Voorjaar 2011 gaan voor 1e kindje!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Vlinder1983, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    hihi, de namen hebben wij ook al. Voor een jongen en een meisje staan ze beide al vast. Als mijn hormonen dan opeens veranderen en ik opeens gekke namen leuk ga vinden, dan kan mijn vriend zeggen 'nee, dat vond je nooit leuk ahhaha

2. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    Ik heb het vooral rond mijn eisprong..die explosie;). Is toch de natuur he...

spiraaltje ga ik dan ook zeker eens over nadenken.
    En babynamen...wij hebben al jaren namen.Ben benieuwd of we ze ook echt gaan gebruiken:D

Wij zijn na 9 jaar ook nog steeds dol op elkaar! gelukkig maar...hoop dat het nog steeds zo is als we bomvol hormonen van een zwangerschap zitten!

3. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Wat is het toch heerlijk zo'n forum om heerlijk te kunnen fantaseren en je ei kwijt te kunnen. Mijn mannetje zou anders gek van me worden hahaha

Meiden, ik ga stoppen voor vanavond. Ik vind jullie gezellig! Vast wel weer tot morgen.

4. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Nou wat grappig!! Dat hoor je zelden, dat mensen de namen al hebben. Bij ons liggen ze dus ook al tijden klaar. Voor een jongetje kan ik me ook niets anders meer voorstellen. Een meisje zou nog kunnen veranderen misschien.

Haha, ik ben altijd erg gevoelig voor hormonen geweest. Vandaar dat ik ook niet aan pil ben. Heb extreem veel last van pms. Ik denk dat lief niet zo snel meer schrikt van uitbarstingen. Hoop ik dan maar hihi..

5. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

@Lentekind: ja zo'n forum is verslavend haha.
    Fijne avond nog en wie weet tot morgen.

6. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    ja we vullen de pagina's wel he! Ik vind het ook gezellig. Bij andere topics voel ik me niet zo 'thuis'. De meeste spreken al een hele tijd op het topic en dan praat je toch niet zo makkelijk mee. Hoop dat we hier lang met elkaar kunnen kletsen..vriendlief zou anders ook knettergek van me worden!

ik ga ook slapen...slaap lekker en tot morgen!

7. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    ;) Vriendlief vindt het ook erg fijn dat ik hier mijn hart lucht en niet bij hem. Hoewel hij er genoeg van kan aanhoren hoor. Maar goed, wij vrouwen willen meer kletsen en horen daarover dan hun.

Gister waren we op verjaardag, daar was een meisje van 1 en die was gewoon erg moe. De hele tijd jengelen. M''n vriend zei thuis, 'als ik dat dan hoor, dan hoef ik bijna geen kinderen meer' hahah dacht, ik hou mijn mond! Zei al, 'ja maar wij krijgen toch een heel leuk kind die zulke dingen nooit doet'. Moestie lachen.

Vandaag heerlijk gewerkt. Optijd naar huis om van de zon te genieten. Net buiten dingen proberen te lezen op de laptop maar dat ging niet zo goed. nu maar weer even binnen gaan zitten.
    Ik lees ook aldoor nog mee op een ander forum. Daar is het ook erg gezellig. Daar zijn we ook begonnen vanaf het begin. Anders voelt het net alsof je halverwege binnen komt vallen. Hier voelt het ook gezellig, dus blijf nog wel vaker langskomen!

Nu alvast mijn sla maar wassen.

8. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    Goedeavond!
    pff maandag vind ik altijd even een zware dag...altijd een ís-het-al-weekend-gevoel. Maar was lekker druk dus dan is de dag zo om!

Als je zo'n kindje ziet krijg ik het daar zelf altijd benauwd van..Ik pas vaak op kinderen van fam/vrienden en dan ben ik echt gesloopt na een dag. De moeders zeggen dan: 'ach van je eigen kind is het anders'. nou ik hoop het maar;)

heerlijk weertje he! Het blijft hopelijk het hele weekend zo!

Ik heb wel iets 'raars'. Die steekjes in mijn buik blijven....en ik zit onder de puistjes! Dat heb ik normaal nooit zo erg...nog een weekje tot mijn nod. Ben benieuwd..

De rest ook een leuke dag gehad?

9. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Hoi,
    als je nu opeens dingen voelt en ziet aan je lijf die je normaal niet hebt, dan zou dat toch een teken kunnen zijn? Ik wil je niet teveel van deze wereld halen maar door hormoonveranderingen krijg je ook veel pukkeltjes.
    Spannend hoor! Nog 7 dagen las ik?

Jij kijkt echt uit naar het weekend zeker haha het weer blijft het hele weekend zo:) Eerst deze week maar. Ach, na morgen nog maar 2 dagen!
    Verder weinig mee gemaakt vandaag. Ik heb voor deze 2 weken een stagiaire waar ik helemaal dubbel om lig. Ze is zo heerlijk jong. Alles is leuk, en valt voor haar in de ene verbazing naar de andere. Echt, alles wat ik doe vindt ze leuk en het onderwijs vindt ze nu helemaal geweldig haha. Dat we gingen gymmen vroeg ze....oh, ik ben mijn gymkleren vergeten, mag ik nu niet mee gymmen? Uh, ik zeg 'jij hoeft niet te gymmen, wij geven de les'. oh, dit vond ze jammer haha Nog meer van zulke dingen. Dit gaat gezellig worden.

10. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

@Ladys1987: ooh ik vind het zo spannend voor je!! Alweer een goed teken! Ben erg benieuwd hoor!

@Lentekind: ik vind het leuk om met lief over onze kindjes te fantaseren maar met dingen over kwaaltjes zoals afscheiding, pijnlijke tepels etc.. nee dat doe ik wel lekker hier hihi.

11. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Zat net mijn vriend een uitleg te geven over hoe dat hier nu werkt. Hij zei eerst 'zit je weer met al je zwangere vrienden online.' hoe werkt dat eigenlijk? en toen ff laten zien. Ik vind het maar handig, ik lees hier heel vaak nieuwe dingen waar je toch weer wat aan kunt hebben als je zwanger bent of een kleine hebt. Die praatjes over afscheiding enz, dat hoeft voor hem ook niet zo nodig.

De oprichter van deze site heeft iets goeds neer gezet voor de vrouwelijke frustraties als ze er thuis niet over kunnen praten. Dit forum is heerlijk om je ei kwijt te kunnen.

12. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    haha ik heb mijn vriend ook wel eens het forum laten zien. Hij heeft er niets mee...maar vind het prima dat ik lekker hier kan kletsen. Ik leer ook veel hoor...van sommige dingen had ik nog nooit gehoord!

jaaa deze week kan me niet snel genoeg gaan!

leuk zo'n stagiaire! :D

13. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    haha ja leuke meid, ik lach me in mijn hoofd rot om haar. Ze is zo heerlijk jong in gedrag. Ach, ze moeten het leren. Ideaal deze stage's voor ze!

Het zal vast een vrouw zijn die deze site heeft bedacht. Die liep vast tegen hetzelfde aan. Met je man er niet over kunnen praten en toch je verhalen en dingetjes kwijt willen. En zie hier het resultaat...een forum vol vrouwen!

het is 21.10 en nog niet geheel donker! Ik krijg echt steeds meer zomer gevoel! Heerlijk dit.

14. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    ik denk ook dat het een vrouw moet zijn!

Jaaa heerlijk he. Lekker veel buiten zijn...hou ik van! volgend jaar met onze kindjes lekker buiten wandelen:p (hoop ik)

15. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

De oprichtster moet idd wel een vrouw geweest zijn haha.

Ik heb morgen vrij genomen. Met dit mooie weer en mijn lief die vrij is heb ik grootste plannen: lekker varen of picknicken met een koelbox vol lekkers en wijn.. Heerlijk!!

16. Vlinder1983

Vlinder1983 Bekend lid

15 nov 2010
    681
    47
    28
    Vrouw
    Hey meiden, wat een heerlijk weer vandaag! Helaas zat ik binnen achter de pc en was de airco ook nog eens kapot! Morgen komt er als het goed is een monteur die m gaat repareren. 2 dagen geleden hebben mijn vriend en ik het nog eens over de ‘start’datum gehad. Waarschijnlijk willen we volgende maand al gaan voor ronde 1. Ik ben daarom alvast begonnen met foliumzuur. En nu maar hopen dat het huis niet later wordt opgeleverd dan januari. ;)

Hier begrijpt mijn vriend niet echt het nut van dit forum. Hij vroeg; Wat bespreek je daar zoal, ben je niet een keer uitgepraat? Pfff er valt juist heeeel veel te bespreken :D Ben ook erg blij dat het forum er is!

Ik heb trouwens geen ontpillingsverschijnselen gehad, heb alleen wel meer buik en rugpijn tijdens de menstruatie. En ik ben nu 7 dagen achter elkaar ongesteld, dat is ook wat minder. Mijn libido is helaas niet omhoog gegaan. Weet niet of ik in de toekomst weer aan de pil wil gaan. Het is eigenlijk maar troep, al die hormonen die je slikt. Babynamen hebben wij ook al bedacht. Weet niet of ik ze ga gebruiken, maar als ik iets leuks hoor schrijf ik het op.

@ Puck: wat grappig dat je vriend al bezig is met de toekomstige babykamer en dat de eerste spulletjes al zijn gekocht. Hier is het andersom. Ik sta te popelen! Niet dat ik nu al bezig wil met een babykamer, maar ik moet wel zeggen dat ik me soms in moet houden om babyspulletjes niet te kopen. Leuk dat jullie mening over het krijgen van kinderen is veranderd en dat jullie er nu helemaal aan toe zijn. Gelukkig dat het nu weer rustiger is, dan kun je straks lekker gaan genieten van de komende ronde(s). En wanneer je relaxed bent is de kans op zwanger worden ook groter :) Jij hebt het zwaar meid, volgende week naar het buitenland! Haha dat zou ik ook wel willen. Heb ik toch het verkeerde beroep gekozen. En in mei weer met vakantie! Super hoor! Je wordt misselijk van foliumzuur joh? Wat lijkt me dat lastig! Hoop dat je beter tegen de Zwanger worden pillen van Etos kunt. Of zijn dat capsules? (die durf ik niet door te slikken) Wat lief zeg, die foto die je vriend je heeft gestuurd! Hoe was het varen en picknicken vandaag?

@ Lentekind: Ben inderdaad al bijna een jaar gestopt met de pil. Vorig jaar rond juni ben ik alvast gestopt, omdat we rond december wilden proberen om zwanger te worden. Ik wilde nog een half jaar ontpillen. Toen kwam ons huis er tussendoor, dus moest onze kinderwens worden uitgesteld. Mijn cyclus is best regelmatig, het schommelt vaak tussen de 27 en 31 dagen. Gezellig hoor zo'n stagiaire haha!

@Ladys1987: Steekjes en puistjes? Dat kan een goed tegen zijn! Over 6 dagen weten we het! Of ga je eerder testen?

17. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    jeetje wat een verhaal haha

De rest van de week wordt het nog van dit mooie weer. Echt, dit is zo genieten. De kinderen in mijn klas waren niet vooruit te branden, maar goed...we zien wel hoe ze het vol houden tot de zomervakantie:cool:
    Ik moest ze nu continu aansporen tot werken. Dat gaat nog wat worden haha.

Knap dat je al een jaar gestopt bent met de pil en dat jullie dan die wens toch vooruit konden schuiven. Als ik gestopt ben met de pil dan zou het volgens mij nog veel meer gaan kriebelen. volgende maand voor de eerste ronde, spannend hoor! Ik stop op 5 juni met de pil. Dan is de laatste. Dan een maandje ontpillen en kijken hoe het verder gaat...

18. princess25

princess25 Niet meer actief

Wauw, meiden.
    Ik moet hier echt vaker gaan kijken zeg! Wat veel geschreven alweer in die 2 dagen.

Leuk om te lezen over die namen, zelf heb ik een schriftje waar ik af en toe een naam in zet als ik die echt heel leuk vind. Kan er best om lachen, maar toch blijf ik het doen. Ondertussen zijn er ook al weer wat af gevallen, omdat iemand in je omgeving die al heeft.

Donderdag denk ik dat ik ook eens ga kijken naar die pilletjes van de etos. Hoor er toch goede verhalen over.

@ lentekind, leuk he stagiaires. Ik geniet er ook altijd van, vind het altijd erg leuk om te zien hoe verschillend ze zijn. Valt me wel op dat ze minder erg de kat uit de boom kijken als ik deed toen.

Liefs princess

19. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Ze zijn idd erg vrij. Ik vind het heel leuk om deze stagiaires te hebben voor 2 weken. maar ook weer fijn als ze gaan ;) Ze zijn jong, je moet ze nog alles leren (zelfs stil zijn als ik praat) en dat kost tijd. maar het is leuk hahah.

Welk foliumzuur ga jij doen?

20. Vlinder1983

Vlinder1983 Bekend lid

15 nov 2010
    681
    47
    28
    Vrouw
    Haha ja het is een heel verhaal geworden! Dat komt doordat jullie zoveel geschreven hebben waar ik graag op wilde reageren :p

Dat wordt nog wat als het straks echt zomer is! Misschien helpt het als ze in de pauze onder de tuinslang mogen als het echt heel warm is (mochten wij vroeger ook) of buiten les geven ;). Aan welke groep geef je les?

Inderdaad, bij mij zijn er ook al een aantal namen afgevallen. Hoop dat er geen bekenden meer zijn die 'onze' namen gaan gebruiken, want voor een jongen vind ik het erg lastig. Ik vind het ook spannend allemaal, vooral omdat het nu wel heel erg dicht bij komt!
    Welterusten en tot morgen!

Deel Deze Pagina