Hoi hoi, Ik heb een boel kleertjes te koop. De meeste neutraal. Maat 50 en 56. Ook 2 grote en 2 kleine flessen van het merk b free (nu born free). Exclusief verzenden. De link naar marktplaats: Marktplaats.nl > Leuk setje te koop - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 56 Voor de rest kijk dan bij bekijk alle advertenties. Ik wil ze graag kwijt. Groetjes Bianca
Setje van Prenatal, Mutsje I look so cute en truitje Name it staan gereserveerd. Rest is er nog. Staan nu ook rompers bij en een boxpakje. Over een poosje komt er nog meer leuk vooral meidenspul.
Er is weer wat weg en weer wat bijgekomen. Er staat nu ook een babydraagzak (babybjorn), speelboog voor over de autostoel en een hemel bij.
Ga weer een boel kleertjes plaatsen. Veelal meisjeskleren en een paar neutrale die voor zowel een jongen als een meid kunnen. Maat 50 een paar en de rest 50/56 of 56. Evt. kan er ook een kledingpakket samen gesteld worden. Prijs komen we wel overeen.
Nieuwe link Marktplaats.nl > Leuke broek van het merk Mexx te koop - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 56 Kijk ook bij mijn andere advertenties. Ben nog bezig met plaatsen dus alles staat er nog niet op.
Up. Weer nieuwe kleertjes geplaatst op marktplaats. Hoef er niet veel voor te hebben. Je kan ook evt. een pakket samenstellen. Hier nieuwe link Marktplaats.nl > Lief setje van Feetje te koop - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 56 Voor de rest kijk bij mijn andere advertenties.