Hier 3 dagen over tijd, bijna 4 en een negatieve test! Best vreemd, de dagen duren zo erg lang! Vanmiddag weer naar de kv gefiets om een nieuwe test te halen. Hoe is het met jullie?
Hoi, Princess wat spannend meid. Ik had ook de vorige keer dat ik een week over tijd was. De eerste paar dagen gaf de test steeds negatief aan. Pas een week over tijd gaf de test een licht 2e streepje en weer 2 dagen later werd hij iets donkerder. Je hebt dus nog hoop. Zolang er geen bloed is kun je hoop houden Ik duim mee voor je! Een beetje positief nieuws kunnen we hier nu wel weer eens gebruiken. Vlinder, ik ben heel erg benieuwd hoe het met jou is. Hoe zijn deze paar dagen verlopen? Ben je al bevallen van je kindje of zit het nog in je buik? Het voelt gek om deze vraag te stellen, het voelt net of ik iets zeg wat niet hoort maar toch...het is de harde realiteit. Ik hoop voor je dat als je al bevallen bent, dat dit niet een hele zware bevalling is geweest en dat je je energie kunt sparen voor het verwerken van dit verlies! Een hele dikke knuffel van mij!
@ Lentekind, was jij ook zo misselijk? Overdags gaat wel, maar s avonds is echt een ramp. Best vreemd. Vorige keer had ik al 3 dagen van te voren een giga positieve test, waardoor ik er nu niet echt meer in geloof(hopen natuurlijk wel!). Als ik jou verhaal zo lees, kan het dus wel echt. Als het maar duidelijkheid komt, want dit is echt niets. Ga meteen weer allemaal rare dingen denken, zoals dat er wat mankeert met mijn lichaam ofzo.... @ vlinder, ook ik ben erg benieuwd hoe het met je is. Ja K** natuurlijk, maar hoe verder..... @ de rest. gaat het met jullie verders wel goed?
Hi, Misselijkheid....klinkt me als muziek in de oren Het lijkt wel een symptoom he Het zou heel leuk zijn voor jullie! Ik was niet heel misselijk. Ik had wel vlagen maar goed, daar viel prima mee te leven. Ik merkte ook dat als ik misselijk was, dat ik moest eten en dan was het weer over.
Hey meiden, Bedankt voor jullie lieve reacties. Ik zie dat er ook nieuwe ontwikkelingen zijn bij Princess? Ik hoop het zo voor jullie! Hier gaat alles naar omstandigheden redelijk. Dinsdagochtend ben ik opgenomen in het ziekenhuis. Ik kreeg om 10.30 uur de eerste tabletten ingebracht die de weeën op zouden wekken. Deze tabletten kreeg ik om de 4 uur. Ondertussen hebben mijn vriend en ik ons vermaakt met het kijken van een dvd. Toen er voor de 2e keer tabletten in werden gebracht reageerde mijn lichaam hier vrij snel op. Ik kreeg erge krampen. Ik wist bijna niet meer waar ik het moest zoeken van de pijn. De anesthesist werd gebeld, maar uiteindelijk heb ik 2,5 uur hevige krampen gehad. Toen de ruggenprik werd gezet voelde het als een verademing, de pijn trok vrijwel direct weg. Rond 00.00 uur had ik 1,5 cm ontsluiting. Die nacht heb ik weinig geslapen. Het was erg rumoerig op de gang en ik voelde me gespannen voor wat er komen zou gaan. Ook merkte ik dat de druk bij mijn vagina steeds groter werd. Rond 7.00 uur heeft de arts mijn ontsluiting gemeten. Ik bleek volledige ontsluiting te hebben. Dit nieuws hebben we ongeveer 10 minuten op ons in laten werken. Vervolgens kwamen de arts en verpleegkundige terug en mijn vliezen werden gebroken. Na een paar keer persen kwam om 7.22 uur onze lieve zoon Valentijn. We hebben hem deze 'symbolische' naam gegeven, omdat ik normaal gesproken was uitgerekend op Valentijnsdag en we de naam in deze situatie het mooiste bij hem vonden passen. Alle andere bedachte namen vielen, na het horen van het slechte nieuws op 28 oktober, opeens af. We hebben onze zoon vastgehouden en bekeken. Wat een prachtig mannetje! We waren gelukkig en verdrietig tegelijk. Deze eerste kennismaking was direct het begin van een afscheid. Onze zoon mocht bij ons op de kamer blijven. Ondertussen hebben we de ouders gebeld. Helaas zagen we Valentijn gedurende de dag verder achteruit gaan. Rond 12.30 uur is 'Make a memory' geweest (een stichting die belangeloos foto's maakt in dit soort situaties). Ook hebben we zelf vanaf het begin af aan foto's gemaakt, zodat we Valentijn goed kunnen blijven herinneren. Aangezien het zo warm op de kamer was, hadden we rond 13.00 uur gevraagd of Valentijn van de kamer kon worden gehaald en we niet wilden dat hij er nog slechter uit zou gaan zien. Uiteindelijk hebben we tot 17.00 uur moeten wachten! Dat vonden we erg slordig. 's Middags werd ik ontslagen uit het ziekenhuis en zijn we met z'n tweeen naar huis gereden. Ondanks dat ik er erg tegenop zag weer naar huis te gaan, vond ik het toch prettig weer mijn eigen spulletjes om mij heen te hebben. Op Valentijn werd donderdagochtend sectie verricht. We hebben er lang over getwijfeld of we dit uberhaupt wilden, maar omdat we herhaling willen uitsluiten voor de toekomst hebben we er toch voor gekozen. Na de sectie heeft mijn vriend, samen met de dame van de uitvaart, Valentijn opgehaald en naar een uitvaartcentrum gebracht. Ik had namelijk verwacht dat als ik Valentijn thuis zou hebben, ik dit erg moeilijk zou vinden en bovendien hebben we in dit huis geen geschikte plek. Toen ik vrijdagochtend in het uitvaartcentrum kwam om Valentijn te bezoeken had ik er veel spijt van dat hij daar lag. Zo'n kille ruimte, daar zou ik zelf ook niet willen liggen. Die middag heeft mijn vriend de 'rommelkamer' waar nu alle spullen staan opgeslagen voor de verhuizing, opgeruimd en gezellig gemaakt. Vervolgens heeft hij Valentijn opgehaald. We zijn erg blij dat hij nu bij ons thuis is en proberen zoveel mogelijk herinneringen te verzamelen voor later. Morgen zal de uitvaart in besloten kring plaats vinden. Hier zie ik erg tegenop. Vooral wanneer het moment aanbreekt dat je hem voor de laatste keer kan bekijken. Hij ligt er prachtig bij in zijn mandje met allemaal knuffeltjes om hem heen. Wat hadden we hem graag willen leren kennen. Helaas mocht dit niet zo zijn. Tot zover eerst mijn verhaal.
Meid, wat heb ik met jullie te doen...ik zit met tranen in mijn ogen je verhaal te lezen. Verder reageer ik even in een pb.
Princess zie ik nu aan je banner dat je ongesteld bent geworden doordat hij op dag 2 van je cyclus staat of begint hij automatisch opnieuw en ben je nog steeds niet ongesteld geworden? Ik ben benieuwd hoe je er in staat meid. Keep my fingers still crossed!
Princess hoe is het nu? Is er een nieuwe cyclus op gang gekomen of heb je vorige week nog een test gedaan? Vlinder hoe gaat het met jou? Hoe is de uitvaart van Valentijn geweest? Hoe gaat het nu met je? Hoe gaat het lichamelijk met je? Je hebt evengoed een complete bevalling gehad. Ik maak me best wel zorgen en moet vaak aan je denken. Hoe is het hier verder meiden, heeft er nog iemand wat te vertellen?
hey meiden, Allereerst, wauw wat een vreselijk maar toch ook een mooi verhaal. Dat je dit zo mooi kan omschrijven hoe het is gegaan. Meid wat zullen jullie het zwaar hebben, als ik het lees krijg ik ook al tranen in mijn ogen. Een goede keuze om toch thuis te laten zijn, zo is hij toch even thuis geweest. Ik ben benieuwd hoe het verder is. hoe de uitvaart is gegaan. Ik hoop dat jullie veel steun krijgen om jullie heen. Ik ben inderdaad weer ongi geworden. Het lijkt elke maand weer zwaarder te worden. rond de nod periode zit je steeds weer opnieuw in die spanning. Zoals nu 5 dagen over tijd, krijg je toch weer hoop. Vriendin haar kind werd gedoopt. Daar las iemand een enorm mooi gedicht. Het kwam er op neer dat je moet durven blijven dromen. De moed nooit opgeven. Normaal doet het me nooit wat, maar nu deed het me erg veel. Als ik het gedicht nog kan vinden, zal ik hem hier eens neerzetten.
Hey meiden, Hier gaat het met ups en downs. Dat zal de komende periode ook nog wel zo blijven verwacht ik. Je blijft je continu afvragen waarom dit heeft moeten gebeuren. Op die vragen zullen we nooit een antwoord krijgen. We hopen dat uit de onderzoeken een antwoord naar voren komt. Over een maand hebben we hierover een afspraak in het ziekenhuis. De uitvaart afgelopen maandag was erg mooi. Ik zag er erg tegenop, maar we hebben goed afscheid kunnen nemen van Valentijn. Het was goed zo. Mijn schoonmoeder, zusje en wij hebben gesproken. Ik wist eerst niet of ik het zou durven, maar ik heb het toch gedaan. Dat geeft een goed gevoel. Ik probeer voldoende afleiding te zoeken. Als ik dat niet doe begin ik te malen. Zo ben ik nu bezig met het inplakken van foto's. Ben nu bij 2008, dus ik kan nog even vooruit . Mijn vriend gaat vanaf maandag weer aan het werk. Ik krijg elke dag bezoek, zodat ik niet hele dagen alleen ben. Lichamelijk gaat het wel goed. Ik heb veel last gehad van stuwing in mijn borsten. Gelukkig is dat nu bijna over. Verder voel ik dat mijn buik nog niet de oude is, maar dat komt vanzelf wel weer. Ik wil eigenlijk proberen begin december langzaam mijn werk weer op te pakken, maar op dit moment ben ik daar nog niet aan toe. Princess, wat jammer dat je ongesteld bent geworden. Ik kan me voorstellen dat je daarvan baalt. Maar geef inderdaad de moed niet op. Je bent eerder zwanger geweest, dus er komt vast een volgende keer. Ik begrijp het wel hoor, wachten duurt zo lang, vooral als je ziet dat andere mensen om je heen wel zwanger worden. Live en lente : Hoe gaat het nu met jullie? Hoe voelen jullie je? Hebben jullie het een plekje kunnen geven? Ladys: Hoe gaat het nu met jou? Hoe gaat het met de nierstuwing? Heb je er nog veel last met die pijnstilling en doe je nu ook rustiger aan?
Meid wat fijn om weer wat van je te horen! Ik ben blij dat de uitvaart een mooi afscheid is geworden. Fijn dat het zo is geworden zoals jullie dit graag wilden. Je hebt helemaal gelijk dat je voor jezelf de tijd neemt om te herstellen en dit verdriet te kunnen verwerken. Mocht het in december nog niet gaan dan zou ik ook nog aan de bel trekken en dit bespreekbaar maken. Foto's plakken vanaf 2008 haha, dan heb je indd nog een tijdje te gaan Ik ben blij dat je je lichamelijk wel goed voelt. Dan heb je die zorg in elk geval niet en kun je dingen ondernemen om jezelf afleiding te geven. Meis...doe rustig aan en neem de tijd die je nodig hebt! Hier gaat alles goed. Ik zou maar wat graag weer zwanger willen zijn maar ja, het komt vanzelf. Vandaag bij mijn zus geweest (die weet ervan. Als enige van onze fam.) Ik heb een doos met positie kleding mee gekregen. Zij heeft het voorlopig niet nodig. Ze zegt, bewaar jij het voorlopig maar. Toch handig om de zelfde maat te hebben. ik vraag me ook af hoe het met Live gaat. Heb al een tijd niks meer van haar gezien hier. Maak me ook wel zorgen over haar. 1stexmom heb ik hier ook al tijden niet meer gezien. We kunnen niks anders doen dan wachten. Ladys idd, ik ben jou helemaal vergeten te vragen hoe het met je gaat. Sorry, even vergeten. Ik lees ook graag van je hoe het met je gaat. Fijne avond meiden!
hey meiden, omdat er bijna niet meer hier gekletst wordt heb ik even een nieuwe forum aangemaakt, namelijk: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/316679-winter-2011-2012-gaan-voor-eerste-kindje.html#post11375989 Meteen kloppend, i.p.v. voorjaar, nu de winter.
Hoi meiden! Sorry voor mijn afwezigheid, maar ik ben er weer. @Vlinder: ik heb je inmiddels een pb gestuurd, dikke knuffel! @Lente: hoe is het met jou? @Ladys: hoe is het met jou en de beeb? Ik hoop op goede berichten! @Princess: goed idee van een nieuw topic, ik zal doorschuiven! XXX