Hai meiden! Gefeliciteerd voor alle zwangeren. Ik ben al weer op de helft... Wat gaat dat toch snel! Ik weet sinds gisteren dat we een meisje verwachten. Zo leuk na een jongen Hoop dat jullie mij allemaal snel gaan volgen! Liefs Vlindertje Ps. Ik lees vaak nog wel even mee, maar kom niet aan schrijven toe. Erg moe en redelijk wat pijn rondom de bekkenstreek...
Wat leuk Vlindertje! Wat een rust hier . Wij ondertussen bij kliniek. Cyclus wordt gemonitord deze maand maar er gebeurt iets, want ik heb positieve testen. Uit bloedtest blijkt het ook, alleen zijn de testen veel te licht voor drie dagen over tijd en ben ik gewoon ongesteld geweest. Ik testte alleen omdat ik maar bleef vloeien, anders had ik het nooit geweten. Maandag krijg ik weer een echo en bloedtest. Ik vermoed dat het gewoon niet goed zit, helaas.
Balen kris hier tot op heden 1 goede echo en nu maandag terug of mini gegroeid is Zou dan 8 weken moeten zijn. Spannend
Ahh balen kris, en ook heel spannend. Hopelijk kunnen ze verder genoeg voor je betekenen zodat je snel een echte positieve test hebt. Vlindertje, wat leuk een meisje! En balen van je bekkenpijn, hopelijk wordt het niet erger. Meijtje, spannend, kwam even spieken hoe het met je was. Goed dat je in ieder geval een goede echo hebt gehad, hopelijk maandag weer! Hier maandag een mooie termijnecho gehad met een super bewegelijk kindje. Heb ook het idee dat ik de kleine soms voel bewegen maar durf er nog niet teveel aan toe te geven maar voelt jn ieder geval anders dan mijn darmen . Verder begin ik me weer wat fitter te voelen, ook wel heel fijn. Meijtje en kris, laten jullie even weten volgende week?
MamaLe natuurlijk.. Gisteravond wat bloedverlies gehad geen krampen, vandaag wat helder en wat bruin. Ben blij als het maandag is...
He gets Meijtje, bloedverlies is nooit fijn. Hopelijk is het niks verontrustends en heb je morgen een mooie echo. Gaat alweer snel zeg MamaLe! Leuk dat je het nu al kunt voelen . Hier vrijdag en zaterdag duidelijker testen maar vanmorgen was het weer minder. Ben wel redelijk de draad kwijt nu.
Ben benieuwd wat ze zien op de echo en bloedtest, hoelaat moet je komen? Hopelijk geen bbz... Is wel vaag hoor, hopelijk heb je straks meer duidelijkheid
De test van vanmorgen liep weer heeeel iets op. Zucht. 10.50 zijn we aan de beurt! Heb ook een topic in bij het testen deel van het forum staan, daar kun je de testen ook zien trouwens.
Ahh bah Meijtje, hoe is het nu? Echo al gehad? Kris, wat was de uitkomst van de echo? Wat vreemd dat je testen zo schommelen.
Zit nu te wachten.... Daarna even van het net, moet ik nog boodschappen doen. Probeer tussendoor een berichtje te plaatsen.
Hoe ging het Meijtje? Hier ok wel, hcg daalt, dus dat is een goed teken. Heb ook alweer een eisprong gehad (ik ben een medisch wonder haha), dus op naar de volgende ronde. Dit is alweer nummer 6.
Oké. Wat apart dat je nog wel hcg hebt maar ook je eisprong. Hopelijk gaat het nu wel wat worden. Wat voor behandelingen krijg je nu in de kliniek? Meijtje, hoe was het? Zijn jullie eigenlijk al op vakantie geweest?
Hier is het einde zwangerschap meiden Gisteren middag begon het echt te bloeden en vanmorgen een heel klein frummeltje in een zakje in handen. In mijn ogen volmaakt, zaten armpjes, beentjes, navelstreng, vliesjes over de ogen en een beginnend vormend gezichtje. Wel zwart en niet huidskleur omdat het overleden was. Nu is de achtste misser met bijna 10 weken een feit..... weer Ben er gelaten onder, het was ook te mooi om waar te zijn en dit was de rede waarom ik niet zwanger wilde zijn voor de vakantie. Ergens wist ik het gewoon..... Dus ik zit weer in het zwanger willen worden groepje. Op naar poging nummer 11 Zo zie je maar dat goede echo's (die voor mijn gevoel toch net wat achter liepen qua tijd, maar wel goed in/opliepen) ook niets zegt. Het is nu uitzitten tot het vloeien over is wat ik altijd extreem heb, dan weer verder met de vakantie.... 3e jaar vakantie gran canaria in duigen door een misser. Ik ga nog wel genieten hoor, maar het zal de aankomende 2 weken wel anders worden. met 5 heen met 4 terug.... 8e sterretje die op de regenboog speelt met broertjes en zusjes... Ik mag van de lijst zwanger... nod is onbekend... ondanks 2e goede echo zo balen Dus hier weer terug in het NOD groepje
Ahh nee Meijtje, wat verdrietig. Had het jullie zo gegund. Wat erg dat jullie dit ook weer op vakantie moeten meemaken. Snap dat je er inmiddels gelaten onder bent maar het blijft kl*te. Een hele dikke knuffel en toch nog een fijne vakantie voor zover je er van kan genieten.