Ik heb voorlopig nog geen vakantie. Wil eerst mijn opleiding afronden, hoop daar eind augustus een eind aan te kunnen breien. Daarna nemen we wel vakantie. We weten nog niet waar naartoe ofzo. Hebben het wel over kamperen gehad, maar misschien dat ik 8 daagjes last minute ook wel lekker vindt Maar pfffff, ben wel echt toe aan vakantie zeg! Laatste 3 jaar is mijn vakantie vooral besteed aan school en klussen dus zou het lekker vinden om eens niets te doen
ow meiden...ik heb weer wat bruin verloren. ook steekjes in mijn buik....ben bang. Dit is echt vreselijk wat een onzekerheid....
Whoehoe Van harte gefeliciteerd 1steXmom!!! Zie je wel dat je klachten ontzettend verdacht waren! O wat leuk! Ben je aan het stuiteren op dit moment? Heb je het je vriend al verteld? Vind het super leuk voor jullie! @Ladys: heb niet goed gelezen. Donderdag mag je dus al terug komen voor een tweede echo. Spannend, hopelijk zien ze een mooi kloppend hartje! Ik duim voor een plakbeeb! @ Livelife: Heb je al spierpijn in je benen? @ Princess: Wat heb je gedaan in je vrije week? Wij gaan dit jaar niet met vakantie, ivm ons nieuwe huis. Misschien gaan we in het weekend van de 16e en de 17e kamperen op Texel. Dan gaan we het direct aan mijn moeder en opa en oma vertellen. Die zijn er dan namelijk ook. Hoe voel je je verder? Is alles inmiddels spontaan op gang gekomen of heb je al een afspraak gemaakt in het ziekenhuis?
Helemaal leuk 1steXmom! Manlief kent je goed, hij merkte toch dat je humeur schommelingen had? Is het bloedverlies wel gestopt Ladys? Ik duim nog steeds voor je. Donderdag komt gelukkig nu wel dichterbij... Hoe voel jij je Vlinder? Ik heb nog geen spierpijn hoor, hihi. Mijn strategie voor deze ronde was om de dag, dus daar hou ik me netjes aan. Die stomme ovutesten geven alleen nog geen positief resultaat, grrr...
1stexmom, gefeliciteerd!!!! Wauw, wat super snel! sowieso zijn de meeste hier snel zwanger! Nu maar hopen dat je niet meer kwaaltjes krijgt!
Trouwens 1stexmom, als ik je pendels moet geloven dan is dit babytje een jongen! Nu maar afwachten of het klopt hahaha
Wauw, Gefeliciteerd 1stexmom! Leuk om te lezen. En lady's, laat je snel horen hoe het ging met de echo? Ik hoop zo voor je dat alles goed is? dan is zo'n echo wel fijn om het te bevestigen dat het goed is. En vlinder, ik heb helaas niet veel gedaan, omdat ik niet weg durfde te gaan. Had steeds last van buikkrampen en was bang dat het zover was. Het is er nog steeds niet natuurlijk op gang gekomen, vrijdag moet ik naar de gyneacoloog voor een afspraak hoe verder. Zie er enorm tegenop, maar anders kant kan ik het afsluiten en proberen opnieuw zwanger te worden. Kamperen is leuk en inderdaad ook een mooi moment om te vertellen! Weet je al hoe je dit gaat doen? Lentekind, hoe is het met jou eigenlijks? En livelife, die strategie om de dag of om de 2 dagen werkt goed hoor!
Met mij gaat het goed hoor. Erg moe, maar dat zal wel bij de laatste weken van het schooljaar horen. Echt, moet mezelf mijn bed uitslepen terwijl ik normaal bij het eerste geluidje van mijn wekker wakker lig. nog even en dan gaan wij ook echt van start. Ik kan niet wachten! Als ik hier zo lees, dan zijn er veel snel zwanger. Nu maar hopen dat ik ook bij die gelukkige mag horen! Verder nog steeds nergens last van. Ik snap dat het voor jou erg lastig is dat je het gevoel hebt even geen kant op te kunnen doordat je niet weet wanneer je lijf het kindje gaat afstoten. Wat een rot situatie heb je toch. Ik hoop dat het snel op gang komt zodat je idd verder kunt en dit van je af kunt proberen te zetten. Sterkte meis!
@1stexmom@ WAUWWWW wat goed! Gefeliicteerd meis! @princess. vind het zo naar voor je...zo kan je inderdaad ook niet echt verder. @hele dag niks van bloed gezien...tot 5 uur. helderrood bloed. Ik meteen in paniek en mocht weer langskomen. Hebben ze weer een echo gedaan. Vruchtzakje was goed gegroeid...alleen het kindje was nog niet goed zichtbaar. Dit baart me zorgen want ik ben morgen 6 weken...dan zou je eigenlijk al een kloppend hartje moeten zien. Maar goed...hij zag geen bloed en hij denkt aan een innestelingsbloeding. (zo lang?) Ik hoef donderdag niet terug te komen want dat heeft gewoon geen zin en mag over een week terugkomen. Het kan ook mis gaan....maar hij zei dat veel vrouwen bloedverlies hebben in het begin. Zolang ik geen krampen heb moet ik van hem positief blijven. Daar heb ik nu nog moeite meer...ik ga maar lekker vroeg slapen en hopelijk morgen een betere dag.
@all: bedankt voor de felicitaties! Superblij en heel erg aan het stuiteren! Kan het nog steeds moeilijk bevatten... Man was echt superblij, ik moest huilen toen ik het vertelde hihihi. Hadden nooit verwacht dat het zo snel zou zijn. Maar goed, nu moet alles nog goed gaan... @lentekind, pendel was voor eisprong van juli, kan dus nog alle kanten op @princess: wat een k situatie zeg! Ik leef enorm met je mee hoor. Weet gewoon niet wat ik zeggen moet. *knuffel* @lady's: wel rustig aan blijven doen hoor! Hoop dat je snel geruststelling krijgt! Ik duim voor je! @vlinder. Hoe is het nu met jou? Bijna lekker ff weg? Lekker zeg!
hoi hoi meiden, @1stexmom: Hoe voel je je nu? al een beetje aan het idee gewend? @all: hoe gaat het met jullie? Ik word momenteel heen en weer geslingerd door emoties. Bloedverlies is meteen die avond gestopt. Dat geeft wat rust...maar toch ben ik zo onzeker. En ik ben boos...grr grr op de telefoniste van t ziekenhuis. Ik ging gisteren bellen om de afspraak van vandaag te verzetten naar volgende week. Zegt ze: dat is te vroeg hoor eind juli kun je komen. Ik heb echt moeten zeuren om een afspraak eerder en mag nu dan 18 juli komen....pff vind het nog steeds ver weg.Ik weet ook wel dat het kindje er niet sneller van gaat groeien maar het is meer voor mijn eigen gemoedsrust. Ik heb nu spijt dat ik de afspraak heb verzet...anders mochten we vandaag en wie weet is er nu meer te zien. Moest echt huilen! Was zo boos op die vrouw (die er ook niks aan kan doen..) Maar huil toch om alles op dit moment. Positief blijven en hopen dat het snel 18 juli is.
Waarom moest die afspraak worden verplaatst dan? Dat volg ik alleen nog niet zo goed. Wel lekker dat je geen bloedverlies meer hebt. Dat geeft in elk geval weer een positief gevoel. Maar 18 juli is (hoop ik ook) al heel snel! Wij gaan dan namelijk ook voor het echt beginnen haha. Voor mijn gevoel duurt het nog heel lang. Ik hoop dat deze cyclus korter is, dan beginnen we namelijk ook eerder. Vanavond even lekker te zwemmen. Maar nu eerst wachten tot mijn mannetje het eten klaar heeft. Ik rammel.
Hallo allen, Ladys: Ik hoop dat het allemaal goed is! Wel fijn dat bloedverlies is gestopt, maar kan me voorstellen dat je zekerheid wilt. Met mij gaat het prima. Ik ben wel echt heel erg moe en slaap dus veel (behalve 's nachts, dan ben ik klaar wakker). Ik ben er nog niet helemaal aan gewend, maar komt gelukkig steeds meer hahaha. 3 augustus heb ik de 1ste afspraak bij de verloskundige dus ik moet nog even een paar weekjes geduld hebben. @leenelise: Spannend hoor, nog een paar weekjes en dan kunnen jullie dus ook beginnen! Ik hoop dat het vlot mag gaan! Nou ik plof weer ff lekker op de bank! Fijne avond allemaal!
Sterkte morgen Princess... Knuffel! Fijn Ladys dat het bloeden nu wel echt is gestopt. Ik snapte ook niet helemaal waarom je afspraak vandaag niet door kon gaan. Kun je morgen niet nog een keertje bellen om aan te geven hoe onzeker je bent? Stress is natuurlijk niet goed voor de baby. Spannend hoor Lentekind! Ik vond het echt onwijs bijzonder om het voor het 'echie' te gaan doen. Laten we hopen dat het voor ons ook net zo snel gaat als bij de meiden hier. Heb je de kampeerspullen al klaar staan Vlinder? Of duurt het nog even voordat je gaat kamperen? Weet je al hoe je het gaat vertellen? Anders heb ik nog wel een 50tal ideeen op papier staan hoor . Enjoy the evening!
hoi meiden, De afspraak kon wel doorgaan maar het was volgens de arts beter om het te verplaatsen. Afgelopen dinsdagavond namelijk al een echo gehad en toen was er niet veel te zien. (dus 2 dagen later volgens hem ook niet?). Zijn idee was om het verplaatsen naar volgende week. Dat liep dus even anders...maar misschien dat ik inderdaad nog even bel. @lentekind. spannend hoor! Hopelijk ben je snel zwanger! @livelife: voor jou natuurlijk hetzelfde we wilen nog een positieve test zien! Tot nu toe volgen we elkaar lekker op zo...dat moeten we natuurlijk wel voortzetten @1stexmom:ik ben elke ochtend rond 6/half 7 wakker! mega irritant! Zeker in het weekend! haha en de rest van de dag moe zijn joh! haha Vandaag zei iemand tegen mij: zo jij moet vanavond vroeg naar je bed. ik dacht 'meneer u moest eens weten waarom ik zo moe ben'. ik lach dus maar vriendelijk...
Hey meiden, Met mij gaat alles goed. Heb een paar dagen de griep gehad, maar ben weer helemaal de oude. Donderdag hebben we de termijnecho, dan gaan ze kijken hoe ver ik exact ben. Hopelijk is er al een minuscuul babytje te zien, de vorige keer was er nog niet veel van te maken. Mocht na de echo alles goed blijken, dan rijden we door naar mijn vader om het goede nieuws te vertellen. Voor hem heb ik het boek De liefste opa van de wereld, dat ben jij gekocht en we hebben een foto bewerkt in Photoshop van ons nieuwe huis, waar ik samen met mijn vriend op sta met een kinderwagen, terwijl er een ooievaar weg vlieg. Is echt heel leuk geworden! Daarna rijden we door naar mijn schoonouders. Volgend weekend gaan we naar Texel. Ik heb voor mijn moeder en haar vriend een boek gekocht: Het enige echte voorleesboek voor opas en omas. Dat geven we samen met de foto. Mijn opa en oma krijgen ook de foto. De zussen van mijn vriend gaan we het pas over een maand vertellen. Dan is iedereen terug van vakantie en gaan we het ze vertellen tijdens een verjaardag. Mijn eigen zusje wil ik met haar vriend uitnodigen voor een etentje bij ons thuis. Mijn vriendinnen vertel ik het 30 juli. Dan organiseer ik thuis een high tea en dan komt de fles bubbels (Jip en Janneke champagne) op tafel. Ben benieuwd hoe ze reageren! @ Princess: Wat vreselijk zeg, dat het nog niet op de natuurlijke manier op gang is gekomen! Wat is er vrijdag afgesproken met de gyneacoloog? Ik begrijp dat je er erg tegen op ziet, maar zo kun je ook niet verder. Veel sterkte! @ Lentekind: Deze maand beginnen jullie ook! Spannend zeg! We hebben tot nu toe een vruchtbaar clubje, dus hoop dat het voor jou ook snel raak mag zijn. @ Ladys: Wat ontzettend balen dat je nog niet veel duidelijkheid hebt. Hopelijk is de baby nog te klein om te kunnen zien en heb je volgende keer wel een mooie echo. Gelukkig dat het bloedverlies weer is gestopt. Echt, wat een stomme telefoniste zeg. Ze begrijpt toch ook wel dat je zekerheid wilt, vooral nu je bloedverlies hebt gehad!:x Nog 8 dagen wachten meid! Rustig aan. @ 1steXmom: Vind het super leuk voor je! Het blijft een gek idee he haha, maar het besef komt vast vanzelf. Ik vind het zelf soms ook nog onwerkelijk hoor. Augustus de echo, dat duurt nog even. Hoop voor je dat alles voorspoedig blijft verlopen! @ Livelife: Hoe is het met jou? Nog steeds druk aan de klus?