ik heb 2 dochters en ben daar superblij mee. geen moment voorkeur gehad. ik vond mezelf juist meer een jongensmoeder, omdat ik niet zo van dat tutten hou. ben meer van de stoer zeg maar. mn jongste is echt een meisje meisje, wel heel leuk! ze zijn allebei totaal verschillend. dus of t nu 3 jongens of 3 meiden hebt. er is er geen 1 hetzelfde.... ik kan me ook niet voorstellen dat ik ooit een jongen zou krijgen...heel gek lijkt me dat na 2 meiden. het enige wat ik dan weer heel leuk zou vinden is de stoere jongenskleren. lekker makkelijk, broek trui klaar! ipv van al die jurkjes, rokjes, korte en lange broeken, leggings, maillots, speldjes, strikjes.... volgens mij scheelt een jongen je bakken geld, haha. en jongens schijnen echte mama'skindjes te zijn en heel aanhankelijk. lijkt me ook wel wat. voor allebei wat te zeggen dus....
Ik had tot dat ik wist wat het geslacht van ons kindje zou zijn een voorkeur voor een meisje, maar het bleek een jongetje!! na een paar uur was ik er aan gewent en nu hij er is, snap ik niet dat ik een voorkeur had!......!!!
Zelf heb ik een lichte voorkeur voor een meisje. Vooral omdat ik wel van dat tutten houdt, maar mijn man zou een jongen weer wel heel leuk vinden. Maar het allerbelangrijkste is dat het kindje gezond is!!