Hoi Dames, Vanmiddag een tijdje bezig geweest om een kaartje te ontwerpen. Wat is dat nog een lastige klus zeg! Maar we zijn enorm blij met het resultaat. Ik hoop dat de voorkant van het kaartje te zien is. De tekst is een beetje "lekker gek". Gewoon zoals wij zijn Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. De Tekst : Na 9 maanden onschuldig zitten voor iets wat papa en mama hebben gedaan. Heb ik dat stekkie op [ datum ] verlaten om het zijn drietjes verder te gaan. Groetjes Jacq
Oeeeh , Gelukkig een foutje op het forum en niet op het kaartje zelf. Moet inderdaad MET wezen. Dankje voor de reacties , erg leuk
Ah kijk aan! Leuke reacties en hier kan ik wat mee. Helemaal niet aan gedacht. Heb de binnenkant wel gecombineerd met zwart en roze letters. Dezelfde kleur als de naam op de voorkant. Dat gaan we eens veranderen
Dat plaatje vind ik echt zoooo lief!!! Heb je dat zelf getekend? De naam vind ik ook leuk! Tekst is niet zo mijn smaak, maar wel uniek.
Nee hoor niet zelf getekend , kon ik dat maar haha. Ik zat een tijd geleden te kijken en kwam deze tegen. Heb nog verder gekeken maar kreeg deze maar niet uit mijn hoofd. Deze moest het gewoon worden Bedankt voor je leuke berichtje !!