voorjaar 2011; Wie start er met eiceldonatie?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marjah, 3 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Ben ff met andere dingen bezig geweest , maar ik ben weer van de partij!

Ik zal vanavond de laatste nieuwtjes spam en :)

2. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Jaaaaah ben ik weer!

update sinds de laatste keer:
    we zijn vandaag op bezoek geweest bij de psycholoog en we zijn door de keur gekomen :)

Joepie de poepie!

Er werden allerlei vragen gesteld over onze toekomstige relatie met de donor en hoe en wat we onze kinderen (donor en onze) gaan vertellen, want ja... zij zullen met vragen komen. Tot hoe ver wil je wat gaan vertellen en zou je er bezwaar tegen hebben als ons kind contact zoekt met hun kinderen etc.

Ennihoe; we zijn door de keur, dus nu gaan we verder.
    22 juni is ons "intake" gesprek(ken). Ik ga samen met de donor, omdat het toch een stukje rijden is. We wonen niet heel dicht in de buurt, maar ik rijd wel bijna langs haar huis. Zij houdt niet van auto rijden... dat gaat wat worden, mijn hubbie nl ook niet. Dus als ons kind die 2 genen combineert.... oeh, pas maar op over 19 jaar ;).

Ik lijk best wel op de donor! Totaal niet qua uiterlijk, maar we komen er steeds meer achter dat we dezelfde karaktertrekjes hebben :).
    Mooi! Weer eens zorg minder, want als ik met mezelf en mijn man kan opschieten, dan hoop ik dat dat ook zo geldt voor ons kindje... Okee, garantie tot aan het hek...

Dat ze qua lijf niet op mij lijkt, vind ik niet zo erg. Okee, ik heb een fantastisch lijf! BARF!!!! Nou ja, ik bedoel; ik ben slank, loop mooi rechtop, lange bienen en gien gat, voorgevel mag wat meer, maar verder niet ontevreden. Alleen die spieren en gewrichten, die wil ik mijn kind graag besparen. Net als mijn overjarige eierstokken.
    In de familie van de donor komt eigenlijk alleen hardhorendheid op latere leeftijd voor, maar dat hardhorendheid valt te betwijfelen... kan ook oost-indisch zijn.
    Verder heeft ze een leuk hoofd en ik zou zowaar zeggen dat mijn hubbie en zei op elkaar lijken. Dus al het kind volgens iemand ooit op iemand lijkt.... dan is het vast op papa. Tja, of op mij... maar dat meer in opvliegendheid en gekakel :D

Dus de 22e verder :)
    en dan.... wachten! Daar ben ik goed in geworden ;)
    Al kan het me toch stiekem niet snel genoeg gaan, hoor.
    Ik zie nu de datum al in mijn achterhoofdje branden. Ik denk nl dat we half augustus verder gaan :), net na haar vakantie.

Oeeeeeehhhh spannend!

Verders gaat alles goed.

Kussie :)

@Ieoor; jij gaat ook gewoon door, he!
    Bikkel die je bent.
    Ik hoop zo dat dit 'm nou eens wordt.
    Dikke digiknuf :)

3. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    waarschijnlijk eind augustusssssss
    :D

Joepi!
    als de arts mee werkt...

Wat een muts
    Wordt eens duidelijk!

donor wordt gebeld; niets nieuws
    donor vraagt iets over synchroniseren -> ach dat bespreken we wel in augustus!

Hoe dan? eerste afspraak is op 22 augustus en we wilden in dezelfde week beginnen.

Woehaaaaaaa

Deel Deze Pagina