voorjaar/zomer 2016 voor een 2e

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door koekenpan, 1 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Hier uitslagen van onderzoek eergisteren gekregen en niets.... Dus er kunnen geen medicijnen gegeven worden om de kans op een plakker groter te maken....
    Deze maand met ei is man op oefening, dus juli of augustus er weer voor. Ik twijfel, want augustus/september gaan we op vakantie en wat als ik in juli zwanger word en het gaat weer mis? Dan zit ik daar met de ellende. Keuzes, toch even over nadenken wat ik/we willen.

2. MamaLe

MamaLe Fanatiek lid

28 mrt 2015
    1.998
    221
    63
    Ahh meijtje, wat lastig dat er niks gevonden is. Waar waren ze dan naar op zoek?
    Kan me voorstellen dat je dan nog iets langer zou willen wachten om het verdriet niet in de zomer/vakantie te hebben.
    Ik kwam er van de week achter dat ml komende week paar avonddiensten heeft, natuurlijk precies wanneer ik mijn ei verwacht te hebben. Ga dan toch maar op hem wachten tot ie thuis is (meestal slaap ik al ;)).
    Verder wordt ml dinsdag 30 dus feest :). Alleen nog dat kado...

3. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Ze hebben gezocht naar afwijkingen in het bloed die het bloed kunnen verdikken, schildklier, vit b12 tekort.

4. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Wat frustrerend Meijtje. Fijn dat er niks is maar ergens had het denk ik ook wel iets simpels mogen zijn dat eenvoudig op te lossen was denk ik? Kan me voorstellen dat je wilt wachten, zou ik misschien ook wel gedaan hebben met het oog op vakantie.

Hier ondertussen nu toch echt op het wachtbankje want net zoals de vorige keer heb ik ondertussen al twee keer een knallende ovulatietest gehad in 1 cyclus. En ik heb ook het gevoel dat ie nu weeeer niet gesprongen is. Vandaag is het cd 28, had knallers op cd 17 en 24.

5. VerkadeKoekje

VerkadeKoekje Nieuw lid

30 mei 2016
    2
    0
    0
    Ik had 5 juni ongesteld moeten worden. Maar ben ik nog steeds niet. Zwangerschapstest is steeds negatief. Denk dat mijn cyclus nog niet de oude is. Mede Door de borstvoeding denk ik. Hopelijk snel ongesteld (of zwanger natuurlijk) dan kunnen we verder!

6. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Ah frustrerend is dat he!

7. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Hier lekker weekje weggeweest wel onveilig Gedaan, week voor mn eisprong dus zal wel los lopen haha.
    Volgende maand slaan we nog over en de maand daarna gaan we ervoor. Heb een cyclus van 5 weken standaard soms wat langer, dus we hebben altijd een weekje speling <3

@verkadekoekje balen zeg hopelijk snel duidelijkheid. Geeft toch steeds onzekerheid als er geen ongi te bekennen is en je niet zwanger bent.

Kris hoe is het bij jou?

8. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Ongesteld &#128545;.

Ik heb nu drie rondes achter de rug:

Ronde 1: 29 dagen, eisprong op dag 25
    Ronde 2: 39 dagen, eisprong op dag 34, hij sprong niet met de knaller van dag 24.
    Ronde 3: 30 dagen, eisprong op dag 25, hij sprong niet met de knaller van dag 17.

Dus ik heb nu een lf van 4, 5 en 5 dagen.

Dus ik ben bang dat we terug mogen naar de kliniek &#128530;.

9. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Dat denk ik ook, minimaal is 8 dagen geloof ik... Met 4 a 5 dagen red je het niet... Kun je gelijk terecht of moet je het hele traject door?

We twijfelen echt wel deze ronde pakken of niet, maart kindje is ook heel leuk. Wel druk... Ik mn man en dochtertje zijn al jarig dan. Mei en later lekker richting de zomer <3 keuzes

10. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Ik weet het niet, ik bel wel even en zien hoe het dit keer werkt. Vermoed gewoon weer via ha. Hopelijk door te bellen wel de wachtlijst omzeilen haha.

Ja vanaf nu komt wel de mooie verlofperiode er aan he ;).

11. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Kris zeker, verlof in de zomer is heerlijk, aan de andere kant nu zwanger en blijvend is wel nog kans op zomervakantie 2017 lekker met 3 moppies op vakantie <3 heeft ook wat moois

12. MamaLe

MamaLe Fanatiek lid

28 mrt 2015
    1.998
    221
    63
    Spannend hoor allemaal. Hier op het wachtbankje. Vrijdagavond buikpijn dus denk dat in die nacht mijn ei is gesprongen. Vrijdagavond nog wel gezellig gemaakt dus duim ervoor. Maandag gaan we op vakantie heerlijk weekje naar Duitsland genieten met z'n 3 en. En daarna nog 2 weken vrij om lekker dagjes weg te gaan en in en km huis wat dingen op te pakken.

13. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    Kris, een lf van 4,5 dagen is idd kort zeg. Ik heb ff gezocht op luteale fase en ik kwam tegen dat tarwekiemolie of etos zwanger worden ook je luteale fase verlengd. (Weet niet of het zo is hoor, maar dacht misschien heb je er iets aan)
    Je zult zelf ook wel gezocht hebben ;)

Toen ik met zwangerschapsverlof was, had ik verlof rond de kerst. Vond ik ook een fijne tijd om verlof te hebben. Al lijkt me lente/zomer ook heerlijk haha!

Nu zit ik op het wachtbankje, heb wel wat kwaaltjes maar ook een witte test gehad gisteren, wellicht testte ik te vroeg. Ik test zaterdag weer mits ik nog niet ongesteld ben. Ik vind het wel erg spannend hoor!

MamaLe, Lekker een paar dagen naar Duitsland, fijne vakantie alvast!

14. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Haha, zo heeft alles weer wat he Meijtje.

Veel plezier op vakantie Mamale!

Ik heb gebeld met de kliniek, heb inderdaad weer verwijzing nodig van ha. Daar maandag naar toe. Hopelijk duurt het niet te lang voor we de oproep krijgen.

15. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Kris hopelijk verwijst de ha gelijk door en gaat die niet eerst zelf lopen 'dokteren' of een tijd eraan hangen. 'kom over x maanden maar terug'.

Nog 2 weken en dan ongi, nog 2x en dan nieuwe poging <3

16. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Kris al wat gehoord van de huisarts?

17. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Yes! Stond met twee minuten weer buiten, dus je wilt een doorverwijzing? Ja graag. Ik zie dat je al eerder met hetzelfde er bent geweest? Klopt. Nou, maken we even rond. Als er nog iets is dat ik voor je kan doen, dan hoor ik het graag.

Ze belden vanmiddag al, er waren gaatjes morgen. Helaas is mij dat nu te kort dag, heb afspraken op het werk en man zit in het buitenland. Dus nu helaas pas in augustus.

Kaatje, nog getest? Ik ben niet zo van die zelfhelp middeltjes, hoorde er ook over dat je hele cyclus van slag kon raken, heb er idd toen wel eens naar gekeken.

18. MamaLe

MamaLe Fanatiek lid

28 mrt 2015
    1.998
    221
    63
    Wat fijn dat je wel direct doorgestuurd ben kris! Je kan altijd zo'n dokter treffen die het nog even wilt aankijken.
    Ik begin het nu wel spannend te vinden, zit ook te twijfelen om net iets eerder te testen (vrijdag moet ik ongesteld worden) terwijl ik altijd niet kon snappen als je eerder dan nod zou testen ;).

19. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Kris beter zeg! Echt relax!
    Halverwege augustus is ook al snel, en wat niet lukt, lukt niet. Al blij dat je niet eerst moet wachten voor de verwijzing.

MamaLe wanneer kun je testen?

20. MamaLe

MamaLe Fanatiek lid

28 mrt 2015
    1.998
    221
    63
    Zou vrijdag ongesteld moeten worden dus zou dus zeggen vrijdag al lees ik overal dat de kruidvat testen (die van 2 voor €5) wel gevoelig zijn en dat je dus eerder zou kunnen testen? Maar vind het ook wrl weer heel spannend. Eens zien of ik het tegen kan houden tot vrijdagochtend ;). Hebben jullie al wel eens eerder dan de dag van je verwachte menstruatie getest?

Deel Deze Pagina