Ik ben weer terug van vakantie, gaat goed hoor ondanks alles toch genoten en gelukkig geen complicaties (voor het eerst.) dus laatste week nog kunnen zwemmen met de kinderen. Ik kom zo graag op het eiland en er ligt steeds meer een stukje verleden, goede en slechte zwangerschappen. Hetgene waar ik bang voor was, de reden om niet op vakantie te gaan is gebeurd. Mn hoofd had al ingefluisterd, ga niet zwanger op vakantie, dat gaat mis, doe het daarna, maar m'n hart zegt benut alle eisprongen. Dus nu weer ronde 0 wachten tot m'n ongi doorbreekt.
Wat fijn dat het lichamelijk toch wat mee viel, en idd al helemaal op vakantie. Snap het wel, is ook zo dubbel. Je wilt zo graag. Ga je nog iets anders doen voor de volgende rondes? Bijv. Vitamine b12 oid? Hoor ik ook wel eens iets over bij veel vroege miskramen. Je het niet toevallig ook een progesteron tekort? Hier vandaag de utrogestan opgehaald, dus ik ga vol goede moed ronde 7 in. Zeker na vorige maand, de mislukte innesteling zal ik het maar noemen, die geeft me hoop, mijn lichaam is er wel klaar voor! Dus. Nu gewoon in 1x raak. Hoop ik. 😂🙈😎
Ze gaan nog een keer alles doorlichten. Het was allemaal eerste keer goed maar wie weet... We gaan het zien. Het is tussen de 5 en 12 weken. Kris81 Hoop dat het aankomende ronde een plakkertje is.
Bij mij was het bij zl ook goed, ze konden niet vinden waarom mijn lf zo kort was. Progesteronwaarden waren toen goed, ze gaf toen ook aan dat het zou kunnen dat het wat schommelingen kon vertonen maar een onderzoek daarna kost ook weer tijd en geld, dus kreeg ik voor de zekerheid gewoon de utrogestan. Nu bleek dat mijn progesteronwaarde wel veel te laag was. Lijk me akelig niet te weten wat het nu is.
Wat fijn dat je deze keer in ieder geval geen complicaties hebt gehad en dat je wel nog hebt kunnen genieten van de vakantie. Maar zo naar dat je voorgevoel toch weer uit is gekomen. Hoop voor jullie beide dat het nu (weer) snel raak mag zijn maar dan met een goede afloop! Kris. Fijn dat je met medicatie hebt kunnen beginnen, hoop dat dit al gaat helpen. Hier alles zijn gangetje, sinds een kleine 2 weken erg last van het bekken, niet bekend mee tijdens de eerste zwangerschap dus dit is een zware tegenvaller. In deze 2 weken is de pijn al zo erg toegenomen dat ik zelfs niet echt lekker meer in bed kan liggen. Laatste paar dagen niet meer pijn vrij geweest, in welke houding dan ook. Maandag naar de bekkenfysio, hopelijk kan die wat voor me gaan betekenen. Ik heb van een vriendin al wel een wigkussen en warmtekussen geleend maar ondanks dat wordt het toch steeds erger. Gisteren op controle geweest en kleine doet het super. Mooi hartje mogen horen kloppen en ook voel ik de kleine al met enige regelmaat. Dus gelukkig kam ik daar wel van genieten want de zwangerschap tot nj toe valt me toch wel flink tegen.