Ik die van zwanger en kids. Vlg mij is die van vandaag weer negatief haha, mijn lichaam is duidelijk nog in de war 😂. Pittig hoor, een opleiding naast een gezin. Zou het niet kunnen.
Even bijgelezen. Gisteren na de aanslagen wel een beetje een gevoel van in wat voor wereld laten we dl opgroeien? Maar het remt de wens voor een tweede niet. Vind het wel eng dichtbij komen. Parijs voelde toch nog verder weg. Fijn dat de menstruatie op gang is gekomen, ik heb hetzelfde verhaal als jou alleen ben ik straks weer een jaar aan de gewone pil geweest. Voor de overige spannend hoor. En snap dat het fijner is om eerst je examens achter de rug hebt Starre. Wel knap hoor een studie naast je kindjes. Ik zou er niet aan moeten denken. Slaapt je zoontje dan nog veel? Hier zou ik echt weinig tijd hebben overdag voor een opleiding. Hier zou ik het liefst na deze pil toch al beginnen, begin steeds meer op mijn plek te komen op mijn nieuwe werk en krijg weer energie maar ml heeft nog geen afspraak voor een gesprek over contractverlenging (eigenlijk omzetten naar vast) dus daar toch maar op wachten... Hier is dl al paar weken niet helemal lekker in haar vel. Wordt geregeld s nachts wakker en wilt dan alleen bij ons in bed verder slapen (is nieuw. Eerder sliep ze nooit bij ons, dan ging ze keten) en sneller hangerig en huilerig. 2 dagen terug zat ze ook helemaal verstopt. Ben benieuwd waar het mee te maken heeft. Hoop dat het snel over is. Zelf ook lekker verkouden dus gaat goed hier .
omdat ik dat zo heb afgesproken met mijn vriend. Ik zou nu wel al willen, maar hij wilt nog heel even wachten. Kan ik misschien die tijd gebruiken om nog wat af te vallen.
Ik werk daarnaast niet want dan zou ik helemaal niet weten hoe ik het zou moeten combineren. Met een beetje geluk slaapt mijn zoontje nog 2 a 3 keer per dag in de ochtend en 2 x in de middag. In de ochtend doe ik dan vaak m'n huishouden wanneer hij slaapt of boodschappen en in de middag leer ik dan en om 15:00 uur haal ik m'n dochter van school soms leer ik daarna nog even tot het tijd is om eten klaar te maken en dan is het ook altijd tussen 17:00 uur en 19:45 uur spits tijd..koken, eten, opruimen, kindjes douchen en op bed leggen en dan wanneer ik net even zit komt vaak manlief thuis en dan zet ik zijn eten klaar... hebben jullie het ook altijd zo druk?
Hier gebruik ik sensitest, maar ik twijfel of ze nog wel goed zijn... Heb nog geen eisprong volgens de testen, maar zou volgens de applicatie wel al bij mijn vruchtbare dagen moeten zijn... Ze zijn volgens de houdbaarheidsdatum nog 1 maand houdbaar. Ik heb het anders druk... Staan hier rond 8.00 op, of om 6.00 maar dat is als we werken. We werken allebei onregelmatig. In de ochtend doen we standaard boodschappen en een poging om beneden wat huishoudelijk werk te doen. Tussen 12.00 en 13.00 lunchen we. Hierna beneden weer proberen op te ruimen, kindje bezig houden tot 14.30 ongeveer. Dan doet hij een dutje en hebben wij tijd om boven wat aan de was te doen. Rond 16.30 komt kindje weer uit bed en moet je hem echt vermaken, anders doet hij alles wat niet mag. Tussendoor kookt manlief of ik zelf als hij werkt. Rond 17.30 gaan we eten en daarna is het opruimen, kindje wassen, tandenpoetsen lezen en rond 19.00 gaat hij naar bed. Hierna huiskamer opruimen en nog wat huishoudelijk werk zo nodig. Vanaf 20.00 hebben we "vrij". Nu gaat het vaak net anders en zijn we regelmatig van huis waardoor het opruimen en huishoudelijk werk er bij in schiet. Hier dus altijd een rommeltje in huis. @koekenpan, logisch. Mag ik vragen hoe zwaar je bent en hoeveel je kwijt zou willen? Hier nu 75 kg. Maar zou graag naar de 60 terug willen. Zolang ik nog niet zwanger ben, probeer ik ook wel die richting op te gaan. 3 kg kwijt in de afgelopen maand Hier slaapt kindje niet als ik hem bij ons in bed haal.. Ik kan hem beter in zijn eigen bedje laten
Hier 1.64... scheelt dus niet zoveel. Vooral het geen suiker in de thee en het laten staan van snoep/koek/chips helpt hier goed. Ik heb met mezelf de afspraak dat ik 1 ding mag per dagdeel. Dus bijvoorbeeld 's ochtends bij de koffie 1 koekje (en niet het hele pak) of 's middags 1 paasei (en niet het hele zakje)... Bij chippies gewoon een klein bakje ipv de hele zak... Ik moet zeggen dat ik me er redelijk aan kan houden. Hoewel een moorkop ipv een paasei ook geen goede optie is
Haha, dat gewicht ook . Ik ben ook aan het afvallen, nu bijna 8 kilo er af. Zolang ik niet zwanger ben, ga ik ook gewoon door, wil ook wel graag terug naar 65 (1.71) maar of ik dat red... Onder de 70 vind ik al mooi, dat doel is al in zicht. Wat druk betreft, ja, ook druk. Ik werk drie dagen en mijn man is veel onderweg of in buitenland. Vind de dagen met zl soms intensiever dan lekker een werkdag .
Oh idd...komt wel op t zelfde neer. Na de Pasen (haha al die lekkere eitjes) ga ik wel goed mn best doen. Ik heb t ook druk. Ik werk 24 uur per week onregelmatige diensten en door de weeks ben ik alleen met ons zoontje. We zijn vorige maand verhuisd dus nog een hoop te doen.
Haha dat eeuwige afvallen hé. Hier mag er ook wel weer watvanaf. Ben tijdens het bv geven 12 kg afgevallen (vanaf startgewicht voor zwangerschap) Maar zit nu ook weer op 72-73. Zou graag naar de 68 willen. Ben 1,72. Drukte dat ken ik. Niet wat betreft huishouden (hebben een poets) maar wel met andere dingen. Van maandag t/m donderdag werk ik. Wekker 6 uur, 7 uur in de auto. Rond 4/half 5 naar huis. Dl ophalen en koken (soms haalt ml dl op beetje afhankelijk van zijn dienst). Na het koken nog even spelen en dan gaat dl alweer naar bed. Ben heel blij dat ik het huishouden niet hoef te doen want ben ook nog minimaal 3x per week in de avond weg. 2x repetitie en 1 x sporten. Daarnaast zit ik ook jn het bestuur van de muziekvereniging en heb daarvoor 1x per maand vergadering maar ook iedere week wel wat voor te regelen. Dus vooral druk op sociaal vlak. Fijne pasen alvast allemaal! Gaan jullie nog iets leuks doen?
Met pasen natuurlijk druk een ei zoeken 😂 Zaterdag heb ik een avonddienst Zondag hebben we een verjaardag Maandag komt een deel van mijn schoonfamilie gourmetten bij ons en dinsdag mag ik fijn weer aan het werk.
Ik ga ook voor een paasei 😂😂. Hier ook familie bezoeken en lekker relaxen. Hoop wel dat het weer iets beter gaat worden! Vandaag echt niet tof.
Hoi dames, Ben hier een tijdje geleden ook geweest omdat ik mee wilde kletsen. Hier dus ondertussen in ronde 2 voor een tweede kindje (eerste in nieuwe relatie). Klets ook mee in een ander groepje die dit jaar voor een kindje willen maar daar is iedereen die actief meekletst ondertussen al zwanger Volgens mij ben ik de enige die veel meepraat die het nog niet is! haha. Ik zit op het wachtbankje.. heb ergens volgende week mijn NOD en heb soms het idee wat lichte bandenpijn te hebben dus ben benieuwd. Darmen rommelen ook... maar ben zo onzeker! Starry, ook studerende mama dus! Same here! Je hebt 2 kindjes lees ik? Doe zelf een verkorte opleiding van 1 jaar. Vlindertje: gourmetten! heerlijk is dat! Afvallen: ben opzich nu redelijk op gewicht al mag er best nog wat af (vooral buik ) Ben in mn zwangerschap door medische problemen heel veel aangekomen en bleef toen mn zoontje paar maanden oud was weeeekenlang ongesteld! Bleek lichte vorm van pcos te hebben. Toen flink afgevallen en toen was het zo goed als weg en heb nu best regelmatige cycli. Houden zo hoop ik dan maar
Ja vreselijk al die aanslagen! Ik heb er al een paar keer over gedroomd, zo naar! Wat je al niet in je slaap verwerkt zeg.. Ovulatietesten: Ik heb ooit testen van sensitest gebruikt. Nu gebruik ik geen ovulatietesten. Ik heb toen ik zwanger wilde worden van mijn zoon getemperatuurd, denk dat ik daar de volgende ronde mee ga beginnen (of niet ), vond ik heel handig. Starry, respect zeg, studeren met 2 kinderen! Doe het je niet na! Vorig jaar heb ik een fotografie basisopleiding gedaan, dat vond ik al pittig naast werk en gezin. Vlindertje, lekker gourmetten! Jammie! Wij gaan 1e paasdag brunchen met mijn kant van de familie in een restaurant met paashaas die eieren gaat zoeken met de kids etc. 2e paasdag hebben m'n schoonouders ons uitgenodigd voor een brunch bij hen thuis. Morgen ga ik een dagje shoppen met een vriendin, zo'n zin in! Even tijd voor mezelf
Ha meiden druk hier. 17e ongesteld geworden, nog even wat maandjes ik wachten en dan weer proberen. Afvallen, ja hier ook met 169 en 71 kg... Te zwaar, woog voor mn eerst56 kg, nogal een verschil. Aan de andere kant dit wordt voor het eerst sinds 2011 dat ik langer dan 3 maanden niet zwanger ben geweest. Dat zet ook aardig aan, elke keer een week of 10 zwanger en weer af moeten breken. Dus nu zakt mn gewicht weer langzaam en hoef ik alleen niet zwanger te worden. Verder druk met werk, kinderen flink ziek geweest en nu heeft ze een kuch van mn man overgenomen, dus flink balen, worden weer korte nachten. Beetje jammer. Met pasen doen we weinig. Ze mag eieren schilderen als mamma naar het werk is. Verder niets. Hoop dat ik en de kinderen zich snel een beetje beter voelen. O ja ovulatietesten had ik van sensitest, werkt ook prima. Heb het wel gedaan om te kijken hoelang mn cyclus nu eigenlijk was. En als mn man weg was of we ei gemist hadden haha
Bah... Hier sinds vannacht ziek op de bank. Waarschijnlijk wat verkeerds gegeten. Zoonlief heeft ook alles er uit gegooid vannacht. Verjaardag vandaag gaan we nu maar niet heen. Hopelijk ben ik morgen ver genoeg opgeknapt om te kunnen gourmetten...
Vlindertje81: beterschap voor jou en je zoontje! Hier doen we vandaag ook niets, ja lekker luieren.. dochter is logeren bij m'n schoonmoeder dus we zijn met z'n drieën. Net wel even de 2 boven verdiepingen gestofzuigd en 2 wassen gedraaid. Beneden is het een bende door zoonlief maar dat ruim ik wel op als hij naar bed gaat en dan ook nog even hier stofzuigen en misschien nog wat leren. Morgen komen m'n ouders gezellig lunchen en verder ook niets bijzonders. Gisteren had ik opeens tijdens het vrijen en daarna op het toilet wat roze/rood verlies, vreemd wat ik moet ergens eind volgende week pas ongesteld worden. Vandaag niets gespot ook niet tijdens de vrijpartij vanochtend.
Beterschap vlindertje! Hopelijk snel weer opgeknapt. Hier vandaag al bij schoonzusje en zwager gegourmet. Gezellig ook paaseieren Gezocht (nouja dochter heeft gezocht). Ik hou er echt van om dit soort dagen met familie te zijn. Vanmorgen als gezin ontbeten en morgen gaan we naar mijn ouders. Verder is een goede vriendin vrijdag bevallen. Pff wat een kriebels als ik die fotos zie. Zo schattig en klein weer... Ach nog even. Zat al te denken om ml toch maar eens te vragen om misschien wel eerder te beginnen al zegt verstand toch even zijn gesprek over contract verlenging af te wachten. Verder is ml niet zo van de veranderingen dus denk ook niet dat hij er in mee zal gaan. Nog even vraagje over praten van de kindjes. Wanneer begonnen jullie kindjes (voor diegene die al een jaar zijn geweest) echt met praten? Hier gisteren voor het eerst papa maar nu vertikt ze het weer. Vandaag opeens wel steeds meer woordjes nazeggen. Wil haar echt niet pushen en maak me zeker geen zorgen maar zou het zooo leuk vinden als ze mama gaat zeggen...
Voel me weer wat beter, iig geen koorts meer op dit moment. Straks kijken of het eten een beetje lukt. Mijn zoontje doet een beetje praten, maar vooral als het hem uit komt. Die, papa, mama, poes, gic(magic), diej(ody), etuh, hap. Hij is nu net iets meer dan 15 mnd.