Dank je wel meiden! Ik vind het zoooo spannend! En ik heb een glimlach van oor tot oor Met die CB digital geloof ik het nu wel. Met de plusjes en 2e streepjes was ik toch wel bang dat ik misschien dingen zag die er niet waren, hihi. Ik durf ze niet eens te tellen, maar laten we het er op houden dat ik een poging heb gedaan tot economisch herstel @Princess: wat goed dat je menstruatie hetzelfde is, dus druk aan de klus! Ik hoop het echt voor je! Je weet dat er wordt gezegd dat je extra vruchtbaar bent he? @Ladys: het zou wat zijn ja, kiest de beeb net die ene dag uit de 4 jaar, hahaha. Volgens de calculator ben ik 25 april uitgerekend, hihi, moest ik even kwijt! Voel je je verder goed, geen bloedverlies meer gehad toch? Ik heb helemaaaaaal geen zin om te werken zo! Fijne dag meiden!
Livelife, wat een goed nieuws! Gefeliciteerd meid! Heb je al een afspraak gemaakt bij de verlosk? Spannend! Ladys, het zou toch wat wezen als je kindje 29 feb uit gaat kiezen hahaha Feb klinkt echt al heel dichtbij, terwijl het nog best even duurt. Ik weet het, het is niet zo. Maar zodra we over juli heen zijn heb ik het idee altlijd dat de winter er al bijna is haha Hier geen nieuws. Ik ben gister ongesteld geworden. Deze cyclus is duidelijk korter geweest dan de vorige 2. Normaal (vroeger voor de pil) had ik ook altijd cyclussen van 29 dagen. Misschien dat ik dat nu weer terug heb. Kan anders ook best volgende keer weer anders zijn. We zullen zien...(ik hoop het niet)
Gefeliciteerd Livelife! Wat super leuk! Geniet er lekker van samen! @ Princess: Succes met klussen! Fijn dat je een regelmatige cyclus hebt en jullie ook weer kunnen beginnen! @ Lentekind: Balen dat je ongesteld bent geworden, op naar de volgende ronde! @ Ladys: Fijn he dat we nu mogen pronken met onze buik haha. Nee denk niet dat mijn vriend van gedachten gaat veranderen. Willen jullie wel weten wat het wordt? @ all: Zo meteen gaan mijn vriend en ik naar de gemeente de baby alvast erkennen. En ik kan de blije doos ophalen bij de Etos! Ben benieuwd wat voor leuks er in zit!
hoi meiden! @livelife: lekker blijven glimlachen meid! @lentekind. Balen dat je ongesteld bent geworden...wel fijn dat je cyclus wat korter was! @vlinder: ja wij willen wel weten wat het geslacht is..en iedereen mag het ook weten. Wij zijn geregistreerde partners....dus ook wij moeten nog even naar de gemeente. Eerst maar eens verhuizen en dan gaan we lekker dingen kopen/regelen voor de baby. @all. Gisteren het hartje weer gehoord bij de VK!. Ik heb ook de bloeduitslagen binnen. Alles prima maar ik ben Rhesus-negatief. Wat het allemaal betekent ging een beetje langs me heen maar wat ik begreep was dat ik bij 27 weken opnieuw bloed moet prikken en dat ik eventueel prikken krijg bij de bevalling.
Thanks Lentekind en Vlinder! @Lentekind: Nee ik heb nog geen afspraak gemaakt, dat ga ik straks doen, hihi. Wat balen van je ongi, maar 29 dagen is een mooie cyclus! Slik je ook multivitaminen? Ik had deze cyclus de Etos Zwanger Worden capsules geslikt en ook hier was het meteen raak. Je hoort negatieve verhalen, maar ook hele positieve! @Vlinder: En? Zaten er nog leuke dingen in de doos? Even een stomme vraag, maar moet je op voorhand de baby erkennen? Of is dat gewoon handig? @Ladys: Wat fijn! Goed om te horen dat alles goed gaat met de beeb! @all: laatste dagje van de week! En dan weekend! Geniet ervan meiden!
@ Ladys: Wat fijn dat je het hartje weer hebt gehoord! Goed dat ze er achter zijn gekomen dat je Rhesus negatief bent. Als het kindje namelijk positief bloed heeft kan hij antistoffen aanmaken tegen jouw negatieve bloed. Maar door de inentingen gebeurd dat gelukkig niet. Wanneer gaan jullie trouwens verhuizen? @ Livelife: De babydoos was helaas op bij de Etos, maar vandaag ben ik vrij, dus ga nog even naar een andere Etos. Als je niet getrouwd bent of geen geregistreerd partnerschap hebt, moet je samen met de vader van het kind naar de gemeente om het kind te erkennen. Het mag ook na de bevalling, maar dan moet het volgens mij wel binnen een aantal dagen en als je nog niet helemaal hersteld bent van de bevalling lijkt me dat niet zo'n pretje. Mijn vriend mag nu na de bevalling alleen aangifte doen van de baby. Dan hoef ik niet meer mee. @ all: Fijn weekend! Ik moet helaas dit weekend werken, maar ben vandaag, maandag en dinsdag vrij . Vandaag ga ik met mijn vriend alvast 2 creches bezoeken. Eigenlijk best gek dat het al zo vroeg moet, maar anders is er een kans dat er straks geen plaats meer is.
@vlinder: we gaan volgende week zaterdag verhuizen. Ben blij als we erin zitten....daarna kunnen we ons gaan richten op dingen voor de baby. en ook een kinderdagverblijf uitzoeken....hebben jullie een keuze kunnen maken? @all. Fijn weekend allemaal! Ik heb vanmiddag nog een echo....blijft toch iedere keer weer spannend! Ben al sinds 7 uur wakkker...en kan alleen maar aan de echo denken!hihi
Vlinder en Ladys, ik vond het niet heel erg dat het deze ronde niet gelukt was. We begonnen en dachten 'we zien wel'. Het hoefde nu niet per se doordat ik anders alsnog een maand met mijn opleiding in de knoop zou komen haha. Aankomende maand daar en tegen mag het wel raak zijn Maar goed, we hebben beide een beetje november in ons hoofd dat het ongeveer misschien pas zal gaan lukken. Mn zus en moeder hadden ook ongeveer zoveel maanden nodig dus dat houden we maar aan. Ladys hoe is je echo vandaag gegaan? Zag alles er weer goed uit?
hello! Onze echo was goed zaterdag...kleine uk was aan t springen...zo grappig! lentekind: wie weet is het komende maand raak! hoop het voor jullie! @all: hoe was jullie weekend?
Ah, eindelijk weer leven hier Het weekend was heerlijk zo ook deze dagen. Vandaag voor het eerst weer even een kijkje op school genomen en wat dingen gedaan. Volgende week meer dagen die kant op. Verder vandaag ons nieuwe bed besteld. Oh, nu maar wachten tot hij binnen is! Wat zullen we deze winter lekker slapen haha Ik hou daar zo van als het koud is en dan lekker warm en knus te liggen. Hoewel knus, we gaan van 1,40 naar 1,80 breed. Mn mannetje wilde meer ruimte aangezien ik altijd tegen hem aan lig. Ik snap dat niet zo goed haha in 1,80 kruip ik net zo dicht tegen hem aan en dan heeft hij het nog krap hahaha Ladys wat fijn dat je echo goed is verlopen. Wat moet dat ontzettend mooi zijn om je kleine zo te zien bewegen in je buik. Voel je ook al wat bewegen als je de beelden ernaast ziet of nog niks? Meestal nog te vroeg nu. Ze zwemmen nu nog heerlijk alle kanten op.
@ Ladys: Zaterdag gaan jullie al verhuizen! Wel zin in zeker om straks in jullie nieuwe huis te gaan wonen. Ik kan niet wachten tot het bij ons zo ver is om te gaan verhuizen! Ik ben erg benieuwd wanneer de woning wordt opgeleverd. We verwachten nog steeds in januari dus dat wordt een strakke planning! Wij hebben een keuze gemaakt voor een kinderdagverblijf. Er komt straks een nieuw kinderdagverblijf bij ons in de wijk waar we voor kiezen. Hier bestaat al een vestiging van en daar hebben we gekeken. Lekker in de buurt en de openingstijden en de prijs zijn ook gunstig. Wat leuk dat jullie baby zo lekker druk was tijdens de echo! @ Lentekind:Heerlijk zeg zo'n groot bed! Wij hebben ook een bed van 1.80 breed. Wij slapen wel een kilometer uit elkaar, want ik wordt wakker van het gedraai van mijn vriend. Hebben jullie een boxspring gekocht? @ Livelife: Hoe voel je je? Begint het besef er langzaam te komen? Heb je al een afspraak gemaakt bij de vk? @ Princess en 1steXmom: Hoe gaat het met jullie? @ all: Hier 2 dagen vrij geweest. Morgen weer aan het werk. Pff moet om 7 uur al beginnen. Heb morgenavond een afspraak bij de verloskundige. Toch altijd weer spannend!
ohhh leuk Vlinder dat je morgen naar de VK mag. Maar ik kan me voorstellen dat het ook wel weer erg spannend zal zijn. Krijg je een echo of gaan ze alleen bloeddruk meten enz? Wij hebben een boxsping. Nu nog even een paar weken geduld hebben. Indd ik heb 1stexmom en princess hier ook al een tijdje niet meer gezien. Zal toch wel goed gaan?
Hey meiden! @Ladys: jouw uk is dus niet van het stilzitten , dat wordt nog wat als hij/zij straks gaat schoppen! @Vlinder: wauwwww, volgende maand alweer 20 weken! En je hebt inderdaad een strakke planning! Blijft het geslacht nog steeds een verrassing? @Lentekind: 1.80 is groot! Wij hebben een boxspring van 1.60 en ik lig altijd op het randje, dus meneer heeft meer dan genoeg ruimte. De eerste dagen dat het bed geleverd was lag ik vroeg op bed! Hahaha. @all: hier gaat het goed, ik voel niet zo heel veel, ben niet misselijk, een beetje weeiig, en af en toe wat steekjes. Ik heb vandaag weer even een CB digital met indicator gedaan en ik ben weer een weekje extra! Hihi. 13 september heb ik de intake bij de vk en 15 september (aan het einde van de dag, en ik bedenk me nu hoe vervelend het voor Ladys was om zo lang te wachten...) de echo! Dan ben ik 8 weken en dat was voor hun prima. Het lange wachten is begonnen!
oh wat leuk Live om eindelijk wat datums te hebben om naar toe te leven! De tijd zal je vast niet snel genoeg gaan. Fijn dat je nog niet zoveel last hebt van je misselijkheid enz. Er zullen vast nog wel kwaaltjes komen deze maanden dus geniet zolang je niks hebt haha Zou jij het geslacht willen weten met de tijd, of willen jullie het als verrassing houden? Dat bed 1,80 is idd groot. Het is ook niet mijn idee haha. Nu hebben we een 1,40 en ik vind het heerlijk. Lekker knus en ik lig toch standaard tegen hem aan. Dat zal ook in dit 1,80 bed zo zijn haha. Ach, we bekijken het maar zo dat er dan met de tijd nog een paar naast kunnen liggen Met oog op de toekomst hebben we gewoon een echt familie bed
@Lentekind: inderdaad, een gezellig familiebed! Voor je het weet springt er een kleine doerak op het bed en verstopt de ander zich eronder Vandaag wil ik het geslacht weer niet weten, maar gisteren weer wel, en zo gaat het dus elke dag, hahaha! We weten het dus echt niet. Mijn vriend past zich aan mij aan, dus ik mag kiezen, maar ik heb nog even om erover na te denken. Ik denk het uiteindelijk wel! Hmmm, of toch niet... Moeilijk! Wat denk jij? Zouden jullie het willen weten?
ja, ik zou het willen weten. De verrassing van het kindje op de dag zelf is al heel wat haha. Maar ik vind het vooral makkelijk voor het geb.kaartje, het kamertje, de spulletjes enz. Kleertjes zijn ook bijna nergens uni te vinden of je komt in wit en ecru, maar ecru is niet mijn kleur. Dus ik zou het heel fijn vinden als ons ukkie tegen de tijd gewoon knap gaat liggen zodat het even geod te zien is. Jij succes met je keuze haha
Ja, zo denk ik ook hoor! Maar soms dus ook niet, hahaha! Mijn zusje gaf ook al aan dat ze zo niet kan shoppen Hahaha
hahaha ik geef je familie gelijk Ik vond het voor mijn zus ook heel lastig. die wilde niet weten wat het zou worden. Ach, uiteindelijk komt het vanzelf goed haha