hoi hoi! @brotherbear: welkom hier! jij ook in ronde 1! nog 6 dagen en dan kan je testen zie ik..spannend hoor! @lentekind: ja nu kan het nog....we genieten nu ook echt nog wel van dingen die we samen doen (zonder kids). Als er eenmaal een kleintje is kan ook nog wel heel veel maar dan moeten we met wat meer dingen rekening houden. @vlinder:leuke dag gehad zo te lezen! ook voor jou nu ronde 1!
Ja inderdaad ronde 1 is (bijna) gestart! We lopen redelijk gelijk zo te zien aan de banner! Spannend he allemaal! Heb er zo'n zin in! Heb net boodschappen gedaan en ook eten gehaald wat ik straks niet meer mag eten, zoals biefstuk en gerookte zalm. Vooral gerookte zalm vind ik zooooo jammer! Maar ja, dat is het enige wat ik straks moet laten, dus dat heb ik er natuurlijk voor over! Hebben jullie ook dingen waar je straks mee moet stoppen? (bepaald eten, roken etc.)
hoi Vlinder je we lopen redelijk gelijk..... Ik ben verslaafd aan filet american en sushi! Zalm is ook erg lekker. dat gaat dus nog wat worden..gelukkig is er ook vegatarische sushi Geniet er maar lekker van!
Ja, zalm. Dat zal echt lastig worden! En inderdaad biefstuk of ander rood vlees, maar dat gaat me denk ik nog wel lukken. Maar zalm........ai ai ai
ik ben gek van kazen en zalm. Dat zal moeilijk zijn. Verder heb ik er niet zo'n moeite mee. Als ze chocola maar niet gaan verbieden dan komt alles goed!
@All: hey meiden even gedag zeggen! Hoe is het hier? Voor een aantal van jullie is ronde 1 nu echt begonnen he? Wij gaan er vanaf nu helemaal voor Ik heb er zin an! Ik heb inderdaad mijn naam aangepast, ik kwam ineens een bekende tegen vandaar. Het valt gelukkig me wat je moet laten staan tijdens je zwangerschap. Bij sushi gaat er vooral om dat het vers moet zijn. En tonijn is inderdaad niet goed. Ook Franze kazen hoeft geen probleem te zijn. In Nederland is het verplicht om op kazen in de supermarkt te vermelden of het rauwmelkse kaas is. Dus staat er au lait cru op, dan moet je het laten liggen. Mozzarella is dus een no go.. De meeste (supermarkt) kazen zijn gelukkig niet rauwmelks. Al is het maar de vraag waar je zin in hebt die periode haha. Hebben jullie ook zo'n zin in deze ronde? Ik krijg trouwens wel steeds pendels binnen die verder weg liggen.. dat is wat jammer!
Hey Lizzy dat is balen dat je een bekende tegen bent gekomen. Ik heb ook erg veel zin in deze eerste ronde! We zijn nog niet officieel begonnen. Eerst even wachten tot alle rode duivels weg zijn. Hmmm das wel raar dat de pendels steeds verder uit elkaar gaan liggen variërend van mei t/m november . Dan zit er vast en zeker een goede pendel tussen ! Ik heb net een tweede pendelaanvraag binnen: een meisje in mei! En de andere die ik binnen heb is een meisje in juni. Nou we wachten af! Weet niet of ik het allemaal geloof, maar vind het wel grappig. Als het waar mag zijn is het natuurlijk helemaal leuk. Geloof jij er echt in? Of is het meer voor de fun?
hoi meiden! volgens mij mag chocola wel hoor lizzy. 'grappig' dat je een bekende tegen kwam. Wat is de wereld toch klein he..is je echte naam dan Puck? (als je het niet wilt zeggen is het ook goed hoor) @vlinder en lizzy. Leuk dat pendelen...ga ik misschien ook eens proberen. Hier verder niks bijzonders. Vandaag even naar het centrum hier geweest was van alles te doen en ergens een hapje gegeten. Morgen nog werken en dan lekker weekend. Zaterdag heb ik een babyshower....dan voel ik mijn eierstokken weer klapperen hoor! Maar nu gaan wij er ook eindelijk voor...voelt toch anders.
Wat leuk dat iedereen toch gaat pendelen. Ik heb er zelf nu 2 op mei staan. van Ginema en Hanna. Zal leuk zijn, maar we zullen zien. Jullie alweer bijna weekend, lekker hoor! Ik nog even 2 dagen werken en dan ook 2 dagen vrij. Wordt weer heerlijk weer, dus ik heb er zin in!
Ladys hoe was de babyshower? Was het van een vriendin? Princess jij mag over 3 dagen al testen. Wie weet komen je pendels uit! Genieten jullie van het weekend? Ik moet dit weekend werken. Maar volgende week ben ik gelukkig een paar dagen vrij! Ik ben inmiddels trouwens begonnen met het boek ' Baby (vruchtbaarheid, zwangerschap en geboorte) van Miriam Stoppard. Staat wel interessante info in. Hebben jullie nog tips van leuke boeken?
hoi meiden! Druk weekend gehad! En het is alweer voorbij..morgen helaas weer werken. @vlinder: Ik heb ook een paar boeken gelezen (weet de titel niet meer) maar ik vond het wel nuttig hoor...gewoon de basis dingen over hoelang een cyclus is enzo (wist ik niet daarvoor ) @princess: bijna testen! Spannend! Hoop het zo voor je...voel je je anders: @all: wat een heerlijk weer he! helaas is het weekend alweer bijna voorbij. Gisteren een heel erg leuke babyshower gehad bij mijn nichtje.. ik dacht alleen de hele tijd :ik wil ook! ik wil ook!
Hey allemaal, Hebben jullie een leuk weekend gehad? Ik heb het hele weekend gewerkt. Gistermiddag nog even bij mijn moeder geweest voor moederdag. De rode duivels zijn inmiddels bijna verdwenen en dan kunnen we er echt voor gaan! Mijn vriend vraagt steeds ' En wanneer mogen we? ' haha wel lief . Zijn de meeste van jullie nu ook begonnen met ronde 1? @ Princess: nog maar 2 dagen en dan mag je testen! Ben benieuwd! Het viel me ook op dat het dit weekend rustig was op het forum. Komt vast door het mooie weer. @ Ladys: Inderdaad, die basisdingen zijn hartstikke handig. Hoe het zit met het berekenen van een cyclus weet ik ook pas sinds kort. Wie weet is de volgende babyshower wel bij jou! Ik zal voor je duimen!
Zo, ik ben ook weer terug van een weekendje weg. Heerlijk even de oppas gehad op ons kleine nichtje. Oef, best vermoeiend haha. Vooral omdat je zomaar op het ritme van een ander verder moet en op een zondag ochtend om 5.30uur wakker wordt gemaakt Maar goed, doe het met liefde en ben toch geen uitslaper, hoewel dit toch wel een beetje vroeg was haha. Gister had ik mijn laatste pil. Ik ben benieuwd hoe mijn cyclus nu gaat verlopen. Ik lees hier dat er al meerdere zijn begonnen met 'het echte werk' en dat sommige zelfs al kunnen gaat testen....oh wat spannend lijkt me dat! @Princess, veel succes alvast voor over 2 dagen, ik duim alvast voor je! @Ladys, leuk he zo'n babyshower. Deze traditie is ook zomaar Nederland in komen rollen. Een aantal jaar geleden had je dit echt nog niet. Toch zijn het altijd leuke spelletjes enz die je kunt doen.
hey meiden! @vlinder: ja wij zijn hard aan de klus voor ronde 1. Ben benieuwd wanneer mijn ei nu is. Voel nog niks bijzonders....maar vorige maand voelde ik een hele week steekjes terwijl de maand daarvoor ik het echt 1 dag voelde. dus weet het ook niet meer. Ik denk inderdaad door het mooie weer dat het zo rustig was...ben je toch meer buiten he. Ik kijk ook wel eens op mijn telefoon maar dat is zo klein en dan reageer ik pas als ik achter de pc zit. @lentekind:spannend hoor de laatste pil...
Hai meiden, Ik ben sinds 5 minuten zo vrolijk! Mijn vriend vroeg of ik vanavond niet al kon testen en dacht: kan het altijd proberen.... Nou echt, binnen 2 seconden kleurde het tweede streepje hoor, ik ben gewoon zwanger! Kan het nog niet echt geloven en voel me best raar momenteel, morgen testen we opnieuw voor de zekerheid. Nu hoop ik natuurlijk dat er meer meiden gaan volgen....succes! Groetjes princess
princess: JAAAAAAAHAAAAA JOEPPPPIE! lekker snel! Gefeliciteerd meid! geniet ervan! wel ff stroooien met dat zwangerschapshormoon!
hey, Dank jullie wel. Ik voel nog niet veel. Het enige wat ik kan bedenken is dat ik 2 dagen geleden mij erg duizelig/zweverig voelde. Verder zijn mijn darmen rommelig. Hierbij een partypopper vol zwangerschapshormoon voor jullie! Vangen jullie hem goed op? Zal natuurlijk wel gezellige zijn als er meerdere zijn. kunnen we gezellig kletsen.
jaaaa gefeliciteerd Princess! Ik kan me helemaal voorstellen dat je die lach niet meer van je gezicht af krijgt en terecht! Wat een feest en wat moet je je super voelen na dit nieuws! Ook fijn trouwens dat je nog geen kwaaltjes voelt. sommige vrouwen krijgen pas kwaaltjes als ze weten dat ze zwanger zijn dus wie weet dat het bij jou nog komt Hoeveel rondes hebben jullie er nu over gedaan, toch niet zoveel?