Nog even snel een berichtje....lange dag gehad en we waren even naar de bios. Morgen lekker een dagje vrij. Heerlijk dit weer...mag wel zo blijven! @vlinder: ze zijn vast sneller met bouwen hoor! Zeker nu ze goed weer hebben kunnen ze lekker doorgaan. Leuk dat jullie er ook volgende maand ervoor gaan! @lentekind: voordat je het weet is het juni! @princess: jaa we kletsen lekker door! leuk zo'n schriftje! ik heb een documentje in mijn pc staan waar ik steeds een naam bijschrijf...het zijn er inmiddels al heel wat! Toch wel handig om te hebben. @puck: lekker gevaren? en genoten van het weer? @all: Ik ga niet eerder testen. De kans dat het zoooo snel is gelukt lijkt me erg klein ....Ik heb voor mezelf besloten mocht ik woensdag nog niet ongesteld zijn dan te gaan testen. Ben benieuwd of ik over een paar dagen nog steeds geen testdrang heb.
@ Vlinder, ik geef les aan groep 5. Een leuke, maar heel bewerkelijke groep met een paar lastige gevalletjes. Die gymlessen op woensdag volg ik voor mijn studie, dus die geef ik niet zelf. Anders was ik vast en zeker naar buiten gegaan. Gelukkig was ze vandaag een half uurtje eerder gestopt. Nu lekker even van het mooie weer buiten genieten. Hopen dat het in het weekend ook zo mooi blijft!
@ Ladys1987: Hoe was de film? Knap van je dat je tot woensdag wilt wachten! Ik ben benieuwd! Hoop het ook dat het huis eerder af is. Alleen komt de bouwvak er straks wel tussendoor waardoor alles een tijdje stil ligt. @ Lentekind: Dat lijkt me een leuke groep, groep 5. Knap hoor dat je ook nog voor je studie gymlessen volgt. Vind je het leuk? Ik ga er eerst vandoor. Zo meteen verwachten we visite. Mijn vriend is vandaag 28 geworden!
Gefeliciteerd met je mannetje! hieperdepiep! mijn werk vind ik heel leuk maar die opleiding...bah! Nee, zou willen dat het klaar was maar ja, min of meer verplicht. Doe ik het nu niet dan moet het over een paar jaar. Nu zijn we nog met z'n tweeën dus gaat het makkelijker.
@vlinder gefeliciteerd met je mannetje! ja de bouwvak is lastig...onze woning word net voor of net na de bouwvak opgeleverd....even spannend wat het nou gaat worden. Gaan jullie vaak kijken? @lentekind: groep 5 leuke groep! De film was wel leuk gisteren. Vandaag heerlijk met vriendlief de hele dag buiten geweest. Even de stad in en op het terras gezeten. Morgen en vrijdag nog werken en dan gelukkig 3 dagen vrij.
Thanks meiden voor de felicitaties! Het was een geslaagd feestje! @Ladys1987: Spannend inderdaad wanneer ze het huis gaan opleveren. Het zou mooi zijn als het nog voor de bouwvak lukt. Wij gaan ongeveer 1 keer in de 3 a 4 weken kijken. Het nieuwe huis is namelijk niet om de hoek. Gaan jullie vaak kijken? @ Lentekind: Jammer dat je de gymopleiding niet leuk vindt. Dan duurt zo'n opleiding voor je gevoel nog langer. Straks nog 1 jaar toch? Mijn weekend is inmiddels begonnen! Heerlijk 4 dagen relaxen. Voor degene die morgen nog moeten werken, ik denk aan jullie (als ik lekker in de tuin zit in de zon) Hebben jullie nog plannen met Pasen? Waarschijnlijk ga ik eerste Paasdag brunchen bij mijn moeder en haar vriend, maar heb verder weinig in de planning. Hopelijk helpt de paashaas ons binnenkort een handje om onze eitjes te bevruchten.
Hello ladies Na een heerlijke relaxdag dinsdag ben ik echt megadruk geweest de rest van de week. Ik moet morgen en zaterdag nog werken dus de drukte houdt ook nog even aan.. Hoe is het hier verder? @Ladys; in het speciaal aan jou de vraag, heb je er nog klachten bij gekregen? Jouw nod schiet al enorm op he?!! En in het algemeen aan jullie de vraag of jullie allemaal ook zo'n na-pijn hebben van je eisprong. Ik heb begrepen dat het te maken heeft met het gele lichaam wat een stof afgeeft na de eisprong. Het zeurt als een gek na. Is dit herkenbaar?
Goedeavond! @vlinder:lekker een paar dagen vrij! ik moet helaas morgen nog en ik heb het mega druk.agenda staat omvol tot half 6. Daarna beginnen mijn vrije dagen. We hebben 2 verjaardagen. mijn nichtje is 5 geworden en ze heeft gevraagd of ik haar vriendjes/vriendinnetjes wil schminken. Doe dat wel vaker op verjaardagen en vind het zelf ook nog leuk! Verder gaan we naar de meubelboulevard (ja we zijn gek met die drukte) we willen onze bank bestellen en hoop eigenlijk dat ze een mooie korting hebben met de paasdagen. Wij gaan heeeel vaak kijken haha soms wel 2 keer per week. Wij wonen heel dichtbij en mijn schoonzusje daar om de hoek. En omdat de bouw zo snel vordert is dat ook wel weer leuk om te zien. @puck. Jij moet helaas dus ook nog even werken. Als het druk is gaat de dagen wel lekker snel. Ik heb nog steeds steekjes in mijn buik. Sinds vanavond een beetje een gevoel alsof ik ongesteld moet worden..ben benieuwd. Die na-pijn heb ik ook wel. inderdaad een beetje zeurderig gevoel. Maar ik voel momenteel van alles in mijn lichaam en ik denk dat het ook een beetje met het stoppen van de pil te maken heeft (bij mij).
Hallo. @ Puck, hoe is het vandaag met je? Heeft je ongi al doorgezet? Het zal inderdaad met je ontpillen te maken hebben. Weet van mijzelf nog wel, zwaar over tijd, maar uiteindelijk ook zwaar ongi. @ vlinder, het is al wat geleden, maar nog gefeliciteerd met je mannetje! Hebben jullie het gezellig gehad? Het weer zat in ieder geval goed mee! @ puck, ik leef met je mee, zaterdag moet ik ook werken. Opzich vind ik het nooit zo heel erg, maar met dit weer, bah! Werk je ook toevallig in de zorg? Gisteren zwanger worden van de etos gehaald. Vandaag begonnen met slikken. Ik ben wel benieuwd hoor, of het deze maand gaat lukken. Het zou echt super zijn! We moeten alweer bijna beginnen met klussen. Ga nu naar buiten even bruin bakken. Moet natuurlijk wel een mooi bruin kleurtje hebben op onze trouwdag. Groetjes
@ Princess, dat zijn toch die pillen waarvan je er 2 op een dag moet eten en die best groot zijn? Ik heb vandaag de foliumzuur van etos gehaald. Ben benieuwd hoe dat gaat met de tijd. Anders kan ik altijd nog overstappen op een ander soort.
Dag meiden Ik ben net thuis van het werk.. nog 1 dag en dan lekker een dagje strand zondag!! Heerlijk, kan niet wachten. Wat zullen jullie vandaag genoten hebben van het heerlijke weer. @Ladys: spannend voor je hoor! En dus alsnog een druk programma. Het klinkt wel erg gezellig allemaal! Hopelijk slagen jullie voor een mooie bank dit weekend. @Princess: Het gaat goed met me hoor! Ik hoef nog lang niet ongesteld te worden. Dat is pas volgende week zondag... Vandaar dat ik afgelopen week wat last had van na-pijn. Ik ben inmiddels ook al sinds november mirena-vrij en heb geen last gehad van ontpillen. Dit hoort nu denk ik gewoon bij mijn eisprong ofzo. Het doet geen pijn maar toch vraag je je af of het wel normaal is. Voor jou begint de drukke week al weer bijna. Plezier!!! Ben benieuwd of de pillen je een handje helpen @Vlinder: alsnog gefeliciteerd! Helemaal overheen gelezen. Onze cyclus loopt redelijk gelijk zie ik. Vind je het spannend voor aankomende week of beginnen jullie na deze cyclus?
@ lentekind. Klopt, 2 op een dag. Hoop dat ik ze niet ga vergeten. Ze zijn inderdaad aan de grote kant, maar heb er niet heel veel moeite mee. @Puck, ik weet niet hoe ik er dan bij kwam, zal wel weer met 2 dingen tegelijk bezig geweest zijn. Gaan jullie nog wat leuks doen met Pasen?
@Princess: joh meid ik snap dat hoor, ik hou het ook niet precies bij. Een ticker zou het makkelijker maken, maar die zet ik er pas weer neer als we er echt voor gaan. Zondag naar het strand met schoonzus en eten bij schoonouders.. maandag helemaal voor mezelf...Quality time haha! En jij?
hoi meiden! Drukke dag gehad vandaag...nu gelukkig 3 dagen vrij. @princes: ik ben benieuwd of die pillen echt helpen! je hoort er wel goede verhalen over...succes! @puck!nog 1 dagje en dan lekker zondag naar het strand! heerlijk hoor. @ all: genieten jullie lekker van het weer?
@ Puck: Weet niet zeker of ik mijn eisprong voel, maar die na-pijn waar komt mij niet bekend voor. Dat is leuk dat onze eisprong ongeveer tegelijk loopt . Deze maand hebben wij niet onveilig geklust, dus wordt als het goed is rond 1 mei ongesteld. Daarna gaan we beginnen! Hebben jullie deze maand al wel onveilig geklust? Veel plezier morgen op het strand! @ Ladys: Veel plezier dit weekend met het kopen van een bank en met de verjaardagen! Klinkt als een leuk, maar druk weekend! De bank hebben jullie al uitgezocht? Leuk dat jullie zo vaak naar het nieuwe huis kunnen gaan! Wij gaan verhuizen naar een andere stad, dus ons lukt het helaas niet zo vaak. @ Princess: Bedankt voor de felicitatie! De verjaardag was erg gezellig en we hadden er mooi weer bij inderdaad! Vandaag komt de laatste visite. Wat leuk dat jullie gaan trouwen! In welke maand trouwen jullie? Is alles qua voorbereidingen inmiddels geregeld? Wat een geluk dat je die grote pillen door durft te slikken. Mij lukt het niet. Ben nu eerst aan de foliumzuurtabletten van de Etos, die zijn niet zo groot. Succes met klussen ! Hele fijne paasdagen! Wij gaan niet veel bijzonders doen. Ga morgen alleen even brunchen bij mijn moeder en haar vriend. 2e Paasdag waarschijnlijk even naar de badkamerzaak. Verder genieten van de zon!
hey, @ Puck, wij zijn vandaag bij beiden ouders gezellig op bezoek gegaan, bij de mijne gingen we in het zonnetje gourmetten. Wel lief, mijn moeder zit al helemaal rekening te houden dat ze misschien volgend jaar gaat oppassen op ons kinde ( als het allemaal mee zit) @vlinder. Alles is geregeld, wij trouwen in mei, dus alweer bijna.Ze waarschuwden al dat het zo om was en voor je het weet getrouwd en, maar ze hebben dan ook helemaal gelijk. Die pillen lukt mij inderdaad wel, maar ik snap ook heel goed dat anderen er moeite mee hebben. Tot nu toe gaat het goed, maar merk nog niet echt verschil ( logisch) Wel leuk, zat gisteren te bellen met een vriendin en vertelde over dat ik op een forum zat, ze wist dan ook meteen welke haha. Ze is dan zelf al ruim 5 maanden. Die loopt met een dikke buik op onze bruiloft, haha. Ook leuk!
hoi hoi! Fijn pasen! @princess: wat leuk dat jullie al bijna gaan trouwen! erg spannend hoor! Je kan de dagen nu gaan aftellen @vlinder:julie beginnen ook 1 mei...lopen we een beetje gelijk!spannend he! Veel plezier vandaag met brunchen en naar badkamers kijken. @puck: Fijne dag op het strand! Vanavond kom ik alles even goed lezen...nu gaan we naar de drukte van de VillaArena .
nou meiden ik kreeg toch een last van testdrang en heb even een testje gedaan: negatief. Nu mag mijn menstruatie wel snel komen! Kunnen we er echt voor gaan!
Hoi meiden, Leuk weekend gehad? Hier lekker genoten van het mooie weer. De tuin is weer netjes en ik heb geshopt. Verder hebben we gisteren onveilig geklust, maar aangezien mijn ei vorige week al is geweest neem ik aan dat er niks aan de hand is. Over een paar dagen word ik (als het goed is) ongesteld en daarna beginnen we met ronde 1! Spannend! @ Princess: Leuk dat jullie volgende maand al gaan trouwen! Hopelijk hebben jullie er super mooi weer bij. Je hoort inderdaad vaak dat zo'n dag snel voorbij gaat. Tenzij je ook een feest geeft van 3 dagen net zoals Yolanthe en Wesley @ Ladys: Jammer dat de test negatief was, maar wellicht is het volgende maand raak. Zijn jullie nog geslaagd voor een bank?
Ja we hebben een bank gekocht. helemaal blij mee! Je weet maar nooit...misschien is het toch raak! En anders gaan we samen voor ronde 1! En heb jij nog veel geshopt? ik ben nog steeds niet ongesteld, maar heb wel steeds het gevoel alsof ik het geworden ben. Beetje irritant...wil dat het nu ook doorbreekt. Maarja mijn eerste cyclus was ook langer dan 28 dagen. Ik wacht maar af...