Maatje 86. Spijkerbroek van het merk Prenatal. De spijkerbroek is wel wat beschadigd bij de knieƫn, maar verder nog helemaal prima.
Ik heb nog een aantal andere truitjes in maat 86, maar daarvan kan ik de foto's even niet op deze site plaatsen. Zie daarom ook de advertenties op Marktplaats.
Mooie schoentjes/laarsjes in maat 21 van het merk Twins. Ik heb de schoentjes in het zwart en in het paars. De schoentjes zijn pas drie maanden oud, maar nu al weer nagenoeg te klein. Ook deze foto's zijn te groot voor deze site, dus hieronder de link naar de advertentie op Marktplaats. Marktplaats.nl > Twins schoentjes/laarsjes maat 21 - Kinderen en Baby's - Babykleding | Schoentjes en Sokjes
Dan heb ik nog drie truitjes in maat 62, waarvan 2 met lange mouwen en 1 met korte mouwen. Deze mogen alledrie weg voor samen 2,50 euro (exclusief verzendkosten). Hieronder even de links naar Marktplaats voor de foto's. - Marktplaats.nl > Roze shirtje met leuke details en print - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 62; - Marktplaats.nl > Roze shirtje met lange mouwen - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 62; - Marktplaats.nl > Wit/roze gestreept shirtje - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 62.
Schattige berenslofjes met rammelaartjes erin voor je kleine jongen of meid. Zie link naar marktplaats voor foto's: - Marktplaats.nl > Tiama berenbabyslofjes - Kinderen en Baby's - Babykleding | Schoentjes en Sokjes
Ook heb ik nog twee wintersetjes, bestaande uit: een mutsje, sjaal en handschoentjes. Het roze setje van Nijntje is maat 86 en het andere setje ongeveer maat 68/74. Hieronder de links naar Markplaats: - Marktplaats.nl > Muts, sjaal en wantjes (is een set) - Kinderen en Baby's - Babykleding | Mutsen, Sjaals en Wanten; - Marktplaats.nl > Muts, sjaal en wantjes maat 86 allemaal van Nijntje - Kinderen en Baby's - Babykleding | Mutsen, Sjaals en Wanten.
Mooie rode zwangerschasbikini (nooit gedragen). Zie mijn advertentie op Marktplaats Marktplaats.nl > Rode zwangerschapsbikini - Kleding | Dames - Positiekleding
en nog paarse slofsokken. Zijn aan de binnenkant voorzien van badstof dus lekker warm, kan daarom ook gebruikt worden in plaats van schoentjes. De sokjes hebben antislip dus ook makkelijk met lopen. Zie mijn advertentie op marktplaats Marktplaats.nl > Paarse slofsokken - Kinderen en Baby's - Babykleding | Schoentjes en Sokjes
Verder heb ik nog 5 paar babylegs in de aanbieding (beenwarmers voor je kleine kindje). Dit is makkelijk met kruipen, zodat de knietjes niet teveel beschadigen, of gewoon als extra laag kleding voor buiten. Ik heb 2 paar creme babylegs en 3 paar roze. Mocht iemand hierin interesse hebben laat het mij dan maar weten dan stuur ik nog even een foto of foto's.
Verder heb ik ook nog wat kettingen voor ons dames en 1 set goudkleurige oorbellen. Mocht iemand hier interesse in hebben, stuur dan pb dan stuur ik daar ook even een fotootje van op.
Ook heb ik nog 4 spuugdoekjes voor een meisje, zijn voorzien van roze details. Ook deze bied ik hier aan en mocht iemand interesse hebben dan hoor ik het wel.
Verder heb ik ook nog twee slaapkamerlampjes. ook hiervoor gaat op bij interesse even pb-en dan stuur ik een foto op.
Stoelverkleiner voor de witte Ikea kinderstoel. Dit is die opblaasbare stoelverkleiner. Ook hiervoor gaat weer op interesse, dan pb-en.
Zo hier toch nog wat fotootjes van de kettingen en oorbellen. Leuk bandje voor om je nek met een plaatje met steentjes erin.