Hai meiden, Ik heb al eerder een aantal bericht hier gehad, maar doordat ik ondertussen al weer het 1 en ander heb verkocht maak ik weer even een nieuwe advertentie. Hierbij mijn link naar Marktplaats Advertenties van Petra Reijn uit 's-gravenhage , Zuid-Holland - Marktplaats.nl voor al mijn advertenties en hieronder wat foto's van de kleding maat 80/86. Op deze foto's heb ik op de meeste kledingstukken tegelijk gefotografeerd, maar op Marktplaats staan individuele foto's. Ik hoef echt niet de hoofdprijs voor de kleertjes dus doe een goed of geef aan waar je interesse in hebt en dan geef ik mijn vraagprijs door. Nou winkelse meiden. Veel liefs Petra
Hier wat foto's van maat 80!!! Leuk roze vestje maat 80, voor die nog wat koude dagen in het voorjaar/zomer.
Maatje 80 3 longsleeve truitjes, de rode is van H&m, de witte van de Hema en de gekleurde met print van Name It!
En hierbij volgen de foto's van maat 86. 3 longsleeves: Hema met opdruk "love", paarse longsleeve met roze drukke print van Esprit, witte shirtje met paars motiefje en lichtroze longsleeve van H&M.
Maatje 86. Roze shirtje links van Mexx, witte shirtje van H&M, Roze shirtje met bloemopdruk van Hema.
Maatje 86. Roze gebloemde jurk van Prenatal met knoopjes van onder tot boven, zodat je het jurkje makkelijk aan en uit kan trekken. Het jurkje is maar 1 keer gedragen .
Maatje 86. Leuk, en vrolijk gekleurd badpakje van het merk Feetje. Ook dit badpakje, maar 1 keertjes gedragen.
Maatje 86. Roze pakje, bestaande uit korte broek met ruches aan de onderkant en een truitje met spaghettibandjes van de H&M.