Voorjaar 2011 gaan voor 1e kindje!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Vlinder1983, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    @Lente: de beeb leeft niet meer, degene waarvan het hartje al klopte. Ik ben zo van mijn wolk geflikkerd, ik had de echo om te kijken hoe beeb 2 zich had ontwikkeld en om te zien hoe beeb 1 was gegroeid... Nu heb ik niks meer! Ik kan er niet van slapen, niks.

Dinsdag heb ik een weer een gesprek bij de gynaecoloog en mocht het niet vanzelf los zijn gekomen, dan start ik dan met tabletten om de miskraam op te wekken. Qua timing is het altijd kut, maar vandaag wordt mijn moeder 50 en morgen vertrekt vriendlief voor een week naar het buitenland vanwege zijn werk... Ik heb aangegeven dat ik perse wil dat we haar verjaardag vieren, ze wordt maar 1x 50. Ik weet alleen niet zo goed hoe ik deze dag door ga komen, maar goed...

2. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    sjeempie, ik ben er even stil van... Meid, heel veel sterkte voor jou. Logisch dat je deze dagen heel moeilijk gaat vinden en zeker met een verjaardag als ej zelf niet in de stemming bent voor een feestje. Wist je moeder ervan?

Toch ongelofelijk hoe oneerlijk het leven soms is.

3. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    @livelife: heel veel sterkte meis:(.
    knuffel!

4. princess25

princess25 Niet meer actief

Hoi Livelifel Wat een nieuws zeg! Zoeits verwacht je helemaal niet. Heel veel sterkte toegewenst beiden. Ik hoop dat die verjaardag een beetje mee zit.

5. Vlinder1983

Vlinder1983 Bekend lid

15 nov 2010
    681
    47
    28
    Vrouw
    Live wat erg voor jullie! :( Dit had toch niemand verwacht! Wens jullie heel veel sterkte! Dikke knuffel

6. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Hey meiden,

Thanks voor de lieve woorden! Ik ben deze week sowieso thuis, ook omdat ik morgen met die tabletten begin.

Wat een achtbaan is dit zeg!

Ik praat jullie nog wel bij over de voortgang, maar vanaf nu moet het weer een happy topic worden: geen nare berichten meer over de beebs, van niemand, vanaf nu gaat alles goed, deal?

X

7. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Dus hup, tjop, tjop, tijd voor weer meer geklets hier!

Ik (we) heb(ben) besloten om zaterdag ochtend een test te wagen mits ik daarvoor niet ongesteld ben geworden. Ik heb nu al 2 dagen het gevoel alsof iemand een ballon in mijn buik heeft opgeblazen. Nu wil dat natuurlijk niets zeggen maar wil ook wel eens een keer een test wagen;)

8. princess25

Hey,

Hier iemand die zaterdag ook zou testen, maar helaas ik ben toch echt ongesteld geworden!
    Wat is dat naar zeg als je graag een kind wilt en je weet dat je een paar maanden geleden nog zwanger was. Even een potje gejankt dus.
    Maar goed er zijn nu mensen die wat meer aan hun hoofd hebben, dus zal niet al te veel mopperen.

Ik denk maar positief. Kan ik nog een maand extra afvallen. Zit alweer op gezond gewicht, maar een paar extra kan geen kwaad.

Groetjes

9. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Meis, ook al hebben andere het voor je gevoel altijd zwaarder, dat betekent niet dat je je eigen gevoel niet mag uiten. Als jij je belabbert voelt dan mag je dat tikken. Dat je je niet fijn voelt wil niet zeggen dat je een ander daarmee een gevoel geeft dat het minder erg is. Ik kan me je gevoel heel goed voorstellen. Je had een kleintje in je buik en nu moet je weer poging na poging doen. Dat is weer even een domper in je verwerkingsproces. Sterkte en een dikke knuf voor jou!

Ik denk dat ik zaterdag een negatieve test krijg als ik nog niet ongesteld ben geworden. Snap alleen niet dat ik al vanaf dag 16 slijm heb. toen bij dag 20 2 a 3 dagen niet en nu weer steeds wel. Had dat ook nooit en mijn buik voelt als een ballonnetje. Maar ja, dat kan ook gewoon niks zijn. Toch ben ik wel eens benieuwd om zo'n test te doen. Wil dat wel eens meemaken. We zullen het zien/merken.

10. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    @Princess: ik ben het helemaal met Lente eens! We zijn er hier voor elkaar voor de leuke dingen, maar helaas ook voor de minder leuke dingen. Dan is het toch fijn dat we het er over kunnen hebben en elkaar een hart onder de riem kunnen steken. Balen meid dat je toch ongesteld bent geworden, logisch dat je er verdrietig om bent.

@Lente: Ik ben heeeeel benieuwd naar je test zaterdag. Heb je nog geen andere klachten gesignaleerd?

@all:Gisteren was een pittige dag, ik was zo bang voor wat er komen ging! 6 uur naar het inbrengen van de tabletten kwam minibeeb er in zijn geheel uit. Hij lag op zijn zij, dus ik zag een oogje, armpje, ruggetje. Eng, maar ook mooi, ik kan het niet uitleggen. Maar toen kwam wel het besef dat ik echt zwanger was en dat het echt niet zo mocht wezen. Maar het is me 'meegevallen'. De pijn was te handelen, het bloedverlies was wel behoorlijk, maar de angst was nog het ergste. Ik kan het nu verwerken en een plekje geven, maar feit blijft dat minibeeb zo ontzettend welkom was!

Deze week blijf ik thuis, beetje rommelen, heb de keukenkastjes opengetrokken en zit weer het een en ander te verschuiven. Ik ga zo even met mijn moeder naar een tuincentrum. Ik wil een mooie pot kopen met een plant die mooi kan gaan groeien en bloeien. Deze staat voor mij dan symbool voor mijn minibeeb. Ik ben eigenlijk helemaal niet zo, maar toch voelt dit goed.

11. Vlinder1983

Vlinder1983 Bekend lid

15 nov 2010
    681
    47
    28
    Vrouw
    @ Live: Wat heftig zeg allemaal! Was er iemand bij je op dat moment? Hoop dat je het een plekje kan geven. Vind het mooi dat je als symbool voor de baby een plant koopt. Sterkte meid!

@ Princess: Kan me goed voorstellen dat je er ontzettend van baalt! Kop op meid, het is je gegund!

@ Live: Spannend spannend! Ik duim voor je dat je niet ongesteld wordt!

12. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    @live: meis wat een ellende allemaal. En lekker die plant kopen! Je moet nu gewoon doen wat voor jou goed voelt zodat je het een plekje kan geven.

@princes. hopelijk ben je snel weer zwanger!

@lentekind: ik ga duimen voor je meid!

@all. Dit voelt nu weer ene beetje raar om hier over mijn zwangerschap te gaan vertellen terwijl live net zoiets vreselijks heeft meegemaakt. Ik hou het daaorm even kort...hier gaat het prima. Voel de beeb echt goed nu...verbaas me soms over de schopjes die ze geeft. Ook al heel wat babyspullen ingeslagen (20% korting bij prenatal)....heeeel veeel roze! Over een weekje de 20 weken echo! Ben nu al zenuwachtig! (of er niet eens een piemeltje hangt;) en natuurlijk of alles goed is met de kleine uk (en dat is veel belangrijker dan het geslacht uiteraard)

13. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    @ Live, wat mooi dat je dat plantje hebt als gebaar voor je kleintje. Over wat ik voel, nou, ik heb aldoor slijm. Normaal alleen rond eisprong maar nu nog steeds. Het lijkt me nu een beetje laat voor een eisprong maaar ja, wie weet...Verder had ik 2 dagen een opgeblazen gevoel in mijn buik. alsof er echt een ballon in zat. Vandaag is het iets minder maar ik heb ook minder gegeten. Ik weet nog niet of ik vanavond weer dat ballon effect heb. Het is niet zozeer dat ik vol zit van het eten ofzo maar mijn buik is gewoon bol terwijl ik normaal plat ben. Toch heb ik geen positieve gedachte bij die test zaterdag omdat ik lijfelijk eigenlijk niks voel van andere pijntjes/kwaaltjes. We zullen het wel zien.

Ladys, wat super gaaf dat je je kleintje voelt! Echt dat lijkt me zo bijzonder. Voelt het dan als kriebelen of merk je dat het ergens tegenaan trapt (ook al zal het nu nog niet hard zijn.)

14. princess25

Hoi meiden,

Thanks voor jullie lieve berichtjes. Het is ook waar, we zijn hier voor de leuke en minder leuke dingen.

@livelife. Een eng maar mooi verhaal. Ik hoop inderdaad dat er iemand bij je was. Ik vind het helemaal niet zo gek van het plantje. Je was toch zwanger en dit zal altijd bij je blijven. Als je het zo een mooi plekje kan geven, waarom niet?

Ik zelf ga bijv. een klein vlindertje zetten als tattoo. Ik wilde al heel lang een tattoo, maar vond dat ik hier een reden voor moest hebben. Die heb ik nu, helaas een minder leuke reden. Ook moet het niet ordinair worden, puur voor mijzelf.

@ Lentekind. Erg benieuwd hoe het bij jou gaat lopen. Altijd spannend die laatse dagen dat je moet wachten.

@ladys1987. Heerlijk om te gaan shoppen! Al die lekkere zalfjes, kleertjes en aankleding. Tegenwoordig zijn er zoveel dingen te koop voor baby's. Weet je al hoe je de kamer gaat doen?

@Vlinder, Hoe is het met jou?

15. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Hai ladies,

Nou, de plant staat er! Een mini-apenboompje! Ik ben er 'blij' mee, dit moest 'm zijn. Mijn vriend noemt mij altijd apie (en ik heb toch echt geen overbeharing of maak de hele dag oergeluiden ;)) en we hadden voor onze minibeeb een rompertje gekocht met MiniMonkey en dan een mutsje met oortjes die erbij hoorde!

@Ladys: helemaal leuk dat je de beeb zo goed voelt! En meis, voel je niet bezwaard. Deel gewoon met ons hoe je je voelt en hoe je je zwangerschap beleeft, mijn tijd komt wel weer.

@Lente: het is makkelijk om jezelf gek te maken met kwaaltjes die denkt te hebben, jij klinkt lekker nuchter. En weet je, zo heb ik het ervaren, als je zwanger bent voel je het. Maar toch hoop ik het voor je! Op naar zaterdag!

@Vlinder: ja, ik was niet alleen. Mijn zusje was steeds bij me en toen minibeeb loskwam zijn mijn ouders gekomen (wonen in de buurt). Ik was toen behoorlijk in paniek. Maar het is voorbij en ik ben opgelucht. Dinsdag heb ik een echo om te zien of ik schoon ben. Hope so!

16. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    @Princess: ik vind dat heel mooi, een tattoo van een vlindertje. Zo draag je het altijd bij je...

17. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Nuchter ben ik meestal wel maar moet zeggen dat ik me nu aardig gek begin te maken haha. Ik stond net onder de douche en merk dat ik ook gevoelige tepels heb. Echt, de symptomen wijzen er steeds meer op maar het kan ook zijn dat mijn lijf me zo ontzettend voor de gek houdt! Ik blijf inzetten op negatief...alleen al om mezelf te beschermen;)

18. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Klinkt veelbelovend Lente! En ik snap dat je jezelf beschermt. Ik duim voor je meid!

19. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Goedemorgen lady´s,

Vanmorgen de test gedaan (ik wist niet dat je daar zoveel hartkloppingen van kreeg) en deze bleef heel mooi wit. Mijn vermoedens dat ik niet zwanger ben dat klopt dus. Wat ik overigens niet begrijp is waarom ik dan zolang slijm verloor en die tepels heb ik ook nog niet zo gevoelig gehad. Dus....laat het bloed maar komen dan kunnen we weer een ronde verder!
    Ik vind het jammer dat het niet zo is maar ik ben dan weer vrij nuchter en heb dan zoiets...zie je wel...toch november Misschien als je al 4 testen hebt gehad, dat het je dan echt gaat raken.

20. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Balen meis, maar nog niet getreurd, want je bent nog niet ongesteld toch? Sommige meiden testen nu eenmaal pas later positief! En ja, van zo'n test krijg je inderdaad hartkloppingen, zooo spannend! Ik moet zeggen dat ik er steeds relaxter in werd, maar dat komt met name doordat de frequentie wel wat omhoog ging ;). Het hoorde bijna tot mijn ochtendritueel (na dpo dan), hahaha.

Over een paar uurtjes kan ik mijn vriendje ophalen van Schiphol! Jeej!

Deel Deze Pagina