Welkom Pinkeltje en Kleine Bloesem! Haha Lies, mannen 😂. Hier ondertussen compleet de weg kwijt qua eisprong, hij is geweest, maar wanneer? 😂😂
Whaha lies. Fijn die mannen... Hier heb ik ml bijna zover om die laatste strip toch te laten zitten... Ben benieuwd . Eerst riep hij hard nee, toen ik zei wat maakt die maand nu uit had ie geen weerwoord. Ml is echt niet van dr veranderingen. Gelukkig heeft ie dat nu zelf ook wel door . Dl heeft nu een andere tik, als iets lukt dan is het YES! Welkom nieuwelingen! Kleinebloesem, onze kindjes zijn dan even oud. Mijn dochter is ook van september '14
Haha mannen . Nou spannend MamaLe! Hopelijk gaat hij overstag! Die van mij gaat nu nog niet overstag. In juni gaan we op vakantie naar zuid-Europa en de who heeft aangegeven dat het zika virus ook naar Europa komt. In zuid-Europa leeft de tijgermug die ook het virus kan overbrengen. Dan wordt het dus zoals afgesproken stoppen op 1 juli met de pil. Wat eigenlijk ook al heel snel is
En die tijgermug komt ook in Nld voor, lees ik nu zelfs, reist mee met vracht uit landen waar die mug leeft. Nou lekker weer . Mijn man moet misschien voor z'n werk naar Brazilie, zei hem net al, niet zo fijn nu zika ook seksueel overdraagbaar is.
Hoi meiden heb een tijdje niet gereageerd maar wel meegelezen. Ergens volgende week is mijn nod en na mijn NOD gaan we er voor een maandje eerder maar meer met de gedachte dat het niet zo vlot zal lopen omdat het bij zoonlief 2 jaar duurde. Vandaag precies 2 jaar geleden werd ons zoontje verwerkt er stond deze dag een iui gepland maar vanwege koningsdag heb ik het toen zelf afgezegd omdat we er een gezellige dag van wilde maken ipv heel de middag in het ziekenhuis door te brengen.
Ik vind het ook heel gezellig om hier mee te komen kletsen, als het mag natuurlijk Wij hebben een dochter van ruim 2.5 en hadden eerst april in ons hoofd om ervoor te gaan. Dit werd toen juni, toen toch weer het einde van het jaar.. en nu uiteindelijk juli haha. Mijn man heeft een nieuwe baan dus dat wilde we ook even aankijken maar de kriebels zijn toch niet te stoppen dus juli it is! Ik vind het weer zo spannend!
Hey wat leuk, jouw zoontje heeft ook een Turkse naam zie ik. Ben jij Turks of je man misschien? Mijn man is Turks. Wat spannend voor jullie zeg! Ik ga voor jullie duimen dat het dit keer een stuk sneller mag gaan. Hoe was dat bij jullie eerste kind? Een speciale dag vandaag dus haha! Wat gaat de tijd dan snel hé?
Ja mijn kindjes hebben een Turkse naam, mijn man is Turks Van onze dochter was ik vlot zwanger derde ronde... met die instelling gingen we ook voor een tweede, heel naïef en toen duurde het dus 2 jaar bijna dus ik ga daar nu gewoon vanuit en als het dan eerder lukt is het alleen maar super!
Ja, begrijpelijk! Als het de eerste keer zo snel gaat dan sta je er niet gelijk bij stil dat het de volgende keer zomaar langer kan duren. Nu weet je inderdaad wel beter, maar lijkt me wel een goede instelling, hopelijk is het snel raak! Wil je gelijk beginnen met ovulatietesten of kijken jullie het eerst even aan? Ik vind het best wel spannend hoor, ik ben nu zo gewend aan één kind, lees wel vaker dat een tweede best intensief kan zijn (meer wennen dan een derde). Komt vast goed
Welkom Pinkeltje en Kleine Bloesem, florina! Lies hihi wel grappig. MamaLe spannend. Hier nog maandje wachten, ik vind het niet zo erg. Heb nu 2 handjes vol aan die van net een jaar die is erachter dat je de bank op kunt klimmen, open billetjes vanwege kiesjes Als de eerste misser na de tweede gelukt was dan was ik nu alweer 8 maanden, jeetje...raar idee.
Daar heb je inderdaad je handen vol aan! Wat rot van de kiezen, heeft ze er verder veel last van? Lijkt me inderdaad een raar idee! Zie dat je al genoeg hebt meegemaakt, hoop dat je straks zodra jullie beginnen gauw zwanger mag worden!
@ florina ze kwijlt heel erg en kauwt op alles. En dan dat haar billetjes open liggen door elke 15 minuten haar luier vol te douwen. Wat ik nu in een week gebruik, gebruik ik normaal per maand. Ja ik ben te vruchtbaar, dus eigenlijk altijd wel eerste of tweede ronde (1x) raak. Normaal is de selectie en als het niet goed is dan word je ongesteld en bij mij probeert alles in te nestelen en komt de selectie te laat. Pas na een week of 7 a 8. Ze gaan bloed controleren of de kleine daardoor minder goed innestelt (verdikt). Grote kans dat er niets uit de bloedtest komt. Verder onderzoek ga ik niet doen. Dan zou ik in ivf traject komen als het een erfelijk iets is, dat is het me niet waard. Ik heb 2 gezonde kinderen. Ik wil heel graag een derde maar ik ga dat traject niet door.
Ahh zielig ja meijtje. Hier is (was? We hoeven nkg maar 4 kiezen) het ook altijd raak bij tandjes. Zo zielig dan de billetjes kapot. Lastig dat het zo in elkaar zit. Kan me voorstellen dat je geen ivf wilt met al 2 gezonde kinderen. Wij hebben ook al afgesproken dat als een tweede niet gaat lukken we geen traject in willen. Hebben jullie nog tips tegen droge plekjes? Dl blijft hele droge plekjes op haar huid worden. Lichte vorm van eczeem. Gebruik nu crème van zarqa maar plekjes blijven (niet hele huid maar echt kleine plekjes) dus als jullie nog tips hebben .
Hoi meiden! Hier even stil geweest van mijn kant. Zondag heb ik flinke pijn in mijn buik gekregen na werk. Hierop maandag een echo gehad. Deze was niet zo best. Er was intern een vruchtzakje te zien van ongeveer 5,5 week. Ik had al verder moeten zijn. Gezien mijn positieve test. Er was ook wat naast de vruchtzak te zien, maar niet heel duidelijk. Leek volgens de vk op stolsels. Ik zou binnen enkele dagen waarschijnlijk een miskraam gaan krijgen. Daarna extern nog gekeken. Wederom geen vruchtje te zien in het zakje, maar dat andere leek meer op nog een vruchtzakje. Hierna zijn we gaan rekenen. Ik had heel vroeg al een positieve test. Het is mogelijk dat dat komt omdat het er twee zijn/waren. Ik zou dus minder ver kunnen zijn... Op dit moment heb ik nog altijd geen bloed, maar ook geen kwaaltjes. Ik ga er vanuit dat dat het fout is. Dinsdag heb ik een nieuwe afspraak staan, krijg ik weer een echo. Er wordt dan gekeken of er wat is gegroeid. Zo nee, is het een ma en moet ik gaan beslissen hoe het weg gaat, zo ja, ben ik blij.. Maar tot zo ver even mijn verhaal...
Ahh vlindertje, wat naar. Ik duim voor je dat het toch nog goed is. heel veel sterkte de komende dagen!
Vlindertje.. Jee zeg.. Sterkte met de onzekerheid en ik duim voor je. Hou ons op de hoogte als je dat wil..
Jeetje vlindertje heftig... Hier wordt ook voor je geduimd. Sterkte! Meijtje lijkt me ook heftig als de selectie pas na de innesteling is . Je denkt waarschijnlijk toch iedere x een kindje te krijgen. En zielig telkens open billetjes!
Vlindertje dikke knuffel meid, ik weet hoe het is om je suf te rekenen en theoretisch gezien moet het kunnen, maar je gevoel weet het, diep van binnen voel je het... Heel veel succes, ik hoop het, de periode ertussen is slopend. Een week met lood in de schoenen.... Lauren die illusie heb ik al een tijdje niet meer. Op afgelopen keer na (toen wist ik het later) wist ik al vrij snel door mn gevoel of het goed zit of niet.... En eigenlijk elke keer goed. Al was de eerste echo goed, mn gevoel wist het. Elke keer weer. Hoop nog 1x te mogen genieten, deze periode afsluiten <3 met pijn in mn hart