Baal, baal, baal!!!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikki23, 7 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikki23

Nikki23 Fanatiek lid

26 mei 2007
    1.922
    1.906
    113
    Ik heb steeds cycli van zo tussen de 33 en 37 dagen in en uitgerekend deze cyclus heb ik vandaag een posi ovutest en is mijn man er niet. Morgenavond is hij pas weer thuis! Afgelopen twee weken is er ook niet geklust vanwege omstandigheden, dus ben zo bang dat deze zoveelste ronde sowieso al is verkeken.
    Bah! Ik baal! :x

2. Loving

Loving Bekend lid

24 apr 2008
    904
    0
    16
    ik zeg: eerste wat jij doet als je man thuis komt, is de broek van zn kont trekken. ;)

ik kan me je baalmoment wel goed voorstellen, ja. maar wie weet... het is 24 tot 48 uur na de posi ovutest toch?

3. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    zeker balen zeg! maar idd zodra je posi test, kan het nog ongeveer 24 uur tot 36 uur duren voor je eisprong is! dus het KAN nog!!

ik baal ook nu, want mijn man is gisteren ziek geworden (vannacht) overgeven en diarree. hij is ook niet vaak in de avond thuis (muzikant) en overdag is lastig omdat we een kleine dreumes in huis hebben lopen en die slaapt ook al niet zo best...moeten echt wat regelen willen we seksen haha!

nu ben ik bang dat ik vandaag of morgen m'n eisprong heb en we hebben net besloten dat we er vanaf deze maand voor gaan (een tweede)...ik denk dat het een beetje egoistisch is om m'n man vanavond nog te porren voor klussen...hopen op morgen dan maar, hebben gisteren rond 1 uur (in de middag) nog ge'klust' dus kan nog mocht ik vandaag mn ei hebben...maar baal wel omdat de momenten al niet zo vaak zijn...(nu slaapt onze kleine maar voor hoe lang?)

ik snap je maar jij kan morgen nog denk ik (ik misschien ook nog, heb wel 't slijnm dat ik dan altijd heb maar nog niet zo van dat zeurderige in m'n buik...)

nu bv is hij aan de telefoon grm...haha! met n irritant mens (vindt hij ook) en hoop dat hij snel ophangt en zich goed genoeg voelt!!!

ben benieuwd of het je lukt deze maand maar je bent nog optijd!succes!

4. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    ow! zie dar jullie voor een derde gaan! gaaf! dat gaat bij ons niet meer gebeuren denk ik: we hebben ruim 5 jaar gedaan over ons zoontje en nu...geen idee, ben pas sinds 3 maanden weer ongi omdat ik BV gaf tot die tijd. wel meteen goed opgang...

5. wuppie86

wuppie86 Actief lid

29 aug 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    @nikki23 ik snap dat je baalt! Maar je moet de hoop niet opgeven. Hebben jullie voor dat hij weg ging nog geklust?
    Zaadcellen zijn 3 tot 5 dagen in leven hè!
    Ik heb ook ooit eens ovutesten gedaan en had toen 3 dagen achter elkaar 2 streepjes. Je moet vanavond gewoon gaan klussen en ik zou als ik jou was vandaag even weer een ovutestje doen.

Succes!

6. Nikki23

Nikki23 Fanatiek lid

26 mei 2007
    1.922
    1.906
    113
    Bedankt voor jullie reacties!
    Nee, ligt geen zaad te 'wachten'...afgelopen twee weken niks van gekomen. Heb net weer een test gedaan en weer een smiley. Dus vanavond toch maar proberen hè!
    Maar denken jullie dat het nog niet te laat is dan? Mijn ei zal vandaag wel springen...en heb geen idee hoe lang het zaad erover doet om bij het eitje te komen...
    Bah, ik baal nog steeds!

7. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    denk niet dat het te laat is hoor! juist niet want het duurt dan toch nog minstens 24 uur tot 't eitje springt...

wij hebben deze maand (deze week dus) wel steeds om de dag 'geklust' en dus gisteren ook nog! man had toch nog puf haha! voelde zich al veel beter! weet niet hoe sterk dit zaad zal zijn hihi maar goed...we zien wel!

je bent denk ik echt optijd hoor!als t vandaag springt en je klust vandaag dan is het optijd!

8. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    3 tot 5 dagen??zo lang??? ik dacht zo'n twee daagjes...hooguit drie...maar ik denk dat het bij mijn man niet echt het geval is, wij hebben ruim 5 jaar geprobeerd toen ik zwanger raakte...en toen twee keer rond de eisprong en was t toch raak...wij zorgen dus voor genoeg zaad dat ligt te wachten haha!maar ja, je weet 't nooit wanneer t dan ineens raak is, ik ben nu net 39 geworden dus ook zo jong niet meer...:(

9. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Hier 1 kleuter en 1 onderweg. Allebei verwerkt de dag na de eisprong.. Geloof dat het eitje zo'n 24 uur blijft. Dus als het vandaag springt is vanavond nog wel optijd..

10. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Je bent zeker niet te laat!

ALs ik een positieve LH test heb, moet ik die dag pregnyl spuiten en dan pas 36 uur later de inseminatie. Je hebt dus nog alle tijd.

Zaad leeft langer dan het eitje, dus als je van te voren klust kan je ook geluk hebben.

Sucses ermee!

11. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    En die pregnyl spuit ik alleen ter ondersteuning heb ik niet eens nodig. Maar dan weet je zeker dat het ei sowieso springt. En na de lh piek heeft dat ong 36 uur nodig...

Sja..inmiddels ook al sinds 2006 in de mmm helaas beetje veel ervaring hierdoor gekregen.

12. Nikki23

Nikki23 Fanatiek lid

26 mei 2007
    1.922
    1.906
    113
    Thanks meiden...krijg toch weer een beetje hoop!
    Jeetje, Mukkie hoop dat jullie voor de tweede niet zolang bezig hieven te zijn. Duim voor jullie!

13. Nikki23

Nikki23 Fanatiek lid

26 mei 2007
    1.922
    1.906
    113
    Ukoldaatje, gefeliciteerd met je zwangerschap!

Deel Deze Pagina