Voorjaar 2011 gaan voor 1e kindje!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Vlinder1983, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Oh meiden, doen jullie rustig aan? Hoe gaat het nu met jullie?

2. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    Hè meiden, passen jullie wel goed op jezelf? Ik hoop maar dat alles goed gaat! Lekker je rust nemen hoor en geen gekke dingen doen.

3. princess25

princess25 Niet meer actief

Hoi meiden,

Even snel een kort berichtje van mij, typ morgen wel en grotere.
    Met mij /ons gaat het wel goed hoor. We hebben het en plekje kunnen geven. Merk wel dat ik af en toe wat chagie kan reageren, sneller boos dan anders, maar dat is het enige.
    We hebben het helaas nog niet kunnen proberen, het bloeden is net gestopt. Wilde even aankijken of het nu echt gestopt was, omdat dit al eerder zo het geval was.
    Maar we gaan er zeker weer tegenaan, we willen niet wachten!

Tot snel!

4. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    hoi meiden!
    @vlinder: ik heb vandaag de vk gebeld voor de zekerheid. Ze zegt dat ik me niet druk moet maken en dat het onschuldig klinkt. Bloedverlies komt heel vaak voor tijdens de zwangerschap (dat wist ik niet hoor) Ben nu wel rustig en doe het de komende dagen ook maar rustig aan. Volgens week moet ik weer werken dus neem het er maar even van. Jij ook maar rustig aan doen!

@livelife en 1stexmom: bedankt voor jullie berichtje! 1stexmom; 9 testen haha je kan er maar niet genoeg doen he! ik herken het wel hoor...soms ga je ineens twijfelen en dan is zo'n test toch fijn!

@princess. fijn dat het bloeden is gestopt! Hopelijk nu snel weer een positieve test!

5. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    Hallo meiden,

vandaag intake bij VK gehad en ik mag vanaf volgende week termijnecho laten maken... ik ga morgen bellen voor een afspraak. Spannend allemaal hoor!

@ladys: ben je nu wat meer gerustgesteld? Wanneer mag je een echo maken?

@Princess: Fijn dat je het een plekje heb kunnen geven, hopelijk kunnen jullie snel verder voor een gezonde baby!

6. princess25

Hoi,
    Spannend, die termijnecho! Eindelijk kun je dan je kindje zien dat in jou buik groeit. Eigenlijk best bijzonder als je er bij na denkt.
    Begin je al dingetjes te voelen? Zoals opgezette buik e.d.?

@ lady's. Ben benieuwd hoe het met je gaat. Is het bloeden al minder geworden? Het komt inderdaad gewoon voor. Niet meteen zorgen maken en gewoon genieten. Zolang je niets weet is het niet nodig om te zorgen maken. Elke dag dat je er van genieten is een mooie en bijzondere dag!

Hoe is het met de rest van de meiden?
    Hier wel goed. Wel is het zo dat je toch meer focus op dat je een kindje wil. Nu ben ik constant moe, of heb hoofdpijn haha. En nee, niet als excuus. Ach, we will see. Ook geen idee wanneer mijn eisprong is natuurlijk.

7. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    hoi meiden,

@princess: het bloeden was vrijwel meteen gestopt. De verloskundige heeft me wel gerustgesteld..maar helemaal rustig ben ik als we de echo hebben gehad.

@1stexmom: 3 augustus. leuk dat je bij de vk bent geweest...voelt dan allemaal al wat 'echter' he. en volgende week je eerste echo! leuk hoor!

Vandaag gaan we behangen...voor het eerst dus ben benieuwd of het lukt!:D. zo niet moeten we de spuiter nog maar eens bellen hihi. Ik baal alleen echt van het weer...lijkt wel herfst af en toe!

8. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    @princess: Ja heb al kwaaltjes... misselijk, pijnlijke borsten en soms erge krampen (maar hoorde dat dit er bij hoort?). Verder prima te doen. Wacht vol spanning op de echo, hoewel je nog niet veel ziet dan hahaha. 2 cm ofzo dus echt nog een erwtje:)

@ladys: Leuk, zelf behangen hahaha. Ik ben niet zo'n klusser maar ja, moet nog wel eea gebeuren in huis. Weer is echt deprimerend voor eind juli zeg! Hoop dat augustus beter wordt!

9. Vlinder1983

Vlinder1983 Bekend lid

15 nov 2010
    681
    47
    28
    Vrouw
    #469 Vlinder1983, 31 jul 2011
    Laatst bewerkt: 31 jul 2011
    Hoi hoi,

Hoe gaat het met jullie? Hier alles prima. Donderdag zijn we naar de verloskundige geweest en hebben we voor het eerst het hartje gehoord! De misselijkheid wordt inmiddels iets minder. Wel ben ik nog steeds erg moe.

Gisteren heb ik een high tea georganiseerd voor de vriendinnen en heb ze het nieuws verteld. Heb ze getrakteerd op bonbons met roze en blauwe muisjes. Iedereen reageerde erg blij!

De zussen van mijn vriend wisten (tot vandaag) niet dat ik zwanger ben. Maar aangezien mijn vader had gereageerd op Facebook, dat hij opa wordt, kwam 1 van de zussen er helaas op die manier achter. We zouden het ze pas 13 augustus vertellen, dan zien we ze alle 3 tegelijk. Aangezien ze over het hele land verspreid wonen is dat wel zo makkelijk. Gelukkig houdt die ene zus nog even haar mond en kunnen we het de andere 2 wel persoonlijk vertellen. Ik had expres mijn berichten op Hyves en Facebook afgeschermd, maar blijkbaar kunnen mensen wel gewoon reageren op je foto's.

@ Princess: Wat fijn dat jullie er straks weer voor gaan en dat jullie het een plekje hebben kunnen geven.

@ Ladys: Druk aan het klussen in huis? Is het behangen gelukt? Heb je nog last gehad van bloedverlies? Ik heb het af en toe ook nog steeds, maar zolang het maar 1 druppel is probeer ik mij er niet meer druk om te maken. Mijn vader en oma beweren dat je bij af en toe bloedverlies een meisje krijgt, haha. We zullen het zien.;)

@ 1steXmom: Spannend he die eerste echo. Woensdag is het al zo ver!

10. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    hoi hoi!

@vlinder: Vervelend dat de zus van je vriend er zo achter moet komen...gelukkig kunnen jullie het wel persoonlijk aan de rest vertellen. En wat gaaf dat je het hartje hebt gehoord! Ik heb geen bloed meer gezien....maar ben nu wel op van de zenuwen. Mensen in mijn omgeving kunnen soms erg naar reageren als ik over het bloedverlies vertel. Ze gaan meteen van het ergste uit waardoor ik zelf ook weer erg onzeker word. Ik voel me wel erg zwanger. Gelukkig wel minder misselijk, maar mijn buikje begint steeds harder te groeien! Ik tel de dagen tot woensdag echt af...hoop zo dat alles goed is met die kleine uk!

@1stexmom: die krampen herken ik wel. Een beetje zeurderig gevoel.

Vanaf morgen moeten we helaas weer werken. 2,5 week vrij gehad maar zo voelt het niet...ben gesloopt. Het resultaat begint in de woning er steeds meer op te lijken.
    Een paar weken geleden hadden we het mijn schoonouders verteld. Meteen gezegd dat we het nog even niet aan de grote klok wouden hangen. Nu hadden we gisteren een bruiloft komen er allemaal familieleden naar ons toe: wat een leuk nieuws! gefeliciteeerd hoor! ;)

11. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    @Vlinder: wat fijn dat jullie het hartje hebben gehoord zeg! En wat jammer van je schoonzus, maar wel fijn dat ze het even stil wil houden. Jij bent wel origineel met vertellen hahaha, ik heb daar nooit het geduld voor:).

@ladys: Balen dat je weer aan het werk moet zeg! Maar wel blij met je nieuwe huis denk ik?! Ik hoop echt dat alles goed met de baby gaat en hoe moeilijk het ook is, niet teveel naar anderen luisteren. De VK weet het het beste! En (schoon)ouders.... Pffff....

12. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    @vlinder: je bent 12 weken! :D.

@1stexmom:nee ik probeer niet teveel naar andere te luisteren. soms moeilijk;).

@all: hoe is het met iedereen?
    Gisteren heb ik het aan mijn werkgever verteld. Hij reageerde boven verwachting goed. Morgen weer een echo.....Ben nu wel zenuwachtig. Duimen jullie met me mee voor een goede echo?

13. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    Hallo allen,

Net echo gehad en het lijkt niet goed te zijn. Het is veel te klein en het hartje klopt niet. We moeten maandag terug komen. Het kan zij dat ik veel minder ver heen ben en dat mijn eisprong dus later was, maar hij verwacht het niet.

Afwachten dus... We gaan nu een paar dagen weg, ik laat maandag wel even wat horen!

14. Vlinder1983

Vlinder1983 Bekend lid

15 nov 2010
    681
    47
    28
    Vrouw
    @ 1steXmom: Och meid, wat erg zeg! Ik hoop zo voor je dat het gewoon nog te klein is om te kunnen zien. Ik wens jullie heel veel sterkte en hopelijk krijg je maandag alsnog positief nieuws.

@ Ladys: Hoe was jouw echo? Wat leuk dat je werkgever goed reageerde. Daar was je best bang voor toch, omdat er bij jullie niet veel mensen werken? Heb je het ook aan de andere collega's verteld?

@ all: Hier was de echo gelukkig goed! De baby groeit als kool en was erg bewegelijk. De uitslag van de combinatietest heb ik vandaag te horen gekregen en de kans op het syndroom van down is heeeel klein. Mijn vriend en mijn moeder waren mee. Vanmiddag heb ik het aan de collega's verteld. Nu weet bijna iedereen het.

@ Lifelive: Hoe gaat het met jou? Druk aan de klus?

@ Lentekind: Jij bent vast nog heerlijk aan het genieten van je vakantie!

15. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    @1steXmom: nogmaals een *dikke knuffel* (ik heb in het andere topic gereageerd).

@Ladys: hoe is jouw echo gegaan?

@all: hier niks bijzonders hoor, eisprong moet binnenkort volgen, dus we zijn druk bezig :).

16. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    @1stexmom: meid wat vervelend. Maar het zegt nog niks....wie weet heb je inderdaad je eisprong later gehad. Hopelijk maandag goed bericht!

@livelife: Hopelijk is het deze ronde raak voor je meid!

@vlinder: ja ik was er inderdaad erg bang voor. Weinig personeel. Maar ga er maar even vanuit dat het allemaal goed komt.
    gelukkig was alles goed!
    Wij twijfelen nog steeds over de combinatietest. Het blijft toch een kansberekening. Nog maar eens goed over nadenken.

@all. Vandaag weer een echo gehad. Ik was zo vreselijk zenuwachtig...pfff volgende echo probeer ik toch in de ochtend vroeg te plannen....de tijd ging zo langzaam. Mijn moeder ging mee dit keer. Gelukkig zagen we al snel onze kleine uk. Vorige keer dacht ze dat ik minder ver zou zijn, maar ik ben zelfs een dagje verder dat mijn eigen berekening.

17. princess25

hey meiden,

Hoe is het met de zwangere dames onder ons? Ik heb de berichtjes weer gelezen, maar te veel om op allemaal terug te lezen. Zijn jullie al aan het shoppen geslagen?

Wij hebben de kamer wat voor ons kindje zou worden nu helemaal leeg. We gaan nu gewoon goed nadenken over de inrichting en hopen dan snel weer zwanger te zijn. We will see.

Nu ik niet meer zwanger ben, ben ik lekker aan het afvallen geslagen. Was iets te zwaar en wil niet als een rond tonnetje er bij lopen aan het einde vd zwangerschap. Nu mag het weer, dus elke kilo is mooi meegenomen.

Hoe is het verder met iedereen?

18. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Hey meiden,

@Ladys: wat fijn dat je een goede echo had! Heb je nu wel een mooie foto? :)

@Princess: ik hoop met je mee!

@all: het 'wachtbankje' gaat hier in. Mijn banner geeft aan dat ik vandaag mijn eisprong heb, maar ik denk toch echt gisteren (behoorlijke buikpijn). Ik begin alleen na 3 ronden de lol in al dat geklus wel te verliezen :D. Wij kunnen er beiden nog om lachen hoor, maar de romantiek is ver te zoeken, hahahaha.

Fijn weekend meiden!

19. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    Hallo allen, ik moet even een en ander verwerken, dus lees niet alles terug. Net weer een echo gehad en het is niet gegroeid. Miskraam dus... Ik maak zsm een afspraak voor curettage.
    Uiteraard balen we als een stekker en zijn heel verdrietig, maar goed, het is niet anders...

Ik laat snel weer even wat horen.

Liefs

20. princess25

Wat lees ik nu, 1stexmom?
    Dit meen je niet?! Ik hoop dat het een beetje gaat en jullie het samen een plekje kunnen geven.
    Merkte je zelf verder nog iets?

In ieder geval heel veel sterkte en doe het vooral rustig aan!

Liefs mij

Deel Deze Pagina