Hoi, zou ik mee mogen schrijven? Na lang twijfelen sinds maandag gestopt met de pil. Onze eerste zoon is nu 20 maanden oud en we gaan voorzichtig voor een 2e. 3 augustus moet ik wel nog een verstandskies laten verwijderen dus komende weken zijn we nog wat voorzichtig maar eigenlijk is een zwangerschap van harte welkom. We hebben lang getwijfeld omdat we nog steeds gebroken nachten hebben maar we willen ook weer niet een te groot leeftijdsverschil. Moeilijke keuzes hihi maar gevoel overwint
Welkom Sabagirl! Haha MamaLe, ik testte altijd al voor nod, startte al op 10 dpo met de utro 😂. Knap dat je zo lang volhoudt dus! Ja, augustus valt ook wel mee idd maar wel waarschijnlijk weer twee rondes voor niks dan. Ze belden vandaag alweer voor een gaatje morgen 🙈🙈.
Welkom sabagirl! Haha kris, erg hé. Ik zou het liefst nu al een test doen maar aan de andere kant heb ik mijn beste vriendin voor gek verklaard dat ze steeds voor nod teste... Vorige keer was de eerste keer raak dus toen nog niet zo mee bezig. Zelfs pas een test gekocht op nod omdat ik de hele dag nog geen enkel teken van een komende ongesteldheid had. Nu ben ik er veel meer mee bezig merk ik. Ga in ieder geval vrijdag ochtend direct een test doen mits ik natuurlijk niet ongesteld ben (vorige maand nl direct bij opstaan). Hopelijk dus een mooi souvenir mee naar huis en anders dan kan ik toch nog een paar lekkere drankjes drinken dit weekend Ow fijn. Maar je kan het maar achter de rug hebben!
Haha zo is het ook, ben heel benieuwd! In een keer raak ook wel bijzonder hoor . Zou fijn zijn als het nu weer zo snel lukt 😄.
Zal het laten weten! Ja zeker bijzonder. Hoop dat het deze keer weer zo is maar ga er maar niet vanuit. Kan alleen maar tegen vallen.
Pff even in shock. Vanacht zo gedroomd dat ik zwanger was en net toch maar een testje gedaan. Er staat gewoon een tweede streepje. Geen eens een tuur streepje. Ook geen knaller maar die had ik ook niet verwacht. Lig hier nu met een hartslag van 200 naast mijn man die nog slaapt en nergens wat vanaf weet... Zo maar eens wakker maken.
Thanks! Haha inmiddels niet meer zo in shock maar wel vreemd dat er weer een leven aan het groeien is. Ml was ook in shock . Die heb ik zodra die goed en wel uit bed was de test onder zijn neus geduwd en gezegd, toch maar de test gedaan. Hij keek erna en vroeg, wat betekent dat? . Toch apart dat het weer direct raak is. Vind het ook heel spannend. Hoop dat het goed blijft gaan. Morgen nkg een test voor de zekerheid maar gok dat het volgende week de vk bellen wordt.
Tja ene kant is het apart, andere kant scheelt het je wel maanden onzekerheid en proberen. Het heeft ook wel weer wat hoe was de test vandaag mamale?
Haha ja dat zeker! Maar had niet verwacht dat het nu weer zo snel zou gaan. Mede omdat ik de vorige keer al 6 maanden gestopt was met de pil voor we er voor gingen en nu pas een maand (afgelopen maand nog niet ervoor gegaan). Test was vanmorgen nog duidelijker. Na een halve minuut verscheen er zelfs al een streep . We zijn er super blij mee maar ook wel het gevoel dat we nog niet zo hard durven te juichen tot we de echo hebben. Dinsdag eens de vk bellen en opgeven voor moeders voor moeders. Vorige keer niet meegedaan omdat ze bij ons in het dorp niet ophalen en wegbrengen teveel gedoe zou zijn (volgens de consulente). Nu werk ik echter in de buurt dus zou wegbrengen geen probleem meer zijn.
Zo super spannend MamaLe, voorzichtig maar welgemeend gefeliciteerd! Zo snel raak, hopelijk een plakkertje <3 Hier spotting dus ik zal donderdag ongeveer ongesteld worden. Nog 1 ronde en dan voor t echie
Thanks meijtje! Ik hoop het ook. Je hoort zovaak dat het toch mis gaat. Maar tot nu toe niks te zien en nergens last van (behalve dat ik nu toch wel wat meer moe begin te worden merk ik ) Hopelijk is het bij jullie dan straks ook zo snel raak en blijft het goed gaan!
Kris, fijn dat je meteen bent doorgestuurd! Augustus is best al snel! Ik heb al 3x getest, helaas telkens een witte test.. Ik zit vandaag op dag 50! Vind het echt zoooo raar! Afgelopen donderdag 2 weken geleden had ik 1x met afvegen een beetje afscheiding met een beetje roze/rood daarna niet meer. Ik dacht eerst ooooh misschien is het wel een innestelingsbloeding.. Wel veel afscheiding gehad (veel meer dan normaal).. Maar goed afgelopen dinsdag voor het laatst getest. Hopelijk breekt m'n menstruatie snel door en kan ik door naar de volgende ronde.. Of dat ieniemienie beetje was mijn menstruatie? Maar zo weinig heb ik nog nooit gehad dus daar geloof ik niet echt in.. MamaLe, gefeliciteerd met je zwangerschap!! Super! Sabagirl, welkom!
Kaatje kan ook de eisprong geweest zijn... Geen bloed, geeft moed. Hopelijk heb je snel duidelijkheid. Hier vroeg ongesteld. Had het komende donderdag pas verwacht. Dus nu ietsje eerder dus geen 35 dagen, maar 30. Wijkt wel van mn cyclus... Nu weer afwachten wat komende maand gaat doen.
Hm. Vreemd zeg Kaatje! Hopelijk idd snel ongesteld, dit is ook niks zo... Dit is de laatste ronde wachten Meijtje? Fijn hoor! Idd. Augustus is best snel. Suf hoor, ik wachtte steeds met melden bij de huisarts omdat ik ook niet te snel wilde gaan en hoopte dat het alsnog normaal ging doen. Nu ben ik doorverwezen en pas in augustus aan de beurt, met als gevolg dat ik het gevoel heb dat ik nu vijf maand heb zitten verprutsen want ik pak nog twee cycli mee totdat ik aan de beurt ben. Het is ook nooit goed 😂😂.
Kris als we alles van tevoren wisten dan zijn we samen in augustus voor die tijd doen we toch ook niets. En misschien als mn eisprong slecht valt dat we het over de vakantie heen tillen en dat het pas september wordt. En dan moet het nog maar eens raak zijn (tot op heden steeds ronde 1, 1x ronde 2.... Maar ook dat houdt een keer op lijkt mij)
Ja precies, wachten is gewoon stom. Dan maar in augustus raak! Hopelijk dan ook meteen, hoewel de vorige keer geloof ik ook nog wel een ronde of 5 duurde voordat het met gebruik van utrogestan wel raak was. Zou mooi zijn als het gewoon meteen raak en fijn blijft zitten!