Agh, wat sneu hé! Hopelijk zijn ze gauw door en is ze van die vervelende kiesjes af. Jeetje, heftig zeg! 7 á 8 weken is al redelijk ver natuurlijk. Ook zo rot dat het iets is waar je gewoon totaal geen controle over hebt, maar zeker begrijpelijk (en sterk ook!) dat je dat traject niet in wil in jouw situatie. Wie weet krijg je door het bloedonderzoek toch wat meer duidelijkheid! Ik heb er zelf geen ervaring mee maar een vriendin van mij gebruikte volgens mij Bepanthen voor haar zoontje, maar dat heb je wellicht al geprobeerd? Wat ontzettend rot zeg ! Heel erg veel sterkte in deze onzekere periode. Ik hoop toch op een wonder voor jullie!
Hopelijk hebben jullie allemaal een fijne dag gehad vandaag! Ik ben vandaag jarig lekker taartje gegeten met m'n dochter en mijn zusje, mijn man was aan het werk. Hebben jullie veel kindjes in de familie(s)/vriendengroep? Mijn dochter is het enige kleinkind van mijn schoonouders en van mijn ouders, tijd voor nieuw bloed haha. Mijn (close) vriendinnen hebben nog geen kinderen maar zijn er wel mee bezig.
Gefeliciteerd Florina! Hier een extra dagje vrij dus heerlijk genoten met mijn meisje. Wel ook uitstrijkje laten maken, wordt dit jaar 30 maar viel gelukkig mee. Onze dochter is het enige kleinkind aan beide kanten, wel is er nog een kindje (4 maanden jonger dan dl) in de familie aan ml kant, familie is hecht dus die zien we regelmatig. Aan mijn kant nog wel een nichtje met kindjes maar die zie ik maar 3x per jaar. Onze vriendenploeg is steeds verder aan het uitbreiden. Mijn beste vriendin heeft een kindje van bijna 9 maanden en andere vrienden hebben een kindje van een maand. Ook nog vrienden met kinderen van 8 en 7 dus die zijn al een stukje ouder maar dol op mijn dochter dus heel leuk om te zien.
Gefeliciteerd florina! Morgen komt mijn man thuis weer voor het eerst op de app net sinds 2,5 week. Dus mijn dag was leuk. Met mn meisjes naar de markt, gespeeld, huis schoongemaakt, boodschappen gedaan. Heel huiselijk haha. Vrienden, niet zoveel met vrienden, een paar. Mijn broer heeft 2 Kids maar die zijn al een stuk ouder. Mn broertje verwacht nu zn eerste. Dus er komen er steeds meer bij. Komt echt vanzelf. Het is besmettelijk. Maar ik merk wel als mensen geen kinderen hebben dat het contact minder wordt. Ik ben vaak alleen met kinderen door het werk van mn man en ik kan ze niet zomaar ergens "stallen".
Aan mijn (hechte) vriendinnenclubje ben ik de eerste met een kindje en ik denk dat dat voorlopig nog wel zo blijft. In de totale vriendengroep zijn er nog 3 stellen met kinderen, maar die zien we veel minder. De vriendengroep van mijn vriend heeft op 2-3 stellen na iedereen kind(eren) of in verwachting. Voor mijn schoonouders was onze boy tweede kleinkind, eerste kleinzoon (inmiddels nog een kleinzoon, dus 3 kleinkinderen). Maar onze vent is de toekomstige stamhouder, de enige die de naam kan doorgeven . Voor mijn ouders is het het eerste kleinkind en mijn moeder maakt allemaal toespelingen op dat het tijd wordt voor een tweede. Maar mijn antwoord is standaard 'oh nee, echt nog niet aan toe. Ik wil eerst weten waar ik aan toe ben met werk.' En dat vindt ze wel logisch Mijn vriendinnen vroegen ook van de week of we de kinderen niet wat dichter op elkaar zouden willen en of het niet eens tijd was om er mee bezig te gaan. Dus toen zei ik dat ook, dat mijn lijf net pas hersteld is van de BI en ik iets meer zekerheid qua werk wil.. Ze moesten eens weten
Dat ken ik wel, van mijn vriendinnen heb ik dus alleen een kind. Dus met koningsdag vroegen ze of ik mee ging lunchen, prima, maar dan moet de kleine man wel mee. Nou, hij vond het geweldig. Zat als een prins aan tafel met allemaal vrouwen om hem heen, haha. Maar merk wel dat ze dingen niet altijd snappen. Waar ik eerder gerust door ging tot 4 uur, ga ik nu rond een uurtje of 1 naar huis.. want om 7u roept er iemand mama, mama! Dat soort dingen snappen ze niet en nog wel meer.. Maar dat komt allemaal wel als ze zelf moeder zijn
Hier is onze zoon ook het enige kleinkind voor beide kanten. De tweede zal waarschijnlijk ook als eerste bij ons komen. Onze beide zijn er echt nog lang niet aan toe. Wel jammer, had me zo leuk geleken, neefjes en nichtjes. Gelukkig is in onze vriendengroep en alle groepen er om heen zo ongeveer iedereen al papa en mama, dus vriendjes genoeg. Fijn dat hij weer thuis komt Meijtje!
Vlindertje ik hoop zo dat je a.s. dinsdag alsnog een goede echo krijg! ik weet uit ervaring hoe je je voelt. In augustus 2013 was ik zwanger van een tweeling, 1 van de vruchtjes kwam spontaan vlak na mijn positieve test dus ik kreeg een inwendige echo toen zagen ze dat er nog een vruchtje zat maar nog geen hartslag (was met 5.1 weken dacht ik) ergens voelde het al niet goed maar toch probeerde ik positief te blijven. ik ging 2 weken op vakantie en na de vakantie had ik weer een echo, in die 2 weken voelde ik mij niet anders dan normaal en had ik mezelf voorbereid dat het geen goede echo zou zijn en mijn gevoel klopte, het vruchtje was niet veel meer gegroeid en er was nooit een hartslag geweest..ik heb toen voor vaginale pillen gekozen om zo de miskraam op te wekken omdat het vruchtje niet uit zichzelf kwam. Mijn ervaring hierin is dat je op je gevoel moet vertrouwen want dat is meestal goed.
Mijn dochter en zoontje zijn de eerste kleinkinderen van mijn ouders. Mijn broertje is 26 en heeft wel een vaste relatie maar zie hun voorlopig nog geen kindjes krijgen. Mijn schoonouders hadden al 2 kleinkinderen een meisje en een jongen..qua vriendinnen, 1 heeft een zoontje van een paar maanden ouder dan mijn zoontje en een andere vriendin heeft 2 dochters (tweeling) precies een maand jonger dan mijn zoontje. Mijn dochter is 7 en ik was 23 toen ik haar kreeg dus de eerste van mijn vriendinnen.
Dankjewel!! Gelukkig viel het uitstrijkje mee Hoe lang duurt het tot je daar iets over hoort? Wat leuk dat je dochter toch een nichtje/neefje heeft die ze regelmatig ziet, en sowieso kindjes in haar omgeving. Hier is dat helaas wat minder, maar ach, alle aandacht (voorlopig nog wel) voor mijn dochter haha. Dankjewel! Wat doet jouw man precies? Fijn dat hij weer thuis komt! Leuk hoor Spannend voor je broertje. En dat is inderdaad zo ja, het is toch een vorm van herkenning. Vind het wel leuk dat mijn kinderloze vriendinnen echt dol zijn op mijn dochter en zij op hun Toch wel bijzonder, zo'n stamhouder En alleen jongetjes dus, leuk! Dat zal dan dus nog een hele verrassing worden als het straks raak is bij jullie! Extra leuk! Toch wel bijzonder, zo'n stamhouder En alleen jongetjes dus, leuk! Dat zal dan dus nog een hele verrassing worden als het straks raak is bij jullie! Dat lijkt mij ook zo leuk! Zie het hier voorlopig niet gebeuren, mijn man en ik zijn de oudste aan beide kanten en zowel zijn broertje mijn zusje studeren nog dus dat duurt waarschijnlijk nog wel een paar jaartjes. Jeetje, dat is ook niet niks Wat naar om mee te moeten maken! Ik was ook 23 toen mijn dochter geboren werd, dus zal denk ik ook wel zo'n "gat" hebben qua jaren met mijn omgeving. Lijkt me trouwens wel echt een ontzettend leuke leeftijd, echt een dametje! Gaat het goed tussen broer en zus? Vindt ze het leuk om jou te helpen?
Ik baal echt ontzettend, onze harde schijf is kapot waardoor ik nu niet bij alle foto's van m'n dochter kan Heb een nieuwe besteld en die komt zo binnen dus hopelijk valt er nog wat te redden.. Zo waardevol die foto's! Heb gelukkig wel het een en ander op een oude laptop staan maar ook veel nog niet overgezet wat ik juist wilde doen.
Ahh balen florina. Hopelijk is er nog iets te redden. Binnen 6 weken krijg je een brief thuis anders zelf even de dokter bellen. Weet dat het geen garantie is maar heb geen klachten dus ga er eigenlijk ook vanuit dat er niks aan de hand is. Voor mij in ieder geval geen reden om nog even te wachten. Helaas is mijn broertje nog vrijgezel (wordt dit jaar 25) en woont nog thuis. Mijn schoonzusje heeft dit jaar een huis gekocht met haar vriend maar vermoed dat het nog wel enkele jaren zal duren bij hen. Al zijn ze allebei dol op onze dochter en andersom. Dl zegt steeds dat zr met oom gaat trouwen
Oké. Kan best zijn dat de brief eerder is hoor maar dr doktersassistente zei dat wanneer ik binnen 6 weken niks gehoord had ik zelf even moest bellen omdat soms brieven kwijt raken met de post. Was wel blij dat ik een oudere vrouw had. Ook nog een die ik niet ken. Zat namelijk ook een assistente van mijn leeftijd en die ik ook ken (woon in een dorp) dus dat had ik niet zo prettig gevonden...
Nee idd niet een charmante bedoening zo'n eendebek, ondanks dat ik al een x bevallen ben blijft t naar/pijnlijk zo'n ding. Florina nog gefeliciteerd! Hopelijk heb je alle foto's nog! Wij hebben het een x gehad met de laptop en net te laat met foto's overzetten van de vakantie :s. Maar gelukkig nog nooit foto's van de kleine man verloren. Hier wel veel kinderen in de leeftijd van mijn zoontje,Bin 2014 zijn er 9 kindjes geboren van zussen/vriendinnen. Erg veel vriendjes dus! Erg leuk!! Nu beginnen nog enkele vrienden van ons en sommige zijn nu aan ronde 2 begonnen ! Ook heb ik vriendinnen die het idd niet helemaal begrijpen, met een middagje cocktails drinken (waar je dus misschien of bijna aangeschoten bij thuis komt) kan ik m'n zoontje toch zo meenemen? En dan zeker beschonken op de fiets met hem terug, dacht het dus niet! Of dat je niet ieder weekend oppas wil regelen, blijkt ook wel vreemd te zijn (ik ga niet bij iedere verjaardag oppas regelen, dan komt 1 van ons 2 maar een x niet).
Lies 2012 ik heb exact dezelfde excuusjes haha! Ook volledig hersteld willen zijn van de bi en zekerheid met werk.
Hiephoi, hier weer een mijlpaal in zwanger worden land bereikt. Vorige maand werd ik 5 dagen na eisprong ongesteld, morgen is het al dag 8 (als ik uitga van de laatste dag waarop ik de eisprong gok) en nog niets te bekennen. Hopelijk was dit dan eenmalig zo extreem kort en gaat het nu gewoon oplopen naar minimaal 10 dagen 😄🎉.
Haha wat is dat toch erg he.. dat mensen er zo mee bezig zijn . @kris81: oh, dat is beter zeg! Inderdaad naar 10+ dagen.