Hoi meiden! Ik lees al een tijdje mee op met de verschillende onderwerpen. Helaas 'lopen' de meeste al zoo lang, dat ik er niet echt lekker bij aansluit zeg maar. Dus vandaar dat ik maar even probeer een 'eigen' clubje op te zetten . Zijn er dames die deze maand de eerste (of 2e, 3e 4e enz) ronde hebben en voor een eerste kindje gaan? Misschien in de buurt van Rotterdam? Ben heel erg benieuwd en hoop natuurlijk op heel veel roze voor de komende maanden dan! Liefs!
Hey meis Ik ben na een stop weer begonnen in mei. Dit is de 2e ronde na onze stop van 4 rondes en de 4e in totaal. Ben heel erg benieuwd wat het ons mag brengen! Woon niet in de omgeving van Rotterdam maar iets boven de hoofdstad... Is dat een probleem
Ik woon totaal niet in de buurt van rotterdam, hopelijk geen probleem? Want mijn vriend en ik zitten deze maand in ronde 1. Morgen zou mijn ongi moeten beginnen, maar ik hoop dat die wegblijft. Ik begrijp heel goed wat je bedoeld met dat niet goed "aansluiten" Zelfs in het jonge moeders topic zitten meiden die al bezig zijn met de zoveelste ronde.... dan kom ik nog maar net kijken Ik woon nu officieel nog in Groningen, maar we gaan verhuizen naar Assen
@ Lizzy14: Hoi meis! Nee natuurlijk niet! Hartstikke gezellig dat je mee kletst . Mag ik vragen waarom jullie een stop hadden? Gezondheid? Ben je al in de weer met ovu testen enzo? @ Linana: Spannend meis! Heb je nog niet getest? Is je cyclus regelmatig? Hihi, ja dat 'probleem' heb ik dus ook. Voel me (en ben ik natuurlijk ook) echt nog een groentje. Ben eigenlijk net pas achter een aantal van de veel gebruikte afkortingen haha! Heb je al testen gebruikt deze ronde? Of eerst gewoon even aankijken? Pff, nog 4 dagen wachten. Echt erg dat ik er zo mee bezig ben, is tenslotte pas de eerste ronde! En ga in september trouwen, dus is helemaal niet erg als het nog even duurt! Mag ik vragen hoe oud jullie zijn? Ik ben zelf net 26 geworden...
Hoi meiden, ik probeer al een jaar zwanger te worden maar nog niet gelukt omdat ik geen menstruaties dus ook geen eisprongen had. Nu bij de gyneacoloog en deze maand heb ik eigenlijk voor het eerst kans dus dat telt ook wel toch . Ik heb de hele tijd rare buikpijntjes en raar gevoel in me buik vind het zo spannend heb zaterdag me eisprong gehad dus wie weet.... maandag moet ik bloedprikken in het ziekenhuis en vrijdag daarna een echo om te kijken wat er allemaal is gebeurd aangezien ik medicijnen heb gehad voor een menstruatie en eisprong. ik hoop dat ik zwanger ben!!! En ik hoop dat het voor jullie wat spoediger verloopt dan bij mij!! Ik wooon trouwens in de buurt van nijmegen, eindje uit de richting hihihi maar vind rotterdam wel een superstad om te shoppen !! En zou de eerste voor ons zijn. groetjess
@Misspie: tuurlijk mag je dat vragen! Ik heb in november mijn mirena laten verwijderen en toen zijn we er voor gegaan. Maar ik studeer nog en werk ook fulltime en kreeg een mooie kans. Vervolgens besloten even te wachten tot na onze vakantie. Nu zijn we terug en gaan we er helemaal voor. Het heeft mij heel erg geholpen even te wachten. Ik kan iets beter relativeren. Ik word in februari 30, mijn vriend is net 30 geworden. Het zou fantastisch zijn als ik voor mijn 30e zwanger raak. Dat is het enige waar ik nu nog op hoop Gisteren een positieve ovulatietest dus even afwachten of die van vandaag weer positief is. Jij hebt een mooie regelmatige cyclus zeg! Erg fijn voor je!! Ik snap dat je het ontzettend spannend vind. Wacht je het af of heb je al een testmoment in gedachten. @Lianne: voor jou dus ook heel erg spannend! Het zou fantastisch zijn.. raak in ronde 1 Ben je zeker van je nod of is dit ook je ontpilronde? @Hopesoon: wauw jouw geduld is behoorlijk op de proef gesteld! Ik hoop dat het nu raak is en dat de medicijnen het kleine zetje gaven wat jullie nodig hadden.
@ Lizzy14: Oke, duidelijk . Helemaal goed toch! Hihi, ben dus niet de enige, die vrij snel aan de ovulatietesten wil beginnen. Ik geloof niet dat ik zwanger ben, maar als er woensdag (volgende week dus) nog niks is, ga ik wel testen, haha. Inderdaad een regelmatige cyclus. Toch ruim 10 jaar de pil geslikt (bizar als ik eraan terug denk eigenlijk). Ook niet echt last gehad van 'ontpillen' o.i.d. Eigenlijk ook nooit heel erg last van ongi kwaaltjes... Alleen laat ik dan altijd alles uit m'n handen vallen. Mocht ik zwanger worden hoop ik niet dat dat dan de hele zwangerschap zo doorgaat! (wordt een duur 'grapje' dan ) Ik ga voor jou duimen voor een vlotte zwangerschap! @ Hopesoon: Helemaal prima toch, Nijmegen! Rotterdam is leuk inderdaad, maar Den Haag ook hoor (misschien ideetje voor je volgende shop-uitspatting haha). Ik ga voor je duimen hoor deze maand, spannend! Wat kunnen ze nu al zien op een echo dan?
Hoihoi! Mag ik me ook aansluiten? Ik woon in de buurt van Rotterdam, wij willen vanaf volgende maand actief gaan proberen, ik had ook een topic geopend, maar ik geloof dat er nog niet echt iemand voor is. Het lijkt me erg gezellig om met jullie mee te schrijven! De rest van de topics zitten inderdaad soms al best wel vol en na 10 pagina's ben ik dan een beetje de draad kwijt.. Iets over mij: Ik ben zelf 22, mijn vriend is 26 en we willen graag jong papa en mama worden. Ik ben eind mei met de Diane pil gestopt en ik hoop dat het vanaf volgende maand wil gaan lukken. In mei heb ik mijn menstruatie overgeslagen, deze maand ben ik wel ongesteld geweest en het rommelt nu al een paar dagen vanbinnen, ik hoop dat dat een eisprong was! Ik heb geen idee hoeveel dagen je zoiets kunt voelen eigenlijk... Dat was even in het kort! Vragen staat altijd vrij
@lizzy en Misspie Indd spannend Ik heb bewust nog niet getest. In april ben ik gestopt met de pil en heb toen helemaal geen bloeding gehad, ook geen pilbloeding. precies 4 weken later kwam er een vloed aan rode drap... nog nooit zo erg geweest. Denk dat dit mijn eerste "echte" menstruatie geweest is. toen ik maar niet ongesteld werd heb ik er 3 tests doorheen gejaagd, allemaal negatief, dus ik probeer nu zo lang mogelijk te wachten om teleurstelling te voorkomen.... Maar het is wel moeilijk hoor, wachten met testen @Hippie Welkom hier! haha Ik ben zelf 23, mijn vriend en ik hebben ook bewust gekozen om jong papa en mama te worden. Of nou ja.. een poging te doen om zwanger te raken.... Ik heb een beetje hetzelfde hoor, geen idee hoe je dingen als een eisprong e.d. kan voelen... voor mij voelt alles een beetje als rommelende darmen zeg maar haha Hopelijk is je cyclus een beetje regelmatig, zou al een groot voordeel zijn!
Haha Linana, dan snap ik hem! Ik kan m'n geduld maar moeilijk bewaren hoor! Geduld is een schone zaak... jaja... Hoe lang ga je wachten? Vaderdag? Welkom Hippie! Natuurlijk mag je meekletsen, geloof dat we hier allemaal een beetje hetzelfde probleem hebben/hadden . Maar nu ben je vroeg aangeschoven, dus... Ik heb zelf volgens mij nog nooit mijn eisprong gevoeld. Ga er nog maar even wel vanuit dat ik die gewoon heb, gezien de regelmaat van m'n cyclus . De meesten zeggen dat het een soort 'steek' is. Volgens mij duurt dat geen paar dagen, maar zeker weten doe ik het niet! @ allemaal . Slikken jullie ook al zwangerschapsvitamines? Ik slik zelf sinds drie maanden (schijnt goed te zijn om daar wat eerder mee te beginnen?) Prenafem van Orthica, zit ook visolie in.
Pfff, dat lijkt me ook wel lastig hoor, geduld hebben tot je mag testen! Ik hoop volgende maand ook weer goed ongesteld te worden (terwijl de meeste vrouwen dat normaal een ramp vinden, kun je nagaan ) Dan weten we zeker dat mijn cyclus weer zo goed als op gang is Ik slik de Puur Mama van VSM, daar zitten de dagelijkse vitamines in en ook de goede hoeveelheid foliumzuur. Een pot van 90 stuks (voor 3 maanden is dat) kostte bij de Kruidvat 14,89. Het klopt inderdaad dat het goed is om eerder te beginnen, zo kun je de foliumzuur/vitaminespiegel in je lijf alvast op de goede hoogte brengen.
@misspie Ik slik zelf alleen foliumzuur en af en toe nog extra A tot Z vitamines. Verder eet ik sowieso al veel groente, fruit en bruinbrood etc, dus hopelijk werkt dat ook mee. Ik ga wachten tot zondag denk ik Dan ben ik 3 dagen overtijd, dan vind ik het op zich wel tijd voor een eerste testronde. Hopelijk test ik retepositief want zie het al helemaal zitten. BAM: 2 dikke roze strepen en ik en manlief helemaal blij Hij heeft al gezegd dat als ik positief test we een nieuw plafond nodig hebben
Ff een korte update... Ik ben net terug van de sportschool en ik zag een man met een buik!!! echt een precies een zwangere buik haha Toen kreeg ik wel echt jeuk om de test uit de kast te rukken moet ik zeggen... erg he... soms ben ik echt een stuk ongeduld. Maar ik hou me sterk
HAhahahahaha goed bezig zeg! Volhouden hè?! Ik ga nu onderweg naar het zwembad voor mijn twee wekelijkse lesje aquarobics. Ben altijd zo snel uitgekeken op de sportschool! Maar zwemmen vind ik leuk en het water is héérlijk warm . Tot later!
Ik snap wat je bedoeld... sportschool is ook saai, maar mijn vriend gaat altijd mee Dus kan hem lastig vallen haha Veel plezier!
Hoi mag ik ook meepraten tis zo gezellig? Nou ik ben 2 mei gestopt met de pil die ik 3 maanden heb gebruikt. Had opgegeven moment het gevoel en kwaaltjes dat ik zwanger was dus 2 testjes van kruidvat gebruikt allebei positief dus dacht echt dat ik zwanger was. Nog een test gedaan die gaf negatief aan en toen maar wachten dat ik ongi zou worden kwam ook niet maar uiteindelijk toch wel ongi geworden HELAAS. Dus we zijn nu met ronde 2 bezig en sinds gisteren met CB digi ovutesten begonnen. Dus afwachten maar...
Hihi, dat scheelt alweer. Mijn vriend gaat ook regelmatig, maar op de één of andere manier werkt het gewoon niet voor mij. Heb altijd veel paardgereden, dat vind ik echt leuk om te doen. Maarja, paardje is (vervroegd) met pensioen, dus dat zit er even niet meer in. Aquarobics was wel echt geweldig vandaag! Echt een fanatieke instructrice haha. Vaderdag testen lijkt me erg leuk! Knap hoor dat je het nog volhoudt. Maar je cyclus is ook nog niet echt regelmatig nu denk ik? Misschien ook wel, dat weet je binnenkort .
Hoi! Leuk dat je ook mee komt kletsen! Ik heb jou gisteren net gemist, we hebben allebei precies op hetzelfde moment gepost . Jeetje, wat balen zeg! Had je vroeg getest? Ik wil volgende maand ook voor het eerst gaan beginnen met CB digitale ovutesten. Had een ander topic geopend of er meiden met ervaring hiermee waren, omdat ze best prijzig zijn. Lijkt mij nml wel makkelijk, gewoon een of . Dat turen naar die streepjes . Ga ervanuit dat deze ronde niets heeft opgeleverd.
Hoi, had eigenlijk niet echt vroeg getest maar goed niets aan te doen, maar we zijn nu weer bezig cd13 moet tot nu toe nog niet. Vanochtend ovutest gedaan en nog steeds O maar we gaan gewoon lekker door...Maar eigenlijk had ik het ook niet verwacht dat ik gelijk zwanger zou raken maar ik voelde me heel anders misschien dat ik er teveel mee bezig was maar ik hoop dat het dit keer raak is...
Hoi! Leuk topic! Ik ben nieuw hier dus klets graag mee. Vorige maand begonnen met proberen zwanger te worden. Nu ronde 2 dus... Wat leuk en herkenbaar om te lezen dat anderen het ook zo spannend vinden! Ik hield voorheen mn temp bij om niet zwanger te worden, nu dus andersom. Dus ik weet redelijk goed wanneer de eisprong is, wie weet helpt dat een handje...