VAN HARTE GEFELICITEERD PRINCESS! Wat super leuk!! Ik ben echt heel blij voor jullie. (Je pendels zijn toch uit gekomen). Fijn dat je nog niet veel last hebt van kwaaltjes. Hopelijk blijft het zo! Stooi maar goed met die zwangerschapshormonen! @ Lentekind: Wat fijn dat de pil nu de prullenbak in kan. Hoop voor je dat je cyclus snel regelmatig zal zijn. Ben je al begonnen met foliumzuur? Leuk zeg een weekendje weg met jullie nichtje. Die vond het zeker helemaal geweldig! Pff wel vroeg hoor om 5.30 al wakker. @ Ladys: Ik weet ook niet zeker of ik mijn ei voel. De ene maand voel ik wel wat steken, maar soms merk ik er weinig van. Spannend he ronde 1! Morgen zijn mijn vriend en ik vrij en gaan we een dagje naar de sauna. Gisteren en vandaag voor de zekerheid een ovulatietest gedaan, maar er is nog geen ei te bekennen (dat zou ook wel erg vroeg zijn). Hopelijk is dat morgen ook nog zo en kunnen we lekker een dagje relaxen.
hoi hoi! @princess: Fijn dat je nog geen last hebt van kwaaltjes.hopelijk blijft dat zo! Hou je ons wel op de hoogte? Weet je al wanneer je je eerste echo hebt? @vlinder: veel plezier morgen in de sauna. geniet ervan! Hier niet zoveel bijzonders te melden..we zijn druk aan de klus. Geen idee wanneer mijn ei komt. Voel al een paar dagen steekjes. vriendlief klaagt in iedergeval niet
Dagje sauna gisteren was heerlijk! Inmiddels ook druk aan de klus. Vanavond gaan we naar het concert van Marco Borsato! Hebben jullie nog plannen voor dit weekend?
hoi hoi, Wij hebben niet echt plannen, vandaag moest ik werken, morgen hebben we dansles. Verder geen idee. Wij zijn gisteren naar mijn ouders gegaan om het grote nieuws te vertellen. Ik was zo zenuwachtig, dat ik gewoon moest huilen. We hebben ze een boekje gegeven van opa en oma pluis. Ze vonden het wel leuk nieuws. Nu zijn ouders nog, maar ik durf gewoon niet, haha. Hoe is het met de rest?
hoi hoi! @vlinder: leuk marco! Was het een mooi concert? Wij zijn gisteren naar een verjaardag geweest...vandaag even naar de bouwplaats en vriendlief gaat ergens voetbal kijken. Geen idee wat ik dan ga doen misschien even winkelen ofzo. @princess: leuk dat je het aan je ouders hebt verteld! Is toch altijd een leuk moment. Waarom durf je het niet te vertellen aan je schoonouders?
Hier zijn we inmiddels druk aan de klus. Vooral vriendlief heeft er totaal geen problemen mee Gisteren nog een ovulatietest gedaan en er was een heeeel licht streepje te zien. Vandaag nog maar eens testen. Hebben jullie ervaring met ovutests? Ben namelijk erg benieuwd hoeveel dagen een streepje zichtbaar is op een test. En moet je dan extra klussen? Wij doen het nu om de dag. Moet wel zeggen dat ik me soms best een beetje gespannen voel nu we begonnen zijn met ronde 1. Het begint nu gewoon door te dringen dat het echt officieel is! @ Princess: Leuk dat jullie het je ouders al hebben verteld. Dat lijkt mij ook super spannend! Dat boekje van opa en oma Pluis is inderdaad leuk om te geven. Had ik zelf ook bedacht! Heb je voor je schoonouders ook zo'n boekje gekocht? Heel veel succes met vertellen aan zijn ouders! Wanneer gaan jullie het de rest vertellen? Of wachten jullie totdat je de 10 weken echo hebt gehad? Heb je al gebeld met je huisarts/verloskundige?
@ Ladys: Het was een heel gaaf concert! Was nog niet eerder bij een concert van hem geweest! Een mooie show, goed geluid. Had alleen liever wat dichter bij gezeten, want Marco was nu zo'n 2 cm groot . Gelukkig konden we alles goed volgen op een scherm. Leuk naar de bouwplaats! Het huis wordt zeker al bijna opgeleverd? Is de datum al bekend? Nou ik heb wel een idee wat je kunt gaan doen...vriendlief thuis houden en aan de klus. Zie dat het je meest vruchtbare dag is vandaag! Heb je je ei al gevoeld? Goed weekend meiden, ik moet vanmiddag werken helaas!
hoi vlinder: ik voel al de hele week steekjes dus ik weet het niet meer...maar gisteren was het wel heel erg...dus ik denk dat mijn ei al is geweest...we hebben gisteravond nog ff geklust voor de zekerheid Eergisteren niet gekust en de dagen daarvoor allemaal wel...dus ik weet het ook niet meer haha. I denk dat als ik ongesteld word deze maand (hoop het uiteraard niet) dat ik toch maar ovulatietesten ga bestellen. Het huis schiet aardig op...deze week een mail gehad dat onze woning net voor of net na de bouwvak opgeleverd gaat worden. Nog even spannend dus. Leuk dat het concert mooi was! wil er ook graag een keer heen. En heb jij je ei al gespot?
Hoi meiden, @ Vlinder, Een concert van Marco, wat gaaf. Ik ben, toen in 2006, bij rood geweest. Dat was ook erg gaaf. Ik zou het liefst naar elk concert willen maar ja, spaarpotje wil ook gevuld blijven. Ik vind die muziek van hem heerlijk! Jammer dat je zo ver weg stond. Maar ja, het geluid dat bereikt je wel. @ Princess, Wat leuk dat je vader en moeder zo blij reageren. Dat is ook precies wat je wil. Ik kan me wel voorstellen hoor dat je in tranen uit barst. En dan spelen je hormonen ook nog eens op Wanneer ga je het aan je schoonouders vertellen? Hoe komt het dat je daar zo tegenop ziet? Ze zullen het vast helemaal leuk vinden! Ik ben nu een week verder na het stoppen van de pil. Vanaf morgen slik ik er echt geen een meer. Ik wil komende maand even helemaal niks slikken. ook geen foliumzuur. Tot mijn volgende ongesteldheid wil ik eens kijken hoe mijn lijf is zonder allemaal pilletjes. Ik ben heel benieuwd of ik weer een beetje rond de 29 dagen zat van voordat ik aan de pil was. Dat zou wel mooi zijn. Eind mei krijgen wij gezinsuitbereiding wij willen 2 jonge katjes en deze moederpoes is over een paar weken uitgerekend. We lopen dus op alle dagen In de zomer kunnen we dan eerst nog met vakantie en daarna lekker troetelen met die beestjes! Ik heb dat zo gemist wat leven hier in huis!
hai, @ Lentekind en Ladys1987, er is niets bijzonders hoor met mijn schoonouders, maar gewoon bang hoe ze reageren. Ondertussen wel vertelt, ze waren heel blij. Ook hun hebben we een boekje gegeven met opa en oma. @ vlinder, concert van Marco lijkt mij ook enorm gaaf. Alleen die sfeer al. Je hoeft de liedjes dan nog niet eens te kennen. Die 2 cm maakt dan toch niet eens zo veel meer uit toch? Ze hadden vast duidelijke schermen. @ Lentekind, wat leuk zeg, gezinsuitbreiding! Kun je alvast een beetje oefenen, haha. Ook die kunnen lekker kattenkwaad uithalen. Heb je al namen?
Ja, namen hebben we al. Vorige zomer hadden we ook 2 jonge katjes uit een nestje. Deze hebben helaas de winter niet gehaald. 1 was erg ziek en overleed 3 weken dat we hem hadden en de ander overleed 12december. We willen daarom nu weer nieuwe katjes. Een naam blijft het zelfde, en één naam wisselen we. Die naam die we wisselen was bedacht door vriendlief hahaha Echt, heerlijk weer die reuring in huis. Ik vond het zo gezellig.
@lentekind: leuk 2 jonge katjes! is inderdaad erg gezellig! Laat je snel een foto van ze zien? @princess. Kan me voorstellen dat het altijd even spannend is hoe ze reageren (vooral als ze het bijvoorbeeld nog niet verwachten) Leuk idee met dat boekje...en je hebt het verteld! Weet je al wanneer je de eerste afspraak bij de verloskundige hebt of een echo?
@ Ladys, ze moeten nog geboren worden en eer dat wij ze een keer gaan bezoeken is het juni en als we ze in huis krijgen is het half augustus, na onze vakantie. Duurt voorlopig nog ff
Hallo meiden Ik kom even buurten.. @Princess: Jeeej gefeliciteerd!! Net begonnen en al zwanger haha! Wat heerlijk voor jou en je lief! Ik hoop dat je er enorm van kunt genieten. Jouw mei pendels waren van Gimena en Hanna toch? Die heb ik ook hihi, ik hoop dat ze bij mij ook uit mogen komen Hoe is het hier verder? Iedereen druk aan het knutselen en klussen? Ik zou vandaag mijn ei hebben maar de ovu-testen werken nog niet echt mee. Ik heb om de paar dagen een uitschieter maar nog knaller. We testen rustig door en mijn lief profiteert natuurlijk enorm hier van haha. Fijne avond nog allemaal!
@lentekind...ow dat duurt nog even inderdaad Wel een leuk vooruitzicht! @lizzy: lastig he...ik weet het ook niet meer hoor. Voel de hele week al steekjes maar vandaag niets. Gisteren was het heel erg dus ga maar even van gisteren uit dat ik mijn eisprong heb gehad. Hopelijk spot je je ei snel!
He meiden, Ik denk dat ik mezelf een beetje gek aan het maken ben, want heb de hele tijd last van buikpijn en brandend maagzuur. Denk dat het van de spanning komt. Van de ovutest wordt ik tot nu toe niet veel wijzer.Een paar dagen geleden was er een heel licht streepje zichtbaar. Maar nu, zo'n 3 dagen later, is dat streepje nog steeds even licht. Ik vermoed dat mijn ei er dus nog aan moet komen. We wachten (on)geduldig af . Dus Lizzy, ik herken het helemaal wat betreft die ovutests. @ Ladys: Lastig dat je niet zeker weet of je je ei hebt gevoeld. Dan kan een keer extra klussen zeker geen kwaad . Dat is al snel, de bouwvak. Hopelijk lukt het ze nog om het huis voor de bouwvak op te leveren. @ Lentekind: Rood had mij ook erg leuk geleken, net als de andere concerten van hem. Maar ik kom er altijd te laat achter dat er kaarten te koop zijn en dan zijn ze al weer uitverkocht. Ben van plan om nu vaker heen te gaan (als de portemonnee het toe laat). Want het is inderdaad erg duur en voor mij meestal niet naast de deur. Och wat lief 2 jonge katjes! Nog even geduld dus tot augustus. Altijd gezellig om dieren in huis te hebben! Dan word je tenminste vrolijk begroet als je thuis komt. @ Prinscess: Fijn dat je schoonouders ook leuk reageerden! Kan me wel voorstellen hoor dat je zenuwachtig was voor hun reactie! Hoe voel je je verder? Nog steeds weinig last van kwaaltjes?
Hoi! @ Vlinder, je hoort vaak van meiden die voor het eerst serieus een ronde bezig zijn dat ze opeens overal pijntjes en dingen gaan voelen die ze daarvoor nooit hebben gevoeld. Je lijft neemt soms gewoon een loopje met je. Volgens mij zou ik die gedachte ook krijgen. Als je zwanger wilt worden en je bent ermee bezig, dan ga je volgens mij op elk dingetje en pijntje in je lijf letten. Misschien zat het er altijd al maar heb je het nooit eerder gevoelt. Maar ja, het is altijd maar weer hopen dat het klopt wat je hebt gevoeld en dat je gevoel klopt. Dat er dus een baby groeit! Zijn de prijzen van zijn concerten nu duurder geworden dan? Wij betaalde toen geloof ik 34. Dat viel mij nog wel mee. Je moest daar dan idd nog wel naar toe. Voor mij ook niet om de hoek maar hadden er toen meteen een gezellige dag van gemaakt.
@vlinder...ik herken je gevoel. De eerste woningen worden 20 juni opgeleverd. Dan 6 per week...dus als dat zou kloppen krijgen wij de week voor de bouwvak de sleutel. heb er zin in! Geen idee of ik nou mijn ei heb gehad...we klussen maar door en ik zie het wel. Ga wel ovulatietesten bestellen want nu word ik helemaal niet wijzer. Ik heb namelijk wel pijn gehad in mijn buik maar ik hoor hier op het forum meiden over 'vruchtbaar slijm'. Nou dat heb ik helemaal niet gehad hoor haha. Dus dan word ik weer heel erg onzeker...stel je voor dat er helemaal geen ei is! ik ben mezelf dus ook gek aan het maken...
@ Lentekind: Dat geloof ik zeker, dat je lijf een loopje met je kan nemen. Weet eigenlijk zeker dat dat bij mij nu ook het geval is. Maar ja, je weet maar nooit! Onze kaarten waren incl. de reserveringskosten ongeveer 58,- pp. We hadden 1e rangs zitplaatsen. Geen idee of de prijzen omhoog zijn gegaan. @ Ladys: Ja we maken onszelf lekker gek haha! Het is gewoon ook zo spannend allemaal en je weet niet goed wat je te wachten staat. Nou ja, extra klussen is sowieso niet verkeerd natuurlijk! Vruchtbaar slijm is slijm waar je draden van kunt trekken (klinkt weer lekker smakelijk). Rond je eisprong is het slijm namelijk dikker en draderiger, zodat een bevruchte eicel zich gemakkelijker kan hechten aan de baarmoederwand. Heb het eigenlijk elke cyclus wel bij mijzelf ontdekt. Duurt gemiddeld 2 a 3 dagen. Op dit moment nog niets te zien. Ovutests schijnen erg handig te zijn, maar ik wordt er nu zelf ook een beetje onzeker door, aangezien het streepje maar niet donkerder van kleur wordt. Veel klusplezier in ieder geval!
Nou meiden ik doe lekker mee met het mezelf gek maken! Ik heb mijn testen laten zien aan zwangere vriendinnen. De een zegt dat ie negatief is, de ander zegt dat ze bij haar nooit duidelijker werden en ze is nu toch echt zwanger. Aan het eiwitachtige slijm te merken van het weekend, de steken zondag en het feit dat ik mijn vriend de hele week al bespring zou ik toch echt zeggen dat ik zondag mijn eisprong had. Maar nu begin ik ook weer te twijfelen.. pff, het is allemaal wat he haha.