voorkeur geslacht WEL of NIET

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door -, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Wij hadden dit keer wel een klein beetje voorkeur voor een jongetje. Het leek ons gewoon leuk een jongen na de 2 meiden :) . Nu weten we ondertussen ook dat we idd een jongetje krijgen, dus dat vinden we natuurlijk superleuk!

Wat ik dan weer wel een rare reactie vind van iemand is: 'Nu nemen jullie hierna zeker geen kindje meer he nu het een jongen is'? :rolleyes: :confused:

2. patries38

patries38 Bekend lid

2 mei 2006
    811
    0
    0
    verpleegkundige
    Ik ben zwanger van de derde, ik heb al twee zoons. Ik zou het wel heel leuk vinden om nu een dochter te krijgen. Neemt niet weg dat een zoon ook heel welkom is, we hebben het heel gezellig nu met onze"mannen".
    Tja, cliche, maar belangrijkste"als het maar gezond is",

3. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    Een meisje zou helemaal geweldig zijn omdat we al een jongetje hebben. En ik helemaal verliefd ben op al die leuke meidenkleren.

Maar ene jongetje is weer lekker vertrouwd en bekend en ook leuk voor Lars (hoop ik dan haha)

Dus lichte voorkeur voor een meisje maar beiden zijn erg welkom!

4. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    Als ik zou MOETEN kiezen, zou ik waarschijnlijk voor een meisje gaan. Maar gelukkig is die keus al uit handen genomen en zie ik vanzelf wel wat het wordt.
    Mijn vader wilde als eerste kind graag een jongetje en dat werd ik, dus zijn eerste reactie was teleurstelling. Meteen daarna was hij ontzettend blij met mij, maar toch vond ik het best wel moeilijk om zoiets voor het eerst te horen. Toch begreep ik hem wel en vond het daarna ook niet erg meer.

5. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik vind een voorkeur totaal niet belangrijk, je mag vandaag de dag je handjes dicht knijpen als je zwanger mag worden en een gezond kindje op de wereld te zetten, en wat het dan is, is voor mij totaal onbelangrijk!

Deel Deze Pagina