1steXmom: Dus toch waar jullie al bang voor waren! Vreselijk zeg! Ik wens jullie heel veel sterkte en hoop dat jullie het een plekje kunnen geven! Dikke knuffel
hoi meiden, hier gaat het weer niet lekker..... weer bloedverlies. Ik ga zo naar de verloskundige...ze gaat kijken of ze het hartje kan vinden. Misschien hoort het bloedverlies bij me maar ik word er echt gek van! Het maakt me steeds zo onzeker. ik hou jullie op de hoogte! xxx
hoi meiden, Alles ging gelukkig goed. Hartje gehoord (vond het trouwens wel knap dat ze het nu al kon laten horen met 11 weken). Ben nu wel wat rustiger. De vk denkt dat het het 'gewoon' een beetje bij mij hoort en dat het misschien nog wel een keer kan gebeuren en dan het daarna over is. Ik heb geen bloed meer gezien (alleen beetje bruinige afscheiding). @vlinder. 'gelukkig' heb ik jou een beetje als voorbeeld. (bedoel het niet gemeen ofzo) jij hebt hetzelfde gehad en met jouw beebje gaat ook alles goed. Dat stelt me ook weer gerust. Volgende week woensdag hadden we al een afspraak staan. die laten we staan (heb trouwens echt leuke/lieve verloskundige)dan kunnen we weer even het hartje horen. En zaterdag de 20e hebben we nog een echo. Hoe is het met jullie?
@1steXmom: ik denk aan je! *hug* @Ladys: jeetje wat een stress heb jij steeds zeg. Gelukkig gaat het goed met de beeb! De tijd gaat nog best snel (en dat zeg ik ), alweer 11 weken! @Vlinder: hoe gaat het met jou en de beeb? @Princess: en hoe is het met jou? @all: Ik zit op het wachtbankje! Volgens mij had ik vorige week donderdag mijn eisprong, dus we zijn bijnaaaa een week verder. De afgelopen twee dagen was mijn temperatuur gedaald, maar vanochtend is deze weer gestegen. Het zou - in theorie - een innestelingsdip kunnen zijn, let's hope so! Maar ik ga nergens meer van uit (dit zeg ik nu wel, maar ik meen er niks van, hahaha).
@livelife: ja bij andere vind ik het ook altijd heel snel gaan haha....maar bij mezelf ervaar ik het anders. ik heb zelf nooit mijn temperatuur gemeten...maar wie weet!!! Ga voor je duimen meid! Spannend hoor!
Hoi Meiden, Wat een weer hier! zodra we de grens van NL hadden bereikt begon het te regenen. We hebben het de hele vakantie zo goed als droog en zonnig gehad. Dan is dit toch wel weer even slikken. Gister om 21uur waren we thuis na een slordige 1100km. Ik heb helaas de zon dus niet mee kunnen nemen. Wij hebben het heerlijk gehad. Veel zon, veel bekeken, gelopen door de bergen en de bossen, heerlijk gegeten en genoten van elkaar. Ik moet zeggen dat ik daar, ook al zijn we nu juist voor het echt begonnen, even helemaal uit de babywereld was. Ook wel weer even fijn. Nu is het weer heerlijk om mee te lezen. Ik zag meteen een paar verontrustende berichten. 1stexmom, wat ontzettend naar voor jullie! Wat moet dit vreselijk voelen. Heel veel sterkte voor jou en je mannetje! Ladys hoe gaat het met jou? Ik las dat jij steeds bloedverlies hebt tussendoor? Spannend hoor. Toch maar gek dat elk lijf zo anders werkt. Dit zal vast behoorlijk onzeker zijn. Keep my fingers crossed. Wij gaan straks onze katjes ophalen. Ik heb er al een tijd zin in dus heerlijk om ze nu weer in huis te hebben. Hopen dat deze een tijdje mee gaan. Nu even een broodje maken en genieten van een kopje thee. De wasmachine ook maar weer eens aangooien.
Hey meiden, Heerlijk weekend! Was ik echt aan toe. Hier gaat alles goed, de misselijkheid is bijna verdwenen, maar ben nog wel steeds erg moe. Mijn buik begint aardig te groeien. Mijn spijkerbroeken pas ik inmiddels niet meer, dus draag nu voornamelijk jurkjes. Heb al een aantal babykleertjes gekocht, zo lief! Nu vind ik het jammer dat we niet weten wat het gaat worden (dat krijgen we waarschijnlijk ook niet te weten, want mijn vriend wil dat niet ) @ Ladys: Wat fijn zeg dat er niks aan de hand was. Je mag mij best als voorbeeld zien hoor haha we hebben beide steeds hetzelfde. Leuk he, als je het hartje hoort kloppen. Bij mij kon ze dat ook al horen bij 11 weken. @ Livelife: ik hoop het zo voor je dat het raak is! Nog even afwachten! @ Princess: Hoe gaat het met het afvallen? @ Lentekind: Welkom terug! Fijn dat jullie zo'n mooie vakantie hebben gehad en alle tijd voor elkaar hebben gehad. Is alle was inmiddels weer aan de kant? Het weer is hier inderdaad bagger, dit is toch geen zomer?! Leuk zeg dat jullie de katjes inmiddels hebben opgehaald. Hoe oud zijn ze nu?
@Vlinder: wat gaaf dat je je spijkerbroeken niet meer past! Wat lijkt me dat heerlijk om eens te zeggen, en dan niet omdat ik meer gegeten dan gesport heb , haha. Oooohw, en je bent al wat aan het shoppen, leuk! Zal je vriend nog van gedachten veranderen denk je? @Lentekind: Fijn dat je zo'n heerlijke vakantie hebt gehad! Beetje balen dat je de zon hebt achtergelaten, maar gelukkig staat er voor volgende week wat op de planning . Hoe heb je de katjes genoemd? Een collega van mij heeft ook net kittens: Viktor en Rolf, haha. @all: Met mijn temp gaat het nog steeds goed. Ik heb nu wel last van de boobs, maar dat heb ik ook altijd voor een ongi. Maar ik heb wel duidelijke aderen lopen, normaal echt niet! Dus dat geeft hoop. Morgen ben ik 9dpo, dus mocht mijn temp dan ook nog hoog zijn, ga ik het er morgenochtend op wagen met een testje. Let's hope so! Ik zet zo de DVD Dexter op (seizoen 1), collega's en vrienden zijn laaiend over deze serie, dus ik ben heeeeeeel benieuwd en kruip lekker met vriendlief op de bank! Fijn weekend!
hahaha victor en rolf. Die van ons heten Pip en Puck. Nog erg anstig van alle bewegingen en geluidjes in huis en ze roepen nog veel om hun moeder. zo sneu. Nu veel bezig met af en toe oppakken (onder de kast vandaan) en op schoot nemen om ze aan ons te laten wennen. De een eet weinig tot niet dus die moeten we extra in de gaten houden. Denk dat die last heeft van stress. Wat doen we ze aan, weghalen bij hun moeder. Vlinder, ze zijn nu ongeveer 12 weekjes. Deze maand voor het eerst begonnen en tot nu toe merk ik nog helemaal niks. Ik heb eigenlijk ook in mijn hoofd dat het er deze maand sowieso niet in zit omdat ik dan ook over de grens heen ben van mijn opleidings einde. Ik denk ook niet ik er tegen het eind van deze ronde een test tegenaan ga gooien, ook al ben ik wel eens benieuwd hoe dat is haha
hellllo! @lentekind: wat leuk 2 kittens....het begin is even wennen en zoeken. Zo at onze kat alleen sardientjes van wiskas haha wisten wij veeel! Dagen heeft ie niet gegeten totdat we de sardientjes probeerde! Succes ermee..en geniet ervan! @lifelive: ennn? @vlinder: kleding: bij mij nu echt een probleem. Ik krijg mijn oude broeken niet meer dicht. Gelukkig zijn tuniekjes en leggins nu in de mode....past en zit heerlijk! Gisteren maar even snel de stad ingedoken om wat nieuwe dingen te halen. Ik kan mijn buikje ook niet meer verbergen en tijdens mijn werk zien klanten het zelfs! Dan ben ik wel trots hoor! hihi. ik heb alleen nog niks gekocht voor de baby....en dat is eigenlijk ZO niks voor mij! Heb wel al veel gekregen. Mjn shoppingsdrang komt vast snel! Leuk hoor dat je al een aantal pakjes hebt gekocht. zo lief en klein allemaal he! Wie weet bedenkt je vriend zich nog...
@Lentekind: hoe bevalt de gezinsuitbreiding? Moet je ze regelmatig onder het bed en de kasten vandaan halen? @Ladys: en trots mag je zijn! @all: hier nog niks, aaargh! Na afleestijd is er een heeeeeel licht streepje zichtbaar, maar dat zegt niks (helaas! :x). Ik probeer er niet zo mee bezig te zijn... Maar dat lukt niet! Hahaha. Mijn temperatuur is nu 9dpo nog steeds hoog (heb een dip gehad ), dus ik ben heel benieuwd, gespannen, niet relaxed en bovenal dromerig!!! Normaliter zou ik nu al wat 'rotzooi' moeten gaan zien, dus het geeft extra hoop als het wegblijft. Fijne zondag meiden!
Wat spannend voor jou Livelife. Hopen dat de dagen snel voorbij tikken en dat je kunt gaan testen voor het werkelijke resultaat. Met onze kittens gaat het goed. Ze eten beter, spelen al iets meer en durven zelfs al onder de kast vandaan te komen haha ja ja. Boven mogen ze niet hoewel dat in hun ogen niet telt. Gister sloop er opeens 2 kat sterk mijn trap op naar boven. Zie ze dan maar weer eens te vinden haha We hebben een druk weekend gehad met veel kraamvisites en andere visites. Nu heerlijk even thuis wachten op de patatjes uit de pan en dan lekker eten. Vanavond mijn broertje op visite en dan is er weer een nieuwe week vakantie. Wat hebben we toch een zwaar leven.
Hey meiden, Even een korte update: vanochtend een negatieve test, en vanavond een licht positieve, binnen de tijd! Maar omdat het heel licht is, ga ik nog nergens van uit hoor (lees: de zenuwen gieren door mijn lijf)! Ik heb een CB test gehaald en doe deze vanavond nog als vriendlief terug is van het werk. Deze test was gewoon een chagrijnige actie waar ik niks van had verwacht! Ik hoop het zooooo!
De CB geeft een plus binnen de 2 minuten! Morgenochtend weer beide testen proberen en dan ook maar de digitale. Dan pas echt juichen! Hahaha, ik deed die ene test gewoon omdat ik chagrijnig was!
Hey meiden, Vanochtend weer positief, licht hoor, maar toch echt een 2e streepje bij de KV en een + bij de CB. Vanochtend ben ik buiten de deur bij klanten, dus in de pauze sjees ik naar de KV om een CB digital te halen. En dan duik ik mooi met al mijn hebben en houwen het toilet in Allemaal een fijne dag vandaag!
Sorry meiden voor de 'livelife' overkill, maar de CB geeft aan: 1-2 weken zwanger! Ik ben door het dolle!
Wat leuk zeg! Gefeliciteerd meid, geniet er van! Wel grappig om terug te lezen hoor, haha. Hoeveel testen heb je ondertussen al gedaan? Ik ga ze denk ik binnenkort ook maar halen, want wij kunnen ook weer beginnen, haha. Ben weer ongesteld geweest en echt gewoon het zelfde als daarvoor. Ook dezelfde periode. Mijn man wil liever geen mei kindje, maar we will see. Als het maar gezond in, niet?
@livelife: yeahhhhh! Gefeliciteerd! haha ik herken het hoor...ik deed ook veel testen! Gewoon lekker doen waar jij je goed bij voelt! geniet ervan meid! @princess. Fijn dat je menstruatie hetzelfde is gebleven. Veel klusplezier! ik denk niet dat het uitmaakt als je kindje in mei geboren gaat worden. Ik ben op 28 februari uitgerekend....en het is schrikkeljaar...lijkt me ook niet echt leuk...maarja als het op de 29e komt..prima! Als het maar gezond is!