Deze heb ik ook nog, maar had ik zo even geen foto van bij de hand dus vandaar even een plaatje van een website.
En dan heb ik ook nog de V-Tech Babywalker. Het enige is dat het plaatje wat erop zit wat klemt, maar misschien voor een handige papa zo weer in orde te maken.
Hai Veroon, Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen idee heb. Is tien euro wat? Doe anders maar een tegenbod. Groetjes Petra
je hebt allemaal erg leuk speelgoed jamme rdat je ver weg woont maar ik weet niet wat de nieuwwaarde allemaal is
Hai Veroon, Dank je, mijn dochtertje heeft er ook veel plezier aan gehad, maar ze is er nu helaas te groot voor. De nieuwwaarde weet ik ongeveer, maar ook niet precies: - de loopkar is nu nieuw 35 euro, maar toen ik hem kocht was die ongeveer 50 euro; - dat beertje was 10 euro; - die Nijntje vormen was ook 10 euro; - die rups was ook 10 euro; - en dat boekje van V-Tech was volgens mij 35 euro, maar ik heb hem toen met airmiles gekocht dus heb 17,50 euro betaald. Ik kan het speelgoed eventueel opsturen, maar ja dan heb je toch weer ook 6,75 euro verzendkosten dus het ligt eraan hoe leuk je het vind . Nou meis, laat het maar weten en anders jammer, maar volgende keer beter. Veel liefs Petra
Ik heb nog wat dingen, mochten mensen hierin geïnteresseerd zijn, laat het maar weten. - kleine tv 52 cm, leuk voor in de slaapkamer. Merk Samsung; - bubbelbadmat Mountiks Spa om in bad te leggen en lekker te kunnen bubbelen; - videorecorder merk Proline; - spiegel met grenen omlijsting en geslepen glas, maat 70 bij 120 cm. Ik maak vandaag nog even fotootjes van de lampjes voor in de slaapkamer.
Potje van Fisher Price met muziek en geluid wanneer je kindje wat op het potje heeft gedaan. Nooit gebruikt!!!