Ey Vlinder, wat mooi dat je de kleine voelt! Zou idd prima kunnen nu toch? @ladys: gatver zeg! Wel voorzichtig aan doen hoor! En wat raar daar in het ziekenhuis zeg.... Je verwacht toch een zekere professionaliteit? @all:kort bericht want op telefoon typen is irritant, maar iemand al iets van Princess gehoord? Al een tijdje niet meer gezien...
Hoi , Ik ben er nog hoor! haha. Beetje druk op het werk (nog steeds) waardoor ik weinig online kom. Het gaat prima met me, alleen ik kan niet wachten totdat ik mag testen.Sterker nog.....ik heb vanochtend al getest. Het resultaat: negatief. Maar ja volgens mijn schema kan ik pas over 6 dagen testen, dus er is nog hoop. Heb ook nog geen zere borsten, wel misselijk en sneller moe (kan ook door werk komen). Verder heb ik opeens de motivatie niet meer om af te vallen. @1steXmom. Hoe is het nu met je? Ik las je verhaal over het ziekenhuis. Vervelend dat je het zo heb moeten ervaren zeg! Persoonlijk heb ik het wel als prettig ervaren. Ik dacht ook , ze zullen geen medelijden etc. hebben, maar ik ben erg goed geholpen. Ook dat ze mijn eierstokken hebben nagekeken, wat helemaal niet hoefte, vond ik er prettig. Toch even een extra controlle, zodat je zeker weet dat het niet aan jou ligt. @ Lady's, wat balen zeg! Ook lekker handig dat ze een discussie gaan voeren waar jij bij bent. Niet echt heel prof. typisch weer het "ik weet het beter"gedoe in de medische wereld (herken het van mijn eigen werk). Hoe bevalt je nieuwe huisje tot nu toe? Wennen? @Vlinder. Wat spannend dat je jou kindje begint te voelen! Lijkt mij zo'n speciaal gevoel? De eerste ontmoeting zeg maar... @ Livelife en Lentekind: Hoe is het met jullie?
Hey meiden, Princess gezellig dat je er weer bent! Spannend dat je bijna kan testen. Ik heb van dat gevoel nu nog helemaal geen last maar het verbaasd me niks als dat wel gaat komen haha Mijn mannetje zei al, ´ach joh, als je na 2 weken nog niet ongesteld bent, misschien dat we dan maar eens moeten gaan testen´. Ik keek hem zo aan hahaha Die heeft af en toe een steekje los haha ik hou het er maar op dat hij geen vrouw is. Hier gaat het verder prima. Vandaag de laatste hand aan mijn klas leggen en dan is het start klaar voor maandag. Dan begint het leven weer. Oef. (oh die sneakbakken van een katjes van me haha staan ze weer bovenop de kast. Snel met de plantenspuit in de weer. Ze doen het verder heel erg netjes en halen weinig streken uit maar echt, het zijn net kinderen. Als je een tijdje niks hoort moet je gaan kijken hahaha) Ladys geluk bij een ongeluk. Wat een pech dat je zo languit lag. Wel bijzonder dat je reflex toch is om je buik te beschermen. Maar je hebt wel weer mooi ff naar je kleintje kunnen luisteren en kijken. Zag je verschil met de vorige keer? Wat gek dat die vk en arts zo met elkaar in discussie gingen. Dat is niet echt netjes waar jij bij bent en getuigd ook niet echt van professionaliteit.
@Princess, hè daar ben je weer. Met mij gaat het steeds beter. Werk valt me nog wat zwaar dus volgende week ook nog maar halve dagen denk ik. Komen misschien wel wat nieuwe dingen voorbij die me leuk lijken dus wil wel zsm opbouwen naar hele dagen. Verder gaat het wel weer. Maandag HA bellen voor de suikerziekte, hoop niet dat dat veel ellende weg komt, maar zal wel meevallen. @Lente, hahaha heerlijk, zijn net kinderen die katten?! En je vriend hahahahahahahaha, 2 weken wachten???? Right! Hoop dat het raak mag zijn voor jullie dames! @all, toch maar eens begonnen met afvallen (was ook hoognodig en moet mega veel kilo's af) en gaat eigenlijk heel goed. Geen gekke dieeten of zo, gewoon gezond(er) eten en regelmatig. In 2 weken, 3 kilo kwijt! Als ik dit kan volhouden vind ik het prima En hoe is het met de zwangere lady's?
Hey meiden! @Ladys: gelukkig dat alles goed is met je uk! En inderdaad heel vreemd dat ze in het ziekenhuis zo met elkaar in discussie gingen, soms!!! En nee joh, je bent helemaal geen slechte moeder omdat je nog geen dingen hebt gekocht! Ik kan mezelf gewoon niet beheersen Ik heb al een lijst klaar liggen voor als ik 12 weken ben, hahaha! Heb je al ideeën voor de babykamer? @Princess: spannende tijd! Ik hoop het voor je! Ik was trouwens voordat ik positief had getest al meer moe dan normaal (en ben nu niet normaal zooooo moe). Wanneer ga je weer testen? @Vlinder: wat leuk dat je de baby voelt! Vreemd zeker ook, of niet? Dus je vriend wil het echt niet weten?! Heb je zelf een gevoel bij het geslacht? Ik ben er ook definitief over uit dat ik het niet wil weten. Maar iedereen die ik het vertel zegt dat ik dat toch niet volhou, hahaha. Ik hoop dat ik mezelf beter ken dan zij mij! Heb jij al inspiratie opgedaan voor de babykamer? En ik ben het helemaal eens wat betreft je Uggs, je kunt maar beter goed voorbereid zijn! @Lentekind: hahaha, na 2 weken testen? Ik wil je gezicht weleens zien toen hij dat zei! Wanneer is jou NOD eigenlijk? Voor welke klas sta je trouwens? @1steXmom: heerlijk toch, gewicht verliezen terwijl je alleen een aanpassing hebt in je eetpatroon. Maar ook gewoon blijven genieten hoor! Ik hoop dat het allemaal meevalt wat betreft je suikerziekte. Maar ook daar valt goed mee te leven, mits je het goed onder controle hebt. Mijn vriend heeft de 'heftige' variant, maar ook dat gaat (nu) goed! Discipline is heel belangrijk. @all: hier gaat het verder goed. Ik ben wel echt onwijs moe! Nog meer dan ik al was ! Dus ik ben blij dat het weekend voor de deur staat! En dan tel ik stiekem ook al af naar mijn vakantie, nog 2 maanden , haha! Maar ik kijk natuurlijk het meeste uit naar de echo, nog 13 dagen! Dat klinkt nog verder dan die 2 maanden tot mijn vakantie... En kijken jullie Expeditie Robinson? Geweldig dat het gisteren weer gestart is!
@Vlinder: jij wil toch een Stokke kinderwagen? Bij Babypark hebben ze nu een aanbieding, scheelt zo te zien ruim 200 euro en je krijgt een maxi-cosi cabriofix autostoeltje kado. Dit is de link:Stokke® Xplory® 2010 Dark Navy Compleet | Babypark
@livelife: Ik wilde vanochtend eigenlijk weer testen, maar heb mijzelf tegen kunnen houden. Ook maar goed ook, want ik was al te veel naar het toillet geweest ( s nachts 2x). Misschien wil ik morgen testen. Ik kan gewoon niet wachten, haha. @1steXmom: Ben ik toch niet de enige die aan het afvallen is. Netjes dat je al 3 kilo kwijt ben. Ik moet er nog 3 a 4 , dan ben ik op mijn juiste gewicht. Helaas lukt het mij niet echt, sinds de eisprong krijg ik het maar niet voor elkaar om verder af te vallen. Dit was de vorige keer ook zo. Daarom heb ik nu wel weer hoop dat ik misschien weer opnieuw zwanger mag zijn. @ Lentekind, Zo herkenbaar met die katjes van jou! Ik heb er ook 1, wat totaal niet ging met de honden samen. Uiteindelijk gaat het nu prima, ze liggen soms ook wel eens bij elkaar. Die van ons is nu veel buiten, lekker jagen etc. Vond dit wel eng, omdat het een speciale kat is... Omdat hij zelf niets van mensen of auto's enzo moet weten, durf ik dit wel aan. Anders denk ik dat hij de boel al aardig gesloopt had binnen. @ de andere zwangeren. Al veel ingeslagen? Of kunnen jullie jezelf nog inhouden?
He dames, Vandaag hebben we voor het eerste de tuindeur open gezet met de hor open zodat de katjes naar buiten kunnen. Dit was om 11uur en nu zijn ze nog steeds buiten. Ze komen om de zoveel tijd wel binnen even spieken maar ze zijn niet te houden haha. Die zullen wel slapen vanavond Ik dacht toch echt dat katten nachtdieren waren Princess knap ook van jou dat je een ras kat toch naar buiten laat gaan. Iemand zei bij ons ook, dan doe je ze aan een tuigje maar dat vind ik zielig en na een tel zitten ze in de knoop. Live, mijn vorige ronde duurde 29 dagen. Die daarvoor alleen langer. Maar goed, ik ga uit van 29 dagen. Dan is op 14 sept mijn nod. Ik wacht het af. Vorige week had ik slijm. Toen hebben we ook veel geklust en nu maar afwachten. Morgen begin ik weer met school. Dan zit de vakantie erop en start ik dit schooljaar met groep 3. Ik heb er erg veel zin in al ben ik ook wel een klein beetje zenuwachtig haha
@Princess: spannend meid! Ik blijf hopen voor je! @Lentekind: hoe is het gegaan met de kinders van groep 3? Lijkt me een leuke groep trouwens, dan worden ze al wat bijdehanter he? De 14e je NOD, das nog een weekje! Merk je al iets?
Nou heb 1 bijdehandje maar verder heb ik echt veel schatjes. Zo klein en mini zijn ze weer vergeleken met groep 5 die ik had. Ze willen nog alles leren en doen haha echt, ik ben hier helemaal op mijn plek. Ze zijn zo leuk. (hier kom ik dit jaar vast nog een keer van terug) Nu mijn nod in de buurt komt, neuh, ik merk niks. tepels zijn iets gevoeliger maar zijn ze aldoor rond die periode sinds ik gestopt ben met de pil. Ik wacht het verder maar af. Ik moet zeggen dat ik er deze maand eigenlijk niet op reken aangezien ik me nog steeds het zelfde voel als altijd. Princess, ik ben benieuwd morgen. hoop dat je test iets anders aan geeft dan de afgelopen keer! Hoe is het met jou live?
Haha, mijn man kan ook niet meer wachten. Ik vertelde dat ik vandaag officieel 1 dag over tijd ben. Hij riep meteen, TESTEN! Vorige keer hadden we het ook s avonds gedaan en die was dit positief. Net moest ik plassen, maar durf toch niet te testen, want mijn urine is erg licht (lees: bijna water). Doe het toch maar niet. Morgenvroeg toch maar weer proberen en als hij dan nog negatief aangeeft ga ik zaterdag o zondag weer proberen. Wel storend hoor, volgende week gaan wij met vrienden weg en tja, dan weet ik misschien nog wel niets! Groep 3 lijkt mij echt geweldig om les te geven! Ik zou toen Pabo doen, maar was bang dat ik mijn nederlands niet zou redden. Nu baal ik er wel enorm van. Wel eens gekeken naar een deeltijdstudie, maar nu je een huis heb enzo, is het allemaal wat lastiger. Pedagogiek lijkt mij ook nog wel leuk!
Is toch dat je dan je eisprong krijgt? Tenminste, zo werkt het bij mij. Ik krijg dat altijd halverwege mijn cyclus. Ik had op de pabo ook heel veel moeite met de eigenvaardigheid vakken. Na veel ploeteren en uiteindelijk ook nog een negatief studieadvies is het me uiteindelijk toch gelukt om te halen wat ik al die jaren graag wilde. Dus, ook al denk je dat je iets niet kunt, geef niet op en probeer je op je zwakke plekken te ontwikkelen. Als je iets echt wilt, dan gaat het je lukken. Daar ben ik zelf nu wel achter gekomen. Spannend wat er uit die test gaat komen Princess! Ik wacht met spanning je berichtje hier af.
ja, bij mij is het ook normaal gesproken, slijmverlies = eisprong. Maar nu is het dikkig en witter dan bij mijn eisprong. Aangezien ik ook nog niet voel dat ik ongi moet worden, dacht ik misschien dat het iets te maken met begin vd zwangerschap. Ik kan mij niet heel erg herinneren dat ik dit de vorige keer ook had. Wat wel bijzonder is, dat onze kat opeen veel bij me wil liggen en dan vlak bij mijn buik. Dit deed hij bij mijn zwangerschap ook. Goed, nu ik dit allemaal lees, ben ik mijzelf lekker gek aan het maken. hahah. Wie weet ga ik ooit nog Pabo doen dan.
hmm als katten op je schoot komen liggen als je zwanger bent, dan ben ik dat nu ook hahaha. Die van mij ligt ook steeds meer bij me. maar meis, ik gun het je van harte. Morgen weet je meer!
Ja I know, is ook belachelijk. Had het ergens gelezen, vandaar. Het enige wat niet liegt, is een test. Klaar
Nou, hoorde op een ander topic waar ik ook zit dat zelfs een test kan liegen. Daar was een meisje die al weken zwanger was maar met de echo konden ze niks vinden. Heel vreemd en sneu. Maar goed, 9 van de 10 keer is een test idd betrouwbaar. Je hoort wel vaak dat huisdieren closer met je worden als je zwanger bent. Die voelen het vaak al aan.
nou ja, bij mij was vanochtend de test weer negatief, dus nu weet ik het zeker, ik ben gewoon niet zwanger! Volgens mij komt mijn ongi er nu ook echt aan, dus dat is wel fijn. Weet ik tenminste goed waar ik aan toe ben. Op naar de volgende maand!
Hallo dames, weer een paar dagen niet online geweest, maar we hebben een nieuwe laptop en nu ben ik er weer hoor Daarbij hebben we sinds maandag een nieuw gezinslid! Een hondje en hij heet Elvis! Het is een kruising tussen een Jack Russell en een Malthezer en hij is helemaal te gek! Maar we hebben het er wel druk mee hahaha. Ik zal snel ff foto's posten. @Princess: Balen zeg! Ik had het zo gehoopt voor je...Laten we hopen dat het de volgende maand raak is!