Zwanger worden in gem. Alkmaar, Beemster, Bergen, Heiloo, Heerhugowaard, Langendijk

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door meisjemeisje85, 10 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meisjemeisje85

meisjemeisje85 Bekend lid

29 apr 2016
    529
    226
    43
    Hoi,

Ik dacht het is misschien wel leuk om een topic te openen voor mensen die woonachtig zijn in de omgeving van alkmaar. Ik zal even een klein beetje over mezelf vertellen. Ik woon nu 3 jaar samen met mijn vriend. Ik heb zolang ik me kan herinneren al een hele sterke kinderwens en ik was als klein meisje dan ook van plan om heel jong moeder te gaan worden. Maar dingen lopen niet altijd precies zoals je van plan was en dan vliegt de tijd ook nog eens ongemerkt hard voorbij en ineens ben je dan alweer 30:D:cool::) Maar ik moet eerlijk zijn, als ik er op terug kijk is het voor mij persoonlijk/relatie toch ook wel goed geweest dat het de tijd heeft gehad. Vriendlief is er nu gelukkig ook echt aan toe, dus nu kunnen we ondanks dat we het allebei naast heel mooi ook wel dood eng vinden niet langer meer wachten en zijn sinds april met anticonceptie middelen gestopt. Zoals je veel op dit forum leest wordt er gesproken over voor het hoeveelste kindje je gaat en voor de hoeveelste ronde je het probeert, dit houdt bij mij in 1ste kindje 1ste ronde! Heel spannend allemaal dus! Vindt je het leuk om te kletsen laat dan een berichtje achter:)

Deel Deze Pagina