Voorjaar 2011 gaan voor 1e kindje!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Vlinder1983, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    oh fijn dat hij weer thuis komt! Dan kunnen jullie heerlijk tijd met elkaar doorbrengen! Ik ga er nu ook niet meer vanuit dat ik deze ronde zwanger ben. Later testen dat doe ik niet (zeg ik nu heel mans haha) maar het zit er deze ronde gewoon niet in en hoef niet langer die spanning. Ik wacht gewoon tot mijn ong. zich aan dient en dan gaan we weer een rondje verder;)

2. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Ik snap je, en ik had gewild dat ik zo 'helder' kon denken. Heerlijk als je zo mans denkt (en kunt zijn)!

November staat straks alweer voor de deur, wat gaat het snel! Ik ben dan ook jarig en ik heb uiteraard maar een grote wens!

3. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Ik hoop ook dat het voor ons dan raak is. We hadden vanaf begin af aan tegen elkaar gezegd dat we november in ons hoofd zouden houden. Stel het zou dan raak zijn, dan ben ik 3 dec (als we sint vieren) 8 weken. Ik kan dan nog steeds mijn plan in werking stellen hahaha

Ik hoop voor jullie dat het ook raak mag zijn. Na al deze ellende is het tijd voor wat positiefs!

4. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Ik hoop het voor je! Je plan moet gewoon uitgevoerd worden! :)

En ik zou het een prachtig verjaardagkado vinden, al kan ik het pas 9 maanden later uitpakken :D

5. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Ach, dat neem je dan graag voor lief haha Vandaag nog plannen?

6. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Heel erg voor lief!

Nee, geen plannen. Vriendlief zal wel behoorlijk moe zijn van de reis (weet niet of ik het al had gezegd, maar hij zat in de States). Dus ik denk dat we lekker bij elkaar op de bank kruipen en filmpjes gaan kijken.

Jij nog plannen?

Ik heb ineens zin om een taart te bakken... Hmmm, dat heb ik nou nooit! Hahaha. Ben totaal geen keukenprinsesje!

7. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    hmm doe maar appeltaart en stuur maar op;) Oh en het lekkerste, de deegbal...die mag ik nu want ik ben toch niet zwanger hahaha

Zat hij in de states voor zijn werk of gewoon om dingen te bekijken?

8. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    @lentekind: balen meis! Maar inderdaad....november gaan hem worden!:D

@live: fijn dat je je mannetje kan halen...lekker weer samen!

Wij gaan dit weekend niks bijzonders doen...verjaardag en morgen krijgen we visite. Het weekend probeer ik toch rustig aan te doen....na een drukke werkweek is het lekker om even niks te doen!

Fijn weekend allemaal!

9. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    @Lente: jammie! Hihi. Hij zat voor zijn werk in Amerika. Anders had hij zeker niet gegaan (zonder mij naar onze favoriete vakantieland voor de lol, daar ga ik nooit mee akkoord :p). En ik vond dat hij ondanks het gebeuren toch moest gaan, we moeten toch verder. Hij is nu een weekje thuis en dan moet hij daarna weer een week (en dan is het voorlopig even rustig). En dan staat onze eigen vakantie voor de deur! Jep, naar de States!

@Ladys: geniet lekker van je weekend meis! Heerlijk om te niksen!

Ik ga opschieten, over een paar minuten ga ik richting Schiphol! Voel me net een klein kind, hahaha!

10. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    oh wat fijn dat je binnekort samen die kant op gaat. Misschien is het daar in de winkels dan al een beetje kerst. dat lijkt me daar zo gaaf, die speelgoed winkels in het bijzonder haha dan zie ik echt home alone voor me met die kerstwinkel. (ook al was dat geloof ik engeland)

Veel plezier met het ophalen van je mannetje!

11. princess25

princess25 Niet meer actief

Hey meiden,

Zullen we dan maar voor een KNAL ROZE maand november gaan?Ik hoop ook dat het dan raak is. Lijkt me zo leuk om het tijdens de feestdagen in december te vertellen! En, inderdaad een betere verjaardagscadeau kun je niet wensen denk ik. Dit duurt voor mij nog te lang, dus hoop dat het voor ons dit jaar nog raak is!
    Nog taart gebakken? Ik had zaterdag een heerlijke high tea in castricum. Het was wel snoepen, maar zoooo lekker!

12. Vlinder1983

Vlinder1983 Bekend lid

15 nov 2010
    681
    47
    28
    Vrouw
    Hey meiden,

Hoe gaat het met jullie? Hier gaat alles goed. Heb deze week een weekje vakantie. Heb gisteren samen met mijn schoonmoeder een boxkleed gemaakt. Is erg leuk geworden! Vrijdag hebben we de pretecho en gaan we babykamers kijken.

@ Ladys: Gefeliciteerd! 20 weken alweer! Heb je morgen de 20 weken echo?

@ Live: Hoe voel je je nu? Fijn dat je vriend weer thuis is. Vandaag heb je toch nog 1 echo? Leuk zeg naar Amerika!

@ Lente: Ben je inmiddels al ongesteld geworden? Zo niet, dan zou ik er echt nog een testje tegen aan gooien. Ik testte zelf de 1e keer ook negatief (had zelfs al wat bloedverlies), maar een week later bleek ik toch echt zwanger te zijn.

13. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Mijn test was zaterdag negatief en tot op de dag van vandaag nog steeds geen bloed. Ik hoop niet dat deze ronde langer gaat worden want ik vond het zo fijn dat mijn cyclussen steeds korter werden. Maar goed, alles deze ronde is al anders dan anders dus we zien het wel. Ik zit nu op dag 30 en dus nog steeds niks van ongesteldheid te merken. Ik heb in mijn hoofd om zaterdag te testen maar ik merk dat ik steeds ongeduldiger begin te worden. Maar vlinder, tussen jouw eerste test en jouw 2e test, hoelang zat daar tussen? Ik dacht dat als een test negatief was,d at hij daarna niet meer positief kon worden maar ik krijg nu weer hoop en hoop betekent spanning en stress hahaha

14. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Hey meiden,

Met mij gaat het oké. Tijdens de echo bleek er toch nog wat achter te zijn gebleven. 2e echoscopiste moest erbij gehaald worden en toen kreeg ik toch wel weer de zenuwen. Of ik de echostick kon vasthouden (en hij zat inwendig!), nou echt lenig ben ik niet, dus of ze dat ding mocht laten hangen...??... Ik was zo zenuwachtig en verbouwereerd dat ik alles prima vond, hahaha. Genant! Nu kan ik er wel om lachen, maar het zag er natuurlijk niet uit! Maar goed, mijn baarmoederholte is leeg (gelukkig!) alleen bij de baarmoedermond zit waarschijnlijk toch nog een dooierzakje. En dat veroorzaakt mijn buikpijnen. Morgenmiddag moet ik weer in het ziekenhuis zijn en dan gaan ze het restant eruit proberen te trekken, ahum! Maar dan ben ik ook klaar als het goed is, en daar ben ik blij om.

@Princess: I'm in! Op naar knalroze!

@Lente: Ik had allang getest! Ik weet niet of het je gerust stelt: maar ik had een negatieve test in de ochtend en een positieve in de avond. Ik zou dus lekker een test tevoorschijn toveren ;). Spannend! Hoe ziet je cyclus er normaal uit?

@Vlinder: Wat ben je leuk bezig! Je mag altijd een fotootje posten hoor, dan kunnen wij even zien hoe creatief je bent. En vrijdag de pretecho! Leuk! Gaat je vriend nog op het laatste moment van gedachten veranderen?

15. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Mijn cyclus voor de pil was 29 dagen. Nu begon het 34, 37, 29, 27 en nu zit ik op 30. Weet je, het liefst doe ik elke dag een test maar ik weet dat ik mezelf daar gek mee maak. Dat hij zaterdag nega was, oke. Had dat al verwacht maar nu, doordat mijn ongesteldheid uit blijft krijg ik hoop en ik wil niet weer een test die negatief is. Ik heb net met mannetje afgesproken dat ik tot vrijdag/zaterdag wacht. Helaas pindakaas voor de ongeduldige onder ons....ik ben het zelf net zo dus jullie wachten maar gezellig mee :D

16. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    hmm nou vooruit, net toch nog een keer getest. Ik kon het niet laten om niet te snappen waarom mijn lijf zo laat is deze ronde. De test wees ook gewoon op negatief. Nu snap ik er dus nog minder van. Echt, als hij dan toch negatief is, laat me dan gewoon bloed zien want dit schiet ook niet op. Mocht het nu zaterdag nog niet aanwezig zijn dan test ik er nog 1, dan in de ochtend. Nu had ik in de middag getest en heb nu de twijfel van hmm, misschien had ik het in de ochtend moeten doen. Maar ja, negatief is negatief en daarmee uit. Op naar de volgende ronde en het liefst een beetje snel;)

17. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    hoi meiden!

lentekind; bah! stomme testen ook! Hopelijk toch nog een positieve test een van deze dagen!

livelife; jeetje meis wat een ellende...moet je nog een keer terug! Sterkte ermee!

vlinder: leuk hoor al die babyspullen! En lekker een weekje vakantie...ben daar ook wel aan toe!

Gisteren hebben wij de 20 weken echo gehad. Alles zag er goed uit en het is (nog steeds;)) een meisje! We zijn er nu ook overuit dat we gaan voor de bugaboo (met licht roze kap). Even goed kijken waar de wagen het voordeligste is. Wil nu ook langzaam een begin maken aan de babykamer...maar we moeten ook nog veel doen in ons huis (tuin, trappen bekleden, plinten, dingen ophangen). De weekenden zijn te kort! Morgen nog een drukke dag voor de boeg en dan heerlijk 2 dagen vrij!

18. princess25

princess25 Niet meer actief

@livelife, hoe voelt jou buikpijn? Ik heb namelijk ook buikpijn. Na de curratage voelde ik wel meer dan anders, maar dacht dat dit wel over ging. Nu heb ik sinds een paar dagen echt enorme buikpijn met vlagen, dat ik echt in elkaar kruip. Deze pijn ken ik ook niet. Ga vandaag maar naar de huisarts, want zie het niet zitten om in het weekend af te wachten. Best vreemd.
    Was ook langer ongi de laatste keer (7 dagen ipv 4 a 5).

@lentekind: Hoe is het met je? Ben je al ongi geworden, of wil het maar niet komen? Wat vervelend zeg. Ik hoop dat het snel duidelijk is, want hier heb je niet veel aan.

@ladys1987: De tijd gaat hard he! Opeens al die spullen inslaan. Wel leuk al dat geshop voor de kleine in je buik. Lijkt me heerlijk. Hoe doe je dat met klussen, doe je gewoon lekker mee?

Fijn weekend allemaal

19. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Oeh gezellig om spulletjes te gaan uitzoeken. Ladys. Wij (lees ik) hebben ook de bugaboo in ons hoofd maar ook de koelstra. Even kijken wat er tegen die tijd handiger is en prettiger loopt. De koelstra heb ik ervaring mee en de bugaboo alleen van de verhalen. Maar hij is wel super soepel.

Nu net thuis en heerlijk een week vakantie. Wat fijn als het dan ook nog van dit weer is! Hier nog steeds geen bloed te bekennen. Geen bloed geeft moed maar ik moet zeggen dat ik er ook wel klaar mee ben. Geef mij nu maar duidelijkheid. De laatste 2 dagen waren zo druk dat ik er weinig aan heb gedacht (gelukkig) maar dat zal vandaag wel goed worden gemaakt haha.
    Morgen ochtend gaan we testen en dan zien wat eruit komt. Ik heb nog steeds dat opgeblazen gevoel in mijn buik. maar ja, als het bloed is dan kan ik het me voorstellen als het een week daar op gaat hopen.
    Ik heb verder niet het idee dat mijn borsten groter zijn, ook geen bubbels erop of donkerdere kringen. Geen hoofdpijn, geen duizeligheid, geen kramp, geen misselijkheid, alleen veel plassen en lastige ontlasting.
    Dus lady's....we zien het morgen wel! En anders prik ik mezelf aan de onderkant lek, dan kan het bloed eruit dan zorg ik er zelf wel voor dat de nieuwe cyclus begint hahaha

20. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Goedemorgen,
    Vanmorgen weer een test gedaan. Die van vorige week en woensdag waren hagelwit maar nu...we durven nog niet te juichen en willen donderdag nog een test wagen (dan is mannetje thuis) Het duurt mij te lang maar goed, ik snap hem ook. Hieronder de test.

Deel Deze Pagina