@vlinder: fijn dat de echo goed ging! Leuk he om het te vertellen?! @princess: hoe gaat het nu met je? @1stexmom: beginnende de zwangerschapskwaaltjes al te komen? @livelife; ik heb wel een foto meegekregen maar om eerlijk te zijn zie ik er niets in hihi. Ze heeft met puntjes aangegeven wat het kindje is anders zou ik het niet weten. Hopelijk de volgende keer een mooie duidelijke foto! Ik zou er ook vanuit gaan dat je ei al is geweest. Nu uitkijken naar een positieve test! @all: Wij hebben het toch al best veel mensen verteld (die naast ons staan). De rest probeer ik toch mee te wachten tot 12 weken. 3 augustus heb ik de termijnecho. Dan ben ik rond die 10 weken. Daarna wil ik het tegen mij werkgever gaan vertellen. Gisteren hebben we de sleutel gekregen van ons huis. Er waren een paar opleveringspunten die meteen werden opgelost. De komende weken zijn we daar druk bezig. Maar wel erg leuk allemaal! Kan niet wachten tot het af is. owja voor iedereen die verzekerd is bij FBTO. Ik had me aangemeld voor het kraampakket en kreeg gisteren een hele leuke Zwangerschapsagenda thuis! En ik mag voor 100,= uitgeven voor een combinatietest of een extra echo. Helemaal leuk!
vlinder, wat leuk dat je vader het nu weet. (misschien je moeder ondertussen ook al haha) Altijd leuk om zulk nieuws te mogen brengen. Je treft het trouwens prima om een nachtje te kamperen. Het is heerlijk weer! 29 graden hier in de tuin in de zon! Lady's gefeliciteerd met het krijgen van de sleutel! Moeten jullie veel klussen of valt het mee? Heb je nu ook vakantie zodat je lekker aan de slag kunt gaan? Ga je meteen met het babykamertje beginnen, dat is ook een leuke manier om het te vertellen aan de opa's oma;s als ze komen helpen haha zullen we er roze of blauw op smeren?
Hallo allemaal, heeft even geduurd maar ik ben er weer hoor. Had het echt superdruk dus weinig geinternet... @princess. Las dat het uiteindelijk gelukkig is meegevallen. Hopelijk kun je het snel een plekje geven... Met mij gaat het zijn gangetje. Veel in een roes geleefd. De 1ste kwaaltjes beginnen te komen. 3 augustus intake bij VK, daarna afspraak maken voor 1ste echo. De eerste hypergevoelens zijn wel over, maar ik vind het nog steeds onwijs spannend allemaal. Zal blij zijn als we het hartje gehoord hebben, jmaar dat duurt nog wel een aantal weken... Hoe is het hier verder?
Hola meiden, even snel een vraagje tussendoor: Hebben jullie je innesteling gemerkt, gevoeld, of wat dan ook? Volgens mij zie ik namelijk dingen die er niet zijn, dus wil het graag even bij jullie neerleggen, want ik wil het heeeeeeeel graag geloven . Donderdag had ik last van gloeiende wangen en last in mijn onderbuik, een zeurderig gevoel (ovutest was negatief) Daarbij voelen mijn boobs als bij een opkomende ongesteldheid... Omdat ik me niet kon inhouden een ZW test gedaan, I know, slaat nergens op... Vandaag nog steeds last van dat zeurderige gevoel en nu net een beetje lichtbruin slijm terwijl mijn NOD pas volgende week zaterdag moet zijn. Ik maak me zeker gek he? Zucht!
Eeeeehhh livelife, ik heb op zaterdag een test gedaan terwijl dinsdags de NOD pas was. Zaterdags negatief, dinsdags licht positief... Aan jou 'klachten' te horen, zou ik volgende week nog eens testen... Hoop het zo voor je!!! Ik weet niet of ik het heb gevoeld, wel van die zeurderige pijn wat jij aangeeft, maar geen slijm ofzo. Ik voelde wel gekke plopjes (kan het niet anders uitleggen) links in mijn zij.
@livelife: Het zou zomaar kunnen hoor! Maar ik zou over een paar dagen nog eens een testje doen! Ga voor je duimen!
@livelife: en nog getest? @lentekind: jullie gaan er nu ook voor het 'echie' he? spannend! @vlinder: Hoe was jullie nachtje weg? Jullie hebben nog goed weer gehad he? @1stexmom; die roes herken ik wel...vergeet soms ook echt dat ik zwanger ben. En dan af en toe denk ik 'owja ik ben echt zwanger!'. Ik heb wel een raar kwaaltje: kroketten! sinds ik zwanger ben heb ik onwijs zin in kroketten! dat had ik daarvoor nooit! @all: We zijn druk in onze woning bezig. Ze hebben gisteren en vandaag de woning gespoten, maar we zijn net gaan kijken en niet helemaal tevreden. Hoop dat ze het morgen nog aanpassen anders ga ik er wel wat van zeggen (ben ik niet zo'n held in eigenlijk). We hebben ook een nieuw bed gekocht vandaag. Een mooie elektrische boxspring. Helemaal blij mee! Vandaag ben ik voor het eerst naar de VK geweest. Was erg leuk en intressant. Nu uitkijken naar 3 augustus want dan heb ik weer een echo.
Wow, ik heb geloof ik iets te veel gcg gestrooid hier, haha. Zometeen iedereen zwanger, behalve ik:> Nee hoor, ik gun het jullie allemaal van harte en ik hoop het natuurlijk zelf ook weer snel te zijn. De zwangerschapstest van de kruidvat vind ik zelf erg fijn en dan ook nog eens goedkoop. Hoe is het verder met de zwangere onder ons? Nog niet misselijk enzo? groetjes Princess
@princess: Vind het zo naar voor je. Hopelijk heb je snel weer een positieve test in handen! Hoe gaat het nu met je? Inderdaad de zwangerschapstesten van kruidvat zijn erg prettig. Goedkoop en fijn in gebruik!
@Ladys: Je moet er gewoon wat van zeggen hoor, anders zit jij straks in een huis met wanden waar je je aan gaat ergeren... Al ideetjes voor de babykamer? Nu dus nog even wachten tot 3 augustus voor de volgende echo! Hoe ver ben je dan? @Princess: Je bijdrage wordt gewaardeerd hoor! Haha. Maar ik duim voor jou dat je snel goed nieuws hebt. Hoe gaat het trouwens met je? Heb je het een plekje kunnen geven? @allemaal: Zo verschrikkelijk ongeduldig en onrealistisch dat ik ben, had ik maandagochtend een test gedaan, uiteraard negatief. Maar ik geef de moed een beetje op, vandaag heeft het bruinverlies echt doorgezet, maar nog geen menstruatie. Mocht het dan morgen nog niet echt doorkomen, dan ga ik donderdagochtend testen (ze liggen er toch ). Maar ik denk dat het dan eerder een test is ter bevestiging dat het niet gelukt is. Dan hou ik het op 3x is scheepsrecht!
He dames, Ik was de laatste paar dagen een beetje sjaggo doordat mijn ongesteldheid niet door brak en ik dat wel wilde Ik wilde er voor mijn vakantie vanaf zijn en ook dan EIN-DE-LIJK voor een ukkie gaan beginnen maar het schoot niet op. Gelukkig heeft het nu vandaag wel doorgezet. Het nadeel is dan wel dat je weer een hele dag met buikpijn loopt maar goed. Dat is dan maar zo! Princess, hoe gaat het nu met jou? Zijn jullie evengoed alweer aan het proberen of laat je het even rusten? Fijn dat het met jou goed gaat Ladys! Wanneer mag je voor een echo of weer op controle? Al namen in je hoofd en een wagen uitgezocht? Ik ben zo blij dat ik nu al namen in mijn hoofd heb. Stel je krijgt opeens gekke ideeën door hormonen haha dan vind je misschien opeens hele andere namen leuk die je normaal niks vind! Livelife, wie weet is het dan volgende ronde raak. Wel fijn dat er toch ook nog een paar niet zwangere tussen het groepje zitten. Zo hoef ik niet alleen in de spanning te zitten komende maand hahaha
Het heeft even geduurd, maar ik ben er weer. Texel was leuk. We hebben uiteindelijk redelijk weer gehad. Alleen zaterdagmiddag begon het keihard te regenen. Toen stond onze voortent blank. De rest van de familie weet het inmiddels ook en iedereen reageerde erg blij! Mijn leidinggevende heb ik het ook verteld. Hij gaat volgende week met vakantie en hij moest nog vervanging voor mij regelen voor 3 augustus, wanneer ik weer een echo heb. @ Ladys: Hoe voel je je? Haha jij hebt zin in kroketten? Ik heb op dit moment totaal geen zin in vlees, van de geur word ik al misselijk. Gaat alles goed met het klussen? Is het nog goed gekomen met het spuitwerk waar je niet tevreden over was? Wat leuk 3 augustus weer een echo. Ik heb dan ook een echo t.b.v. de combinatietest. Doe jij trouwens ook de combinatietest? @ Princess: Ik hoop dat het voor jou straks ook snel weer raak mag zijn en dat alles de volgende keer wel goed gaat. Hoe gaat het nu met je? @ Lentekind: Fijn dat de ongi toch is doorgebroken. Leuk zeg, nog even en jullie kunnen aan de klus! Wanneer gaan jullie met vakantie? @ Lifelive: Heb je vandaag nog getest of is je menstruatie inmiddels helemaal doorgebroken? @ 1steXmom: Hoe gaat het met jou? Dus ook last van kwaaltjes? Heb je het inmiddels al aan een paar mensen verteld?
Haai meiden, @Lentekind: ik ga deze cyclus nog met je mee hoor, maar ik hoop toch echt dat het de volgende ronde anders is, ook voor jou! Fijn dat het heeft doorgezet, dan kun je straks echt beginnen. Succes! @Vlinder: fijn dat je nog (redelijk) goed weer hebt gehad. Leuk dat je het nu meer familieleden hebt verteld, dat voelt zeker wel heel 'echt' he? En hoe reageerde je baas? Hoe voel je je trouwens, last van de kwaaltjes gekregen? @all: ik ben dus gestart met ronde 3! De ovulatietesten laat ik even voor wat het is en ik probeer het nu met temperaturen en gewoon weer om de dag aan 'het werk'. Fijn weekend meiden!
Hallo allemaal, Zie dat hier al wat spanningen oplopen! Heb niet alles kunnen lezen maar goed, val er maar weer gewoon tussenin @princess: Hoe gaat het nu? Heb je het een plekje kunnen geven of blijft het moeilijk (kan ik me goed voorstellen hoor)? En gaan jullie ook door of toch nog even wachten? @Vlinder: fijn dat je het leuk hebt gehad en dat alles goed met je gaat! Leuk al die reacties! @livelife: Ik hoop het voor je deze ronde hoor! Kun je lekker hyper wachten op alle andere dingen @lentekind: dus voor jullie gaat het ook beginnen Super zeg! @all: Met mij gaat het prima hoor, wachten op 1ste afspraak VK, en wachten valt voor mij absoluut niet mee... denk er zelfs aan om nog maar een test te doen (heb er nog maar 9 gedaan) Beetje onnozel maar goed... Moet 3 aug naar VK en dan plannen we 1ste echo denk ik... 1ste kwalen komen goed op gang, misselijk, gevoelige borsten etc etc... Veel mensen weten het bij ons al, ik ben wat dat betreft een open boek... We krijgen leuke reacties, hoewel iedereen wel verbaasd is, wij riepen nml altijd dat het voor ons nog niet hoefde Anyhow... fijn weekend allemaal en tot later!
Gezellig dat er nog een paar met me mee klussen deze ronde. Ik zit nu ff aan een koppie en ga zo weer door met pakken. Morgen vertrekken we voor 3 weken richting (hoop ik) de zon. Tentje mee en we zien wel waar we uitkomen. Jullie een fijne tijd en succes met klussen en ik zie jullie wel weer over een paar weken!
@vlinder: 3 aug hebben we een termijnecho.we denken nog na over de combinatietest. Ik denk dat we het niet gaan doen, maar we hebben nog wat weekjes om erover na te denken. Wat leuk al die positieve reacties! Het spuitwerk is goed gekomen. Ze zijn terug gekomen en hebben alles opgelost. Vandaag gaan we beginnen met de wanden in de slaapkamer en dan zijn alle wanden klaar. Het wachten is dan alleen op de keuken die pas 30 augustus komt. @livelife: jammer dat je ongesteld bent geworden. op naar ronde 3! @1stexmom: 3 augustus klinkt ver he... (ik heb dan een echo) dus tel de dagen samen met je af.... ook ik ben een open boek. Veel mensen weten het inmiddels...mijn baas nog niet. Na mijn vakantie ga ik het vertellen. @lentekind: fijne vakantie! Geniet ervan!
hoi meiden, Vanmorgen had ik een berichtje geplaatst en toen was er nog niks aan de hand. Daarna verloor ik wat bloed..... Ik weer helemaal in tranen....nu is het bloeder minder geworden maar zit toch nog in de stress. Jakkes hoop dat het helemaal stopt. Het was niet veel bloed, maar toch bloed wil je niet zien! Heb verder geen buikpijn ofzo... nou even niet zo'n vrolijk berichtje maar moest even mij ei kwijt. ga maar lekker in bed liggen en niks doen. Misschien ben ik de laatste dagen wat te druk geweest..
@ Ladys: Ik begrijp dat het erg schrikken is! Ik had het gisteren ook weer! Ook maar een klein beetje bloed, maar je maakt je er dan wel zorgen over. Ik heb gisteren ook een erg drukke dag gehad en jij zo te lezen ook. Vooral nu jullie zo druk bezig zijn met de verhuizing enzo. Denk dat het daar aan kan liggen. Anders morgen toch maar de vk bellen voor de zekerheid. @ Lentekind: Fijne vakantie! Hoop dat je mooier weer hebt dan hier. @ 1steXmom: Haha 9 testen al? Geloof je het nu nog niet? Je HCG in je bloed wordt straks wel minder, dus de streepjes gaan straks vager worden. Nog anderhalve week en dan is het 3 augustus. Voor mij en Ladys ook een belangrijke datum haha. @ Livelife: Jammer dat de menstruatie toch is doorgebroken. Maarrrr...nieuwe ronde nieuwe kansen!