Hoop dat het straks voor jullie ook snel raak is meijtje en kris! Hier weinig kwaaltjes nog alleen wat meer moe en soms wat misselijk als ik te lang wacht met wat te eten. Heb 25 juli mijn eerste echo. Onze ouders hebben we het gisteren verteld die vonden het helemaal super, fijn om het te kunnen delen.
Hee meiden, ik heb eindelijk duidelijkheid! Niet waar ik stiekem toch nog ergens op had gehoopt, helaas ongesteld geworden. Op naar de volgende ronde!
Kaatje balen zeg! Hopelijk volgende ronde, eigenlijk moeten ze wat uitvinden die gelijk zegt nu eitje, en na het knuffelen zegt bevrucht of niet bevrucht. Scheelt echt op het martelbankje... Zou toch ideaal zijn. MamaLe spannend, nog geen maandje wachten, snel alweer. Lijkt zo ver maar is zo een maand verder
Gefeliciteerd mamaLe!! Hier weer richting vruchtbare dagen aan t gaan. Kijken of ik komende dagen manlief kan verleiden..
Hoi dames, Zou ik ook mogen mee kletsen? September 2015 ben ik bevallen van mijn prachtige zoontje, maar al heel snel kriebelde het weer. Ik ben rustig aan gaan minderen met de borstvoeding, omdat mijn cyclus niet op gang kwam. Afgelopen week laatste voeding afgebouwd en ik was donderdag al ongesteld! Dus we mogen weer gaan 'oefenen'. Bij mijn zoontje was ik binnen 3 maanden zwanger (met behulp van ovulatietest, ja, ik vind dat handig!). Hoop dat ik rond september/oktober weer zwanger ben. Zou een mooie verlofperiode zijn in de zomer van 2017
Hoi dames, Mag ik hier ook meekletsen!? 😊 Wij zijn nu ook bezig voor onze tweede (onze zoon is van eind augustus 2015). Zijn nu in ronde 3. Het liefst willen we niet zo'n groot leeftijdsverschil, daarom alweer vrij snel begonnen. Bij onze zoon duurde het 2 jaar Door een cyste voor mijn eileider. Pas na operatie daaraan ging het soepel. 😉 Direct zwanger wat resulteerde in een MA en daarna ook weer vrij vlot zwanger... Hopelijk mogen we snel allemaal zwanger zijn.
Welkom allebei! Hopelijk ook snel raak bij jullie . Hier ondertussen ronde 4. Ik heb last van twijfelende, niet springende eitjes. En als ze dan wel gaan na 2, soms 3x een knallende ovulatietest in 1 cyclus, dan word ik een paar dagen later ongesteld. Morgen is 6 dpo, een nieuw record, als ik niet ongesteld word 😏.
Ha nieuwe dames welkom! Gezellig! Hier voor nummer 3 maar ik wil rond dezelfde periode een druktemaker erbij hihi. Nu nog in de wachtstand , na alle missers eerst wat afgevallen. Ik hink nog op 2 benen.... Eerst vakantie daarna proberen (is in augustus) zodat mini niet een dag voor de vakantie er uitgehaald wordt of mis gaat in de vakantie, beide variaties al gehad. Leuk vind ik vanaf geboorte in mei, dus even kijken, komt tijd komt raad...
We hebben deze maand voor t eerst een goede timing gehad...Dus nu 2 weken wachten!!! Welkom patjuh en hey MRCD!!! Bekende naam haha. Leuk dat je ook meekletst!!
Gewoon doen wat goed voelt Meijtje, kan me ook wel voorstellen dat je liever even geen risico's neemt met vakantie. Spannend Koekenpan! Hier vooruitgang. Pas na 6 dagen ongesteld, joehoe... 😡
Hier oepsje gehad met condoom en ruige.... Nou jullie wel. Was nog in de wachtstand dus ik denk dat er niet zo heel.veel aan de hand is. Weet ook helemaal niet wanneer en of het eitje al gesprongen is. We wachten af en.als het niet zo iets dan gaan we nog een maand voorzichtiger met condoom doen.
hier gaat t goed. Gister mn moeders verjaardag gevierd. Lekker met zn allen pannenkoeken eten. Mn zoontje zat heerlijk te smikkelen 😀 Ben nu 4 of 5 dagen voor NOD en heb net een heel licht streepje geplast. Kan het niet echt geloven dus ben nog voorzichtig.
Hi dames, @koekenpan Inderdaad bekende naam, haha! Spannend hoor, ik duim voor je. @kris Wat raar dat je zo snel al ongesteld wordt. Ben je daarvoor al naar de dokter/het ziekenhuis geweest? Ben even wat afwezig geweest. Ik was zwanger, maar dat is dus helaas mis gegaan. Nu op CD6 en nog "gewoon" ongesteld. Hopelijk is dat ook snel over en kunnen we er weer vol goede moed voor gaan.
Ik lees nog wel mee hier. Even spieken hoe het met de andere dames gaat. Koekenpan, wat spannend! Hopelijk gaat dit helemaal goed komen. Hier flink last van kwaaltjes, veel meer dan bij dl, vooral erg misselijk de hele dag door (gelukkig zonder spugen) en moe, moe, moe. Verder volgens mij ook last van lage bloeddruk. Maandag eerste afspraak en echo dus nog een weekje wachten.