Voorjaar 2011 gaan voor 1e kindje!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Vlinder1983, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Ohh wat een leuke ideeën heb je om het te vertellen Vlinder! Ik krijg er helemaal zin in om de reacties te horen hahaha En die foto, wat ontzettend leuk bedacht! Kun je hem niet hier posten? haha ik ben benieuwd hoe die eruit ziet, klinkt namelijk ontzettend leuk! Handig als je zo goed kan fotoshoppen.
    Ik wil, als ik zwanger ben, m&m's bestellen in roze en blauw en die meenemen. Je kunt er ook je eigen tekst op zetten. Nu alleen maar afwachten wanneer ik dat plan in werking kan zetten haha

2. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Wat een leuke ideeen allemaal! En wat een gaaf idee met die foto Vlinder!

Ik ben hier nog steeds druk op zoek naar mijn ei! En ondertussen natuurlijk druk aan de klus, maar het zou fijn zijn als mijn ei ook eens een keertje komt!

Fijn weekend meiden!

3. Vlinder1983

Vlinder1983 Bekend lid

15 nov 2010
    681
    47
    28
    Vrouw
    Mijn vriend is inderdaad goed in Photoshoppen, ik zelf niet.
    Ook een leuk idee, die M&M's! Hierbij de foto!

4. princess25

princess25 Niet meer actief

Leuk foto hoor!
    Die m&m's vind ik ook geen slecht idee. Altijd weer leuk om te lezen.
    Wij hadden het ook met boekjes gedaan, maar de volgende keer wacht ik lekker tot de eerste echo.
    Morgen toch curratage voor mij, helaas. Het was blijkbaar roch natuurlijk op gang gekomen, want er was al heel wat weg. Gelukkig heb ik daar niets van gemerkt. Helaas is er nog wat achter gebleven, waardoor het er toch uit moet.

Vanavond ga ik op kraambezoek bij een vriendin, die heeft een zoontje gekregen. Eg leuk! Hoorde hem aan de telefoon al op de achtergrond, toen was ie een paar uurtjes oud, zo schattig!
    Heb voor hun zelf 2 olielampjes met muisjes erin gedaan als cadeau. Ben benieuwd wat ze er van vinden.

Fijn weekend allemaal, zolang die nog mag duren!

Lief Princess

5. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    spannend voor je morgen Princess, veel succes en sterkte morgen!

Vlinder, hij is erg leuk die foto! Grappig zeg. Een mooi huis ook met die brede ramen beneden. Lekker ruim en licht. Lekker he nieuwbouw? Ik heb die site van m&m's een keer gezien en ook gezien dat je dan zelf een kleuren samenstelling kan maken met tekst...erg leuk! We gaan dan (hoop ik) gewoon een keer op visite en nemen wat lekkers mee ;)

6. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    hoi meiden!

@vlinder: wat een leuke ideeen! En leuk die foto! Jullie huis ziet er ook super uit.
    Het is inderdaad nog onzeker. Maar ga me steeds meer zwangerder voelen, meer misselijk en buikje begint ook al te groeien. Daarom heb ik er weer wat meer vertrouwen in gekregen. Ben wel blij als we de echo hebben..nog een weekje.

@princess. Heel veel sterkte morgen. Hoop dat het allemaal snel voorbij is en dat jullie weer snel zwanger zijn!

@lentekind. ook erg orgineel die m&m! Hopelijk kunnen jullie ze snel bestellen:D

@livelife: hopelijk spot je snel je ei!

@all. hier een heerlijk relax weekend gehad. Vandaag met vrienden lekker met een hapje,drankje de middag door gebracht. Ik moet morgen en dinsdag nog werken en dan lekker tot 1 augustus vrij. Ben er echt aan toe!

7. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    @Vlinder: Heel leuk gedaan die foto! En inderdaad, een mooie woning! Hoe leuk is het dan om een babykamertje in te richten!

@Lentekind: Ik vind die M&M's van je ook erg leuk! Ik zat zelf te denken aan muffins met een blauwe en roze toplaag en deze gewoon voor bij de koffie/thee meenemen of zoiets... Hihi.

@Princess: Hoe gaat het met je?

@Ladys: Top dat je je steeds meer zwanger gaat voelen en dat je het gaat zien! En inderdaad, nog een weekje!

Hier nog steeds geen eisprong. Ik snap er niks meer van! Wel heb ik van het weekend onze vakantie geboekt, dus ik hoop daar zwanger te kunnen rondlopen! Even iets nieuws om naar uit te kijken (niet dat het helpt :$;)). Hahahaha!

Fijne avond meiden!

8. princess25

Hallo meiden,
    Hoe is het er mee?

Zondag ben ik op kraambezoek geweest, vriendin heeft een zoontje gekregen. Wat een droppie zeg! Zo klein ook nog. Gisteren dan de curretage gehad. Was enorm zenuwachtig, maar achteraf viel het mij ontzettend mee. Heb nu nog een vaag gevoel in mijn onderbuik en af en toe een steekje, maar dat is het. Bloeding valt mij ook reuzen mee.

@ livelife, Ik ga voor je duimen hoor! Wij hadden gewoon regelmaktig gemeenschap, ging niet letten wanneer mij eisprong was, wel ongeveer natuurlijk.

@vlinder, ben benieuwd naar de reactie's, laat je het horen? Het is toch altijd even spannend, het grote nieuws vertellen.

9. Vlinder1983

Vlinder1983 Bekend lid

15 nov 2010
    681
    47
    28
    Vrouw
    @ all: Bedankt voor de complimentjes! We zijn ook erg blij met ons nieuwe huis. En de kaart is ook leuk geworden. Nu maar afwachten hoe ze gaan reageren! Vanavond ga ik naar een voorlichting voor zwangeren van 10-14 weken. Ben benieuwd of ik veel nieuwe dingen te horen krijg.

@ Princess: Gelukkig dat de curettage is meegevallen en dat je weinig last hebt van pijn en bloedingen. Hoe voel je je er emotioneel gezien onder?

@ Ladys: Goed teken dat je je steeds zwangerder gaat voelen. Nog een paar dagen en dat weet je of alles goed is!

@ Livelife: Nog geen eisprong? Heb je steeds ovutesten gebruikt of voel je je eisprong altijd?

10. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    @princess. 'gelukkig' viel het mee. even een knufel! Het is allemaal niet niets...geef jezelf ook lekker de tijd om het een plekje te geven.

@vlinder: leuk zo'n avond! Ben inderdaad benieuwd of je nog wat nieuws hoort!

@all..juffertje ongeduld hier heeft nog een keer het ziekenhuis gebeld. ;). Kreeg nu die 'aardige' mevrouw aan de lijn en niet die 'stomme'...hoefde bijna niks te vragen of te smeken....en ze stelde zelf voor om morgen al te komen! nou graag!:D. Dus morgenochtend krijg ik de echo! Spannend! Ben wel al een beetje zenuwachtig. Hoop zo dat we nu eindelijk een hartje zien kloppen. Duimen jullie met me mee dat alles goed is?

11. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    ohh princess wat fijn dat het is meegevallen. Als je de ellende van het verlies van een kindje mee maakt dan wil je ook niet nog eens die pijn en ellende voelen. Nu hopen dat je het een plekje kunt geven.

Vlinder als je dit leest ben je vast al weer terug van die voorlichting dussss hoe was het? Heb je meerdere 'lotgenoten' ontmoet? ;) nog bekende? haha altijd leuk als je meerdere mensen tegen komt die even ver zijn.

Ladys wat goed van je dat je dat ziekenhuis nog een keer hebt gebeld. Ik zou het zelfde hebben gedaan. Die troela van laatst die kan wel meer zeggen. Ik ben benieuwd morgen en natuurlijk duim ik met je mee! Veel succes!

Ik heb vandaag een heerlijk dagje gehad. Vanmorgen eerst even langs een vriendin voor een koppie en daarna de rest van de dag met mijn mannetje. Lekker in de stad terrasje gezeten en een nieuwe telefoon gehaald. Zo heerlijk zo'n dag samen!

12. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    @Princess: Ik hoop dat je het een plekje kunt geven en duim natuurlijk voor veel voorspoed voor je.

@Ladys: Natuurlijk duimen we met je mee! Spannend hoor!

@Vlinder: Ik ben sinds vorige week maandag (en een paar keer ervoor ;)) elke dag rond hetzelfde tijdstip aan het testen, maar niks... Ik begin nu te twijfelen of 'hij' misschien al geweest is? Ik heb namelijk vorige week al last gehad van dat slijmerige gedoetje, toen dacht ik al van 'heeeee, dat wordt een positieve test', niet dus. En is het niet zo dat een eisprong 12-24 aanhoudt? Dus misschien heeft het tussendoor plaatsgevonden? Geen idee. Ik zit nu gewoon verklaringen te zoeken, hahaha ;). Oh en misschien werken die ovutesten helemaal niet: hebben jullie getest met Zwanger en Kids?

Fijne avond meiden!

13. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    @lifelive: Volgens mij had ik daar de ovulatietesten van. Begreep er eerst ook niet zoveel van... Maar misschien dat je hem net gemist met testen. Of je ei komt nog? Weet er verder niet zoveel van af...

@lentekind. heerlijk zo'n dagje! Nu je nieuwe telefoon aan het bestuderen
    ? Ik had vandaag mijn laatste werkdag. Nu ben ik lekker 2,5 week vrij...helemaal zin in!

14. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    @Ladys: heerlijk vakantie! Ik ben jaloers op je! Ik moet nog 4 maanden wachten :( Je gaat klussen in jullie huisje toch? Hoe staat het met de zenuwen?

Ik denk dat ik mijn eisprong misschien toch gemist heb!? Volgens mij doet mijn cyclus heel vreemd deze keer. Ik zie het wel, we klussen al ruim 2 weken om de dag, dus pogingen genoeg, haha.

15. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    hoi meiden!
    Vanmorgen de echo gehad:D...en een kloppend hartje gezien!. Ze denkt wel dat ik wat minder ver ben, maar dat kunnen we pas met zekerheid zeggen bij de volgende echo. Ben nu gerustgesteld en ga proberen nu er wat meer van te genieten!

16. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    gefeliciteerd Ladys! wat fijn dat alles goed is. Grappig he dat ze zoveel aan een echo kunnen zien. Zelfs dat je minder ver bent dan je denkt. Ik blijf het knappe apparaten vinden haha

17. princess25

Wat goed, ladys.
    Nu kun je weer lekker gaan genieten! En ook zeker doen hoor.
    Wanneer heb je de volgende echo?

18. Vlinder1983

Vlinder1983 Bekend lid

15 nov 2010
    681
    47
    28
    Vrouw
    Goedemorgen!

Even een heel snel berichtje. Wij moeten zo weg (hebben straks de termijnecho). De infoavond was wel nuttig, maar veel dingen wist ik al wel. Nee gelukkig geen bekenden gezien haha!

Wat super Ladys dat je een kloppend hartje hebt gezien! Wat zal dat een opluchting geven!

Meiden, typ later verder, moet even opschieten. Jullie horen snel van mij.

19. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    @Ladys: wat fijn! En heel bijzonder zeker he? Heb je een mooie foto meegekregen?

@Vlinder: hoe was je termijnecho vandaag? Alles helemaal goed met de beeb?

@all: hier niks bijzonders hoor, ik heb de zoektocht naar mijn ei een beetje opgegeven (lees: ik ga er gewoon vanuit dat ie al geweest is, dus kijk nu uit naar mijn NOD).

20. Vlinder1983

Vlinder1983 Bekend lid

15 nov 2010
    681
    47
    28
    Vrouw
    Termijnecho was goed. Er was al een minibabytje te zien en het bewoog ook! Ben wel 1 week terug gezet. Ben nu ongeveer 9 weken en 3 dagen. Daarna zijn we doorgereden naar mijn vader en schoonouders om het goede nieuws te vertellen. Beide reageerden erg blij! Het kwartje viel niet direct bij mijn vader toen hij de foto zag.

Morgen gaan we naar Texel, dan vertellen we het mijn moeder en haar vriend en mijn opa en oma. We treffen het helaas niet met het weer en dan gaan we ook nog eens kamperen...Hoop dat we niet wegdrijven in onze tent.

@ Lifelive: hoop voor je dat de testen gewoon niet goed werkten en dat je je ei hebt gehad. We wachten af! Ik heb Zwanger en kids uiteindelijk niet hoeven gebruiken (doorverkocht aan 1steXmom). Maar heb zelf getest met Sensitest en kreeg alleen maar tuurstreepjes.

Deel Deze Pagina