Hier nu 19 maand en kletst me de oren van de kop. Heeft al een vrij grote woordenschat en praat alles na. Ik geloof dat hij vroeg is. Fijn dat je weer wat opgeknapt bent! Hier ondertussen al twee dagen knallende ovutestjes .
Hebben jullie allemaal leuke paasdagen gehad? Ik ben op dit moment vol in de voorbereidingen voor het verjaardagsfeestje van de oudste dit weekend! Hoop dat hij een hele leuke dag gaat krijgen. @vlindertje Ja hij praat wel maar echt nog geen hele zinnen. Vooral dierengeluiden zijn op dit moment favoriet
Kris, gezellig op het wachtbankje... Knus zo samen, of zijn er nog meer? 😍 Hier de paasdagen veel op de bank door gebracht. Gisteren naar de tandarts geweest. Vandaag nog een dagje bijkomen en dan morgen hoop ik weer fatsoenlijk te werken. Het weekend ben ik weer vrij, dan kan ik weer uitrusten. Ik ben moe op het moment. Slaap wisselend, meer slecht dan goed. Heb een soort steken links in mijn zij en mijn temperatuur blijft al een paar dagen netjes boven de 37. Nog anderhalve week wachten...
Mijn mini is nu een jaar en bijna een maand. Eerste woord. Eten, tweede lekker. Daarna mamma pappa. Ze kan ena (elena) poef (poes) eentje (speentje). Dinne is drinken. Die, nee, ja, uh, hebbu (hebben). Dat is het wel denk ik. Hier net ene virus voorbij, huist er de volgende... Er komt dit jaar geen eind aan. Verder rustig, nu een kilo kwijt, nog uhm teveel te gaan haha 😂. Wachtbankje sowieso nog 3 maanden dus dat is een lange zit haha. Spannend meiden!
Haha, het eerste woord was hier: koekie. Eh, mama? Nee. Koekie. 😂 Hoe ging het Vlindertje? Je eerste tandartsbehandeling? Hier een twijfelei haha, had er wat moeite mee. Ik verwacht niet dat het raak is, timing was verkeerd 😉.
Kris, het eerste woord hier was eten.... Zucht 😂 Ging redelijk bij de tandarts. Wel aardig opgeknapt. Nu over 8 weken vervolg 😕 Meijtje, drie maanden klinkt heel lang, toch is het zo voorbij. Hier nu lekker slapen. Morgen voor het eerst weer aan het werk.
Hier ook op het wachtbankje! Gezellig dames! Mijn zoontje is bijna 2,5 en kletst ook al wel aardig, toch loopt hij in spraak iets achter op leeftijdsgenootjes. Ik moet eind deze maand dan ook weer naar het cb voor zijn spraak. Ben benieuwd! Mooi weer he vandaag! Ik heb lekker de schuifpui open! Heerlijk! Annelie, is je oudste morgen jarig? Ik ben nl morgen jarig. Vlindertje, ooh je had je 1e tandartsbehandeling gisteren! Ik heb net ff terug gelezen. Lijkt me wel heftig zeg! Hopelijk geneest het snel!
Vlindertje, Klopt hoor dat het zo voorbij is. De 8e zit ik al 2 maanden na curretage en dan kan ik na 8 mei een afspraak maken. 2 weken later de uitslag en dan kan ik 4 weken later weer testen of de uitslagen hetzelfde zijn. Dan zit je rond eind juni en dat wilde ik ook graag om te beginnen. Jeetje vlindertje over 8 weken weer. Dat is om tegenop te zien... Niet leuk zeg. Voor een goed doel dat wel, maar toch.... Praten mn neefje praatte tot 2,5 niet, allerlei onderzoeken niet aan de hand. Maar toen die eenmaal begon was er geen stoppen aan. Mn broertje kreeg met 4 jaar buisjes. Die liep ook achter in spraak. Hopelijk niets extra's gewoon wat trager... Want tegenwoordig moet alles zo over het lijntje wandelen, om misselijk van te worden. Ieder kind heeft zn eigen tempo en ontwikkeld nu eenmaal het ene sneller dan het ander.
@Kris, helaas wat kort ja Hier gisteren met manlief naar de baronie (winkelcentrum) geweest. Op de heenweg: Ik: kom we gaan naar de kruidvat Manlief: nee, we hebben daar niks nodig Ik: jawel testen Manlief: je hebt er toch 1, en je nod is pas zondag... Ik: nouhouw.... Op de terugweg: Ik: mmmm kruidvat... Manlief: mmmm huis.... Ik: nee we gaan kruidvat in Manlief: Oke, maar dan wel van je zakgeld! Gisteren dus twee testen er bij gehaald. 1 voor vrijdag en 1 voor vandaag... Ehhhh... Vrijdag weer testen... tuurtje vandaag
Hallo allen! Mag ik me hier nog aanmelden? Wij willen in juni/juli voor een tweede gaan! Wat een erg spannende tijd wordt het weer voor iedereen zeg ! Vlindertje81 spannend! Ben benieuwd naar vrijdag!! Hopelijk dan een duidelijke!
Balen Kris! Ook mijn wachtbankperiode is voorbij! Op naar de volgende ronde! @Vlindertje, oeh spannend! Ben ook benieuwd naar de foto van morgen! @Lauren, welkom!
Welkom Lauren! Oh spannend vlindertje volgens mij zien ik in de verte wel een streepje. Hier begonnen met de een na laatste strip... Ml hapte niet toen ik zei dat ik nu ook al kon stoppen... Dus nog 2 maandjes wachten...
Oh het lijkt iddin de verte een streepje !! Jammer MamaLe, misschien na de volgende strip? Als ik hier zo alles weer lees, dan krijg ik ook alweer de kriebels om eerder te beginnen! Maar daar is ml het niet mee eens denk ik, dus maar even geduld hebben.