Ik zeg: ZWANGER! Overduidelijk. Vooral bij deze test. Dan is het of hagelwit, of gewoon 2 streepjes. Snap dat je niet te vroeg wilt juichen, maar ik zeg alvast. GEFELICITEERD! Een beter weekend kun jjij niet meer hebben....
hahaha nou idd, ik blijf maar met trillende vingers zitten en een kloppend hart (nu kloptie altijd wel gelukkig maar niet zo snel hahaha). Ben zo blij dat iedereen hem ziet. Mijn mannetje was nog niet overstag van dit ene kleine dunne streepje. Hij vond dat hij donkerder moest zijn maar nu ik laat weten dat iedereen hem wel ziet zonder te turen begint hij het ook te geloven.
Dat is 'm hoor Lente!!! Gefeliciteerd, je bent zwanger!!! Wat leuk meid! Je plannetje gaat door, hihi.
Hey meiden, Ik ben woensdag nog behandeld, dat was geen pretje, maar het moest gebeuren. Helaas kon niet alles verwijderd worden, maar het meeste wel. Over 2 weken weer controle, is dan het laatste restje niet weg, dan weer die tabletten (lagere dosering). Ik baal ervan dat het zo lang duurt, ik had zo graag vam die extra vruchtbare periode gebruik gemaakt! Maar ik kan niks nu. @Princess: mijn buikpijnen zitten laag, zwaar en beurs-achtig. Maar dat komt dus door dat restweefsel. Ben jij al naar de dokter geweest? Geniet van het mooie weekend meiden!
VAN HARTE GEFELICITEERD Lente! Je bent hartstikke zwanger, geen twijfel over mogelijk! Geniet er lekker van! Begint het besef al een beetje te komen? @ Ladys: Begin je nesteldrang te krijgen? hihi (dit moet nog en dat moet nog ). Hier hetzelfde hoor. Het meeste is inmiddels gekocht. Leuk een bugaboo met roze kap. Wij hebben de Joolz, ook een hele fijne wagen en lijkt wel wat op de Stokke. De bugaboo vonden wij zelf ook erg mooi, maar te laag. Niet dat ik zo groot ben (ben maar 1.60), maar mijn vriend is wel een stuk langer @ Princess: Vreemd die buikpijn. Misschien dat het nog een nasleep is van de curratage? Goed dat je er mee naar de huisarts gaat. @ Live: Meen je meis, hebben ze weer niet alles weg kunnen halen. Snap dat je er van baalt! Sterkte, hoop dat volgende keer in het ziekenhuis dan ook echt de laatste keer is . @ all: Hier gaat alles goed, de baby is lekker druk. Word zelfs wakker van het getrappel af en toe . Gisteren de pretecho gehad. Dat was zo leuk! Heb even een foto toegevoegd, zodat jullie alvast kunnen zien hoe ' Valentijn' er uit ziet. Heb wel te horen gekregen dat ik rustiger aan moet doen, want tijdens de echo, merkte de echoscopiste dat ik tot 3 keer toe een harde buik had. Verder hebben we gisteren de babykamer gekocht. Een hele mooie, via Marktplaats. En zo goed als nieuw. Geen krasje te bekennen! Foto van het boxkleed heb ik nog niet gemaakt Live, die ligt nog bij mijn schoonouders. Fijn weekend meiden!
lentekind: jaaa hoor! ZWANGER!! mijn testjes waren op het begin net zo! Anders haal je dit weekend even een digitale van claer blue! Dat woordje ZWANGER die je dan ziet staan is zo leuk! Gefeliciteerd meid! @livelife; meid wat vervelend al die toestanden! hoop dat alles goed is bij de controle over 2 weken! @vlinder: wat moooi!!! Echt gaaf om zo te zien! wij gaan ook een 3d echo doen over een paar weken! Ik merk het ook als ik teveel heb gedaan....ik wil zoveel doen! maarja dan maar met de benen omhoog op de bank! Leuk de babykamer...wij nemen de kamer van een collega over. Heb hem nog niet in het echt gezien (alleen foto). Binnenkort even kijken en als we hem mooi vinden (denk t wel) dan ophalen. We gaan volgende week beginnen met de babykamer. De kamer gaat roze met zilver worden! heb er zin in! Fijn weekend allemaal!
Ohhh vlinder *smelt* wat is dat gaaf om je kindje zo in beeld te zien! Wat fijn dat je een babykamer via marktplaats helemaal naar je zin hebt. Ik ben heel benieuwd en wacht dan ook met smart op een foto Het besef is er met vlagen. Opeens word ik dan weer helemaal druk. Het lijkt wel of ik ook de hele dag een beetje misselijk ben. Dit heb ik eerder nog niet gevoeld. Hoop dat het bij dit 'beetje' blijft. Live, wat naar dat ze nog steeds niet alles hebben kunnen weghalen. Een knuf voor jou. Wat moet dit moeilijk zijn voor je! Ladys, roze met zilver...mooi! haha ik ben nu ook al benieuwd wat het is. Dan kunnen we aan de slag
O, wat een plaatje zeg! Ik zal echt contstant het plaatje pakken en bekijken, haha. Echt schattig. Roze met zilver klinkt ook super! Leuk idee. Ben benieuwd hoe het resultaat is. Hier net klaar met werken. Mijn buikpijn is puur van mijn darmen. Het zit helemaal vast, echt vreemd. Wle opgelucht dat het niet van de curretage is. Nu hopen dat de buikpijn snel afloopt, want we willen klussen!
Joehoe dames, hoe is het hier? Nog nieuws of leuke verhalen? Ik ben net terug van een dagje gezelligheid met die zwangere vriendin. Lekker even de stad in geweest en het is toch echt prachtig weer. De zon schijnt gewoon de hele dag. Ik liep in de Prenatal en heb een rok gepast en meegenomen. Bij haar ging vna de een op de andere dag haar kleding nie tmeer lekker zitten. Zegt, dan heb je wat in huis. De hele tijd gekeken of ik niet iemand bekends tegen kwam maar het ging goed tot de kassa haha. Daar kwam ik iemand tegen die ik kon dus snel de rok in haar handen gedrukt. Vriendin heeft afgerekend en zo viel het niet op haha. oef. Ook heb ik de clearb. meegenomen voor donderdag. Ik hoop toch zo dat hij zegt 'ZWANGER!' anders zal het vies tegen vallen. Vanmiddag belde ook nog de vk. 9 november om 14uur heb ik mijn eerste afspraak. Nog geen hartje luisteren of echo maar alleen een intake van 40 min Maar wel gezellig. Het begint nu toch echt bewust te worden. Van mijn vriendin mocht ik een pakje uitzoeken maar dat heb ik ngo even gelaten. Dat besef is er dan nog net weer niet hahahha
Hier nog 1 om het af te leren! Hij zegt 1-2 weken en dat staat voor 3 a 4 weken zwanger. Ik had toch verwacht al in de 5e week te zitten en dat hou ik ook maar even aan tot we bij de vk zijn geweest.
Lente, nou die Clearblue test zegt genoeg! Ontzettend leuk, nogmaals gefeliciteerd! Gelukkig dat je nog niet zoveel last hebt van kwaaltjes. Maar dat gaat waarschijnlijk nog wel wat meer worden. Bij mij begon het bij ongeveer 8 weken erger te worden. Het hoort erbij en is gelukkig maar tijdelijk. Princess hoe gaat het met jou? Is je buikpijn inmiddels over? Hoop dat jullie nog wel hebben kunnen klussen. Ladys: Ben jij toevallig al bezig met het uitzoeken van geboortekaartjes. Heb weer gemerkt dat ik een dure smaak heb, maar 2,50 voor 1 kaart vind ik toch echt te gek worden. Heb jij nog tips voor leuke en goedkopere kaartenwebsites? Hier gaat alles goed. Rustig weekend deze keer. En maar goed ook, want had de laatste dagen veel last van bandenpijn. Sinds vanmorgen is het gelukkig een stuk minder erg. Een vriendin van mij vertelde deze week dat ze ook zwanger is. Vind ik erg leuk, omdat ik tot nu toe maar 1 vriendin had met kids. Toch fijn om het er met mensen over te kunnen hebben die in dezelfde situatie zitten. Dames geniet van jullie weekend! Misschien wel het laatste zonnige weekend van dit jaar!
hey meiden, Het blijft hier wel stil hoor! Hoe komt dat toch? Is iedereen druk? Hier net terug van een nachtje weg in de koperen hoogte in Zwolle. We hebben het heerlijk gehad. Lekker wezen shoppen, gegeten en gebubbeld in de bubbelbad natuurlijk. Nu ik niet zwanger ben hebben we heerlijk genoten van de champagne en wijn..mmmmm. Maar ja, nu we weer thuis zijn gaan we weer verders met werken. Hoort er ook bij!
Hi meiden, Ik ben sinds gisteren weer thuis. Lag vanaf woensdag is het ziekenhuis wat een ellende allemaal. Om het verhaal een beetje kort te houden: door de groei van mijn baarmoeder is de toevoer van mijn nier bekneld. Hierdoor krijg ik last van Nierstuwing (wist niet dat dit bestond en al helemaal niet dat dit zo'n pijn deed). Door de pijn kreeg ik harde buiken en na onderzoek in het ziekenhuis woensdagnacht zagen we tot onze schrik dat mijn baarmoeder hier erg op reageerde. Baarmoedermond was nog maar 2,5 (moet minimaal 3 zijn) en bij iedere harde buik zagen we een soort van trechtertje. Dit moet natuurlijk nog lang niet gebeuren dus ik werd meteen opgenomen. Heb nu pijnstillers waarmee het redelijk uit te houden is. Helaas kan het ziekenhuis niks aan die nier doen...en ze kunnen niks zeggen over hoelang dit gaat duren. Gisteren was mijn baarmoedermond gelukkig 4 cm, dat is dus goed. We zijn vooral erg geschrokken van alles en hopen dat ons kleine meisje nog blijft zitten. @lentekind: wat een mooie test! Geniet er maar lekker van! @princess: heerlijk! Vooral van genieten! Hopelijk moet je de bubbels snel laten staan! @vlinder: geboortekaartjes heb ik een beetje naar gekeken (veel leuke kaartjes in het ziekenhuis gezien). Van mijn schoonzus kreeg ik de tip om bij poobies ofzo te kijken. Hele leuke kaartjes wat ook (volgens haar) een beetje betaalbaar is. Doe je rustig aan? Lekker laten verwennen door je omgeving!
Jeetje Ladys wat een verhaal! Ik kan me voorstellen dat je daar even goed van schrikt. Goed dat jullie aan de bel hebben getrokken en dat je nu weer fijn thuis bent. Ik hoop maar dat het nu op goede voet verder mag gaan in je zwangerschap en dat je deze laatste helft ook nog lekker kunt genieten! Het is hier de laatste tijd idd erg rustig. Misschien heeft iedereen het druk. Princess wat heerlijk dat jullie een nachtje weg zijn geweest. Soms kan een nachtje lijken alsof je er al een week bent. Je kunt er heerlijk van bij komen met elkaar. Nog leuke dingen bezocht of gedaan daar? Hier vandaag 6 weken. Nu nog ruim 5 weken mijn mond houden. Een paar vriendinnen weten het al wel. Gister vertelde een vriendin dat ze zwanger is. Daarna een andere vriendin. Tja, toen kon ik niet achter blijven natuurlijk hahaha Zo leuk, we schelen elkaar max 4 weken. Heel bijzonder. Ik hoop maar dat het gauw 3 dec is. Dan kan ik het mijn fam vertellen. Daar kijk ik nog het meeste naar uit.
Dames, als jullie naar mijn banner kijken dan zien jullie dat deze zwangerschap niet goed is gegaan. Gister begon de ochtend met bloedverlies en de rest van de dag krampen met bloedverlies. Vandaag nog steeds bloed en krampen alleen wel minder dan gister. Ik had ook al bij de vk aan de bel getrokken alleen kunnen ze op het moment nog niks voor me doen doordat een echo/hartje te vroeg is omdat het kindje nog achter het schaambeen zit. Het is geduld hebben en maandag weer van me laten horen. Ik moet zeggen dat wij ons bij de gedachte hebben neergelegd dat het mis is en dat we op gaan naar een volgende ronde. We hopen dan meer geluk te hebben.
Lente, wat erg heel veel sterkte meid! En Ladys, wat zullen jullie zijn geschrokken! Hoop dat de rest van de zwangerschap toch voorspoedig blijft verlopen.
Lieve meiden, Ik ben al vroeg wakker, ik kon niet meer slapen. Helaas heb, ook ik, slecht nieuws. Vanaf woensdag heb ik de baby niet meer gevoeld, terwijl ik het daarvoor 3 weken achter elkaar heb voelen schoppen. Dat vond ik erg vreemd en heb die avond de vk gebeld. Zij is 's avonds naar ons toe gegaan en we hebben het hartje kunnen horen. Er leek niks mis te zijn. Vrijdagochtend voelde ik nog steeds geen teken van leven. Weer heb ik de vk gebeld. Toen ze de microfoon op mijn buik legde, had ik al zo'n vermoeden dat het niet goed was. Ze deed er te lang over om het hartje te vinden. We hoorden geen hartslag. We zijn samen naar het ziekenhuis gegaan. Ondertussen heb ik mijn vriend gebeld. Die moest helemaal vanuit Amersfoort naar Groningen komen. O wat baal ik er dan van dat hij zo ver weg werkt! Gelukkig werkt mijn moeder in het ziekenhuis. Ze moest nog wel het een en ander regelen met werk overnemen, maar zou z.s.m. naar de verloskamers komen. Eenmaal op de verloskamer aangekomen is er een echo gemaakt, mijn moeder was er op dat moment nog niet. Ik had direct door dat het niet goed was. De baby lag levenloos in mijn buik en ik zag geen hartje meer kloppen. Toen werd alles helaas bevestigd....O wat ging ik door een hel! Ik heb nog nooit zoveel verdriet gevoeld. Na 10 minuten kwam mijn moeder. Die schrok ook vreselijk van dit slechte nieuws. Aangezien het zo ontzettend vreemd is, dat dit bij 24 weken en 1 dag nog heeft kunnen gebeuren, willen de artsen uit zoeken wat de reden is geweest van het overlijden. Ze hebben bloed afgenomen en een vruchtwaterpunctie gedaan. De uitslag moet ik nog krijgen. Morgen gaan we weer naar het ziekenhuis en bespreken dan hoe nu verder. Ik zal volgende week toch moeten bevallen. Ik zie daar zo ontzettend tegen op! Het schijnt nog pijnlijker te zijn dan een normale bevalling, vooral omdat je er emotioneel gezien niet klaar voor bent. En het voelt zo doelloes om te bevallen van een dood kindje. Aangezien de baby 24 weken is geweest, wordt het gezien als een volwaardig kind. We moeten het een naam geven en mijn vriend moet het aangeven bij de gemeente. Ook de uitvaart moet worden geregeld. Het is zo verschrikkelijk allemaal. Dit zijn tot nu toe de zwartste dagen uit ons leven! Het liefst zou ik nu een jaar onder de grond willen zitten en volgend jaar weer terug komen. Maar ik weet dat het allemaal geen zin heeft. We zijn er kapot van. Het gaat met ups en downs. Soms heb ik het gevoel de hele wereld weer aan te kunnen, op andere momenten stort ik compleet in. Ik vind het zo ontzettend oneerlijk. Waarom is dit, als het toch mis moest gaan, niet eerder gebeurd! Weer word ik met mijn neus op de feiten gedrukt dat het krijgen van een kindje toch erg bijzonder is. Als je naar ons topic kijkt, zijn er al 5 meiden geweest (als ik het goed heb) waar het nu al mis is gegaan. Weliswaar in een vroeger stadium, maar toch... Als alles achter de rug is laat ik van mij horen. Dit gun ik niemand!
Nee Vlinder! Jeetje wat moet dit ontzettend rot voor jullie zijn. Ik zit hier helemaal met kippenvel. ...zucht....dit topic hier kan echt niet gewoon. Iedereen die hier komt verliest zijn kindje. Vlinder wat knap dat je je verhaal hier zo duidelijk hebt kunnen opschrijven en ohh wat leef ik met jullie mee. Ik kan me je gevoel helemaal voorstellen om gewoon even lekker ergens weg te kruipen en vervolgens een tijdje niet meer tevoorschijn wilt komen. Ik heb dat dit weekend ook maar dat jullie je kindje verliezen is veel erger. Jullie waren al uit de zogenoemde gevaren zone. Als je kindje 24 weken is dan verwacht je niet meer dat er zoiets ergs kan mis gaan. Ik wil jullie dan ook alle steun en kracht wensen om met dit verlies om te gaan! Voor de bevalling volgende week wens ik je heel veel sterkte. Maar god wat moet dat moeilijk zijn. (ik weet van een vriendin van mij die met 27 weken haar kindje is verloren dat je helemaal onder de weeen wordt gespoten en het voor je gevoel allemaal voor niks doet). Meid, neem de tijd die jij nodig hebt om dit verlies te verwerken en laat je met niks opjagen! Doorloop je eigen tijd die je nodig hebt maar nogmaals ontzettend veel sterkte voor jullie!
Wow, wat lees ik hier allemaal! Ik denk, even bijlezen, maar mijn dag begint nu wel anders. Mensen wat is er allemaal gebeurt! Vlinder, wat erg nieuws! Je verwacht zoiets totaal niet en dan gebeurt jou dit. Idd knap dat je het verhaal zo heb neergezet hier! Je hoort die verhalen wel eens, maar je staat er zeker niet bij stil. Ik wens jullie ontzettend veel sterkte de komende tijd! Ik hoop dat er ooit een tijd komt dat je het een plaatsje kan geven! Nu er maar zoveel mogelijk over praten? Helaas kunnen we niet zo heel veel doen, maar als er iets is, dan roep je maar! We staan denk ik allemaal wel klaar voor je! En idd......je begint bijna te geloven dat deze topic iets kwaads heeft met al die miskramen e.d.!
Vlinder wat een nieuws...zit hier met tranen in mijn ogen. Ik vind het erg moeilijk om verder wat te zeggen. Woorden schieten te kort....ik wens jullie heel veel sterkte.... Ook lentekind. Wat een naar nieuws..heel veel sterkte.