, maar ik heb mijn ei dus waarschijnlijk gevonden:). Betekend veel klussen dus...

@Vlinder: Lastig hoor, ik weet niet of ik het zelf stil zou kunnen houden, ben een enorme flapuit wat dat betreft. Het liefst houd ik het wel zo lang mogelijk stil als het zover is, maar ja... moeilijk hoor.

@princess: Hoe is de echo verlopen? Ik hoop dat alles goed is?

Nou ik kruip er lekker vroeg in vanavond!

Fijne avond allemaal!

14. princess25

hoi meiden,

Voor ons minder leuk nieuws. Gisteren onze echo gehad en ze zag meteen dat er iets niet klopte. Met de inwendige echo zag ze dat de feutes pas 6 weken oud was en wij dus een miskraam hebben gehad. Het kwam erg hard aan.
    Ik wacht een week af op het natuurlijk proces en als dat het niet wordt dan gaan we naar de gynecoloog.
    Heel stom maar omdat ik niets voel, twijfel ik of ze het goed heeft. Ik leg me er bij neer, maar om het goed af te ronden, zou ik volgende week het nog maals willen zien. Iemand hier ervaring mee?

groetjes princess

15. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    aaahhhhh Princess, wat naar voor jullie! Een hele dikke knuf voor jou! Ik kan me voorstellen dat je even helemaal van slag bent. Je houdt er in je hoofd wel rekening mee maar toch ga je heen met een vreugde stemming! Ik kan me dan ook helemaal voorstellen dat je je lijf zelf nu zijn gang wilt laten gaan en wilt kijken of het vanzelf op gang komt. Doordat je nu zelf twijfelt (doordat je al die tijd al niks aan je lijf merkt) zou ik ook absoluut volgende week (als er nog geen veranderingen zijn) nog een keer laten kijken. je weet het nooit en je hebt dan in elk geval voor jezelf een gerust gevoel.
    Ik wil je heel veel sterkte wensen!
    Bah, bah, bah!

16. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Hoe gaat het nu met je Princess? Moet zeggen dat het steeds in mijn hoofd weer naar voren kwam. Ik heb zo met je te doen. Ik heb het laatst bij een vriendin mee gemaakt, daarna nog 1 en nu jij. zo hoor je het nooit en zo hoor je het vanaf april al 3 keer. Sterkte meis!

17. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Jeetje Princess, heftig zeg...! Ook ik wil je veel sterkte wensen. Dikke knuffel!

18. princess25

hoi meiden,

Opzich gaat het wel. Toch blijf je hoop hebben. Het is zo raar. Nog nooit meegemaakt. Mijn man is er aardig nuchter onder, maar ik heb zo mijn momenten dat ik even een potje moet janken.
    Ga gewoon verder met mijn dagelijkse dingen, zo heb je tenminste afleiding. Nou ja, voor jullie betere hoop!

19. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    Princess, lees net je droevige bericht... Gatver wat ongelooflijk kl*te zeg! Ik kan me heel goed voorstellen dat de klap onwijs aankomt. Bah... weet gewoon niet wat ik zeggen moet....

20. Vlinder1983

Vlinder1983 Bekend lid

15 nov 2010
    681
    47
    28
    Vrouw
    @ Princess25: Wat erg meid! Heb er ook even geen woorden voor! Wil je heel veel sterkte wensen.

Meiden, hier dreigt het ook mis te gaan. Ben net veel rood bloed verloren met stolsels. Geen kramp gehad alleen 1 pijnlijke steek. Net de vk gebeld en klinkt haar ook niet goed in de oren. Daarom voor morgen nog een echo gepland. :(

Deel Deze Pagina