Welkom anneke, spannende tijd... Ben benieuwd naar je volgende test. Bij positief wel foto! 😘
Welkom anneke en tilleke. Hopelijk is het raak anneke! Hier ook dol op fietsen. Dl roept zelfs nee als we weer in de buurt van huis komen
Echt wel vlindertje, echt zo heerlijk om te genieten van de kleine dingen samen. Vind het ook geweldig om te zien hoe ze steeds iets zelfstandiger worden. Gisteren zat madam opeens zelf haar schoenen uit te doen en haar regenlaarsjes aandoen. Lukte haar ook nog . Kan ook zo genieten van haar zo bezig zien. Verder hadden we dit weekend 3 visjes gekocht, dl helemaal blij. Stond regelmatig bij de bak te kijken drijven ze gisterochtend alle 3 op de zij... Gistermiddag dus terug geweest en 3 nieuwe gekregen. Dese zijn gelukkig nu al een stuk actiever dan die andere waren dus hopelijk gaan deze het langer volhouden...
Wat sneu dat die visjes dan ineens op de zij dreven. Wel fijn dat jullie 3 nieuwe hebben gekregen. Het is inderdaad genieten om te zien hoe die kleintjes steeds meer zelf kunnen. Mijn dochter had gister trek en pakte haar stoeltje om zelf vast eten uit de koelkast te halen. Ik kwam binnen na de was buiten te hebben gehangen en toen zat ze lekker te peuzelen van een koude pannenkoek en een plakje kipfilet haha. Hier heeft mijn lichaam vanochtend helaas besloten dat ik geen nieuwe test hoef te doen Dus op voor de volgende ronde. Nu maar even naar de sportschool om de teleurstelling eruit te sporten.
Welkom Anneke en tilleke! Wat balen Anneke ! Sport t er maar lekker uit, hopelijk volgende ronde wel raak! Heerlijk die ontwikkeling idd! Hier verbaas ik mij telkens weer over wat hij probeert na te zeggen/of zegt. Verder begint hij nu soms echt driftig te worden.
Welkom Anneke en wat balen. Vol goede moed naar de volgende ronde! Moest gisteravond wel lachen, mannen! Vriend en ik hebben het gezellig gehad (ik vind klussen echt een vreselijke benaming, wij hebben gewoon seks ).Dus na de seks zegt hij: zo! Nu ben je zwanger. Tot zo ver, mannen en logica. Gelukkig begon hij daarna wel heel hard te lachen hoor . Van mij hoeft het deze maand nog niet raak te zijn, want wil graag een voorjaarskindje haha. Vanmorgen klein beetje bloed verlies, dus ik hoop dat het door zet en dat ik nu na 36 dagen ongesteld ben geworden en we voor ronde 1 kunnen gaan.
Oh balen Anneke!! Hopelijk de volgende keer raak..! Erg vervelend dagen als je dan net die ontdekking doet Hahaha nou zoiets hadden wij ook ongeveer gisterenavond Lies2012! Wij hebben het gisterenavond gezellig gemaakt en toen zei hij nadien: zo poging 1 om een kindje te maken zit er weer op. Haha daarna hard lachen natuurlijk. Maarja..het is natuurlijk wel zoals die het zegt Vanaf nu tm het weekend als het goed is mijn vruchtbaarste dagen dus hij mag zijn lol op komende dagen!
Balen Anneke, hopelijk is het de volgende ronde raak! Haha, ik vind klussen ook zo'n raar woord, gewoon seks idd. 😃 Ik krijg steeds meer de kriebels om zwanger te worden, het duurt nog eventjes voordat ik stop met de pil, maar het kriebelt enorm.
Ja, dat vind ik ook.. Maargoed.. Ik noem het beestje liever bij zijn naam. Wij hebben seks, we neuken ook wel eens haha . wij gaan voor een tweede kindje Zo heeft mijn zoontje gewoon een piemel en niet een plasser ofzo. maar ach, ieder zijn eigen ding .
Ik ben even een tijdje niet zo actief geweest, want we hebben hier een enorme ziekenboeg. Twee weken geleden allemaal buikgriep, m'n zoontje is ook enorm afgevallen na 5 dagen spugen en diarree. Toen een paar dagen oke en nu weer de griep die ik van m'n werk heb meegenomen. Ik heb voor een patiënt gezorgd met een totaal andere opname indicatie en na een paar dagen kwamen ze erachter dat hij ook nog influenza (dus griep) had. Stond ik daar natuurlijk al een paar dagen zonder de juiste bescherming op die kamer... Bij mij is het nu weer op z'n retour maar zoon en vriend hebben nog koorts tot boven de 39 graden. Gelukkig eet en drinkt m'n zoontje dit keer wel goed, maar het is zo zielig Ik heb vanaf 1 april een paar dagen wat roze/bloederig slijmverlies gehad, dus ik hoopte dat het een voorbode was van mijn eerste ongesteldheid, maar helaas.. Ik wacht het maar rustig af en ga er gewoon vanuit dat het pas echt weer op gang komt als ik volledig met de borstvoeding ben gestopt. Ik reageer zo even op alle berichten, nu eerst alles teruglezen Ik zag al een paar nieuwe dames, gezellig!
Vlindertje, jij bent gewoon al de eerste die zwanger is!! Superleuk! Gefeliciteerd zeg! Fijn dat je je toe nu toe goed voelt. Had je bij de zwangerschap van je zoontje veel klachten? En hoe gaat het nu met je gebit? Mag je wel verder met de behandelingen nu je zwanger bent? Leed, Lies, Tilleke en Anneke welkom! Gezellig dat jullie ook meekletsen! Lies, fijn dat het verwijderen van de spiraal zo meeviel. En idd wel fijn dat het niet je eigen huisarts was waar je ook voor je huis/tuin/keuken-ongelukjes heen moet Jouw eerste kwam dus dwars door de pil heen? Waren jullie toen ook pas kort samen of al wel een tijdje een relatie? Meijtje, ben je al bij de dierenarts geweest? Zo rot als er iets met je dieren is Wat voor beestje hebben jullie? En pittig dat je man 3 weken weg moet. Wat voor werk doet hij? Koekenpan, jouw man werkt dus bij defensie en moet ook al zo veel weg. Ik kan me voorstellen dat jullie dan extra genieten van zo'n weekendje met z'n drieën! En fijn dat hij een nieuwe baan krijgt! Ook binnen defensie of gaat hij totaal iets anders doen? @fietsen: heerlijk. Mijn zoontje begint er ook dol op te worden! We zijn nu sinds een week of 3 met hem aan het fietsen en gaan steeds een groter stukje, hij vindt het fantastisch!
Oh lekkere ziekenboeg @zus9, hopelijk nu iedereen weer aan de beterende hand. Wij waren toen 2,5 jaar samen. Ik heb prikkelbaar darmsyndroom en soms dus flink diarree. De huisarts destijds (andere dan nu) heeft mij verzekerd dat de pil gewoon werkt als je m in neemt. Dat je 10 minuten later diarree hebt maakte volgens hem niets uit. Dus je gaat uit van de expertise van een arts, toch? Ik denk dat het daar ergens is mis gegaan.. maar hadden het gesprek voor een kindje al wel gehad,we wilden over een jaar of 1,5 a 2 eens kijken hoe en wat.. dus we wisten wel dat we het wilden.. en dan iets eerder
Had hierop al gereageerd, maar is niet goed gekeurd wat er stond een woord in wat lijkt op keuken alleen dan met seks te maken . Ik had gereageerd in de trant van: ja, dat vind ik ook een vreselijk woord. Ik noem de dingen graag bij hun naam. Wij hebben seks, soms keuken we zelfs (die andere vorm dus ). En we gaan voor een tweede kindje. Zo heeft mijn zoontje ook een piemel en niet een plasser of welke benamingen er nog meer zijn.. Maargoed.. ieder zijn ding
Hahaha Lies. Wij benoemen hier ook alles gewoon heel duidelijk en direct. Alleen van thuis uit noemde we het altijd plasser en zo zeg ik het eigenlijk nog steeds. Mijn zoontje noemt m mimmi, dus tegenwoordig heet hij ipv plasser mimmi. @zus9 wat naar dat jullie allemaal geveld zijn Door de griep, hopelijk zijn jullie snel weer opgeknapt!!
Bah niks aan zo'n ziekenboeg zus9! Hopelijk zijn ze snel weer beter! Hier zijn we ook erg lang ziek geweest, op een gegeven moment komen de muren echt op je af. Haha keuken (maar dan dat andere woord) mag gewoon niet. Dat wist ik helemaal niet, dat je bepaalde woorden hier niet mag gebruiken. Waarom sex wel en geen keuken?
Sorry meiden was even druk. Tilleke en anneke welkom meiden. Balen van de ziekenboeg zus9 Hier, eergisteren bloedgeprikt bij Draakje, meisje reageerde niet, nierfalen chronisch aan de ene en acuut aan de andere. Medicijnen gehad en infuus mee om vocht toe te dienen. Gisteren echo gehad, ze was wat beter dan de dag daarvoor, inderdaad niets meer te doen... Wachten tot ze de geest zou geven, tijdsbestek konden niet geven, kwaliteit van leven die ze nog had verlengen met vocht en medicijnen. Vanmorgen kwam ik beneden, achteruitgang.... Apathisch, overgeven, liet alles lopen, zocht hoekjes op, zo zwak, zoveel pijn.... Kon het niet meer zien, heb gelijk gebeld en vanmorgen in laten slapen. Ze was zo ziek, zo zielig.... Maar het doet ook heel veel pijn om die beslissing te moeten nemen. Koppie in mn hand al kroelend ingeslapen... Ze spinde toen de pijn weg was en ik kreeg likjes, ze wilde nog zo graag door. 2x moeten spuiten voor ze het opgaf... 5,5 jaar pas, nooit verwacht al afscheid te moeten nemen van haar... Arm poesje. En dan de 3 jarige, mamma waar is draakje, ga je haar nog halen bij de dierendokter? Leg het maar eens uit.
Censuur, censuur 😂. Hier is het miemel haha, en dan ligt ie helemaal in een stuip. Grappig hoe ze hun lichaam ontdekken. Als ik aan het douchen ben kijkt hij me soms ook zo aan van: wat heb jij daar dan? Dat heb ik niet! Pff, ziek zijn, erg vervelend idd!