@ 1steXmom: Haha mevrouw neuroot, ja juli wordt vast en zeker jouw maand aan je pendels te zien! Je droomt zeker ook over baby's of niet? @ Lentekind: Heerlijk zeg over 3,5 week al met vakantie! En dan gaat het klussen ook beginnen! Oeee spannend!
Hoi meiden! Heerijk jullie verhalen te lezen! @1stexmom: ik dacht ook van tevoren dat ik heel nuchter zou zijn..nou mooi niet dus! haha en testdrang had ik heel erg! Je klachtjes klinken veel belovend...nog een weekje geduld. @princess. Echt zo naar dat het zo gaat. Even een dikke knuffel! @vlinder: Ben zo blij dat alles goed is! Is het bloedverlies nu ook gestopt? Wel fijn trouwens dat je meteen terecht kon bij je vk! @lentekind: heerlijk vakantie! @all: Wij krijgen over 2 weken de sleutel van ons huis. heb lekker 2,5 week vrij genomen...heerlijk! Kan ik meteen even lekker bijkomen (we gaan toch niet elke dag klussen) Ik hoop dat de weken dan ook wat sneller gaan....
@Vlinder: Ik droom nog niet over baby's maar dat komt denk ik omdat ik hele nachten wakker lig en eraan denk. Nee hoor, valt wel mee... @Ladys: Ik voelde gisteren en vandaag ongi steken, dus denk dat ik morgen of vh weekend wel ongesteld wordt. Met dat elke dag klussen bedoel je zeker schilderen enzo in je nieuwe huis. Gaaf he, sleutel straks! Verder nog wat nieuws bij een ieder?
@1stexmom: ja bedoelde klussen in huis meiden ik maak me erge zorgen. Gisteravond en vanochtend een beetje bruine afscheiding gehad. (echt heel weinig..ik moest goed turen). maar toch maar ik mezelf gek. Ben zo bang. Hoop het niet meer te zien.... Ik ga werken...fijne dag allemaal!
@Ladys: Dat kan toch innestelingsbloeding zijn? Tenminste... dat hoor ik wel vaker? Rustig aan maar en werk ze vandaag! @all: Geen teken van ongi nog, maar wel ongeloofelijk chaggie dus kan niet lang meer duren... Gister gehoord dat mijn nichtje zwanger is. Supertof dus, weer een kleine in the family
@1stexmom: ik had 11 dagen geleden volgens mij al een innestellingsbloeding...volgens mij duurt dat niet zo lang. Net had ik weer wat bruin (slijm) wel wat donkerder rood.. sorry voor het vieze praatje. Ik vrees op dit moment het ergste. Heb zin om even een potje te gaan janken.... ik hoop maar dat het stopt.
@ Ladys: Wat een onzekerheid! Ik hoop ook voor je dat het snel stopt! Heb je de vk al gebeld? Misschien mag je wel eerder voor een echo. V.a. 5 weken kunnen ze al een hartje zien kloppen. Er hoeft niks ergs aan de hand te zijn (kijk naar mij). Wanneer het helder rood bloed is is het vaak niet goed. Duim voor je dat alles goed gaat meid! Probeer niet teveel te stressen. @ 1steXmom: Leuk nog een baby in de familie! Hopelijk heerst er bij jullie een babyboom en ben jij de volgende!
@ladys. ik hoop ook echt dat het meevalt hoor! Ik duim giga hard voor je! Misschien idd maar even bellen met de HA? Horen wat die zegt? @Vlinder. Ja ik hoop het ook, vandaag bij vrienden geweest, hun baby is 7 weken en zoooooo lief
hoi meiden, bedankt voor jullie reacties. Gisteren gebeld met het ziekenhuis. Ik moest even langskomen om in iedereval te kijken of het op de goede plek zit. Ik om 11 uur naar het ziekenhuis en ik kreeg een inwendige echo. Het zit in mijn baarmoeder maar er was alleen nog maar een dooierzakje te zien. Het is nog onduidelijk hoever ik precies ben. Bloedverlies kan hij niet verklaren, maar omdat het zo minimaal is moet ik me geen zorgen maken. Dit kan van de innesteling zijn. Donderdag mogen we weer terug. Hopelijk is er dan meer te zien. Ik doe maar lekker rustig aan dit weekend en hopelijk zien we donderdag een kloppend hartje!
Ik hoop dat alles goed gaat voor je! Als hij zich nog geen zorgen maak, zou ik ook proberen zo min mogelijk zorgen te maken. Lekker rustig aan doen meid!
hmm het blijft dus spannend tot donderdag Ladys. Maar ze zagen alleen een zakje, konden ze nog niet zien of er iets in zit? ik hoop voor je dat het vanaf donderdag allemaal wat duidelijker wordt voor je!
@lentekind. Ze zagen nu alleen een vruchtzakje en een dooierzakje. Maar maak me niet meteen zorgen want het is nog wel erg vroeg. @all. we hebben lekker rustig aan gedaan dit weekend. Gaat al wat beter..kan niet wachten tot donderdag.
Jeetje Ladys, wat zullen de dagen tot donderdag voorbij kruipen zeg... Ik duim voor je! Hoe is met je jullie verder meiden? Hier niet heel veel bijzonders hoor: terug van mijn weekendje weg en deze week mijn eisprong! Ik hoop dat de pendels gelijk krijgen! Fijne avond!
@Ladys: Goed om te horen dat het wat beter gaat! Vooral lekker rustig blijven doen! @Livelife: Eisprong deze week? Zet hem op he! Benen in de lucht
@livelife: je hoort toch wel dat de pendels vaak uitkomen! en inderdaad benen in de lucht @1stexmom: hoe is het met jou? Merk je al wat (anders)?
@Ladys... Nee merk niets anders, geen rare kwaaltjes/klachten behalve: -Steken daar beneden (geen kramp in mijn buik, dat heb ik vaker met ongesteldheid, maar echt steken beneden) -Knallende koppijn (heb ik normaal ook niet met ongi) Eisprong was later, dus zou morgen NOD hebben, maar nog geen teken van ongi, behalve ongelooflijk chaggie... Zal een dezer dagen dus wel doorbreken...
Hallo Meiden, Hoe is het met jullie? Hebben of gaan mensen binnenkort nog vakantie? Mijn weekje is net voorbij, maar ja echt vakantie kon ik het niet noemen. Zou zo graag nog een weekje lekker willen kamperen in een tentje! En....hoe ziet jullie favo vakantie eruit? Groetjes Princess
Hello lady's, Ik heb over 3 weken vakantie. Eindelijk! Vandaag alle rapporten ingevuld. Nu bijna klaar. Dan gaan wij dat weekend meteen lekker op vakantie naar Zwitserland. 3 weken kamperen, heerlijk! Ik vind dat zo genieten. Ik kan me voorstellen dat mensen het niks vinden maar ik hou niet van hotels. Ook leuk dat het op vakantie bij ons voor het echie gaat beginnen dus wie weet krijgen we een kind met de naam Zwits
Hey meiden! Hahaha, ik sta deze week op mijn kop Ik heb pas in november weer vakantie! Maar ik ben in april al naar Azie geweest, dus ik mag niet klagen. Mijn favoriete vakantieland is Amerika, helemaal geweldig! Dus in november hoop ik weer die kant uit te gaan! Ga toevallig zo kijken naar de ticketprijzen . Maandagavond is altijd een beetje saaie televisie! Hoe gaat het verder met jullie?