Hallo ! Ik ben op zoek naar een mooi fietsstoeltje die voorop de fiets te plaatsen is. Het liefst ook met een windschermpje. Groetjes Melanie
Hai, hai, Wij hebben wel een fietsstoeltje inclusief windscherm voor voorop, maar die is nog geen jaar oud en hebben we maar een paar keer gebruikt. Daar wil ik dus graag best nog wat voor terughebben. Dus misschien even verder kijken en anders laat het maar weten dan geef ik je door wat we ervoor willen hebben. Groetjes van Petra
Ik heb er ook een. Het is het model met die witte lettertjes van bobike. Volgens mij heet het italic. Ik heb hem ook met scherm. PB me maar als je interesse hebt. Er zit tevens ook een blok bij om hem aan je stuur te bevestigen.
Ik heb een sitje, af te halen in Alkmaar. Volgens mij heb ik ook het windscherm er nog ergens bij. Dat weet ik eigenlijk wel zeker. Het is een soort kleur groen (echt leuk!) met bijpassend windscherm. Wij hadden een extra setje gekocht om hier op een oude fiets te zetten waar oma op past maar nu met twee kinderen op de fiets durft oma toch niet meer te fietsen.
ook nog een zitje liggen, deze is niet zo mooi en gebruikt. wel met voorzitje. hij is blauw met van die hondjes, ook van bobike met windscherm. 25 euro
Hoi Nikita , Ik had je een pb gestuurd alleen kon ik hem niet meer terug vinden bij verzonden dus hopelijk heb je hem wel ontvangen ! Hoi corry , Ik hou alleen niet zo van blauw haha en ook niet echt van hondjes . Sorry ! Hoi Amaranta , Ik had de foto,s ontvangen ! Als ik de foto,s van Nikita binnen heb ga ik beslissen ! Groetjes melanie